nee dat is een running gag tussen mij en de modsquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
TS wil mod worden.
Een paar van die nieuwelingen zijn ooit moderator geweestquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:37 schreef postmortum het volgende:
We heben nu 5 mods , waar ik op zich best tevreden mee ben , alleen zit een stelletje username ( o.a. Jarno, Kreator , copycat) die voorheen niet in klb de boel te verzieken door allerlei kuttopics te openen , ze kunnen het blijkbaar niet aan dat ze voorbij zijn gestreefd in de democratie die KLB heeft voortgebracht![]()
Ik klaag ook weleens over mods (lees Janetje) , maar ik doe dat nog wel altijd met respect voor het harde werk dat zij verrichten en open dus niet 200 topics om ze te pesten
Als ze het zoveel beter kunnen waarom kwamen ze dan eerst nooit hier en hebben ze niet gesolliciteerd als KLB mod ?![]()
Grtz Postmortum
je punt?quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een paar van die nieuwelingen zijn ooit moderator geweest
Op een andere manier dring je niet door in die botte koppen, maw.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ze zijn inderdaad flauw bezig, te provocerend
Die 2 zijn net een paar dagen mod, wat een held ben je dan om ze dan meteen tot op 't bot af te branden door wat beginnersfoutjesquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:17 schreef Jarno het volgende:
Op een andere manier dring je niet door in die botte koppen, maw.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:02 schreef Jarno al het volgende:
Hoe lang blijft die inwerksmoes nog geldig eigenlijk? Meneer had het toch helemaal bedacht, wat er mankeerde aan KLB en hoe hij het wel even zou schoonvegen en aanpakken? Hij had toch al weken kunnen zien aankomen dat hij modje zou gaan worden? Waarom heeft hij dan alsnog een inwerkperiode van 6 weken nodig?
Ik ben het geweten van de crew en heb geen forum nodig.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:22 schreef jordeeeh het volgende:
Maar, wie is Jarno eigenlijk? Heb hem eigenlijk nooit in KLB zien posten..
Zie ninja-editquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben het geweten van de crew en heb geen forum nodig.
Ik zeg het niet snel, maar je zeikt, J.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:30 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik post hier nu met inmiddels mijn 2e username omdat ik mijn eerste zat was maar ik heb eigenlijk nog nooit met geen enkele post last gehad van een mod. Als je gewoon met een gezondverstand post heb je daar ook geen last van lijkt mij.
Je kan het ook gewoon een kans geven, falen gebeurd ook wel zonder julliequote:Op donderdag 24 juli 2008 20:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
U gaat niet door voor de koelkastquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:26 schreef Chriz2k het volgende:
Jarno is een 40-jarige autist die nog bij zijn moeder woont, dit forum is zijn enige uitlaatklep!
En dat siert hem.
Nee hoor, maar dat was wel erg politiek correctquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Serieuze postings slaap verwekkend?
Ik help graag een handje.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon een kans geven, falen gebeurd ook wel zonder jullie
Mwahquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
En ik had gewoon even het meeste tijd vandaag kennelijk..
Dat je graag helpt is een feit , waar ik niet omheen kan, plintjes al klaarquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik help graag een handje.
En hey, fouten maken mag hoor. Graag! Maar het idee van fouten maken is dat je er van leert. Dat je zegt 'oh kut, sorry!'. Maar als meneer het allemaal geen fuck kan schelen, sterker nog, hij geeft aan dat hij het allemaal wel lachen vindt wat er gebeurt in KLB en nóg sterker, hij is zich van geen kwaad bewust, tsja, dan zijn er toch een hoop die daar wel even tegenin willen gaan. En ik had gewoon even het meeste tijd vandaag kennelijk..
Pardon? Hij vertikt het gewoon om op normale manier users te woord te staan. Sorry, maar uit nog helemaal niks is geschiktheid voor deze functie gebleken van deze knul. Nogmaals, hij vindt het wel lachen allemaal. Zijn forum. Wat híj zou komen redden. En daar mag je dan weer niks van vinden kennelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou het niet komen door actie reactie,
Sinds seconde -1 heeft ie alleen maar gezeik van jouw soort gehadquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:43 schreef Jarno het volgende:
Pardon? Hij vertikt het gewoon om op normale manier users te woord te staan. Sorry, maar uit nog helemaal niks is geschiktheid voor deze functie gebleken van deze knul. Nogmaals, hij vindt het wel lachen allemaal. Zijn forum. Wat híj zou komen redden. En daar mag je dan weer niks van vinden kennelijk.
Ben het je eens over het te woord staan.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Pardon? Hij vertikt het gewoon om op normale manier users te woord te staan. Sorry, maar uit nog helemaal niks is geschiktheid voor deze functie gebleken van deze knul. Nogmaals, hij vindt het wel lachen allemaal. Zijn forum. Wat híj zou komen redden. En daar mag je dan weer niks van vinden kennelijk.
Hoho, dit bestrijd ik. Ik vond het al lang voordat hij mod werd een irritante klootviool. Zijn modschap doet daar niks aan af!quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:26 schreef Chriz2k het volgende:
Jarno is een 40-jarige autist die nog bij zijn moeder woont, dit forum is zijn enige uitlaatklep!
En dat siert hem.
Oh, wacht!quote:
Al voordat hij mod werd was typeerde hij zich door post met een hoog bagger gehalte. Vroeger werd de onzin zoveel mogelijk in ONZ gehouden. KLB is ook al een hele tijd geïnfecteerd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds seconde -1 heeft ie alleen maar gezeik van jouw soort gehad, als jullie nou een serieuze stok hadden om mee te slaan maar die zoeken jullie hiermee en dat is te triest voor woorden
.
quote:
Gast.. Of je neemt het internet leven even te serieusquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik help graag een handje.
En hey, fouten maken mag hoor. Graag! Maar het idee van fouten maken is dat je er van leert. Dat je zegt 'oh kut, sorry!'. Maar als meneer het allemaal geen fuck kan schelen, sterker nog, hij geeft aan dat hij het allemaal wel lachen vindt wat er gebeurt in KLB en nóg sterker, hij is zich van geen kwaad bewust, tsja, dan zijn er toch een hoop die daar wel even tegenin willen gaan. En ik had gewoon even het meeste tijd vandaag kennelijk..
Je begint als een breezer te typenquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ligt ie al in bed te fantaseren hoe hy morgen weer ieder woordje van me kan verdraaien tot iets slechts? Triest. Vooral als je dan bedenkt dat hy ws. een vrouw heeft die zijn dagavonturen of Fok moet aanhoren hoe hy hendig vet die noob mod diste. Omg.
Om te beginnen omdat modjes, inwerkperiode of niet, niet kunnen bannen. Meestal is dat ook een uitstekend ideequote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:12 schreef TheYoung1 het volgende:
Boswachter, waarom krijgt zo'n tuup niet gewoon een ban.
Dat lijkt me een verstandig plan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:19 schreef de_boswachter het volgende:
Hier laat ik het dan ook by.
Idd. KLB is in tijden niet zo leuk geweest. Boswachter heeft schijnbaar al diverse keren met tranen achter zijn scherm gezeten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb zelden zo gelachen als de laatste paar dagen. Pure poezie.
Pas op pas op! Straks ga je nog te ver!quote:
Ze kunnen blijkbaar wel dreigmailtjes sturenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om te beginnen omdat modjes, inwerkperiode of niet, niet kunnen bannen. Meestal is dat ook een uitstekend idee.
Aarslikkert nummer 1 is er ook weer.quote:
Waarom jij nog geen ban hebt is mij een raadsel. Er zijn users voor minder gebanned dus ik kan jou net zo goed verdenken van aarslikken.quote:
Geeft je te denken, niet?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom jij nog geen ban hebt is mij een raadsel.
Waarom zou hij op een normale manier users te woord staan die alleen maar lopen te klooien en te baggeren? Als jij verwacht dat iemand normaal tegen je doet, zou ik eerst maar eens beginnen door zelf eens normaal te doen. Ik kan best wel tegen bagger, maar jouw gebagger is niet eens leuk of origineel, het is gewoon ontzettend irritant.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach. Sterf.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom jij nog geen ban hebt is mij een raadsel. Er zijn users voor minder gebanned dus ik kan jou net zo goed verdenken van aarslikken.
Of ergelijk?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zou hij op een normale manier users te woord staan die alleen maar lopen te klooien en te baggeren? Als jij verwacht dat iemand normaal tegen je doet, zou ik eerst maar eens beginnen door zelf eens normaal te doen. Ik kan best wel tegen bagger, maar jouw gebagger is niet eens leuk of origineel, het is gewoon ontzettend irritant.
"Hij begon."quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zou hij op een normale manier users te woord staan die alleen maar lopen te klooien en te baggeren? Als jij verwacht dat iemand normaal tegen je doet, zou ik eerst maar eens beginnen door zelf eens normaal te doen. Ik kan best wel tegen bagger, maar jouw gebagger is niet eens leuk of origineel, het is gewoon ontzettend irritant.
Staat op doodsverwensingen geen ban meer tegenwoordig?quote:
quote:
Ga jij met je schoolplein niveau eens ergens anders heen.quote:
Vraag het even na in FB, kneusje.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staat op doodsverwensingen geen ban meer tegenwoordig?
Ga je nou net als die bosrukker en zijn kloontjes dreigen en zagen om bans? Je weet toch hoe succesvol je blauwe vriend daar in was?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wereldargument inderdaad. Nog even los van het feit dat je als mod best een iets dikkere huid mag hebben. Of als Admin trouwensquote:
Hij zegt toch geen 'sterft' (gebiedende wijs)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was jouw argument ow helderste sterretje aan het firmament.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:23 schreef BobbyB het volgende:
Ga jij met je schoolplein niveau eens ergens anders heen.
Misschien moet je die zonnebril eens afzetten en eens beter lezen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het was jouw argument ow helderste sterretje aan het firmament.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij zegt toch geen 'sterft' (gebiedende wijs)
Nee, er zijn mensen die voor veel minder al een ban krijgen voor baggeren, het beledigen van users en doodsverwensingen. Jarno loopt sinds zondag al te zieken in KLB om boswachter een lesje te leren. Dat je dat een dag doet, daar kan ik mee leven, maar als je een week alleen maar loopt te klooien heb je weinig anders nuttigs te doen en had ieder ander al lang een ban gekregen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ga je nou net als die bosrukker en zijn kloontjes dreigen en zagen om bans? Je weet toch hoe succesvol je blauwe vriend daar in was?
Dat je een kutuser bent.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:33 schreef Jarno het volgende:
Samenvatting?
Waarom vraag je dan om een samenvattingquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:35 schreef Jarno het volgende:
Oh, sorry, misschien wekte ik de indruk me te interesseren voor je mening.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met je kruistocht sta je zelfs bovenaan de stats.
Ik zou het zelf eens doen:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien moet je die zonnebril eens afzetten en eens beter lezen.
"Hullie begonnen"quote:Waarom zou hij op een normale manier users te woord staan die alleen maar lopen te klooien en te baggeren? Als jij verwacht dat iemand normaal tegen je doet, zou ik eerst maar eens beginnen door zelf eens normaal te doen
Wederom lijkt het me verstandig als je het zelf doet. Gebiedende wijs is stam +tquote:Leer Nederlands.
Nogmaals, als jij verwacht dat iemand normaal tegen je doet, moet je eerst zelf eens kappen met je geklooi. Niet omdat hij het ook doet/deed zelf ook maar beginnen dat is gewoon kinderachtig. De andere mods gaan ook niet op je in als je zo loopt te klooien.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:40 schreef Swetsenegger het volgende:
"Hullie begonnen"
Ja, in 1930.quote:Wederom lijkt het me verstandig als je het zelf doet. Gebiedende wijs is stam +t
JIJ BEGON!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:53 schreef Copycat het volgende:
Ojee, mijn naam in de OP.
Ja. Met een topic met een klacht. Okay, het ging niet over mijn geile buurmeisje. Ook niet over smurfen die mij 's nachts wakker houden. En al helemaal niet over groene gekken die bomen knuffelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:54 schreef Pheno het volgende:
JIJ BEGON!!!
Dat is veel te serieus voor lollerboswachter!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Met een topic met een klacht. Okay, het ging niet over mijn geile buurmeisje. Ook niet over smurfen die mij 's nachts wakker houden. En al helemaal niet over groene gekken die bomen knuffelen.
Het ging over een taalkwestie die mij enorm irriteert. Waar ik me aan erger, zeg maar.
Hang me op! Aan de hoogste boom!
Ik heb niet lopen klagen over de bagger in KLB. Wel over een baggerende kutuser die dankzij zijn baggerende kutuservriendjes mod moest worden van KLB. En uiteraard had ik het bij het rechte eind, want de kutuser in kwestie verkracht KLB nu al. Het was kut, het is nu nog kutter.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:32 schreef BobbyB het volgende:
En als ik me niet vergis, ShaoliN, waren jij en Jarno die het hardst liepen te kankeren over de bagger in KLB en nu is het ineens niet erg meer, nu een holmaat van je het doet?
Toe, Shao. Geef hem een kans!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:05 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik heb niet lopen klagen over de bagger in KLB. Wel over een baggerende kutuser die dankzij zijn baggerende kutuservriendjes mod moest worden van KLB. En uiteraard had ik het bij het rechte eind, want de kutuser in kwestie verkracht KLB nu al. Het was kut, het is nu nog kutter.
Je hebt maar gewoon te luisteren, kutn00b.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:18 schreef Tuvai.net het volgende:
Tering, wat ben ik er de laatste paar dagen maar vaak aan herinnerd dat ik een ongelooflijke kuthekel heb aan 'oldbies' die menen overal de wet uit te kunnen maken omdat ze een een hoger post-aantal hebben en net een paar maandjes eerder dan jezelf al geregistreerd waren.
Idd meestal is het een goede idee zeker met de huidige nieuwe KLB modsquote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:18 schreef Litpho het volgende:
Om te beginnen omdat modjes, inwerkperiode of niet, niet kunnen bannen. Meestal is dat ook een uitstekend idee.
Terechte klacht.quote:
Ach man, ik zat al te internetten en te forumbaggeren voordat jij uit die bontkraag die je de flamoes van je moeder noemt geworpen werd.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je hebt maar gewoon te luisteren, kutn00b..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |