hier maar verder dan.quote:Lees ik net in KLB dat Orange niet meer bestaat, waarom stellen ze mij als klant daar niet even van op de hoogte?
kut Orange.
Kan ik nu m'n abbo opzeggen?
Uiteraard, ik heb hem zelf immers niet gesloten dus dit moet even in overleg met onze nieuwe aanwinst gebeuren.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Flikker toch even op!. Ga je nu serieus overleggen over een uiterst dubieus slotje waarvan iedereen zo ondertussen wel denkt 'laat lekker open' ?
.
CC, Jarno, Krea en Inso hadden ook nog vragen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Moeten er PAINTS in voor het goed is?
Tis toch hardstikke duidelijk wat z'n klacht is? Wat is dit voor knoop-in-je-zakdoek-sluitpost.
Moet ie de OP met glitters versieren ofzo?
Ach wat, pletter open joh. Kan jou die bosmongool schelen, die laat zich na zijn vakantie toch nooit meer zien.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Uiteraard, ik heb hem zelf immers niet gesloten dus dit moet even in overleg met onze nieuwe aanwinst gebeuren.
Ik moest even denken. En toen nog even. Maar nu heb ik 'm.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:41 schreef Insomaniac het volgende:
Is 'aanverlies' eigenlijk een woord?
Ja hallo, welkom op FOK!quote:
Dank je wel!quote:
Ja, mooi man.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:42 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Wel mooi dat "ons" door sommige mensen (toevallig de mensen die vandaag zo hard brullen) tijdens KLODOLS bagger kliekjesvorming werd verweten
Laten we zeggen dat je waarschijnlijk niet in het team paste. En je had waarschijnlijk een IQ hoger dan 2 x je leeftijd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je wel!
Was ik dan een watje, omdat ik dat wel durfde?
Zelfs met die 2x zou ze dan al geniaal zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat je waarschijnlijk niet in het team paste. En je had waarschijnlijk een IQ hoger dan 2 x je leeftijd.
Mijn IQ is inderdaad wel wat hoger dan 80. Niet heel veel, maar wel iets.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:44 schreef Jarno het volgende:
Laten we zeggen dat je waarschijnlijk niet in het team paste. En je had waarschijnlijk een IQ hoger dan 2 x je leeftijd.
Plaatje om het te vereenvoudigen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:47 schreef Jarno het volgende:
Maarre, ff he. Dit:
Ben kut
is dus wel een okay KLB topic? Gezien het feit dat het open is en er een mod in mee post? Kan iemand dan de bosmarmot de definitie van modereren opnieuw bijbrengen? Of het erin slaan? Of hem gewoon weer op zwart zetten wat tóch wel gaat gebeuren binnenkort?
Meningen kunnen verschillen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:47 schreef Jarno het volgende:
Maarre, ff he. Dit:
Ben kut
is dus wel een okay KLB topic?
Tuurlijk is dat een OK topic, dat zie je toch zo?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:47 schreef Jarno het volgende:
Maarre, ff he. Dit:
Ben kut
is dus wel een okay KLB topic? Gezien het feit dat het open is en er een mod in mee post? Kan iemand dan de bosmarmot de definitie van modereren opnieuw bijbrengen? Of het erin slaan? Of hem gewoon weer op zwart zetten wat tóch wel gaat gebeuren binnenkort?
Leg dat die boskoter maar eens uit.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Meningen kunnen verschillen.
Verschillen okay, maar je kunt overdrijven. Anders moeten wij ook weten wie wanneer online is en wanneer je topic dus de meeste kans heeft om open te blijven.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Meningen kunnen verschillen.
Klopt, maar het is natuurlijk ook even een kwestie van leren van je fouten. Op den duur zitten we wel op één lijn (althans, dat hoop ik tenminste).quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Verschillen okay, maar je kunt overdrijven. Anders moeten wij ook weten wie wanneer online is en wanneer je topic dus de meeste kans heeft om open te blijven.
oe welk topic, welk topic?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:38 schreef Jarno het volgende:
Echt, dat ze nu gaan overleggen over het topic vind ik nog het meest hilarisch. Wel in een vlaag van verstandsverbijstering slotjes zetten, maar oh wee als het eraf moet! Dáár hebben we een commissie voor en waar is uw formulier in drievoud mevrouwtje?!,
.
Boswachter zou karaktermoord op zichzelf plegen als hij opeens op één lijn zit met Juup.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt, maar het is natuurlijk ook even een kwestie van leren van je fouten. Op den duur zitten we wel op één lijn (althans, dat hoop ik tenminste).
Ik raap mezelf even op.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt, maar het is natuurlijk ook even een kwestie van leren van je fouten. Op den duur zitten we wel op één lijn (althans, dat hoop ik tenminste).
Heb je ook foto's van je kloppende klit? Al dan niet orgastisch?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:40 schreef Copycat het volgende:
Kijk. Ik snap heus wel dat een newbie mod in beginsel een hard plassertje dan wel kloppende klit krijgt van het plaatsen van slotjes. Been there, done that, had the orgasm.
Hoop niet dat je een zwakke maag hebt, want het is bagger van de bovenste - or should I say laagste - plank!quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:59 schreef Swetsenegger het volgende:
oe welk topic, welk topic?
Jaja ik heb vakantie ja... met 3 kinderen waarvan er 1 tanden krijgt en de ander ze uit zijn bek valt.
Ja, maar dan zie je niets. Zit een wasknijper op.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Heb je ook foto's van je kloppende klit? Al dan niet orgastisch?
He ain't seen fucking nothing yetquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
De Boswachter, misschien moet je ff in FB wat dingen op slot zetten.
Daar wordt dat wel gewaardeerd! Vooral topics van Swets en die dekselse Shaolin
Het is wel leuk. Iedere dag biedt zijn eigen mini-implosie, en iedere dag kan die smoes weer als liefdevolle conclusie gebruikt worden.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:02 schreef Jarno het volgende:
Hoe lang blijft die inwerksmoes nog geldig eigenlijk? Meneer had het toch helemaal bedacht, wat er mankeerde aan KLB en hoe hij het wel even zou schoonvegen en aanpakken? Hij had toch al weken kunnen zien aankomen dat hij modje zou gaan worden? Waarom heeft hij dan alsnog een inwerkperiode van 6 weken nodig?
Die foto was wel verdomd detailrijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
BEDANKT VOOR DE FLASHBACK GODVERDOMME
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |