Irriteren in verschillende talen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:59 schreef Jarno het volgende:
Ik zal er weer eens een zwik klaarzetten. Suggesties voor topictitels?
Doe ik daar al die moeite voor?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goed, en nu?
Alsof t mij ook maar 1 seconde kan boeien wat jij van mij vindt[ afbeelding ]
Anders kunnen ze zich niet vertonen op hun KLB meetquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:05 schreef GateWayX het volgende:
Het zal vast wel eerder gevraagd zijn, maar waarom zijn de mensen die het hardste schreeuwden dat KLB niet leuk meer was nu zelf aan het baggeren ? Dit is grappig proberen te zijn op kleuterschool niveau.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:57 schreef BobbyB het volgende:
Kunnen de mensen, met name de heer Jarno die momenteel KLB lopen vol te baggeren aub een ban krijgen?
Welkom terug man.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hou mededelingen in de gaten zou ik zeggen
Ik dacht al dat ik de enige was die me dat afvroeg.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:05 schreef GateWayX het volgende:
Het zal vast wel eerder gevraagd zijn, maar waarom zijn de mensen die het hardste schreeuwden dat KLB niet leuk meer was nu zelf aan het baggeren ? Dit is grappig proberen te zijn op kleuterschool niveau.
Graag!quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
lol wederom een dreigement. heb je wel notes gezet ? kom op geef je verlies toe en geef toe dat je topics hebt gesloten die gewoon open kunnen blijven. Allene topics niveau bosbagger kunnen dicht. Zo lastig is het niet hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
Dan moet je naar de pelisie gaan als je je echt zwaar bedreigd voelt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:11 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
lol wederom een dreigement. heb je wel notes gezet ? kom op geef je verlies toe en geef toe dat je topics hebt gesloten die gewoon open kunnen blijven. Allene topics niveau bosbagger kunnen dicht. Zo lastig is het niet hoor.
Ha! Goeiequote:Op donderdag 24 juli 2008 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan moet je naar de pelisie gaan als je je echt zwaar bedreigd voelt.
Mag ik naar Sunchaser plaatsnemen in de wachtrij ws.
Dat past dan niet meer.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
pelisie -> Geen resultaat.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan moet je naar de pelisie gaan als je je echt zwaar bedreigd voelt.
www.watdoejedan.nlquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:17 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
pelisie -> Geen resultaat.
Ander woord graag. En Sunchaser ? wil jij jevergelijken met die onschuldige knuffel treinkaper ? Je moet je schamen !!
Afhankelijk of het Cc is of CC of cC of in het geval van bosbagger CCCP krijg je in de komende jaren wel ooit een antwoord.quote:
Wat een wandelend zwaktebod ben je toch ook.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lieve Cc.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:18 schreef Copycat het volgende:
Maar ... krijg ik nog antwoord?
Naïeve Cc, bedoel je eigenlijk hè?quote:
Het is echt tijd voor een [PAINT] de_boswachter topic.quote:
Leesvoerquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:35 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Het is echt tijd voor een [PAINT] de_boswachter topic.
jij bent die user die overal kutplaatjes post dus recht van spreken heb je nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat een wandelend zwaktebod ben je toch ook.
Hallo, ik vroeg een vraag. Reageer daar even op en beantwoord dan ook meteen even Cc d'r vraag.quote:
Jij plaatst alleen maar sletjesquote:
slotjesquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:37 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Jij plaatst alleen maar sletjes
Godverdomme, behoud nu eens de eer aan jezelf, kijk door dat dozijn baggeraars en kuttopics heen, en geef eens fatsoenlijk antwoord op een paar vragen die al urenlang openstaan. Vragen die meerdere malen, op verschillende manieren, door verschillende mensen en in verschillende toonaarden gesteld zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De zigeuners voelen zich achtergesteld, Nosh.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:37 schreef Nosh het volgende:
[..]
Godverdomme, behoud nu eens de eer aan jezelf, kijk door dat dozijn baggeraars en kuttopics heen, en geef eens fatsoenlijk antwoord op een paar vragen die al urenlang openstaan. Vragen die meerdere malen, op verschillende manieren, door verschillende mensen en in verschillende toonaarden gesteld zijn.
Als je te lamlendig bent om je eigen fouten toe te geven, zeg dat dan, maar nu lijden de goeden onder de slechten, en dat is een rol waar de joden, mocro's en voetbalsupporters al eeuwen over knokken.
Of om het in een voor jou leesbaar formaat te gieten:quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:37 schreef Nosh het volgende:
[..]
Godverdomme, behoud nu eens de eer aan jezelf, kijk door dat dozijn baggeraars en kuttopics heen, en geef eens fatsoenlijk antwoord op een paar vragen die al urenlang openstaan. Vragen die meerdere malen, op verschillende manieren, door verschillende mensen en in verschillende toonaarden gesteld zijn.
Als je te lamlendig bent om je eigen fouten toe te geven, zeg dat dan, maar nu lijden de goeden onder de slechten, en dat is een rol waar de joden, mocro's en voetbalsupporters al eeuwen over knokken.
Dude. Ik mis het ludieke even...quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:40 schreef Jarno het volgende:
Vermoeiend, dit. Nog maar eens een topic of 10, 20 doen dan?
Mijn vraag staat ook open, was een hardstikke terechte klachtquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hallo, ik vroeg een vraag. Reageer daar even op en beantwoord dan ook meteen even Cc d'r vraag.
Ja, maar die verdíenen het. Waterputtenvergiftigend tuig dat het is.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De zigeuners voelen zich achtergesteld, Nosh.
....behalve natuurlijk als je em meteen weer op slot gooit. Dan komen er geen nieuwe paints bij.quote:
Hij heeft er nog een slotje op gedaan ookquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
....behalve natuurlijk als je em meteen weer op slot gooit. Dan komen er geen nieuwe paints bij.
Ik denk dat ie door de vragen de vragen niet meer ziet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:37 schreef Nosh het volgende:
[..]
......quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
....behalve natuurlijk als je em meteen weer op slot gooit. Dan komen er geen nieuwe paints bij.
Boswachter: tief op met je kutslotjes!quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:49 schreef Maisnon het volgende:
Misschien moet het even concreet worden
Mijn antwoord:quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mijn vraag staat ook open, was een hardstikke terechte klacht.
Ik kan nu niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn antwoord:
Hier, om half zeven. Nadat ik de honden van mijn vakantievierende broer heb uitgelaten.
Eh. Je zou een topic kunnen openen met als inhoudquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:05 schreef ShaoliN het volgende:
Jarno, ik ben er weer. Waar moet ik beginnen?
Ofzo.quote:Zo dom. Van die mensen die irriteren zeggen of schrijven als ze ergeren bedoelen.
Dus: Ik erger me aan mensen die irriteren verkeerd gebruiken.
en: Het irriteert me als mensen irriteren verkeerd gebruiken.
Wie heeft er praktijkvoorbeelden?
Ik zit ook al vol verwachting te wachten op een van de vele gaten in het waterdichte +.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:01 schreef Jarno het volgende:
Kan mijn bron achter de schermen ook even de evaluatie van dit voorval updaten in mijn mailbox?
Je wordt toch benieuwd he..
In augustus is mijn broer al lang weer terug en kan ie zelf voor die kutjoekels zorgen. En dan heb ik ook twee weken vrij.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan nu niet.
In augustus heb ik niets te doen. En ik haat honden.
Het is nu tijd om je eerste ban uit te delen!quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
In augustus is mijn broer al lang weer terug en kan ie zelf voor die kutjoekels zorgen. En dan heb ik ook twee weken vrij.
*test*quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:09 schreef ShaoliN het volgende:
Zijn er al wat users gebant om de bosnicht uit de buurt van het spoor te houden?
Helaasch. Een mod kan niet bannen. En met zijn verleden heeft de crew ietswat moeite om hem te steunen lijkt het wel.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het is nu tijd om je eerste ban uit te delen!
Moderators delen geen bans uit n00b.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het is nu tijd om je eerste ban uit te delen!
Hoe komt dat toch dat Turken en Grieken en Marokkanen het niet zo op honden hebben?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik kan nu niet.
In augustus heb ik niets te doen. En ik haat honden.
Is geen Grieks ding, maar een jeugdtrauma.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoe komt dat toch dat Turken en Grieken en Marokkanen het niet zo op honden hebben?
+3 inzichtvol.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Helaasch. Een mod kan niet bannen. En met zijn verleden heeft de crew ietswat moeite om hem te steunen lijkt het wel.
Jammer.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moderators delen geen bans uit n00b.
Ik heb van alles wat in mijn straat wonen en die maken allemaal een hele grote bocht. Of ben ik dat gewoon?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is geen Grieks ding, maar een jeugdtrauma.
Ik zet er geen geld op in, gezien het feit dat hij wél als een debiel slotjes gaat zetten maar zich geen moment hier laat zien.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:16 schreef Copycat het volgende:
The_Terminator is er ook weer.
Misschien heeft hij wel een antwoord op onze prangende vragen.
Prangend
Als zijn ballen een béétje ingedaald zijn slaat ie het hele antwoord-gedeelte over en tyft ie het gewoon open.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:16 schreef Copycat het volgende:
Prangend
Zou het? Zou het?!quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:18 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als zijn ballen een béétje ingedaald zijn slaat ie het hele antwoord-gedeelte over en tyft ie het gewoon open.
Dat zou puik zijn. En kek. En niet meer dan terecht.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:18 schreef Nosh het volgende:
Als zijn ballen een béétje ingedaald zijn slaat ie het hele antwoord-gedeelte over en tyft ie het gewoon open.
'Kek'.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou puik zijn. En kek. En niet meer dan terecht.
Een publieke terechtstelling van de_bosmarmot zou zelfs een licht orgastisch gevoel teweeg kunen brengen in deze.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou puik zijn. En kek. En niet meer dan terecht.
Samenvatting?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:16 schreef Copycat het volgende:
Prangend
quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:28 schreef Copycat het volgende:
Wat is er kut aan een klaagtopic over domme taalfouten?
Echt toppie, wat een onderlinge band.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:25 schreef The_Terminator het volgende:
Wat Boswachter vind boeit me heel weinig.
Gaan we weer.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:30 schreef t-8one het volgende:
Pardon?
kut Orange
lijk met toch een hele terechte klacht?
Volgens mij weet ie echt niet dat KLB geen OvjL voor zwakzinnigen is.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:30 schreef t-8one het volgende:
Pardon?
kut Orange
lijk met toch een hele terechte klacht?
Écht he. Die gast denkt dat de okay-heid van een KLB topic (quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgens mij weet ie echt niet dat KLB geen OvjL voor zwakzinnigen is.
Moeten er PAINTS in voor het goed is?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:33 schreef de_boswachter het volgende:
Bagger OP.Bagger klacht.
Dank je wel. Doe je ze de groeten in +/FC?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:33 schreef The_Terminator het volgende:
Dank, ik neem het mee naar achteren.
Flikker toch even op!quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dank, ik neem het mee naar achteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |