Gast! Mijn sigaar... wat doe je!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
even serieus, heb ik beller nog NOOIT een cynische opmerking richting hun zien maken!
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:00 schreef tripack het volgende:
[..]
hey en ik dan![]()
en nieuw zijn ook: Fubar , 907 .. donguido
komt omdat dat vrouwen zijnquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
even serieus, heb ik beller nog NOOIT een cynische opmerking richting hun zien maken!
sorry! ik hoop niet dat ie aan stondquote:
Je sigaar? hoe is het Hannibalquote:
Irriteerde dat je dan? Dat je genegeerd wordt? If so, dan moet je het kenbaar maken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm hebben jullie je voorgesteld hier ?
en juist daarom ook een punt dat nieuwe mensen niet komen.
Omdat ze eigenlijk niet er tussen kunnen komen.
Ik heb het zelf ook gemerkt. Was een paar maanden terug, kom terug, en werd gewoon de eerste paar topics genegeerd.
Niet persoonlijk nee.. Maar bij ELKE nieuweling gebeurd er wel weer watquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Crazy, maak je nou niet zo ontzettend druk man.
Ik snap je beweegredenen hoor, maar ik val mensen niet persoonlijk aan.
Saillant detail, jij noemt mij meteen een "klein huilerig mannetje". Dus wie valt er nou wie aan?
ja ik viel jou persoonlijk aan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Crazy, maak je nou niet zo ontzettend druk man.
Ik snap je beweegredenen hoor, maar ik val mensen niet persoonlijk aan.
Saillant detail, jij noemt mij meteen een "klein huilerig mannetje". Dus wie valt er nou wie aan?
maar niet op de manier dat jij denkt geloof ikquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
DV en ik maken elkaar continu belachelijk... volgens mij
Ja zoiets wel ja, is wel al meer dan een jaar terug volgens mijquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm hebben jullie je voorgesteld hier ?
en juist daarom ook een punt dat nieuwe mensen niet komen.
Omdat ze eigenlijk niet er tussen kunnen komen.
Ik heb het zelf ook gemerkt. Was een paar maanden terug, kom terug, en werd gewoon de eerste paar topics genegeerd.
ehm, als ik iets riep (of iemand anders die een paar maanden afwezig is) werd er gewoon overheen gelezen. Zelfs quote hielp niks.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Irriteerde dat je dan? Dat je genegeerd wordt? If so, dan moet je het kenbaar maken.
Dat kunnen wij toch ook niet weten?
Prettig weekend bellerquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:04 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen fijn weekendIk ben er vandoor
En Crazy, lighten up! Je moet er niet zo zwaar aan trekken
Sgele zegt: Je moeder!! Die kan pas trekken
Jahwul!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry! ik hoop niet dat ie aan stond
En dat moet jij dan kenbaar maken voor hun? Dat kunnen ze volgens mij zelf wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja ik viel jou persoonlijk aan.
klopt. Maar zo voelen zich ook mensen die hier voor het eerst komen. En dat jij zo begint.
Alleen jij verwoordt het anders
Sgele zegt gewoon " fijn weekend jochie! "quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:04 schreef Bellerophon het volgende:
Dan kun je 2 dingen doen:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja zoiets wel ja, is wel al meer dan een jaar terug volgens mij
Mensen zullen dat niet expres doen, kijk, als er een nieuweling komt met een melding "ej man, hebben jullie ook een cactus", wat verwacht je dan precies?
Waarom lukt het andere mensen wel dan?
Goed man, net nog een stukje hersens opgegetenquote:
Of , je slikte hem doorquote:
Prettig weekend Beller!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:04 schreef Bellerophon het volgende:
Ja, patrick?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan kun je 2 dingen doen:
1. serieus op in gaan
2.
gewoon een grap terug maken enzo.
Is er hier ooit iemand serieus in gegaan op een: je moeder grap ?
jah de eerste keer, maar toen wist ik ook al dat ze het niet meendequote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan kun je 2 dingen doen:
1. serieus op in gaan
2.
gewoon een grap terug maken enzo.
Is er hier ooit iemand serieus in gegaan op een: je moeder grap ?
Euh dat ging over JOU hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat moet jij dan kenbaar maken voor hun? Dat kunnen ze volgens mij zelf wel.
En het is wat Lynda zegt, irriteer jij je eraan? Negeer het!
Kijk dat is het hem. aan een stukje tekst kan je niet zien Hoe iemand een opmerking bedoeld.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:09 schreef tripack het volgende:
[..]
jah de eerste keer, maar toen wist ik ook al dat ze het niet meende
Sigaar schoot via mijn TFT'tje tegen mijn toetsenbordquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Of , je slikte hem door
Of, de gordijnen staan in de Fik
Beller & DV, prima koppel!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Euh dat ging over JOU hoorNiet over het feit dat naast Crazy er meerdere mensen zijn die zich ergeren aan het continue gezeik in dit topic tegen over nieuwelingen.. Al is er een enkele keer een uitzondering wanneer het tieten heeft
die kunnen elkaar wel goed plagen, maar dat is idd niet wat crazy en lynda hier bedoelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |