nee dat is een running gag tussen mij en de modsquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
TS wil mod worden.
Een paar van die nieuwelingen zijn ooit moderator geweestquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:37 schreef postmortum het volgende:
We heben nu 5 mods , waar ik op zich best tevreden mee ben , alleen zit een stelletje username ( o.a. Jarno, Kreator , copycat) die voorheen niet in klb de boel te verzieken door allerlei kuttopics te openen , ze kunnen het blijkbaar niet aan dat ze voorbij zijn gestreefd in de democratie die KLB heeft voortgebracht![]()
Ik klaag ook weleens over mods (lees Janetje) , maar ik doe dat nog wel altijd met respect voor het harde werk dat zij verrichten en open dus niet 200 topics om ze te pesten
Als ze het zoveel beter kunnen waarom kwamen ze dan eerst nooit hier en hebben ze niet gesolliciteerd als KLB mod ?![]()
Grtz Postmortum
je punt?quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een paar van die nieuwelingen zijn ooit moderator geweest
Op een andere manier dring je niet door in die botte koppen, maw.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ze zijn inderdaad flauw bezig, te provocerend
Die 2 zijn net een paar dagen mod, wat een held ben je dan om ze dan meteen tot op 't bot af te branden door wat beginnersfoutjesquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:17 schreef Jarno het volgende:
Op een andere manier dring je niet door in die botte koppen, maw.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:02 schreef Jarno al het volgende:
Hoe lang blijft die inwerksmoes nog geldig eigenlijk? Meneer had het toch helemaal bedacht, wat er mankeerde aan KLB en hoe hij het wel even zou schoonvegen en aanpakken? Hij had toch al weken kunnen zien aankomen dat hij modje zou gaan worden? Waarom heeft hij dan alsnog een inwerkperiode van 6 weken nodig?
Ik ben het geweten van de crew en heb geen forum nodig.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:22 schreef jordeeeh het volgende:
Maar, wie is Jarno eigenlijk? Heb hem eigenlijk nooit in KLB zien posten..
Zie ninja-editquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben het geweten van de crew en heb geen forum nodig.
Ik zeg het niet snel, maar je zeikt, J.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:30 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik post hier nu met inmiddels mijn 2e username omdat ik mijn eerste zat was maar ik heb eigenlijk nog nooit met geen enkele post last gehad van een mod. Als je gewoon met een gezondverstand post heb je daar ook geen last van lijkt mij.
Je kan het ook gewoon een kans geven, falen gebeurd ook wel zonder julliequote:Op donderdag 24 juli 2008 20:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
U gaat niet door voor de koelkastquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:26 schreef Chriz2k het volgende:
Jarno is een 40-jarige autist die nog bij zijn moeder woont, dit forum is zijn enige uitlaatklep!
En dat siert hem.
Nee hoor, maar dat was wel erg politiek correctquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Serieuze postings slaap verwekkend?
Ik help graag een handje.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon een kans geven, falen gebeurd ook wel zonder jullie
Mwahquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
En ik had gewoon even het meeste tijd vandaag kennelijk..
Dat je graag helpt is een feit , waar ik niet omheen kan, plintjes al klaarquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik help graag een handje.
En hey, fouten maken mag hoor. Graag! Maar het idee van fouten maken is dat je er van leert. Dat je zegt 'oh kut, sorry!'. Maar als meneer het allemaal geen fuck kan schelen, sterker nog, hij geeft aan dat hij het allemaal wel lachen vindt wat er gebeurt in KLB en nóg sterker, hij is zich van geen kwaad bewust, tsja, dan zijn er toch een hoop die daar wel even tegenin willen gaan. En ik had gewoon even het meeste tijd vandaag kennelijk..
Pardon? Hij vertikt het gewoon om op normale manier users te woord te staan. Sorry, maar uit nog helemaal niks is geschiktheid voor deze functie gebleken van deze knul. Nogmaals, hij vindt het wel lachen allemaal. Zijn forum. Wat híj zou komen redden. En daar mag je dan weer niks van vinden kennelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou het niet komen door actie reactie,
Sinds seconde -1 heeft ie alleen maar gezeik van jouw soort gehadquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:43 schreef Jarno het volgende:
Pardon? Hij vertikt het gewoon om op normale manier users te woord te staan. Sorry, maar uit nog helemaal niks is geschiktheid voor deze functie gebleken van deze knul. Nogmaals, hij vindt het wel lachen allemaal. Zijn forum. Wat híj zou komen redden. En daar mag je dan weer niks van vinden kennelijk.
Ben het je eens over het te woord staan.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Pardon? Hij vertikt het gewoon om op normale manier users te woord te staan. Sorry, maar uit nog helemaal niks is geschiktheid voor deze functie gebleken van deze knul. Nogmaals, hij vindt het wel lachen allemaal. Zijn forum. Wat híj zou komen redden. En daar mag je dan weer niks van vinden kennelijk.
Hoho, dit bestrijd ik. Ik vond het al lang voordat hij mod werd een irritante klootviool. Zijn modschap doet daar niks aan af!quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:26 schreef Chriz2k het volgende:
Jarno is een 40-jarige autist die nog bij zijn moeder woont, dit forum is zijn enige uitlaatklep!
En dat siert hem.
Oh, wacht!quote:
Al voordat hij mod werd was typeerde hij zich door post met een hoog bagger gehalte. Vroeger werd de onzin zoveel mogelijk in ONZ gehouden. KLB is ook al een hele tijd geïnfecteerd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds seconde -1 heeft ie alleen maar gezeik van jouw soort gehad, als jullie nou een serieuze stok hadden om mee te slaan maar die zoeken jullie hiermee en dat is te triest voor woorden
.
quote:
Gast.. Of je neemt het internet leven even te serieusquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik help graag een handje.
En hey, fouten maken mag hoor. Graag! Maar het idee van fouten maken is dat je er van leert. Dat je zegt 'oh kut, sorry!'. Maar als meneer het allemaal geen fuck kan schelen, sterker nog, hij geeft aan dat hij het allemaal wel lachen vindt wat er gebeurt in KLB en nóg sterker, hij is zich van geen kwaad bewust, tsja, dan zijn er toch een hoop die daar wel even tegenin willen gaan. En ik had gewoon even het meeste tijd vandaag kennelijk..
Je begint als een breezer te typenquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ligt ie al in bed te fantaseren hoe hy morgen weer ieder woordje van me kan verdraaien tot iets slechts? Triest. Vooral als je dan bedenkt dat hy ws. een vrouw heeft die zijn dagavonturen of Fok moet aanhoren hoe hy hendig vet die noob mod diste. Omg.
Om te beginnen omdat modjes, inwerkperiode of niet, niet kunnen bannen. Meestal is dat ook een uitstekend ideequote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:12 schreef TheYoung1 het volgende:
Boswachter, waarom krijgt zo'n tuup niet gewoon een ban.
Dat lijkt me een verstandig plan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:19 schreef de_boswachter het volgende:
Hier laat ik het dan ook by.
Idd. KLB is in tijden niet zo leuk geweest. Boswachter heeft schijnbaar al diverse keren met tranen achter zijn scherm gezeten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb zelden zo gelachen als de laatste paar dagen. Pure poezie.
Pas op pas op! Straks ga je nog te ver!quote:
Ze kunnen blijkbaar wel dreigmailtjes sturenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om te beginnen omdat modjes, inwerkperiode of niet, niet kunnen bannen. Meestal is dat ook een uitstekend idee.
Aarslikkert nummer 1 is er ook weer.quote:
Waarom jij nog geen ban hebt is mij een raadsel. Er zijn users voor minder gebanned dus ik kan jou net zo goed verdenken van aarslikken.quote:
Geeft je te denken, niet?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom jij nog geen ban hebt is mij een raadsel.
Waarom zou hij op een normale manier users te woord staan die alleen maar lopen te klooien en te baggeren? Als jij verwacht dat iemand normaal tegen je doet, zou ik eerst maar eens beginnen door zelf eens normaal te doen. Ik kan best wel tegen bagger, maar jouw gebagger is niet eens leuk of origineel, het is gewoon ontzettend irritant.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach. Sterf.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom jij nog geen ban hebt is mij een raadsel. Er zijn users voor minder gebanned dus ik kan jou net zo goed verdenken van aarslikken.
Of ergelijk?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zou hij op een normale manier users te woord staan die alleen maar lopen te klooien en te baggeren? Als jij verwacht dat iemand normaal tegen je doet, zou ik eerst maar eens beginnen door zelf eens normaal te doen. Ik kan best wel tegen bagger, maar jouw gebagger is niet eens leuk of origineel, het is gewoon ontzettend irritant.
"Hij begon."quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zou hij op een normale manier users te woord staan die alleen maar lopen te klooien en te baggeren? Als jij verwacht dat iemand normaal tegen je doet, zou ik eerst maar eens beginnen door zelf eens normaal te doen. Ik kan best wel tegen bagger, maar jouw gebagger is niet eens leuk of origineel, het is gewoon ontzettend irritant.
Staat op doodsverwensingen geen ban meer tegenwoordig?quote:
quote:
Ga jij met je schoolplein niveau eens ergens anders heen.quote:
Vraag het even na in FB, kneusje.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staat op doodsverwensingen geen ban meer tegenwoordig?
Ga je nou net als die bosrukker en zijn kloontjes dreigen en zagen om bans? Je weet toch hoe succesvol je blauwe vriend daar in was?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wereldargument inderdaad. Nog even los van het feit dat je als mod best een iets dikkere huid mag hebben. Of als Admin trouwensquote:
Hij zegt toch geen 'sterft' (gebiedende wijs)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was jouw argument ow helderste sterretje aan het firmament.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:23 schreef BobbyB het volgende:
Ga jij met je schoolplein niveau eens ergens anders heen.
Misschien moet je die zonnebril eens afzetten en eens beter lezen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het was jouw argument ow helderste sterretje aan het firmament.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij zegt toch geen 'sterft' (gebiedende wijs)
Nee, er zijn mensen die voor veel minder al een ban krijgen voor baggeren, het beledigen van users en doodsverwensingen. Jarno loopt sinds zondag al te zieken in KLB om boswachter een lesje te leren. Dat je dat een dag doet, daar kan ik mee leven, maar als je een week alleen maar loopt te klooien heb je weinig anders nuttigs te doen en had ieder ander al lang een ban gekregen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ga je nou net als die bosrukker en zijn kloontjes dreigen en zagen om bans? Je weet toch hoe succesvol je blauwe vriend daar in was?
Dat je een kutuser bent.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:33 schreef Jarno het volgende:
Samenvatting?
Waarom vraag je dan om een samenvattingquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:35 schreef Jarno het volgende:
Oh, sorry, misschien wekte ik de indruk me te interesseren voor je mening.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met je kruistocht sta je zelfs bovenaan de stats.
Ik zou het zelf eens doen:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien moet je die zonnebril eens afzetten en eens beter lezen.
"Hullie begonnen"quote:Waarom zou hij op een normale manier users te woord staan die alleen maar lopen te klooien en te baggeren? Als jij verwacht dat iemand normaal tegen je doet, zou ik eerst maar eens beginnen door zelf eens normaal te doen
Wederom lijkt het me verstandig als je het zelf doet. Gebiedende wijs is stam +tquote:Leer Nederlands.
Nogmaals, als jij verwacht dat iemand normaal tegen je doet, moet je eerst zelf eens kappen met je geklooi. Niet omdat hij het ook doet/deed zelf ook maar beginnen dat is gewoon kinderachtig. De andere mods gaan ook niet op je in als je zo loopt te klooien.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:40 schreef Swetsenegger het volgende:
"Hullie begonnen"
Ja, in 1930.quote:Wederom lijkt het me verstandig als je het zelf doet. Gebiedende wijs is stam +t
JIJ BEGON!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:53 schreef Copycat het volgende:
Ojee, mijn naam in de OP.
Ja. Met een topic met een klacht. Okay, het ging niet over mijn geile buurmeisje. Ook niet over smurfen die mij 's nachts wakker houden. En al helemaal niet over groene gekken die bomen knuffelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:54 schreef Pheno het volgende:
JIJ BEGON!!!
Dat is veel te serieus voor lollerboswachter!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Met een topic met een klacht. Okay, het ging niet over mijn geile buurmeisje. Ook niet over smurfen die mij 's nachts wakker houden. En al helemaal niet over groene gekken die bomen knuffelen.
Het ging over een taalkwestie die mij enorm irriteert. Waar ik me aan erger, zeg maar.
Hang me op! Aan de hoogste boom!
Ik heb niet lopen klagen over de bagger in KLB. Wel over een baggerende kutuser die dankzij zijn baggerende kutuservriendjes mod moest worden van KLB. En uiteraard had ik het bij het rechte eind, want de kutuser in kwestie verkracht KLB nu al. Het was kut, het is nu nog kutter.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:32 schreef BobbyB het volgende:
En als ik me niet vergis, ShaoliN, waren jij en Jarno die het hardst liepen te kankeren over de bagger in KLB en nu is het ineens niet erg meer, nu een holmaat van je het doet?
Toe, Shao. Geef hem een kans!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:05 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik heb niet lopen klagen over de bagger in KLB. Wel over een baggerende kutuser die dankzij zijn baggerende kutuservriendjes mod moest worden van KLB. En uiteraard had ik het bij het rechte eind, want de kutuser in kwestie verkracht KLB nu al. Het was kut, het is nu nog kutter.
Je hebt maar gewoon te luisteren, kutn00b.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:18 schreef Tuvai.net het volgende:
Tering, wat ben ik er de laatste paar dagen maar vaak aan herinnerd dat ik een ongelooflijke kuthekel heb aan 'oldbies' die menen overal de wet uit te kunnen maken omdat ze een een hoger post-aantal hebben en net een paar maandjes eerder dan jezelf al geregistreerd waren.
Idd meestal is het een goede idee zeker met de huidige nieuwe KLB modsquote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:18 schreef Litpho het volgende:
Om te beginnen omdat modjes, inwerkperiode of niet, niet kunnen bannen. Meestal is dat ook een uitstekend idee.
Terechte klacht.quote:
Ach man, ik zat al te internetten en te forumbaggeren voordat jij uit die bontkraag die je de flamoes van je moeder noemt geworpen werd.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je hebt maar gewoon te luisteren, kutn00b..
Wees er maar trots op Abraham.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:22 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ach man, ik zat al te internetten en te forumbaggeren voordat jij uit die bontkraag die je de flamoes van je moeder noemt geworpen werd.
Ohnoez. Een 9k6lollerepicbbsfrontd00rnerd!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:22 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ach man, ik zat al te internetten en te forumbaggeren voordat jij uit die bontkraag die je de flamoes van je moeder noemt geworpen werd.
Dat je het maar weet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ohnoez. Een 9k6lollerepicbbsfrontd00rnerd!.
Je bewering betwijfel ik trouwens.quote:
Met alle plezierquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Met een topic met een klacht. Okay, het ging niet over mijn geile buurmeisje. Ook niet over smurfen die mij 's nachts wakker houden. En al helemaal niet over groene gekken die bomen knuffelen.
Het ging over een taalkwestie die mij enorm irriteert. Waar ik me aan erger, zeg maar.
Hang me op! Aan de hoogste boom!
Open er een topic over!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:28 schreef Pool het volgende:
Ik wilde bijna ook posten dat Jarno loopt te zeiken, totdat ik zag dat die boswachter steeds een 'y' typt, in plaats van een 'ij', dat hij MSN-smileys gebruikt :p en dat hij tot overmaat van ramp zijn posts nauwelijks voorziet van PI's.
Daar irriteer erger ik me aan.
Knul, ik heb nog Frontdoor en Remote Access gedraaid thuis. Don't start.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:29 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ook voor Fok! bestonden er fora hoor.En hee, gezellig en exclusief dat ze vroegâh nog waren!
Hey, hij begon.quote:
BB'squote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:29 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ook voor Fok! bestonden er fora hoor.En hee, gezellig en exclusief dat ze vroegâh nog waren!
Your schwartz is as big as mine...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:33 schreef Pheno het volgende:
Ah, e-penissen in de aanslag.
Oh, mag ik je e-Penis® aanraken?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Knul, ik heb nog Frontdoor en Remote Access gedraaid thuis. Don't start.
Nee. Homo.quote:
Pumaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Knul, ik heb nog Frontdoor en Remote Access gedraaid thuis. Don't start.
Mwoch. Zolang ze niet voor m'n neus gaan staan bekken ofzo.quote:
Hahahah HAHAH HAHAHAHA !!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:42 schreef RickoKun het volgende:
Mensen moeten niet klagen anders ga ik ze in elkaar slaan! Nee ik ben niet de FOK! knokploeg maar ik ben de FOK! elite commando gangstah bazen groep!
Eigenlijk ben ik het brein achter de revolutie en ook zijn Danny, Yvonne en Remlof klonen van mij!
[ afbeelding ]
Ja dat zeggen we... het 'hullie begonnen' argument, wat je zelf 2 posts laterquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nogmaals, als jij verwacht dat iemand normaal tegen je doet, moet je eerst zelf eens kappen met je geklooi. Niet omdat hij het ook doet/deed zelf ook maar beginnen dat is gewoon kinderachtig. De andere mods gaan ook niet op je in als je zo loopt te klooien.![]()
[..]
noemdequote:
Dat het niet meer gebruikt wordt doet niets af aan het feit dat 'sterft' gebiedende wijs is, stupide stuk vreten.quote:Ja, in 1930.We leven nu in 2008, FYI
Zo, en nu ga ik deze kleuterklas verlaten.![]()
Het schoolplein niveau sloeg op Jarno's gehele houding in KLB.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja dat zeggen we... het 'hullie begonnen' argument, wat je zelf 2
Wat ik dus bedoel is dat "sterf" net zo goed gebiedende wijs is. Net als "Kom mee".quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat het niet meer gebruikt wordt doet niets af aan het feit dat 'sterft' gebiedende wijs is, stupide stuk vreten.
De enige die momenteel lopen te baggeren zijn Jarno en z'n holmaatjes hoor. Dat is de enige reden dat het nu nog kutter is dan dat het al was en als ik dan vervolgens een opmerking over een ban maak dan mag dat niet van jou.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:05 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik heb niet lopen klagen over de bagger in KLB. Wel over een baggerende kutuser die dankzij zijn baggerende kutuservriendjes mod moest worden van KLB. En uiteraard had ik het bij het rechte eind, want de kutuser in kwestie verkracht KLB nu al. Het was kut, het is nu nog kutter.
Nah, nog niet bruin genoeg, de zon was net nog niet optimaal. Ik ga zo nog wel even in de zon zitten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:52 schreef Jarno het volgende:
BobbyB, je arm is nu wel bruin genoeg.
Hij bedoelt natuurlijk dat jij je arm uit iemands reet mag halenquote:Nah, nog niet bruin genoeg, de zon was net nog niet optimaal. Ik ga zo nog wel even in de zon zitten. Maar bedankt dat je met me meedenkt.
quote:
Welkom op het nieuwe KLB.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:42 schreef RickoKun het volgende:
Mensen moeten niet klagen anders ga ik ze in elkaar slaan! Nee ik ben niet de FOK! knokploeg maar ik ben de FOK! elite commando gangstah bazen groep!
Eigenlijk ben ik het brein achter de revolutie en ook zijn Danny, Yvonne en Remlof klonen van mij!
[ afbeelding ]
Yeah rightquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het schoolplein niveau sloeg op Jarno's gehele houding in KLB.Moeilijk he, iets begrijpend lezen.
[..]
Boeiuh, daar heb ik het nooit over gehad. Jij kwam met de opmerking 'uh leer Nederlands' toen ik 'sterft' gebiedende wijs noemde.quote:Wat ik dus bedoel is dat "sterf" net zo goed gebiedende wijs is. Net als "Kom mee".
[..]
No shit, Sherlock! Ben je nou zo dom, of doe je maar alsof?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:01 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk dat jij je arm uit iemands reet mag halen
Ik hoef niks toe te geven. Al was het een andere post geweest had ik het ook gezegd. Het was gewoon een algemene reactie op Jarno, niet per se op wat hij zij.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Yeah right
Moeilijk he, gewoon toegeven.
Ja, omdat het hedendaags niet meer gebruikelijk is. Als jij over "Nederlandsch" zou beginnen zou ik je net zo goed uitlachen.quote:Boeiuh, daar heb ik het nooit over gehad. Jij kwam met de opmerking 'uh leer Nederlands' toen ik 'sterft' gebiedende wijs noemde.
Waarom quote je dan een specifieke reactie stom stuk vreten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:40 schreef BobbyB het volgende:
Ik hoef niks toe te geven. Al was het een andere post geweest had ik het ook gezegd. Het was gewoon een algemene reactie op Jarno, niet per se op wat hij zij.
Nee triangel josti er is nergens uit te halen dat je het over J's volledige ouvre hebt als je EEN FUCKING POST QUOTE.... gods ko le re veel dommer als jou tref je ze tegenwoordig niet meer.quote:Dat jij niet wil toegeven dat jij het verkeerd hebt opgevat ligt gewoon aan jou.
HET BLIJFT NOG STEEDS CORRECT NEDERLANDS BOKKELUL. Dus 'leer nederlands' slaat totaal nergens op.quote:Ja, omdat het hedendaags niet meer gebruikelijk is. Als jij over "Nederlandsch" zou beginnen zou ik je net zo goed uitlachen.
Ik kan het ook niet helpen dat ik altijd van die masochisten tegenkom die hun eigen stupiditeit tot het gaatje willen uitmelken. Christus.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:46 schreef static het volgende:
Zijn jullie nou nóg bezig?
Waarom? Nou, ik wilde gewoon reageren op EEN post van Jarno zodat het duidelijk was dat ik het tegen HEM had, maar ook dat schijnen sommige userts dus niet te snappen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom quote je dan een specifieke reactie stom stuk vreten.
Kijk hem zich druk maken dan.quote:Nee triangel josti er is nergens uit te halen dat je het over J's volledige ouvre hebt als je EEN FUCKING POST QUOTE.... gods ko le re veel dommer als jou tref je ze tegenwoordig niet meer.
Jouw reactie "Het zegt het toch niet gebiedende wijs" slaat dan wel ergens op? Als iemand zegt "Sterf" is dat nog steeds gebiedende wijs.quote:HET BLIJFT NOG STEEDS CORRECT NEDERLANDS BOKKELUL. Dus 'leer nederlands' slaat totaal nergens op.
Ik heb genoeg lucht gehad tijdens de geboorte ja, en ook opvoeding, iets waar het bij sommigen nog aan ontbreekt, waaronder jij.quote:Dem, net toen ik dacht dat je je niet verder vast kon lullen ga je NOG een stukje dieper. Godskolere te weinig zuurstof gehad bij je geboorte?
Beetje rellen op de vrijdagmiddag en domme users uitlachen is toch meesterlijk?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:46 schreef static het volgende:
Zijn jullie nou nóg bezig?
GMTA!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat ik altijd van die masochisten tegenkom die hun eigen stupiditeit tot het gaatje willen uitmelken. Christus.
Hey, begin je nu weer met je welles nietus. Jij stond daar toch boven? Erg consequent ben je niet hoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:53 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb genoeg lucht gehad tijdens de geboorte ja, en ook opvoeding, iets waar het bij sommigen nog aan ontbreekt, waaronder jij.
[..]
Och, vrijdagmiddag is het altijd lekker rustig op het werk, dus een beetje users bashen en ze op de kast jagen is leuk vrijdagmiddag vermaak.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hey, begin je nu weer met je welles nietus. Jij stond daar toch boven? Erg consequent ben je niet hoor.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Och, vrijdagmiddag is het altijd lekker rustig op het werk, dus een beetje users bashen en ze op de kast jagen is leuk vrijdagmiddag vermaak.
Swets klinkt aardig over de rooie met z'n gescheld, dat zou ik dus geen falen kunnen noemen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:57 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Maar je hebt niet door dat je aardig faalt?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Swets klinkt aardig over de rooie met z'n gescheld, dat zou ik dus geen falen kunnen noemen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Swets klinkt aardig over de rooie met z'n gescheld, dat zou ik dus geen falen kunnen noemen.
Ik denk dat jij de stijl van swets nog niet kent. DIt is verre van over de rooiequote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
quote:
Iemand 2 maal fout verbeteren!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Wederom lijkt het me verstandig als je het zelf doet. Gebiedende wijs is stam +t
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:01 schreef ShaoliN het volgende:
[..]. Jij hebt Swets duidelijk nooit over de rooie gezien.
Oh, dus dit is z'n gewone bui? Nou, dan kan ik nog ff vooruit dan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de stijl van swets nog niet kent. DIt is verre van over de rooie
Begrijp me niet verkeerd, maar voor iemand die HBO gedaan heeft, een jaar of 37 is en kinderen heeft kom je erg onvolwassen over met je gescheld. Zelfs pa tokkie's oren zouden klapperen bij het lezen van jouw posts. Zelfs Ome Henk zou denken "Wat voor een pauper aso is dat". Maar goed, ga zo door. Het staat je goed! Vooral als je over mijn onvermogen begint. Klasse. Hopelijk lezen je kids dit niet want dat zou een slecht voorbeeld voor hun zijn, iemand die zich zo druk maakt om verkeerd quoten en een T meer of minder.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:04 schreef Swetsenegger het volgende:Over de rooie.
Dank je wel voor het op prachtige wijze etaleren van je onvermogen.
Helder licht, even een uitleg op niveau. Jarno typte "sterf", enkelvoud van de gebiedende wijs en zodoende dus een doodsverwensing. Dan reageert Bobby daar verbaasd op door aan te geven dat hij niet snapt waarom diegene nog geen ban heeft gekregen voor een doodsverwensing. Tot dat punt is alles nog duidelijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat ik altijd van die masochisten tegenkom die hun eigen stupiditeit tot het gaatje willen uitmelken. Christus.
quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
quote:
*de rest van de nutteloze discussie heb ik even weggelaten*quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Wederom lijkt het me verstandig als je het zelf doet. Gebiedende wijs is stam +t
Ah het kinderen argument wordt er bij gehaald... briljantquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, maar voor iemand die HBO gedaan heeft, een jaar of 37 is en kinderen heeft kom je erg onvolwassen over met je gescheld. Zelfs pa tokkie's oren zouden klapperen bij het lezen van jouw posts. Zelfs Ome Henk zou denken "Wat voor een pauper aso is dat". Maar goed, ga zo door. Het staat je goed! Vooral als je over mijn onvermogen begint. Klasse. Hopelijk lezen je kids dit niet want dat zou een slecht voorbeeld voor hun zijn, iemand die zich zo druk maakt om verkeerd quoten en een T meer of minder.
Ga eens verder. Ik heb niks om over terug te flamen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah het kinderen argument wordt er bij gehaald... briljant
Maar goed, je geeft nu dus toe dat je gewoon verkeerd gequote hebt. Zie je... zo moeilijk is het niet.
Eh nee, kijk hier gaat je redenatie mis. Mijn 'sterft' was een garpje nav de ban aanvraag.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Helder licht, even een uitleg op niveau. Jarno typte "sterf", enkelvoud van de gebiedende wijs en zodoende dus een doodsverwensing. Dan reageert Bobby daar verbaasd op door aan te geven dat hij niet snapt waarom diegene nog geen ban heeft gekregen voor een doodsverwensing. Tot dat punt is alles nog duidelijk.
Opeens komt er dan een briljante user genaamd Swetsenegger die zegt dat het geen doodsverwensing was omdat het dan 'sterft' had moeten zijn, waarmee hij impliceert dat 'sterf' geen gebiedende wijs is wat uiteraard incorrect is.
Nee bobbyB reageert alsof sterft GÉÉN gebiedende wijs en dat is inderdaad incorrect.quote:Bobby reageert uiteraard geschokt alvorens jij dit maal letterlijk aangeeft dat de "gebiedende wijs stam+t" is alsof stam+t de enige vorm van gebiedende wijs zou zijn.
Dat heb ik dus nergens gesuggereerd.quote:Daarna volgt nog een kansloze discussie waarin jij je achter het feit dat stam+t een gebiedende wijs is probeert te verschuilen en probeert te verhullen dat je duidelijk suggereerde dat 'sterf', enkelvoud en gebiedende wijs, geen gebiedende wijs was.
Dan had je beter je eigen post weg kunnen laten.quote:[..]
[..]
[..]
[..]
*de rest van de nutteloze discussie heb ik even weggelaten*
Noem je dat flamen?quote:
Je kan er nu wel knipoog PI's bij gaan zetten, maar met het erbij halen van priveleven plaats je jezelf zo buiten elke discussie dat ik wel klaar met je ben.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga eens verder. Ik heb niks om over terug te flamen.
Dat heeft een naam, dat is het zelfde om er WO2 bij te halen. hmm wat was dat ook alweer. een gesprek/discussie stopper.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan er nu wel knipoog PI's bij gaan zetten, maar met het erbij halen van priveleven plaats je jezelf zo buiten elke discussie dat ik wel klaar met je ben.
Mwoah, dit is dan op zijn minst een verschil van interpretatie. Volgens mij bedoelde hij juist niet datgene wat jij suggereert maar dat het niet verstandig is om te suggereren dat 'sterft' de enige vorm van een gebiedende wijs is.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee bobbyB reageert alsof sterft GÉÉN gebiedende wijs en dat is inderdaad incorrect.
Idem dito.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat heb ik dus nergens gesuggereerd.
Godwin ftw.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:25 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dat heeft een naam, dat is het zelfde om er WO2 bij te halen. hmm wat was dat ook alweer. een gesprek/discussie stopper.
Je zet dat "prive"leven toch zelf op internet, of niet dan? Ik vind je gewoon erg kinderachtig overkomen voor iemand die al zoveel bereikt heeft, dat is wat ik bedoel. Ik was namelijk aardig verrast toen ik je site las met jouw skills terwijl aan de andere kant de scheldwoorden me om de oren vlogen, that's all. Zoiets verwacht ik namelijk van een kleuter van 13.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan er nu wel knipoog PI's bij gaan zetten, maar met het erbij halen van priveleven plaats je jezelf zo buiten elke discussie dat ik wel klaar met je ben.
Wat is de relevantie van mijn kinderen op deze discussie? Werkelijk géén.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zet dat "prive"leven toch zelf op internet, of niet dan?
Het interesseert me werkelijk niets welk verwachtingspatroon je van me hebt. Als je een internet forum niet kan onderscheiden van andere zaken ben je zelf het pre-puberaal tijdperk nog niet ontgroeid. Ow en for the record... Mijn collegae noem ik ook regelmatig bokkelul als ze een fuck up maken.quote:Ik vind je gewoon erg kinderachtig overkomen voor iemand die al zoveel bereikt heeft, dat is wat ik bedoel. Ik was namelijk aardig verrast toen ik je site las met jouw skills terwijl aan de andere kant de scheldwoorden me om de oren vlogen, that's all. Zoiets verwacht ik namelijk van een kleuter van 13.
Makkelijk he, achteraf zeggen dat je "het wel snapt".. uhuhquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:40 schreef BobbyB het volgende:
No shit, Sherlock! Ben je nou zo dom, of doe je maar alsof?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:25 schreef Fritztiaan het volgende:
Weet je dat zinnetje nog uit jouw felbegeerde plaatje?
[ afbeelding ]
Sukkel
Ik heb het ook niet jouw kinderen, ik heb het over jou, die blijkbaar zelf nog half kind is met z'n puberale gescheld op een forum. Ik heb ook niks negatiefs over jouw kinderen gezegd en je kinderen is niet het enige wat ik aanhaalde. Maar goed, als ik je daarin gekwetst heb oid, dan sorry.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van mijn kinderen op deze discussie? Werkelijk géén.
Mooi, mij namelijk ook niet. Al je gevloek en gescheld is daardoor ook redelijk kansloos.quote:Het interesseert me werkelijk niets welk verwachtingspatroon je van me hebt.
Oh, dus DAN maakt het ineens niks meer uit hoe je je gedraagt op een forum? Nee, duidelijk. En mag ik je eraan herinneren dat jij zelf net zo hard mee deed aan deze "discussie" en ik zie meer van dit soort discussies waarin jij betrokken bent. Maar zodra ik over je prive leven begin (en je alleen maar aanspreek om je kinderachtige gedrag voor iemand van 37) dan is het ineens niet leuk meer? Dat is wel erg makkelijk natuurlijk.quote:Als je een internet forum niet kan onderscheiden van andere zaken ben je zelf het pre-puberaal tijdperk nog niet ontgroeid.
Jarno is al lang huilend naar z'n moeder gelopen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:34 schreef TheYoung1 het volgende:
Enne, zijn er al wat bans uitgedeelt? Heb ik wat gemist?
Bestaat dat oersaaie en teringvervelende jarno-geval nog? Waarom is dit topic wel nog open? Schijnt de zon bij jou ook? Vergeet ik wat?
Hou je bek eens. Jarno ftw.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:34 schreef TheYoung1 het volgende:
Bestaat dat oersaaie en teringvervelende jarno-geval nog? Waarom is dit topic wel nog open? Schijnt de zon bij jou ook? Vergeet ik wat?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:36 schreef TheYoung1 het volgende:
En de rest van de kloontjes ja....kan ik wel bezig blijven
Ik besteed niet zoveel tijd aan Fok! hoor. Ik heb wel nog een leven op tweakers.net
Oh, daar hebben we hem ook weer.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:25 schreef Fritztiaan het volgende:
Makkelijk he, achteraf zeggen dat je "het wel snapt".. uhuh![]()
Projecteer je eigen domheid maar weer op iemand anders. Je bent al meerdere malen terecht gewezen in dit topic.
Weet je dat zinnetje nog uit jouw felbegeerde plaatje?
[ afbeelding ]
Sukkel
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Och, vrijdagmiddag is het altijd lekker rustig op het werk, dus een beetje users bashen en ze op de kast jagen is leuk vrijdagmiddag vermaak.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet jouw kinderen, ik heb het over jou,
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:11 schreef BobbyB het volgende:
Hopelijk lezen je kids dit niet want dat zou een slecht voorbeeld voor hun zijn
Ik heb nergens gezegd dat je wat negatiefs over mijn kinderen zei. Ik zeg dat het argument van mijn vaderschap als een kut op een drumstel slaat. Verder kan je mij niet kwetsen je zet jezelf alleen buitenspel als iemand die ook maar 2 seconden serieus te nemen is.quote:die blijkbaar zelf nog half kind is met z'n puberale gescheld op een forum. Ik heb ook niks negatiefs over jouw kinderen gezegd en je kinderen is niet het enige wat ik aanhaalde. Maar goed, als ik je daarin gekwetst heb oid, dan sorry.
Dan wordt je argument om mijn kinderen erbij te halen nog triester dan wat het in eerste instantie al was. Ik dacht dat je rockbottom al gehaald had maar dit is werkelijk epic failquote:Mooi, mij namelijk ook niet. Al je gevloek en gescheld is daardoor ook redelijk kansloos.
quote:Oh, dus DAN maakt het ineens niks meer uit hoe je je gedraagt op een forum? Nee, duidelijk. En mag ik je eraan herinneren dat jij zelf net zo hard mee deed aan deze "discussie" en ik zie meer van dit soort discussies waarin jij betrokken bent. Maar zodra ik over je prive leven begin (en je alleen maar aanspreek om je kinderachtige gedrag voor iemand van 37) dan is het ineens niet leuk meer? Dat is wel erg makkelijk natuurlijk.
eh.. het was JOUW punt.quote:Daarbij komt nog wat Emimich zegt, je bleef je maar verschuilen achter de gebiedende wijs / en verkeerd quoten, terwijl dat het punt niet eens was. Jouw initiële reactie was daarin net zo irrelevant als dat van mij over jouw kinderen.
Ik ruik een hypocriet teringventje, and it aint a good smell, know what im sayin'quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, daar hebben we hem ook weer.
[ afbeelding ]
Ik had nog een plaatje voor je gemaakt, voor boven je bed.![]()
[ afbeelding ]
En betreft jouw plaatje Fritz, lees je in:
[..]
Jarno is gebanned.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:34 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik hoef ook niet serieus genomen te worden. Daarvoor ga ik wel naar andere fora.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je wat negatiefs over mijn kinderen zei. Ik zeg dat het argument van mijn vaderschap als een kut op een drumstel slaat. Verder kan je mij niet kwetsen je zet jezelf alleen buitenspel als iemand die ook maar 2 seconden serieus te nemen is.
Waarom begin je alleen steeds over je kinderen? Ik heb wel meerdere dingen genoemd.quote:Dan wordt je argument om mijn kinderen erbij te halen nog triester dan wat het in eerste instantie al was. Ik dacht dat je rockbottom al gehaald had maar dit is werkelijk epic fail
Daar heb je gelijk in, tenminste als je zo'n discussie net zo min serieus neemt als ik.quote:Ik zeg nergens dat een internet forum er niet toe doet helder licht. Ik zeg dat mijn CV, noch mijn vaderschap er ook maar iets mee te maken heeft.
Mijn punt was alleen dat dat er geen bans meer uitgedeeld werden op doodverwensingen. Dat was mijn enige punt, dat jij er vervolgens hele andere dingen bij gaat halen, daar kan ik niks aan doen, ik ga er alleen maar op in.quote:eh.. het was JOUW punt.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:37 schreef t-8one het volgende:
[..]
Jarno is al lang huilend naar z'n moeder gelopen.
Fritz, in vrijwel ieder topic waar jij komt ontaard het in een wellus-nietus-"ja toch wel, want ik ben de beste" topic.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:43 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik ruik een hypocriet teringventje, and it aint a good smell, know what im sayin'![]()
Pleur toch op joh. Je maakt je schuldig aan hetgeen jij mij verwijt. DAT is een feit. Prachtig hoe jij je krampachtig in allerlei bochten wringt om het goed te praten![]()
Bedankt daarvoor![]()
Heerlijk hoe jij met je politiek correcte geneuzel het topic kwam verpesten, en achteraf zwaar was uitgeluld. In plaats van dat je ervan leert, doe je nu precies hetzelfde![]()
Ik heb de energie niet meer inso.... Ik geef het op. Hij is niet meer te redden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:46 schreef Insomaniac het volgende:
Lachen om te zien hoe die BobbyB zichzelf steeds dieper ingraaft.
Joh, hij heeft jou ook helemaal niet nodig. Geef hem een spiegel en nog weet ie zichzelf vast te lullen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb de energie niet meer inso.... Ik geef het op. Hij is niet meer te redden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:49 schreef TheYoung1 het volgende:
En als iemand dan al persé een punt wil maken.....WHAHAHAHAHAH!! HAHAHAAAAAAAAAA!!!111111111SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
. HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK WHAHAHAHAAH!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
Lachen dat mensen zo dom zijn om in mijn overduidelijk domme gedrag te trappen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:46 schreef Insomaniac het volgende:
Lachen om te zien hoe die BobbyB zichzelf steeds dieper ingraaft.
Dat is de enige conclusie die je kon trekken aangezien ik met steekhoudende argumenten kwam + feiten die mijn verhaal ondersteunden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Fritz, in vrijwel ieder topic waar jij komt ontaard het in een wellus-nietus-"ja toch wel, want ik ben de beste" topic.
Jeeeeeeeeeeeeeeej ik heb gewonnen!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb de energie niet meer inso.... Ik geef het op. Hij is niet meer te redden.
Dat denk ik ook, want als je dit in één post weet te plaatsen....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Joh, hij heeft jou ook helemaal niet nodig. Geef hem een spiegel en nog weet ie zichzelf vast te lullen.
Je hebt ook gelijk. Het enige wat leuk is aan zo'n topic is dat je mensen de kast op kan jagen en het lukt me steeds weer. Zoals ik de vorige keer al tegen je zei, ik kan er ook niet op ingaan maar het is wel leuk om ff lekker te rellen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:51 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Dat is de enige conclusie die je kon trekken aangezien ik met steekhoudende argumenten kwam + feiten die mijn verhaal ondersteunden.
Maargoed, een tip van mij. Post hier gewoon niet meer. Negeer het gewoon. Laat anderen maar lekker gaan.
Deze tip geef ik je alleen, omdat je mij best een aardige kerel lijkt, op sommige eigenaardigheden na
Ja, altijd lachen om te zien dat iemand een klein foutje maakt en dan een hele discussie gaat houden om maar niet toe te geven dat hij even niet wist dat sterft gebiedende wijs is én correct Nederlands.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lachen dat mensen zo dom zijn om in mijn overduidelijk domme gedrag te trappen.2609 kan dat ook heel goed, alleen gaat niemand daar meer op in.
Maar je klikte wel hè, droplul.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAH!! HAHAHAAAAAAAAAA!!!111111111.
.
. HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK WHAHAHAHAAH!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111
Ah nu doe je het opeens expressquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lachen dat mensen zo dom zijn om in mijn overduidelijk domme gedrag te trappen.2609 kan dat ook heel goed, alleen gaat niemand daar meer op in.
Wie zit er op de kast dan? Heb je nu een harde plasser?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk. Het enige wat leuk is aan zo'n topic is dat je mensen de kast op kan jagen en het lukt me steeds weer. Zoals ik de vorige keer al tegen je zei, ik kan er ook niet op ingaan maar het is wel leuk om ff lekker te rellen.
En vervolgens heb ik ook helemaal niks tegen geen ene user op Fok, behalve Jarno dan, maar die was gewoon echt irritant.
Tututut, niet te bijdehand anders leg ik m'n droplul even in je nek.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:55 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Maar je klikte wel hè, droplul.
Dat je nu nog van jezelf denkt, dat je caps nodig hebt om negatief op te vallen...
Ja héhé! Hij weet heus wel dat sterft correct taalgebruik is, maar hij wilde gewoon heel grappig zeggen van niet.quote:
Ach kom op, niemand is zo domquote:
Net als dit garpje dus!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja héhé! Hij weet heus wel dat sterft correct taalgebruik is, maar hij wilde gewoon heel grappig zeggen van niet.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Eh nee, kijk hier gaat je redenatie mis. Mijn 'sterft' was een garpje nav de ban aanvraag.
al is dit vast al opgemerktquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:00 schreef Timmai het volgende:
nieuwelingen?
Precies, en natuurlijk quote hij slechts 1 reactie van Jarno en doet dan net alsof hij daarmee J's hele oeuvre bedoelt om te provoceren, want hij weet ook wel dat 1 reactie met die reden quoten verkeerd geïnterpreteerd wordt maar dat doet hij om op een rustig vrijdagmiddag mensen op de kast te jagen...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja héhé! Hij weet heus wel dat sterft correct taalgebruik is, maar hij wilde gewoon heel grappig zeggen van niet.
Ja jezus Swets, dat je daar intrapt zeg!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, en natuurlijk quote hij slechts 1 reactie van Jarno en doet dan net alsof hij daarmee J's hele oeuvre bedoelt om te provoceren, want hij weet ook wel dat 1 reactie met die reden quoten verkeerd geïnterpreteerd wordt maar dat doet hij om op een rustig vrijdagmiddag mensen op de kast te jagen...
De gemiddelde 9-11 complot theorie zit simpeler in elkaar....
Ik laat me ook zo snel op de kast jagen inso door die doorzichtige hoax'squote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja jezus Swets, dat je daar intrapt zeg!
Jij? je kleine vieze plassertje in mijn nek?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tututut, niet te bijdehand anders leg ik m'n droplul even in je nek.
CAPSLOCK IS CRUISECONTROL FOR COOL!
Jawel hoor, heeft alleen nog een duwtje in de rug nodigquote:
Ah joh, jij kan er toch ook niets aan doen dat je zo goedgelovig bent en zo snel hapt? BobbyB speelde het ook wel heel erg slinks! Neem het jezelf niet kwalijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik laat me ook zo snel op de kast jagen inso door die doorzichtige hoax's
Och, je hebt gelijk, er zit inderdaad nog wat spul achter m'n randje! Doe je lieve mondje eens open, dan mag je het aflikken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:05 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Jij? je kleine vieze plassertje in mijn nek?![]()
Je komt niet eens hoger dan mn enkels, lelijke wrat dat je bent.
En ga nu gauw weer met je trekdropje spelen.. Sukkel.
Hij had natuurlijk ook wel een briljante discussie techniek. Eerst jezelf met elke post verder klem lullen in je stupide theorie en dan als je het écht niet meer recht kan bakken zeggen dat je het doet om op een rustige vrijdag middag mensen op de kast te jagen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ah joh, jij kan er toch ook niets aan doen dat je zo goedgelovig bent en zo snel hapt? BobbyB speelde het ook wel heel erg slinks! Neem het jezelf niet kwalijk.
Daarom Swets, daarom. Zo'n kunststukje zouden wij nooit kunnen flikken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk ook wel een briljante discussie techniek. Eerst jezelf met elke post verder klem lullen in je stupide theorie en dan als je het écht niet meer recht kan bakken zeggen dat je het doet om op een rustige vrijdag middag mensen op de kast te jagen.
Daar moet veel voorbereiding aan vooraf zijn gegaan. Tot in de finesses uitgevoerd. Chapeau.
Sukkelette voor jou, maar mevrouw is beter.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:05 schreef TheYoung1 het volgende:
Sukkel
Zou BobbyB dat geleerd hebben op dat forum waar hij wel serieus is denk je?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daarom Swets, daarom. Zo'n kunststukje zouden wij nooit kunnen flikken.
Noem je me nou een wijf?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:10 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Sukkelette voor jou, maar mevrouw is beter.
Vast wel!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zou BobbyB dat geleerd hebben op dat forum waar hij wel serieus is denk je?
Dat dikgedrukte hou ik ook van. misschien verklaard dat een hoopquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk. Het enige wat leuk is aan zo'n topic is dat je mensen de kast op kan jagen en het lukt me steeds weer. Zoals ik de vorige keer al tegen je zei, ik kan er ook niet op ingaan maar het is wel leuk om ff lekker te rellen.Daar is ook zo'n stripje van, maar die kan ik ff niet vinden.
En vervolgens heb ik ook helemaal niks tegen geen ene user op Fok, behalve Jarno dan, maar die was gewoon echt irritant.
quote:
*kirt* Oh Xenooooooooo, wat ben je toch ook een smoothtalker!quote:
Ja en aan het eind van de week komt hij geslepen en leep uit de hoek! Om niets vermoedende mensen op de kast te jagen! En het lukt hem AL TIJD!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vast wel!. Want daar oefent hij zijn keiharde slinkse technieken de rest van de week, als er wel iets te doen is op zijn werk.
Dat spul achter dat randje ben je zelf.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Och, je hebt gelijk, er zit inderdaad nog wat spul achter m'n randje! Doe je lieve mondje eens open, dan mag je het aflikken..
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:13 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Dat dikgedrukte hou ik ook van. misschien verklaard dat een hoopNo hard feelings iig van mijn kant. Ik zag je alleen druk discussieren, en ik herinnerde me het plaatje.. kwestie van 1 en 1 he
Alleen als je afentoe ook wat grofs zegt!!quote:
Wat mij betreft hoef je niet tot maandag te wachten hoor.....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
En iemand vroeg of ik dood kon. Tuurlijk kan dat, iedereen kan dood.Heb er nu alleen geen zin in, nog ff. Maandag mag het wel overigens want dan is mijn baas terug van vakantie en gaat mijn baas de internetlogs nakijken
mkay...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:18 schreef Fritztiaan het volgende:
Verder is het niet handig om het leidend voorwerp te veranderen in mijn persoon, want ik heb een behoorlijk uithoudingsvermogen.
Don't worry, ik zat verkeerd (al dan niet gespeeld) en of ze mij verder de grond in trappen maakt me echt niks uit hoor, dan had ik er maar niet op moeten reageren, heb het zelf uitgelokt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:18 schreef Fritztiaan het volgende:
Is nu wel leuk geweest of niet? Ondanks hij nu wel of niet verkeerd zat, is het nog verder in de grond te stampen van die persoon wel behoorlijk kansloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Lijdend dan. I stand corrected. Verder nog iets?quote:
Allemaal van MUUS geleerd.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:14 schreef Insomaniac het volgende:
*kirt* Oh Xenooooooooo, wat ben je toch ook een smoothtalker!. Jij weet pas echt hoe je een vrouw moet behandelen.
.
.
Nee, niet echt, ik irriteerde me er aanquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:24 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Lijdend dan. I stand corrected. Verder nog iets?
Niets meer. Niets minder.quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Don't worry, ik zat verkeerd (al dan niet gespeeld) en of ze mij verder de grond in trappen maakt me echt niks uit hoor, dan had ik er maar niet op moeten reageren.Nouja vind ik niet. Ik vergelijk zulke dingen met vechten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij iemand op de grond hebt gewerkt, en diegene geeft zich duidelijk over, dan ga je ook niet doortrappen. Das oneervol.Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
Is dat topic nu nog dicht?quote:
Oei, zal ik, zal ik?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niet echt, ik irriteerde me er aan
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:19 schreef TheYoung1 het volgende:
Wat mij betreft hoef je niet tot maandag te wachten hoor.....
Als je jezelf niet kan bedwingen, maar het is wel een open deur hoor.quote:
Dan maar niet.. Uit ervaring weet ik dat je daar een hernia van kan krijgen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je jezelf niet kan bedwingen, maar het is wel een open deur hoor.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:29 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hij moet nog met zijn meissie naar een schuurfeest van het weekend. Vandaar.
En zo'n hernia is nogal ergerlijk!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:31 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Dan maar niet.. Uit ervaring weet ik dat je daar een hernia van kan krijgen.
Oeh, een subklacht in het topic.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:36 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb geen klein zusje![]()
[..]
En zo'n hernia is nogal ergerlijk!
Uiteraard. Zulks baggertopic.quote:
Van een klein zusje met een hernia.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:38 schreef Pheno het volgende:
Waar wil je een paint van maken?
Zeker, vooral als je collega's hebt die 5 euro briefjes op de grond gooien en je ff je hernia vergeetquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:36 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb geen klein zusje![]()
[..]
En zo'n hernia is nogal ergerlijk!
Bahquote:
Ik vind hem nu al beter dan de SC!quote:
Je bent wel goedkoop als je bukt voor 5 euroquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:39 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Zeker, vooral als je collega's hebt die 5 euro briefjes op de grond gooien en je ff je hernia vergeet
*wacht op BubbaB kloon....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Je bent wel goedkoop als je bukt voor 5 euroPas op dat bobby er geen misbruik van maakt.
Elke 5 euro is er euhm.. 5?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Je bent wel goedkoop als je bukt voor 5 euroPas op dat bobby er geen misbruik van maakt.
Neh, dit soort schorem doet het met bimbos op scooters. Goeie kans dat 'ie zich kapot rijdt dit weekend.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:33 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Neee, je bedoelt dat hij eindelijk met zn kleine zusje mee mag. Zonder haar mag ie niet eens naar binnen
quote:
Ah Krea, hoe verder het topic, hoe schoner het volk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:54 schreef Kreator het volgende:
Goed topic.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:48 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Neh, dit soort schorem doet het met bimbos op scooters. Goeie kans dat 'ie zich kapot rijdt dit weekend.
Sorry, ik had heel even een leven.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:59 schreef Xenomaniac het volgende:
Ah Krea, hoe verder het topic, hoe schoner het volk.
Onkruid vergaat niet, jewaids!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:48 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Neh, dit soort schorem doet het met bimbos op scooters. Goeie kans dat 'ie zich kapot rijdt dit weekend.
Jawel hoor. Is gewoon een kwestie van de wortels ook uit trekken. Aangezien jij geen wortels hebt, is dat een makkie.quote:
Er zouden geen foto's van de_boswachter komen was de afspraakquote:
Maar echt lekker dood zit er dus niet in. Jammer.quote:
Dat zei ik ook, je doet me btw wel aan iemand denken met deze foto:quote:
hubba hubba hubbaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, je doet me btw wel aan iemand denken met deze foto:
[ afbeelding ]
dat zijn dan een van de weinigen die door hebben dat mods dommer zijn dan een tuinhekjequote:Op donderdag 24 juli 2008 19:37 schreef postmortum het volgende:
We heben nu 5 mods , waar ik op zich best tevreden mee ben , alleen zit een stelletje username ( o.a. Jarno, Kreator , copycat) die voorheen niet in klb de boel te verzieken door allerlei kuttopics te openen , ze kunnen het blijkbaar niet aan dat ze voorbij zijn gestreefd in de democratie die KLB heeft voortgebracht![]()
Ik klaag ook weleens over mods (lees Janetje) , maar ik doe dat nog wel altijd met respect voor het harde werk dat zij verrichten en open dus niet 200 topics om ze te pesten
Als ze het zoveel beter kunnen waarom kwamen ze dan eerst nooit hier en hebben ze niet gesolliciteerd als KLB mod ?![]()
Grtz Postmortum
en dan stijgen ze nog boven de gemiddelde KLB user uitquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:34 schreef MLF het volgende:
[..]
dat zijn dan een van de weinigen die door hebben dat mods dommer zijn dan een tuinhekje
en ik ben ook nog geen modquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:07 schreef postmortum het volgende:
Hey ben ik nog bebash in dit topic , wil namelijk niet 6 pagina's doorlezen
mij bedoel je vast niet:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:01 schreef Drijfzand het volgende:
boy oh boy, kweet niet wat er in KLB gebeurt is de laatste tijd, en wil het ook niet weten na het lezen van al de puberale posts in dit topic.
Wat een stelletje onaangename betweterige kinderen zit hier bijeen.
ben na de honderdste post of zo gestopt met lezen, zat jij daar tussen?quote:
neuh, dat dan weer nietquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:10 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
ben na de honderdste post of zo gestopt met lezen, zat jij daar tussen?
Te dom.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:27 schreef Jett het volgende:
Waarom ben ik nog geen MOD?
wie ben jij nou weerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:27 schreef Jett het volgende:
Waarom ben ik nog geen MOD?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |