quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:39 schreef vliegtuigjevouwen.nl het volgende:
Ik: goeduitziende man van 22
Dán heb je pas een klacht!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:44 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik las Collega blokkeert frituurpogingen.
Oeh dan ging ze helemaal te ver als je het mij vraagt.... De vetvijver is heilig!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:44 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik las Collega blokkeert frituurpogingen.
dude, denk eens na.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
Een bijbaan als receptionistBijna net zo erg als een bijbaan in het museum
Ohja; Het irriteert me dat je d's en t's verkeerd gebruikt. Ik ga er een topic over openen. Ohnee toch niet.
Even alles eruitgehaald voor de taalkundige KLB-ers die ongetwijfeld nog zullen posten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:39 schreef vliegtuigjevouwen.nl het volgende:
betaald goed
en ik ze fijn te woord kan staan
copyeerkamer beheerd.
bemoeid
Doordat het bedrijf waar ik werk veel beroepen zijn voor vrouwen
(die ik iedere dag opnieuw mag aanhoren en veel in herhaling valt)
ultime
damens
irriteerd
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:39 schreef vliegtuigjevouwen.nl het volgende:
Ik: goeduitziende man van 22 ben werkzaam als receptionist
Ik heb ze stiekem aangepast.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:49 schreef Daantke het volgende:
[..]
Even alles eruitgehaald voor de taalkundige KLB-ers die ongetwijfeld nog zullen posten.
Dat jij nou alleen maar graftakken met een kronkel in hun kop tegenkomtquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:48 schreef MDMAtjuh het volgende:
Gozer, je kan wel doen alsof je een ultimate player bent, maar
als die lekkere mokkels bij je aan de balie komen denken ze toch: Een gozer als receptionist?
Die MOET wel homo zijn!. Dus helaas TS, weinig kans om te slagen voor je.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
Een bijbaan als receptionistBijna net zo erg als een bijbaan in het museum
Ohja; Het irriteert me dat je d's en t's verkeerd gebruikt. Ik ga er een topic over openen. Ohnee toch niet.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!quote:goeduitziende man van 22 ben werkzaam als receptionist (ja lach maar, betaalt goed en is bijbaantje
Die is fijn op vakantiequote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:08 schreef Logitik het volgende:
Heb je het er al met je werkgever over gehad?
Geil zijn en wel even hun puddingbroodje uit willen laten likken door een man met een stoer beroep als receptionist!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:05 schreef vliegtuigjevouwen.nl het volgende:
[..]
Dat jij nou alleen maar graftakken met een kronkel in hun kop tegenkomt
Ik heb hier 18 t/m 25 jarige mokkels bij me werk in zomerkleding die vrolijk zijn dat ze werk hebben/ cursus komen volgen
Als het even kan!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geil zijn en wel even hun puddingbroodje uit willen laten likken door een man met een stoer beroep als receptionist!
En er nog geld ervoor krijgen ook, jou ultieme droombaan misschien?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:21 schreef MDMAtjuh het volgende:
subklacht: TS is een metro man en zit 3x per dag met zijn puddingbuks op de wc te spelen
whehehehequote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:49 schreef Daantke het volgende:
[..]
Even alles eruitgehaald voor de taalkundige KLB-ers die ongetwijfeld nog zullen posten.
Niet vergeten eerst de spinnenwebben weg te halenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:34 schreef wolferl het volgende:
TS, die collega geilt op je, en ik zou zeggen DAAR MOET EEN PIEMEL IN.
Ik geef mijn portie aan fikkie, daar hang ik hem echt niet in.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:34 schreef wolferl het volgende:
TS, die collega geilt op je, en ik zou zeggen DAAR MOET EEN PIEMEL IN.
Zoals een echte arbeider beaamt heb ik een witgetint lichaam doordat ik niet van de zon kan genieten zoals sommige uitkeringstrekkers onder ons.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:43 schreef Zotheid het volgende:
TS gaat straks in z'n zonnebankbruine armen snijden.
Het was dan ook zonnebankbruinquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:50 schreef vliegtuigjevouwen.nl het volgende:
[..]
Zoals een echte arbeider beaamt heb ik een witgetint lichaam doordat ik niet van de zon kan genieten zoals sommige uitkeringstrekkers onder ons.
En waarom zou ik in mijn armen gaan snijden emo?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:53 schreef vliegtuigjevouwen.nl het volgende:
[..]
leer zelf lezen, ik heb geen tijd voor een zonnebank/zonnestraal, stomme emo!
Duidelijk heb je het over zonnebanken inderdaad! Wat stom van me zeg!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:50 schreef vliegtuigjevouwen.nl het volgende:
[..]
Zoals een echte arbeider beaamt heb ik een witgetint lichaam doordat ik niet van de zon kan genieten zoals sommige uitkeringstrekkers onder ons.
En waarom zou ik in mijn armen gaan snijden emo?
Nee, copy-snol heeft een strategische positie verworfen vlak bij de balie, waardoor zij in 1 stap erbij is en ik 5 stappen moet doen. Ik kan enkel een glimlach en een vriendelijk gedag geven.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:01 schreef retuow82 het volgende:
Volgens mij heeft TS het gewoon te druk met Fok! waardoor copy-snol wel zijn taken moet overnemen....
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geil zijn en wel even hun puddingbroodje uit willen laten likken door een man met een stoer beroep als receptionist!
Dus iemand die niet op jouw werkplek hoort zit er één stap vanaf en jij hoort er en je zit er 5 vanaf? Ik zie iets misgaanquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:02 schreef vliegtuigjevouwen.nl het volgende:
[..]
Nee, copy-snol heeft een strategische positie verworfen vlak bij de balie, waardoor zij in 1 stap erbij is en ik 5 stappen moet doen. Ik kan enkel een glimlach en een vriendelijk gedag geven.
De rest blablabalat zij erdoorheen
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:05 schreef vliegtuigjevouwen.nl het volgende:
[..]
Ik heb hier 18 t/m 25 jarige mokkels bij me werk in zomerkleding die vrolijk zijn dat ze werk hebben/ cursus komen volgen
Beter kijken, ik moet 3 ingangen controleren, waardoor ik in het midden van het gebouw zit, 5 stappen van 2 balies af.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus iemand die niet op jouw werkplek hoort zit er één stap vanaf en jij hoort er en je zit er 5 vanaf? Ik zie iets misgaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |