Een paar leuke uitspraken hier en daar, meer is er op fok! dacht ik niet mogelijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:38 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je dan moet voelen
wel geinig zo'n klein relletje... mijn mening is dat die cactus er zelf overheen leest wanneer hij daar zin in heeft.... dus waarom niet af en toe wat opmerkingen naar zijn hoofd gooien... kleine kans dat je een antwoord terug krijgt...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee,
ik zeg gewoon hetgeen wat er hier bij meerdere speelt.
Alleen niemand durft het hier te zeggen omdat beller o zo machtig is.
Heerlijk!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:39 schreef tripack het volgende:
[..]
wel geinig zo'n klein relletje... mijn mening is dat die cactus er zelf overheen leest wanneer hij daar zin in heeft.... dus waarom niet af en toe wat opmerkingen naar zijn hoofd gooien... kleine kans dat je een antwoord terug krijgt...
en beller machtig? dan ken je z.. nja laat maar
Mag ik even? Die gast is niet van 'zo af en toe' een cactus opmerking. Hij heeft het vaak alleen maar over die dingen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Je moeder en een cactus opmerking in een topic waar niks serieus is ?
Laat die gast lekker.
[..]
Ik drink nooit geen koffie meer tijdens het postenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:39 schreef tripack het volgende:
[..]
wel geinig zo'n klein relletje... mijn mening is dat die cactus er zelf overheen leest wanneer hij daar zin in heeft.... dus waarom niet af en toe wat opmerkingen naar zijn hoofd gooien... kleine kans dat je een antwoord terug krijgt...
en beller machtig? dan ken je z.. nja laat maar
Ga jij even serieus doen ofzo,quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
ik was bij machtig de aanhalingstekens vergeten maar goed.
als jullie alleen met deze groep door willen posten: moet je vooral zo doorgaan maar niet raar opkijken dat na een jaar hier nog steeds alleen de standaard 6 personen komen.
Inderdaad jaquote:
Me is herequote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga jij even serieus doen ofzo,
je had al eerder te kennen gegeven dat je het niet leuk vond,
en komt zelf wel steeds terug?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het gezellig als je er bent hoor!
Je leest denk ik zelf (onbewust) ook over dingen heen,
er zijn ondertussen al weer wat mensen bij hoor
Ga mij dan maar eens laten zien waar deze staan dan in de afgelopen week?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mag ik even? Die gast is niet van 'zo af en toe' een cactus opmerking. Hij heeft het vaak alleen maar over die dingen.
Daarbij ook nog.. We hebben vorige week ofzo, kan iets eerder zijn, aangegeven dat die je moeder grapjes een beetje TE erg werden, dan wordt er ook mee opgehouden.
Wel even 286 topics doorlezen voor je begint
Dat komt omdat je mij ook niet recht in de ogen kan kijkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die na een dag of 2 gewoon erbij horen. Wij houden gewoon van cynisch doen en mensen een beetje pesten
Moeten ze maar tegen kunnen toch? Laat maar komen die handel!
En daarbij..ik ben van de doodsverwensingen
* Sgele gaat achter Beller staan
jezus wat ben je klein
En waarom kan er dan niet opgehouden worden met continu cactuskerel afzeiken? Negeer hem lekker..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mag ik even? Die gast is niet van 'zo af en toe' een cactus opmerking. Hij heeft het vaak alleen maar over die dingen.
Daarbij ook nog.. We hebben vorige week ofzo, kan iets eerder zijn, aangegeven dat die je moeder grapjes een beetje TE erg werden, dan wordt er ook mee opgehouden.
Moest jij niet werken ofzo?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:45 schreef lynda het volgende:
[..]
En waarom kan er dan niet opgehouden worden met continu cactuskerel afzeiken? Negeer hem lekker..
Wel even wat is het momenteel 30 topics doorlezen voor je begint
En waarom kan er dan niet eens opgehouden worden met elke nieuweling afzeiken?
Zo kan ik ook beginnen hoor
+1quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:45 schreef lynda het volgende:
[..]
En waarom kan er dan niet opgehouden worden met continu cactuskerel afzeiken? Negeer hem lekker..
M'n moeder?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:38 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je dan moet voelen
er zijn geen negertsquote:
Neuh nu niet meerquote:
En ik heb geen zin meerquote:
Ligt eraan hoeveel me dat gaat kosten?quote:
Natuurlijk, maar gewoon een normale vraag stellen kan dan toch wel?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:45 schreef lynda het volgende:
[..]
het niet leuk vinden is puur vanwege het gedrag van beller naar andere mensen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga jij even serieus doen ofzo,
je had al eerder te kennen gegeven dat je het niet leuk vond,
en komt zelf wel steeds terug?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het gezellig als je er bent hoor!
Je leest denk ik zelf (onbewust) ook over dingen heen,
er zijn ondertussen al weer wat mensen bij hoor
en nieuwe mesnen afzeiken ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar gewoon een normale vraag stellen kan dan toch wel?
Dan is het hoogstens vervelend te noemen als daar geen antwoord op wordt gegeven
Dan moet je toch echt je antwoord rectificeren... Ik ben niet de enige die op zoveel mogelijk zinnen cynisch probeert te reageren.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het niet leuk vinden is puur vanwege het gedrag van beller naar andere mensen.
Heeft niks met jou, lynda, wl, sgele, of wie dan ook te maken.
Rest kan wel normaal doen (soms een grap enzo)
Blijkbaar vinden andere mensen het wel leuk, heb toch regelmatig het bericht "Beller kom d'r maar in gezien". Maar buiten dat, kijk nou wat voor mensen er posten?...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het niet leuk vinden is puur vanwege het gedrag van beller naar andere mensen.
Heeft niks met jou, lynda, wl, sgele, of wie dan ook te maken.
Rest kan wel normaal doen (soms een grap enzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |