De Zevensprong kan ik me helaas niet meer herinneren...quote:
Die staat bij mij op nummer 2 inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:25 schreef Werewolf het volgende:
De Moddermonsters (Eng.: Under the mountain).
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:25 schreef Werewolf het volgende:
De Moddermonsters (Eng.: Under the mountain).
Zo ontzettend eens!quote:
JAAAA, geweldig, serieus.quote:
Ja, Floris natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:44 schreef teamlead het volgende:
Dat kan er natuurlijk maar 1 zijn...
Welke is jouw favoriet? voor mij kan het alleen deze maar zijn
quote:
Dat dus. Serie 1 op DVD gekocht en genoten van Nederland in de jaren 70. Draaischijftelefoons, benzinepompen met bediening...quote:Op zondag 14 december 2008 17:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Q&Q by far. Ik vond het enorm spannend. Die foto met dat lijk, die mysterieuze man. Ik durfde destijds maar amper te gaan kijken en aan de andere kant keek ik er weer de hele week naar uit.
Daar keken gewoon 4 miljoen kijkers naarquote:Op zondag 14 december 2008 17:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Q&Q by far. Ik vond het enorm spannend. Die foto met dat lijk, die mysterieuze man. Ik durfde destijds maar amper te gaan kijken en aan de andere kant keek ik er weer de hele week naar uit.
Een classic!quote:
The Odyssey. Op you tube kun je er nog wat filmpjes van vinden. Als je die serie ooit op DVD tegenkomt moet je het me maar meldenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:53 schreef cemeteryslut het volgende:
er was een serie over een jongen die in coma lag, er het ene verhaallijn was 'werkelijkheid' dat hij gewoon slaapt en zn moeder voor hem zorgt en z'n oude vrienden kwamen wel eens langs. en het andere verhalllijn is wat hij, tijdens zijn comateuze toestand, allemaal droomt, en dat was altijd vet spannend! met amazones en fantasy-achtige shizzles.
iemand enig idee hoe dat heette/
ik ben bouwjaar 88 trouwens
Och hemel! Ik was dņl op Matthew Starquote:
Hier ligt hij ook, maar ik vrees een beetje dat het tegen gaat vallen als ik hem nog eens zie. Doen of niet?quote:Op zondag 14 december 2008 21:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat dus. Serie 1 op DVD gekocht en genoten van Nederland in de jaren 70. Draaischijftelefoons, benzinepompen met bediening...
tijd dat die DVD er eens gaat komen.quote:Op maandag 15 december 2008 05:46 schreef seto het volgende:
Wonder Years, blijf het 1 van de beste shows ooit vinden.
Iddquote:Op zondag 14 december 2008 21:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat dus. Serie 1 op DVD gekocht en genoten van Nederland in de jaren 70. Draaischijftelefoons, benzinepompen met bediening...
ja... dat was altijd leuk...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:28 schreef Nr.G het volgende:
Absolute horror was echter de Poppenkraam, Hugo was echt eng met die nare stem!
[ afbeelding ]
Dit is ook een van mijn favorieten.quote:
Oh dat was zeker engquote:Op woensdag 3 september 2008 19:29 schreef shmoopy het volgende:
Sapphire and Steel natuurlijk!
Met geesten en zo, brrr...
Keek ik ook altijd naar op de Duitse zenders!quote:Op zondag 21 december 2008 20:11 schreef BretsiG het volgende:
We keken vroeger veel naar Duitse zenders want er was nog geen kabel.![]()
Is overigens later ook op de Nederlandse TV te zien geweest.
Voor mij is het dus deze (ben benieuwd of iemand het hier kent):
http://www.imdb.com/title/tt0081929
quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:12 schreef Limey het volgende:
Ik was gek op Robin of Sherwood. Volgens mij is die ook in Nederland uitgezonden. Met die Clannad muziek.
Klopt, een zilveren pijl. Die ronde tafel met zwaarden kwam voor in de aflevering "The swords of Wayland".quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:35 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
dat was toch ook met die ronde tafel en die zwaarden ofzo?
en met die metalen pijl.
weet ook nog wel dat ik dat toen heul erg spannend vond!
vergeten we trouwens ook Shaka Zulu niet
Absoluutquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 03:01 schreef Arnoutvanh het volgende:
ik vond ik mik loreland altijd zo eng, die karbonkel, brrr...
Ja dat keek ik ook altijd!quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:12 schreef Limey het volgende:
Ik was gek op Robin of Sherwood. Volgens mij is die ook in Nederland uitgezonden. Met die Clannad muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |