Serieus die heb ik dus echt nog nooit gezien, en daar ben ik blij omquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Én jij hebt natuurlijk nooit 2grils1cup geziendaar kom ik nooit meer overheen
Droxz heeft de smaak te pakkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jonge dat kan toch niet!
uh...
Krijg de gekke koeie ziekte, teelbaltyfus, SARS.. en niet te vergeten lepra stomme caktus tyfus mongool...
Teelbaltyfus ook echtquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jonge dat kan toch niet!
uh...
Krijg de gekke koeie ziekte, teelbaltyfus, SARS.. en niet te vergeten lepra stomme cactus tyfus mongool...
3 rapporten doe ik normaal 2 dagen overquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed bezig, niet te hard werken enzo
Ik moet eigenlijk nog 21 functioneringsrapporten schrijven.. wennig zin
Beller kom d'r maar in!quote:
Fijn... weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:12 schreef Martijn85 het volgende:
De tijd gaat opeens veel sneller als je baas een dagje vrij is
We hebben een clubske opgericht, voor mensen met een lelijk gezicht je hoort er bij!quote:
Je moet toch wat he?quote:
Godsodeju Bellerquote:
Godsamme! M'n theequote:
meen je dat nou ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus die heb ik dus echt nog nooit gezien, en daar ben ik blij om
oh, ik moet opeens weer wat doenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
We hebben een clubske opgericht, voor mensen met een lelijk gezicht je hoort er bij!![]()
Beller FTW!quote:
Ik denk ik zet het maar ff, heb toch niks anders te doenquote:
quote:
Reputation, I haz it!quote:
Spilled coffee .. i haz itquote:
Ik dus nietquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
meen je dat nou ?
nee ik kijk veel dingen die me aangeboden worden. vandaar dat ik al minimaal 10x gerickrolled ben haha
Dan schuif ik vast m'n meter er onderdoor (voor iedereen uiteraard)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
allemaal nieuwelingen!
* WhiteLightning sluit het biervat aan!
Dus dan ga je ons maar vervelen met totaal nutteloze en irrelevante informatie, waar wij zeker weten geen ene reet om zullen geven?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:16 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ik denk ik zet het maar ff, heb toch niks anders te doen
geeft nix, wij allemaal niet hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:16 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ik denk ik zet het maar ff, heb toch niks anders te doen
Een meter...opschepperquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:18 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dan schuif ik vast m'n meter er onderdoor (voor iedereen uiteraard)
OH NOEZ!quote:
Precies. Zie je hoe snel ik me aan de rest hier aanpas.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus dan ga je ons maar vervelen met totaal nutteloze en irrelevante informatie, waar wij zeker weten geen ene reet om zullen geven?
kom op beller! doe s aardig!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus dan ga je ons maar vervelen met totaal nutteloze en irrelevante informatie, waar wij zeker weten geen ene reet om zullen geven?
Ik laat m'n koffie maar gewoon staan voor wat het is...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |