hier maar verder dan.quote:Lees ik net in KLB dat Orange niet meer bestaat, waarom stellen ze mij als klant daar niet even van op de hoogte?
kut Orange.
Kan ik nu m'n abbo opzeggen?
Uiteraard, ik heb hem zelf immers niet gesloten dus dit moet even in overleg met onze nieuwe aanwinst gebeuren.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Flikker toch even op!. Ga je nu serieus overleggen over een uiterst dubieus slotje waarvan iedereen zo ondertussen wel denkt 'laat lekker open' ?
.
CC, Jarno, Krea en Inso hadden ook nog vragen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Moeten er PAINTS in voor het goed is?
Tis toch hardstikke duidelijk wat z'n klacht is? Wat is dit voor knoop-in-je-zakdoek-sluitpost.
Moet ie de OP met glitters versieren ofzo?
Ach wat, pletter open joh. Kan jou die bosmongool schelen, die laat zich na zijn vakantie toch nooit meer zien.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Uiteraard, ik heb hem zelf immers niet gesloten dus dit moet even in overleg met onze nieuwe aanwinst gebeuren.
Ik moest even denken. En toen nog even. Maar nu heb ik 'm.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:41 schreef Insomaniac het volgende:
Is 'aanverlies' eigenlijk een woord?
Ja hallo, welkom op FOK!quote:
Dank je wel!quote:
Ja, mooi man.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:42 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Wel mooi dat "ons" door sommige mensen (toevallig de mensen die vandaag zo hard brullen) tijdens KLODOLS bagger kliekjesvorming werd verweten
Laten we zeggen dat je waarschijnlijk niet in het team paste. En je had waarschijnlijk een IQ hoger dan 2 x je leeftijd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je wel!
Was ik dan een watje, omdat ik dat wel durfde?
Zelfs met die 2x zou ze dan al geniaal zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat je waarschijnlijk niet in het team paste. En je had waarschijnlijk een IQ hoger dan 2 x je leeftijd.
Mijn IQ is inderdaad wel wat hoger dan 80. Niet heel veel, maar wel iets.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:44 schreef Jarno het volgende:
Laten we zeggen dat je waarschijnlijk niet in het team paste. En je had waarschijnlijk een IQ hoger dan 2 x je leeftijd.
Plaatje om het te vereenvoudigen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:47 schreef Jarno het volgende:
Maarre, ff he. Dit:
Ben kut
is dus wel een okay KLB topic? Gezien het feit dat het open is en er een mod in mee post? Kan iemand dan de bosmarmot de definitie van modereren opnieuw bijbrengen? Of het erin slaan? Of hem gewoon weer op zwart zetten wat tóch wel gaat gebeuren binnenkort?
Meningen kunnen verschillen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:47 schreef Jarno het volgende:
Maarre, ff he. Dit:
Ben kut
is dus wel een okay KLB topic?
Tuurlijk is dat een OK topic, dat zie je toch zo?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:47 schreef Jarno het volgende:
Maarre, ff he. Dit:
Ben kut
is dus wel een okay KLB topic? Gezien het feit dat het open is en er een mod in mee post? Kan iemand dan de bosmarmot de definitie van modereren opnieuw bijbrengen? Of het erin slaan? Of hem gewoon weer op zwart zetten wat tóch wel gaat gebeuren binnenkort?
Leg dat die boskoter maar eens uit.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Meningen kunnen verschillen.
Verschillen okay, maar je kunt overdrijven. Anders moeten wij ook weten wie wanneer online is en wanneer je topic dus de meeste kans heeft om open te blijven.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Meningen kunnen verschillen.
Klopt, maar het is natuurlijk ook even een kwestie van leren van je fouten. Op den duur zitten we wel op één lijn (althans, dat hoop ik tenminste).quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Verschillen okay, maar je kunt overdrijven. Anders moeten wij ook weten wie wanneer online is en wanneer je topic dus de meeste kans heeft om open te blijven.
oe welk topic, welk topic?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:38 schreef Jarno het volgende:
Echt, dat ze nu gaan overleggen over het topic vind ik nog het meest hilarisch. Wel in een vlaag van verstandsverbijstering slotjes zetten, maar oh wee als het eraf moet! Dáár hebben we een commissie voor en waar is uw formulier in drievoud mevrouwtje?!,
.
Boswachter zou karaktermoord op zichzelf plegen als hij opeens op één lijn zit met Juup.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt, maar het is natuurlijk ook even een kwestie van leren van je fouten. Op den duur zitten we wel op één lijn (althans, dat hoop ik tenminste).
Ik raap mezelf even op.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt, maar het is natuurlijk ook even een kwestie van leren van je fouten. Op den duur zitten we wel op één lijn (althans, dat hoop ik tenminste).
Heb je ook foto's van je kloppende klit? Al dan niet orgastisch?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:40 schreef Copycat het volgende:
Kijk. Ik snap heus wel dat een newbie mod in beginsel een hard plassertje dan wel kloppende klit krijgt van het plaatsen van slotjes. Been there, done that, had the orgasm.
Hoop niet dat je een zwakke maag hebt, want het is bagger van de bovenste - or should I say laagste - plank!quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:59 schreef Swetsenegger het volgende:
oe welk topic, welk topic?
Jaja ik heb vakantie ja... met 3 kinderen waarvan er 1 tanden krijgt en de ander ze uit zijn bek valt.
Ja, maar dan zie je niets. Zit een wasknijper op.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Heb je ook foto's van je kloppende klit? Al dan niet orgastisch?
He ain't seen fucking nothing yetquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
De Boswachter, misschien moet je ff in FB wat dingen op slot zetten.
Daar wordt dat wel gewaardeerd! Vooral topics van Swets en die dekselse Shaolin
Het is wel leuk. Iedere dag biedt zijn eigen mini-implosie, en iedere dag kan die smoes weer als liefdevolle conclusie gebruikt worden.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:02 schreef Jarno het volgende:
Hoe lang blijft die inwerksmoes nog geldig eigenlijk? Meneer had het toch helemaal bedacht, wat er mankeerde aan KLB en hoe hij het wel even zou schoonvegen en aanpakken? Hij had toch al weken kunnen zien aankomen dat hij modje zou gaan worden? Waarom heeft hij dan alsnog een inwerkperiode van 6 weken nodig?
Die foto was wel verdomd detailrijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
BEDANKT VOOR DE FLASHBACK GODVERDOMME
Misschien zijn ze er over aan het overleggen. Ofzo.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heeft iemand al iets gezien in MED?
Bosrat zei dat we MED in de gaten moesten houden, maar er gebeurt niets.
Ja, daarom. Het werkte op zo verschrikkelijk veel lagen door.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet als je weet wie (wat) er aan vast zat.
Het is ook gewoon net het mongole kleine neefje dat per sé aan de grote mensen tafel wil zitten bij het kerstdinder he. De eerste paar keer roept iedereen 'aaaaaaachos' maar al snel wordt het rete-irritant.quote:
Overleggen in +.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien zijn ze er over aan het overleggen. Ofzo.
Ga je nog antwoord geven, je was toch top notch?quote:
Ervaring leert ons dat ShaoliN en Swets zeer goed reageren op gesloten feedbacktopics. Puike tip.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
De Boswachter, misschien moet je ff in FB wat dingen op slot zetten.
Daar wordt dat wel gewaardeerd! Vooral topics van Swets en die dekselse Shaolin
Die tvp is zo tekenend. Beter had je het niet kunnen omschrijven, inderdaad.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is ook gewoon net het mongole kleine neefje dat per sé aan de grote mensen tafel wil zitten bij het kerstdinder he. De eerste paar keer roept iedereen 'aaaaaaachos' maar al snel wordt het rete-irritant.
Ik lees steeds Borat en dan denk ik aan ditquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heeft iemand al iets gezien in MED?
Bosrat zei dat we MED in de gaten moesten houden, maar er gebeurt niets.
Whehe, hoe treffend.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is ook gewoon net het mongole kleine neefje dat per sé aan de grote mensen tafel wil zitten bij het kerstdinder he. De eerste paar keer roept iedereen 'aaaaaaachos' maar al snel wordt het rete-irritant.
Ik wou net zeggen, die ban gaat 'm niet meer worden zeker?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:18 schreef ShaoliN het volgende:
Ik zou gewoon even een staking aankondigen in + als we niet gauw gebant worden padvinder.
Of ergerlijk?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Goede vraag Inso! Goede vraag!quote:
Gaik effe doen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Open er eens een topic over.
Doe ik vast de lemming dan? Of wachten we op de_bos_dj voor het slotje?quote:
En de subklachten!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:24 schreef Lord Dreamer het volgende:
Vergeet de paint niet.
© Cc. Uiteraard.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:25 schreef Jarno het volgende:
Ik heb nog wel een tekstje liggen idd.
'VERKAPT TS-HEEFT-EEN-KLACHT-EN-POST-EROVER-IN-HET-DAARVOOR-BESTEMDE-SUBFORUM-TOPIC'quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
En vergeet niet de KLB cliche's op te sommen in de OP
TS woont in een pauperbuurt
TS kan er niet mee omgaan
Pics or it didn't happen
Stel je voor, dan moet ie zijn fout toegeven.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:28 schreef Jarno het volgende:
Er komt geen antwoord he? Gokje hoor.
Zo, even m'n OP geëdit.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
En vergeet niet de KLB cliche's op te sommen in de OP
TS woont in een pauperbuurt
TS kan er niet mee omgaan
Pics or it didn't happen
Nee, maar DJ_WOUTERBOS heeft wel tijd gevonden om posts te wissen. Van mij, uiteraard.quote:
Hmmz, weg wegens RSI is wel een nieuwe.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, maar DJ_WOUTERBOS heeft wel tijd gevonden om posts te wissen. Van mij, uiteraard.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, maar DJ_WOUTERBOS heeft wel tijd gevonden om posts te wissen. Van mij, uiteraard.
[ afbeelding ]
Ik zie nog niets op het geheime internetplekje staan.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:30 schreef ShaoliN het volgende:
Gebeurt er al iets in + Dagglalala?
Ik mis opeens mijn toegang tot +/FC node.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:36 schreef Jarno het volgende:
En ik wil even genoteerd hebben dat men godverredomme reeds EEN UUR aan het 'overleggen' is.,
,
.
Hou op met me.
Zo lang kan het samenstellen van je afscheidstopic toch niet duren? "Het waren 2 geweldige dagen!".quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
Goed overleg kost veel tijd jongens.
Heb geduld !
Je krijgt gewoon op je klotenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
Goed overleg kost veel tijd jongens.
Heb geduld !
Ik mail je de samenvatting wel.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik mis opeens mijn toegang tot +/FC node.
Ik ben niet boos op Termie's zaadballen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:36 schreef Jarno het volgende:
En ik wil even genoteerd hebben dat men godverredomme reeds EEN UUR aan het 'overleggen' is.,
,
.
Hou op met me.
Ik hoorde net dat de ondehandelingen over de gouden handdruk van dj_bos_dj in volle gang zijn! Men twijfelt nog of ze 'm een rotschop na geven, of een mes in de rug!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:43 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben alweer thuis mensen. Is het overleg al klaar?
Welnee gek.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:43 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben alweer thuis mensen. Is het overleg al klaar?
Die ene DJ toch?quote:
Ik heb mijn column af en ga een peuk roken!quote:
Boeit het de helft dat aan het rukken is wel dan?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Welnee gek.
De ene helft is op vakantie/laat Snuf uit/masturbeert, de andere helft boeit het geen reet of heette Sandstorm.
Zoiets dus.quote:Nou okay, we hebben het er 'even' over gehad, het was niet echt een tof slotje van onze nieuwe aanwinst, het topic van CC is weer open en dj_boswachter heeft beterschap belooft. Sorry voor het ongemak mensen!
Ik geloofde het.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:53 schreef Jarno het volgende:
Goed, ik zal het ze vast makkelijk maken, copy/paste dit maar dan is het goed:
[..]
Zoiets dus.
Mijn clit zou ook permanent opgezwollen zijn als ik een column had die ik als 'af' kon bestempelen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb mijn column af en ga een peuk roken!
Kom op Jarno, jij bent lang genoeg crew geweest om te weten dat ze elkaar 100% steunen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zoiets dus.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kom op Jarno, jij bent lang genoeg crew geweest om te weten dat ze elkaar 100% steunen.
"Slotje was terecht, ik kan het niet meer dan eens met onze nieuwe topper zijn. Gezamelijk heeft Yvonne besloten dat we op een lijn naar buiten toe moeten treden".
Die spelfout (en het verneuken van mijn naam) is expres hè? Om het nóg echter te laten lijken. Toch?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zoiets dus.
Omdat het een onsamenhangend kuttopic was.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:24 schreef ppi het volgende:
Wat is er niet goed aan mijn " waarom zijn er zoveel eikels op Fok! " Topic en gooit iemand dat op slot ?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:02 schreef Jarno het volgende:
Welk een verrassende plotwending!!
!
!
Nog niks van de mods..
Hoezo triestquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Boswachter, je moet hier even komen:
http://www.meidenhoekje.n(...)12075.html#msg612075
Ze vragen om je.
Whehehe.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hoezo triestOverigens zie ik dat je er zelf ook lekker actief aan het meeposten bent daar, iets dat nog veel triester is.
Achja. Het aloude 'laten we doen alsof er niks aan de hand is dan gaat het vanzelf over'.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:21 schreef Nosh het volgende:
De één post popcornsmilies, de ander leest gewoon stug de posts die hij wil lezen.[ afbeelding ]
En de dag daarna, en de dag daarna, en de kloon daarna en de proxy daarna.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:03 schreef Jarno het volgende:
Ja, ik heb morgen óók nog heel veel tijd heur..
He ken je nog postuh J ?quote:
Jullie zijn er!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:19 schreef de_boswachter het volgende:
En zoals jullie zien heeft hy zijn 8 jaar fok ervaring toetsenbordvriendjes gevraagd gezellig mee te doen
Komt er nog een antwoord op de vraag van (o.a.) Copycat of ga je je voor blijven doen als een domme kneus op een powertrip? Retorisch gezien, dan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:26 schreef de_boswachter het volgende:
Joehoe schatjes !
Lief doen he ! Het is lekker weer buiten![]()
Morgen trouwens![]()
Je kan nu wel van die provocerende reacties blijven plaatsen, maar wellicht doe je er verstandig aan om eens inhoudelijk op de kritiek in te gaan in plaats van je persoonlijk aangevallen te voelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:26 schreef de_boswachter het volgende:
Joehoe schatjes !
Lief doen he ! Het is lekker weer buiten![]()
Morgen trouwens![]()
Ik heb gisteren gemerkt dat het een stuk beter werkt als je een topic of 400 opent over hetzelfde onderwerp, Swets.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog een topic lopen jongens in FB. Overigens ook geen reactie op geweest.
Dat heb ik ooit in OUD gedaan met betrekking tot clumsy clown, ook zo'n autist. Die wilde zelfs jouw vrouw bannenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gemerkt dat het een stuk beter werkt als je een topic of 400 opent over hetzelfde onderwerp, Swets.
Whehe. Dat heb ik een beetje gemist geloof ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit in OUD gedaan met betrekking tot clumsy clown, ook zo'n autist. Die wilde zelfs jouw vrouw bannen
Pff, is al weer een poosje geleden. Ging over floripas die een of andere vaag topic opende over een oppas kindje dat lag te sterven (volgens haar). en in andere topics vrolijk door postte over ditjes en datjes.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehe. Dat heb ik een beetje gemist geloof ik.. Bron, link?
Ohja. Dat weet ik nog wel. Een beetje.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Pff, is al weer een poosje geleden. Ging over floripas die een of andere vaag topic opende over een oppas kindje dat lag te sterven (volgens haar). en in andere topics vrolijk door postte over ditjes en datjes.
Floripas. Als we het over überkneuzen hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Pff, is al weer een poosje geleden. Ging over floripas die een of andere vaag topic opende over een oppas kindje dat lag te sterven (volgens haar). en in andere topics vrolijk door postte over ditjes en datjes.
Maar dit is nogal offtopic.
Inderdaad. 'Verbale sloopkogel' stond er in d'r sigquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Floripas. Als we het over überkneuzen hebben.
Het zou een topic waard zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:59 schreef Jarno het volgende:
Paint dan maar.
[ afbeelding ]
Props to Krea.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad. 'Verbale sloopkogel' stond er in d'r sig
Goedemorgen T_T,quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:33 schreef The_Terminator het volgende:
Dank, ik neem het mee naar achteren.
Deze vraag heb ik ook al in FB gesteld maar kennelijk staan we op ignore ofzo.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
Vraagje aan de FA's . Is het de bedoeling dat KLB een nieuw ONZ 2 wordt of BAG ? want ondanks de troll topics die er zijn , blijft ook de bagger gewoon open, en doet de KLB baggerraar daar lekker aan mee. Als gewezen mod vind ik dat dan best triest om te zien. ( de hele verkiezing was al triest , heb dus het expres niet gevolgd)
Beste Lord Dreamer,quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:32 schreef Lord Dreamer het volgende:
buurmeisje van 16
Dat blijft open ?? GODDOMME ! Is dat één van je holmaatjes of zo boswachter ? het is niet eens een klacht , het is een kut openings post dat amper te begrijpen is. En dat blijft open. Nou Boshufter . DAT ! noemen we nu een uitlokking van een mod.
Geef godverredomme eens gewoon antwoord, kneus van een newbiemod.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beste Lord Dreamer,
Je hoeft niet persoonlijk te worden hoor. We zitten hier met z'n 5'en.
Groetjes,
de_boswachter
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beste Lord Dreamer,
Groetjes,
de_boswachter
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan nu wel van die provocerende reacties blijven plaatsen, maar wellicht doe je er verstandig aan om eens inhoudelijk op de kritiek in te gaan in plaats van je persoonlijk aangevallen te voelen.
Ja 'hullie' posten ook provocerend, maar ZIJ hebben geen knopjes waarmee ze posts kunnen laten verdwijnen.
En dat geeft je het recht om te baggeren in je eigen forum ? Je geeft aan dat je de bagger wilt bestrijden. Doe dat dan ook en ga er niet in mee. En hoezo met z'n vijven ? jij post in dat topic. Jij vind het een goed topic. Ik vind het bagger . Simpel toch. op slot er mee dus.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beste Lord Dreamer,
Groetjes,
de_boswachter
Beste Lord Dreamer,quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:50 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
En dat geeft je het recht om te baggeren in je eigen forum ? Je geeft aan dat je de bagger wilt bestrijden. Doe dat dan ook en ga er niet in mee. En hoezo met z'n vijven ? jij post in dat topic. Jij vind het een goed topic. Ik vind het bagger . Simpel toch. op slot er mee dus.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nog open uit het vorige topic:
[..]
CC, Jarno, Krea en Inso hadden ook nog vragen.
Waarom wordt er niet op geantwoord? Kan iemand uitleggen wat het nut van FB is als elke newbiemod zomaar z'n gang gaat zonder enige vorm van kritiek te willen incasseren?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:47 schreef Jarno het volgende:
Maarre, ff he. Dit:
Ben kut
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedemorgen T_T,
Gooi je de uitkomst ook nog terug naar voren?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:43 schreef Jarno het volgende:
Waarom blijft dit topic open?
Wtf, het regent hier!
Kom op, het is hier SBS6 niet ofzo. Beetje nivo in KLB he.
nee dat is geen persoonlijke mening, dat is een mening gebaseerd op ervaring, het is bagger, het is het soort topic dat je zelf in het zwart opende en dat juist geweerd zou moeten worden. Nu verval je in je eigen fouten. Leer momentje. soms moet je fouten toegeven en gewoon zeggen, ja ik was stom bezig. ik zal verbeteren.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beste Lord Dreamer,
Dat is een persoonlijke mening. Wat jij vind geeft niet weer wat anderen ervan vinden. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak he
Groetjes,
de_boswachter.
Maar goed. Dat topic vond je dus bagger, terwijl je het topic van Cpycat wel acceptabel vond met een goede OP en terechte klacht ? Net als dat je het goedkeurt dat er vervolgens 500 baggertopics geopend worden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
nee dat is geen persoonlijke mening, dat is een mening gebaseerd op ervaring, het is bagger, het is het soort topic dat je zelf in het zwart opende en dat juist geweerd zou moeten worden. Nu verval je in je eigen fouten. Leer momentje. soms moet je fouten toegeven en gewoon zeggen, ja ik was stom bezig. ik zal verbeteren.
btw dat beste, groetjes etc begint irritant te worden en ik begin me er aan te ergeren
Takes one to know one!quote:
Moet jij eerst de mogelijkheid van onze lieve heer krijgen om wat IQ puntjes bij te kopen, een stuk of 50. Misschien krijg je dan het verstandelijk vermogen om in te zien dat je beter bij jezelf kunt beginnen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:07 schreef de_boswachter het volgende:
Wil best de discussie met je aan. Als je normaal kunt doen. Capiche ?
"Hij is zo gewoon gebleven."quote:
Absoluut!quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:59 schreef Jarno het volgende:
Jongens, ik heb tijd, klonen en proxies genoeg hoor. Ik ga net zolang door totdat ook jullie nieuwe mongoloide knechtje het snapt.
Er stond al dat ook de trol en utlok topics dicht moest, dat had je kunnen lezen. het topic van Cc was duidelijk en bevatte een klacht , dat topic over dat 16 jarige iets, is onduidelijk en bevat niet eens een klacht , maar een hoop gebrabbel.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:07 schreef de_boswachter het volgende:
Maar goed. Dat topic vond je dus bagger, terwijl je het topic van Cpycat wel acceptabel vond met een goede OP en terechte klacht ? Net als dat je het goedkeurt dat er vervolgens 500 baggertopics geopend worden.
Beetje hypocriet niet.
Wel krijg nou even helemaal de tandjes. Ik moet normaal doen ? zegt de FOK! top baggeraar arrogantquote:Wil best de discussie met je aan. Als je normaal kunt doen. Capiche ?
Oplete, we zijn al bij les 2 ondertussen. Hij heeft al een spreekverbod gekregen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:21 schreef trancethrust het volgende:
De Boswachter mod. Hoe sloop ik mijn forum; les 1.
Dit slaat op dat topic over irriteren/ergeren? Dat is op zich geen beroerde klacht. Jouw sluitpost is, naast imho onterecht, ook mod-onwaardig.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar goed. Dat topic vond je dus bagger, terwijl je het topic van Cpycat wel acceptabel vond met een goede OP en terechte klacht ?
Nee, dat kan ie niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:27 schreef Copycat het volgende:
Kun je mij uitleggen wat er exact bagger was aan mijn topic/klacht?
teh horror!!!111111quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nu uitleggen wat er mis mee is zou hetzelfde zijn als z'n fout toegeven.
Ok,quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Er stond al dat ook de trol en utlok topics dicht moest, dat had je kunnen lezen. het topic van Cc was duidelijk en bevatte een klacht , dat topic over dat 16 jarige iets, is onduidelijk en bevat niet eens een klacht , maar een hoop gebrabbel.
[..]
Wel krijg nou even helemaal de tandjes. Ik moet normaal doen ? zegt de FOK! top baggeraar arrogantLuistert .
Jij pretendeerd mod te zijn , dan gedrag je je ook als een mod . Is dat begrepen. Dat houdt in. bagger en trol/uitlok topics op slot gooien. Dat neerbuigende kut toontje droppen en geen gezeik meer over ja maar jullie moeten normaal doen.
Het is simpel.
1. Ik vind het onzinnig dat jij door een stemming als beloning voor het verzieken van KLB nu mod bent, met de belofte dat je verbeterd.
2. Ik zie alleen maar gebaggervan je zelf zonder dat je durft toe te geven dat je fout zat.
3. er wordt flinkt getrolled. vaag iets dat niet bij iedereen optreed, een aantal mods hd daar helemaal geen last van toen ze begonnen. het feit dat er niet wordt in gegrepen kan betekenen dat men verwacht dat of a. je binnen een paar dagen toch weg bent. b. het straks wel afneemt en rustig wordt. c. men er van geniet hoe een baggerraar gebaggerd wordt. en d. de overige mods hebben een toppie bliksem afleider.
4.je bent eigerwijzer dan ik ooit was. weet niet of dat een copliment was.
5. Verstandig is dat je gewoon gaat kijken of er nog wat te redden valt.
Als jij normaal doet, zal ik er eens over denken of je normaal te behandelen bentsnappie
En nee geen paint.
Hoe lang ben je nou bezig geweest om dit te typen, kutmod?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ok,
Verschil van mening over een topic dat kan. Misschien dat het volgende je iets zegt: ik had dat topic best open willen gooien, maar als er door een aantal van je collega's niet normaal gereageerd kan worden en alles wat ik typ gebruikt om wat te kunnen flamen etc. heb ik weinig trek om dat topic te openen. Ik had het inderdaad kunnen doen ja, maar niet op die manier. En als er dan gedacht wordt dat het d.m.v. een spam-actie wel kan om mij gek te krijgen. Jammer dan. D'r moet toch veel gebeuren wil je mij gek krijgen, maar goed dat terzijde.
En je noemt me hierboven arrogant. Ja arrogant misschien t.o.v. van een aantal users hier die de boel momenteel dusdanig lopen te verzieken om mij even een hak te zetten. Ja leuk en aardig, maar als je gaat klagen dat ik een kut-mod ben na 1 minuut en dit overal en continue meent te verspreiden, verwacht je dan dat ik even de leuke en aardige clown ga uithangen. Nee.En dan wordt er ook nog even van me verwacht dat ik overal antwoord op ga geven terwijl ze zelf niet normaal kunnen communiceren zonder belachelijke opmerkingen te plaatsen. Vandaar dat dat me ook vrij weinig doet zulk gedrag, daar kan ik mee lachen.
En om dan nog even terug te komen op je cijferreeks:
1: Kom dan eens concreet met tips. En niet met termen als kutmod, bak er niks van etc. etc. Want daar kan ik geen drol mee.
2: Mowh valt wel mee t.o.v. een aantal users hier momenteel toch. Ben ik toch nog een van de mindere baggeraars momenteel.
3: Er wordt getrolled door een specifiek aantal personen. Jij weet wie dat zijn, Ik ook. En de achterliggende gedachte ook. Dat er niet wordt ingegrepen moet je niet bij mij zijn. Ik ben geen FA he![]()
4: Ja thanx he![]()
5: ietwat specifieker. Hier kan ik niks mee.
En nee. Ik ook geen paint.
Hautaine dipshit dat je er bent na nog geen 2 dagen modje spelen. Vanaf nu zal het mijn persoonlijke taak op FOK! worden ervoor te zorgen dat jij huilend dit subforum verlaat. Gelukkig kan ik meelezen in 'achter de schermen' en weet ik dus dat je dit helemaal niet zo 'lachen' vindt (om over je collega's maar te zwijgen), dus dat komt allemaal wel goed.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ok,
Verschil van mening over een topic dat kan. Misschien dat het volgende je iets zegt: ik had dat topic best open willen gooien, maar als er door een aantal van je collega's niet normaal gereageerd kan worden en alles wat ik typ gebruikt om wat te kunnen flamen etc. heb ik weinig trek om dat topic te openen. Ik had het inderdaad kunnen doen ja, maar niet op die manier. En als er dan gedacht wordt dat het d.m.v. een spam-actie wel kan om mij gek te krijgen. Jammer dan. D'r moet toch veel gebeuren wil je mij gek krijgen, maar goed dat terzijde.
En je noemt me hierboven arrogant. Ja arrogant misschien t.o.v. van een aantal users hier die de boel momenteel dusdanig lopen te verzieken om mij even een hak te zetten. Ja leuk en aardig, maar als je gaat klagen dat ik een kut-mod ben na 1 minuut en dit overal en continue meent te verspreiden, verwacht je dan dat ik even de leuke en aardige clown ga uithangen. Nee.En dan wordt er ook nog even van me verwacht dat ik overal antwoord op ga geven terwijl ze zelf niet normaal kunnen communiceren zonder belachelijke opmerkingen te plaatsen. Vandaar dat dat me ook vrij weinig doet zulk gedrag, daar kan ik mee lachen.
1: Kom dan eens concreet met tips. En niet met termen als kutmod, bak er niks van etc. etc. Want daar kan ik geen drol mee.
2: Mowh valt wel mee t.o.v. een aantal users hier momenteel toch. Ben ik toch nog een van de mindere baggeraars momenteel.
3: Er wordt getrolled door een specifiek aantal personen. Jij weet wie dat zijn, Ik ook. En de achterliggende gedachte ook. Dat er niet wordt ingegrepen moet je niet bij mij zijn. Ik ben geen FA he![]()
Dat zegt ie ook met andere bewoordingen:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:41 schreef t-8one het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon, 'sorry dat ik dat topic op slot gooide, misschien niet helemaal terecht.'
quote:Verschil van mening over een topic dat kan. Misschien dat het volgende je iets zegt: ik had dat topic best open willen gooien, maar als er door een aantal van je collega's niet normaal gereageerd kan worden en alles wat ik typ gebruikt om wat te kunnen flamen etc. heb ik weinig trek om dat topic te openen. Ik had het inderdaad kunnen doen ja, maar niet op die manier. En als er dan gedacht wordt dat het d.m.v. een spam-actie wel kan om mij gek te krijgen. Jammer dan. D'r moet toch veel gebeuren wil je mij gek krijgen, maar goed dat terzijde.
Dat had ik al in de OP aangegeven. Indien iedereen voor elke spellingsfout een topic zou openen zou er een shitload aan topics komen, niet?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:40 schreef Copycat het volgende:
Ja. Leuk enzo.
Maar de vraag is waarom dat topic in eerste instantie op slot moest.
Nou, gelukkig kunnen we wel topics openen over 16 jarige buurmeisjes dan he? Ik zal er een zwik over 17,18,19,20 en 21 op scherp zetten dan, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat had ik al in de OP aangegeven. Indien iedereen voor elke spellingsfout een topic zou openen zou er een shitload aan topics komen, niet?
Ik erger me aan dt fouten
Ik erger me aan bijvoegelijke naamwoorden
Ik erger me aan geen punten gebruiken in zinnen
Vandaar dat ie in eerste instantie op slot moest.
Aanmeldt voor deze heilige doch schone taakquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hautaine dipshit dat je er bent na nog geen 2 dagen modje spelen. Vanaf nu zal het mijn persoonlijke taak op FOK! worden ervoor te zorgen dat jij huilend dit subforum verlaat.
Ach, het stuk vreten gaat zondag op vakantie en daarna zal hij het wel spoedig te 'druk' krijgen met school, studie of z'n cavia epileren.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
Aanmeldt voor deze heilige doch schone taak.
En wat is exact hetgeen dat klaagtopics over foutieve spelling apart zet van klaagtopics over welk ander subject dan ook?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:42 schreef de_boswachter het volgende:
Dat had ik al in de OP aangegeven. Indien iedereen voor elke spellingsfout een topic zou openen zou er een shitload aan topics komen, niet?
Ik vind persoonlijk dat een mod niet "een van de mindere baggeraard" moet zijn, maar bagger moet tegengaan. Dat doe je niet door zelf even wat minder te baggeren volgens mij. Je probleem is nou eenmaal dat je bekend staat als een vervelende bagger-user (in elk geval bij mij), en dat ik dus niet snap dat je als mod bent aangesteld, verkiezing of niet. Fok is toch geen democratie?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En klagen over Orange .....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan kun je dat toch zeggen in je sluitpost, in plaats van TS als volkomen idioot weg te zetten?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
Een bijbaan als receptionistBijna net zo erg als een bijbaan in het museum
Ohja; Het irriteert me dat je d's en t's verkeerd gebruikt. Ik ga er een topic over openen. Ohnee toch niet.
Ik denk dat de boshomo als moderator gewoon niet zo hendig is.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:49 schreef t-8one het volgende:
ik denk zo he?.......
Dat dit niet zo hendig was:
[..]
boshomo's, daar heb ik ook nog een serieuze klacht over.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat de boshomo als moderator gewoon niet zo hendig is.
Dus jij rechtvaardigt het dat je voor elk spelfoutje een topic kan openen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat is exact hetgeen dat klaagtopics over foutieve spelling apart zet van klaagtopics over welk ander subject dan ook?
Dan ook geen KLB over mensen meer, anders kan iedereen zomaar zoiets openen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou laat het "lijstje" met topics van CC over spelfoutjes eens zien dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus jij rechtvaardigt het dat je voor elk spelfoutje een topic kan openen?
Dat is hetzelfde als dat ik van me huis tot aan mijn werk verschillende topics gaan openen over: Steentje op de weg, onkruid op de gravel, lantaarnpalen met verkeerde kleur, heg die slecht gesnoeid is waardoor zicht beperkt is, strepen op weg onduidelijk zijn, die kut 45 km/h auto die voor je rijdt, dat teringbos waar je doorheen moet, die vieze stinkende akkers die je passeert etc.
Dat kan best in 1 topic gepropt worden, daar hoeven geen 50 verschillende topics over aangemaakt te worden.
Ten eerste is het geen spelfout, maar structureel verkeerd gebruik van een woord.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus jij rechtvaardigt het dat je voor elk spelfoutje een topic kan openen?
Dat is hetzelfde als dat ik van me huis tot aan mijn werk verschillende topics gaan openen over: Steentje op de weg, onkruid op de gravel, lantaarnpalen met verkeerde kleur, heg die slecht gesnoeid is waardoor zicht beperkt is, strepen op weg onduidelijk zijn, die kut 45 km/h auto die voor je rijdt, dat teringbos waar je doorheen moet, die vieze stinkende akkers die je passeert etc.
Dat kan best in 1 topic gepropt worden, daar hoeven geen 50 verschillende topics over aangemaakt te worden.
Tuurlijk is elke klacht anders, maar het zou wat praktischer zijn als je spellingsfouten etc. in 1 centraal topic gooit niet ? En volgens mij is dat al eens in KLB geweest, dus ik zeg niks nieuws nu.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan ook geen KLB over mensen meer, anders kan iedereen zomaar zoiets openen.
Over producten, idem.
Over werk, idem.
Wat verwacht je, dat elk topic uniek is? Je weet dat je dan na een paar dagen zonder onderwerpen zit he?.
Is FOK! je werk niet?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohja de Helpdesk is gesloten. Ga weer even ah werk.![]()
![]()
Daar ligt het probleem deels. omdat anderen flamen en trollen , heb jij zoiets van ja scheit ik doe het niet. Hoe neem je nu de wind uit de zeilen van mensen die trollen. Simpel. negeer de troll, reageer op de originele TS , heropen het topic en zeg gewoon, foutje , bedankt, het gezeik er na weer negeren en klaar. Je merkt direrct dat de zaak anders wordt als je juist de brandstof wegneemt. Ook niet zelf provoceren als beginnend mod. Dat is zoiets als het hoofd op het hakblok leggen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
Dat je er om kan lachen geloof ik niet, als je een echte mod bent doet het je wel wat. je moet best wel balen van al dat gezeik wat je deels niet verdient.quote:En je noemt me hierboven arrogant. Ja arrogant misschien t.o.v. van een aantal users hier die de boel momenteel dusdanig lopen te verzieken om mij even een hak te zetten. Ja leuk en aardig, maar als je gaat klagen dat ik een kut-mod ben na 1 minuut en dit overal en continue meent te verspreiden, verwacht je dan dat ik even de leuke en aardige clown ga uithangen. Nee.En dan wordt er ook nog even van me verwacht dat ik overal antwoord op ga geven terwijl ze zelf niet normaal kunnen communiceren zonder belachelijke opmerkingen te plaatsen. Vandaar dat dat me ook vrij weinig doet zulk gedrag, daar kan ik mee lachen.
paar tips staan er al boven, andere tips zijn je bent met vijf, zet dan een lijn uit met vijf en niet ieder voor zich. Als je collega's je niet steunen doe je weinig en loopt iedereen over je heen. Daar zijn voorbeelden van zat te vindne op FOK!. De oudjes kunnen je dat zo aanwijzen.quote:En om dan nog even terug te komen op je cijferreeks:
klopt maar als mod heb je daar wel wat over te zeggen achter de schermen dan he. als je voor de schermen zegt dat je iemand laat bannen , moet je heel sterk in je schoenen staan. Ohw dreig trouwens nooit met opstappen of stakenquote:3: Er wordt getrolled door een specifiek aantal personen. Jij weet wie dat zijn, Ik ook. En de achterliggende gedachte ook. Dat er niet wordt ingegrepen moet je niet bij mij zijn. Ik ben geen FA he![]()
Hier boven staat al wat tips etc etc. doe er je voordeel mee, of niet natuurlijk dat is aan jezelf. Ik heb een poging gedaan normaal te doen , te reageren en serieus te zijn. Nu is he aan jou om er wat mee te doen of niet.quote:5: ietwat specifieker. Hier kan ik niks mee.
En dat zeg jij?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die vinden het wel best zo, dbw vangt de klappen op en vertrekt zo, zijn zij er ook weer vanaf.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waar zijn de andere KLB-mods eigenlijk, normaal zijn er altijd met 2 mods.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:46 schreef Jarno het volgende:
Er zat trouwens een best gat tussen het slotje op Cc's topic en de eerste spamacties. Dus dat hij het topic 'best open wilde gooien' liegt íe gewoon.
Ik post best serieus, zou je misschien als FA de gestelde vragen kunnen beantwoorden ?quote:
Dit ís m'n leven. Écht.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:41 schreef De_Ananas het volgende:
Wat een oldbie gejank zeg
Zoek een leven ofzo (Jarno![]()
![]()
)
Als ik jou was zou ik alles eten wat er in mijn sig staat zodat ik dood zou gaan. Deed jij dat ook maarquote:
Uit de hand aan het lopenquote:
inlikkertquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Uit de hand aan het lopen
Jouw gedrag begint mij en andere users hier behoorlijk de keel uit te steken.
Ik heb ook maar een topic aangemaakt om te zeggen dat ik dit niet normaal vind aangezien je de sfeer hier behoorlijk verziekt.
Zoals het gedrag van al die kutbaggeraars die nu in de inrichting internet hebben de rest de keel uit hangt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een nep Hagenees dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Uit de hand aan het lopen
Ik heb ook maar een topic aangemaakt om te zeggen dat ik dit niet normaal vind aangezien je de sfeer hier behoorlijk verziekt.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een nep Hagenees dan?
Haal eens even heel snel dat logo weg. Anders stuur ik Leon op je af.
Krijg jij eens even heel snel hivcrack! Je gooit onterecht een topic dicht, liegt nu een beetje dat je die best wel had willen heropenen, maar omdat er geflamed werd door andere users, weigerde je dat? Dus als jij onterecht een topic open gooit, moet een user op zijn knieën voordat je die weer opent? Wat een ongelooflijk kansloze kutinstelling.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ok,
quote:
Interessant om te lezen dat alle oldbies gemod hebben, weer wat bijgeleerdquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En ook al zwermen er hier nu een heleboel van die kankeroldbies om je heen, het zijn toevalligerwijs wel users die ook gemod hebben en waar je iets van kan leren.
Jij wordt later ook zo. Mark my words.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Interessant om te lezen dat alle oldbies gemod hebben, weer wat bijgeleerd
Omdat het bagger/rotzooi is. Die bagger/rotzooi waar jij zo op tegen was. Daarom.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:23 schreef Insomaniac het volgende:
Gonomame overspelinso
Waarom een slotje? En nee, 'hee die was ik vergeten' is geen sluitreden.
Schijnheil.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat het bagger/rotzooi is. Die bagger/rotzooi waar jij zo op tegen was. Daarom.
Je hebt hem Jarno, hij doet vanaf nu alles wat jij wilt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat het bagger/rotzooi is. Die bagger/rotzooi waar jij zo op tegen was. Daarom.
Mijn gnonomanie is al sedert 2003 een terechte klacht, wat weet jij daar nou van?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In plaats van alleen maar kinderachtig te letterneuken, zou je ook naar de inhoud kunnen kijken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Interessant om te lezen dat alle oldbies gemod hebben, weer wat bijgeleerd
En m'n Orange topicquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:32 schreef Copycat het volgende:
Hoi.
Aangezien mijn iriteren/ergeren topic een terechte klacht in zich had en geen greintje bagger bezat, mag ik aannemen dat het zo weer opengaat. Zo tegen de tijd dat ik het volgende hoofdstuk van mijn boek uit heb?
Of ik wil anders wel topic 35648544 openen over het feit dat MTV geen muziekzender meer is. En die collega's van mij kunnen ook soms het bloed onder mijn nagels halen.
Maar daarvoor moet ik tot maandag wachten, want nu ben ik vrij.
En da's helemaal niet klagenswaardig.
Als die hivcrack cockblockers uit de buurt blijven wel ja!quote:
sterf, kutnewbie 14.gifquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:34 schreef de_bosmarmot het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier en ik wilde even zeggen dat ik de moderators volledig steun en achter ze sta!
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als die hivcrack cockblockers uit de buurt blijven wel ja!.
.
Je hebt je Ben kut topic toch?quote:
Wat probeer je hier mee te bereiken ? We weten allemaal dat het klonen zijn. maar je mag normaal doen. stoer schreeuwerig gedrag kan tot bepaalde hoogten dan wordt irritant en is het ergerlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:35 schreef t-8one het volgende:
[..]
sterf, kutnewbie 14.gif
eerst tieten posten
tjah, maar die TT slaat natuurlijk nergens op.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je hebt je Ben kut topic toch?
Volgens mij is die gewoon open dus ik begrijp je gemiep niet helemaal?
Dat Ben topic is toch een soort lemming?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:47 schreef t-8one het volgende:
tjah, maar die TT slaat natuurlijk nergens op.
Eerst tiep je [img]quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |