jij gaat continu te verquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt je antwoord rectificeren... Ik ben niet de enige die op zoveel mogelijk zinnen cynisch probeert te reageren.
Je moet alleen onderscheid kunnen maken tussen iets dat daadwerkelijk gemeend is en wat gewoon onder de noemer cabaret door het leven gaat.
Die zogenaamde noemer Cabaret best.. maar je loopt vrijwel IEDEREEN af te zeiken die binnenkomt.. Afgelopen 10 mensen alleen al.. Volgens mij zelfs nog 3 in de afgelopen 2 dagen..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt je antwoord rectificeren... Ik ben niet de enige die op zoveel mogelijk zinnen cynisch probeert te reageren.
Je moet alleen onderscheid kunnen maken tussen iets dat daadwerkelijk gemeend is en wat gewoon onder de noemer cabaret door het leven gaat.
en wat ze zeggen... ff netjes voorsstellen zit er niet echt meer bijquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden andere mensen het wel leuk, heb toch regelmatig het bericht "Beller kom d'r maar in gezien". Maar buiten dat, kijk nou wat voor mensen er posten?...
Omdat drie kwart van je pleidooi herhaling isquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en nieuwe mesnen afzeiken ?
je hebt het over negeren van vragen,
maar dat doe je zelf ook continu
Ik denk alleen vandaag alquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Die zogenaamde noemer Cabaret best.. maar je loopt vrijwel IEDEREEN af te zeiken die binnenkomt.. Afgelopen 10 mensen alleen al.. Volgens mij zelfs nog 3 in de afgelopen 2 dagen..
Dat is dus jouw optiekquote:
We hebben het toen niet voor niets in de OP gezetquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:53 schreef tripack het volgende:
[..]
en wat ze zeggen... ff netjes voorsstellen zit er niet echt meer bij
Droxz, de mensen die reageren:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden andere mensen het wel leuk, heb toch regelmatig het bericht "Beller kom d'r maar in gezien". Maar buiten dat, kijk nou wat voor mensen er posten?...
eenschquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:53 schreef tripack het volgende:
[..]
Mooi verwoordquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:54 schreef Sgele het volgende:
Beleefdheid is slechts een genietbaar vorm van huichelarij toch?
Schoot me ineens binnenquote:
wtf is dat nu weerquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:53 schreef tripack het volgende:
[..]
Waar zie je mij ontkennen dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Droxz, de mensen die reageren:
hoofdzakelijk de zelfde mensen als vorig jaar.
En dat met name omdat beller de meeste gewoon afzeikt en dergelijke.
Je kunt ontkennen wat je wilt maar is wel zo.
Kijk naar jezelf, lynda, dracu, wl, sgele, beller, diertjuh, ik.
Crazy, maak je nou niet zo ontzettend druk man.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Droxz, de mensen die reageren:
hoofdzakelijk de zelfde mensen als vorig jaar.
En dat met name omdat beller de meeste gewoon afzeikt en dergelijke.
Je kunt ontkennen wat je wilt maar is wel zo.
Kijk naar jezelf, lynda, dracu, wl, sgele, beller, diertjuh, ik.
Ohja..en wij krijgen niks meer?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waar zie je mij ontkennen dan?
Ik weerleg alleen een aantal van jou punten, meer niet.
* Dr.Droxz geeft Crazy-M nog maar een biertje..
Wat dacht je van Leanne en drakenvliegje enzo?
Stel, jij ziet buiten een groep die toch wel verdacht veel en goed met elkaar omgaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wtf is dat nu weer
voorstellen om te posten
is nog steeds openbaar forum hier. Staat er ergens iets over voorstellen ?
Nee, en dat punt is alleen zodat beller weer lekker kan afzeiken.
Ik ben in elk geval blij dat lynda ook iets erover zegt.
Je bent dan ook niet echt groot he...daar heeft ie een puntquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Crazy, maak je nou niet zo ontzettend druk man.
Ik snap je beweegredenen hoor, maar ik val mensen niet persoonlijk aan.
Saillant detail, jij noemt mij meteen een "klein huilerig mannetje". Dus wie valt er nou wie aan?
Ik weet dat het snel gaat hier, maar een post of 10 terug heb ik nog een kratje neergezetquote:
Godsamme, m'n waterquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je bent dan ook niet echt groot he...daar heeft ie een punt![]()
Maar huilerig.. nee.. dat dan weer niet
hey en ik danquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
even serieus, heb ik beller nog NOOIT een cynische opmerking richting hun zien maken!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Stel, jij ziet buiten een groep die toch wel verdacht veel en goed met elkaar omgaan.
Ga je daar dan ook zomaar tussen staan en dingen roepen?
Thee en water, je bent toch geen nicht?quote:
Oei...dan heb je niet opgelet... want die Leanne is best aangepakt dacht ik zoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
even serieus, heb ik beller nog NOOIT een cynische opmerking richting hun zien maken!
Niet dat ik me zou voorstellen ofzo,quote:
nee ik zie alleen het gezwijmel denk ik danquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oei...dan heb je niet opgelet... want die Leanne is best aangepakt dacht ik zo
DV en ik maken elkaar continu belachelijk... volgens mijquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
even serieus, heb ik beller nog NOOIT een cynische opmerking richting hun zien maken!
ehm hebben jullie je voorgesteld hier ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Stel, jij ziet buiten een groep die toch wel verdacht veel en goed met elkaar omgaan.
Ga je daar dan ook zomaar tussen staan en dingen roepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |