Hij geeft het nu al op.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Als jullie uitgebaggerd zijn bel me even.
Tot straks.
Kijk maar even naar je topics, volgens mij laat hij het niet afweten hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een KLB mod die het af laat weten!!
!
!
Don´t call us...........quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Tot straks.
Ongelooflijke paardepijperd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Tot straks.
Nee, daar kwam ik gruwelijk op klaar.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Op die paint?
Inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ongelooflijke paardepijperd.. Je doet na iets meer dan 24 uur precies hetzelfde als al die helden voor je waar je zo op gescholden hebt.
.
Hilarisch gewoon!
Kan je het niet meer aan? Kankermongooltjequote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Tot straks.
Banquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kan je het niet meer aan? Kankermongooltje
Je kijkt wel gelukzalig ja.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, daar kwam ik gruwelijk op klaar.
Maar ik wacht nog steeds op een antwoord op mijn vraag waarom mijn ergeren/irriteren topic volgens de_boswachter bagger is.
Ik denk dat ze er hier in FB ook niet zo blij mee zullen zijnquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alleen in VBL hebben ze die Stasi-regels mbt het woord KANKER.
Jij bent zo'n KLB user die het verschil niet snapt tussen humor en dom kansloos gezwets. Roep je ook altijd 'TS KAN ER NIET MEE OMGAAN< LOLZORZZZZZZ" ? Vast wel. Je kunt wel merken dat het vakantie is op de lagere school.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:48 schreef jordeeeh het volgende:
Krijg aids.
Jupquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:49 schreef jordeeeh het volgende:
Oh nee he, komen nu al die -hij zei kanker- huilies jenken?
Ach, zelf zijn jullie er ook niet zo aan gehecht kennelijk.quote:
Het is meer het gebrek aan niveau en originaliteit. Iemand een botsplinter in de slagader toewensen is veel leuker dan 'kankeruser'.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef Armageddon het volgende:
Dat begrijp ik ook nooit hoor. Alles mag en is geoorloofd maar als je een keer kanker zegt staat iedereen op z'n achterste poten. Ik was gisteren op de crematie van iemand en die zei doodleuk tegen zijn vrouw af en toe. Ik heb lekker kanker en jij niet.
Oh, jawel. Maar je ziet wel in dat dit geen doen is toch?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, zelf zijn jullie er ook niet zo aan gehecht kennelijk.
Niet echt eigenlijk, ik ben meer van de "quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij bent zo'n KLB user die het verschil niet snapt tussen humor en dom kansloos gezwets. Roep je ook altijd 'TS KAN ER NIET MEE OMGAAN< LOLZORZZZZZZ" ? Vast wel. Je kunt wel merken dat het vakantie is op de lagere school.
Als het nou 1 keer iets was, maar opeens zijn alle helden van KLB tegen Boswachter, Newbie dit, nerd dat, bla bla bla. Is het nou echt zo'n groot onderdeel in jullie leven? Zeg het dan gewoon ipv je zo te gedragenquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef Armageddon het volgende:
Dat begrijp ik ook nooit hoor. Alles mag en is geoorloofd maar als je een keer kanker zegt staat iedereen op z'n achterste poten. Ik was gisteren op de crematie van iemand en die zei doodleuk tegen zijn vrouw af en toe. Ik heb lekker kanker en jij niet.
Kun jij mij misschien vertellen wat er bagger is aan mijn ergeren/irriteren topic?quote:
Goh.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh, jawel. Maar je ziet wel in dat dit geen doen is toch?
Wat eigenwijs topics blijven openen ipv dat zo'n kutnewbiemodje een keer toegeeft dat -ie een belabberde call gemaakt heeft en z'n ongelijk toegeeft? Mwoch. Ik red me wel voorlopig!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh, jawel. Maar je ziet wel in dat dit geen doen is toch?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jup![]()
Ik zou het ook wel willen, zoiets roepen op internet, maar zoveel training heb ik nog niet gehad. Mijn tijd komt nog wel
Zegt iemand die kankermongool gaat roepen naar iemand omdat er volgens hem wat fout gaat op een forumquote:
Ik ben niet zo ingelezen. Ben net wakkerquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat eigenwijs topics blijven openen ipv dat zo'n kutnewbiemodje een keer toegeeft dat -ie een belabberde call gemaakt heeft en z'n ongelijk toegeeft? Mwoch. Ik red me wel voorlopig!
Whehe.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben niet zo ingelezen. Ben net wakker
Het is allemaal mijn fout. Ik opende een baggertopic. Schijnbaar.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:56 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben niet zo ingelezen. Ben net wakker
Ja, en nu? Wat is je punt?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zegt iemand die kankermongool gaat roepen naar iemand omdat er volgens hem wat fout gaat op een forum
Ik heb er net 5 mogen voelen. Geen centje pijn!quote:
BobbyB, dat wens je niemand toequote:Op donderdag 24 juli 2008 13:57 schreef BobbyB het volgende:
Kunnen de mensen die momenteel KLB lopen vol te baggeren aub een ban krijgen?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:57 schreef BobbyB het volgende:
Kunnen de mensen, met name de heer Jarno die momenteel KLB lopen vol te baggeren aub een ban krijgen?
Goed, en nu?quote:
He ran into my knife.... he ran into my knife ten times!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is allemaal mijn fout. Ik opende een baggertopic. Schijnbaar.
Verschrikkelijk, misschien moet je De Boswachter vragen of ie ze op slot wil doen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:57 schreef BobbyB het volgende:
Kunnen de mensen, met name de heer Jarno die momenteel KLB lopen vol te baggeren aub een ban krijgen?
Opteffen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:59 schreef Jarno het volgende:
Ik zal er weer eens een zwik klaarzetten. Suggesties voor topictitels?
Hotels en geyle neuqseks deeltje 1quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:59 schreef Jarno het volgende:
Irriteren in verschillende talen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:59 schreef Jarno het volgende:
Doe ik daar al die moeite voor?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goed, en nu?
Alsof t mij ook maar 1 seconde kan boeien wat jij van mij vindt[ afbeelding ]
Anders kunnen ze zich niet vertonen op hun KLB meetquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:05 schreef GateWayX het volgende:
Het zal vast wel eerder gevraagd zijn, maar waarom zijn de mensen die het hardste schreeuwden dat KLB niet leuk meer was nu zelf aan het baggeren ? Dit is grappig proberen te zijn op kleuterschool niveau.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:57 schreef BobbyB het volgende:
Welkom terug man.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hou mededelingen in de gaten zou ik zeggen
Ik dacht al dat ik de enige was die me dat afvroeg.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:05 schreef GateWayX het volgende:
Het zal vast wel eerder gevraagd zijn, maar waarom zijn de mensen die het hardste schreeuwden dat KLB niet leuk meer was nu zelf aan het baggeren ? Dit is grappig proberen te zijn op kleuterschool niveau.
Graag!quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
lol wederom een dreigement. heb je wel notes gezet ? kom op geef je verlies toe en geef toe dat je topics hebt gesloten die gewoon open kunnen blijven. Allene topics niveau bosbagger kunnen dicht. Zo lastig is het niet hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
Dan moet je naar de pelisie gaan als je je echt zwaar bedreigd voelt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:11 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
lol wederom een dreigement. heb je wel notes gezet ? kom op geef je verlies toe en geef toe dat je topics hebt gesloten die gewoon open kunnen blijven. Allene topics niveau bosbagger kunnen dicht. Zo lastig is het niet hoor.
Ha! Goeiequote:Op donderdag 24 juli 2008 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan moet je naar de pelisie gaan als je je echt zwaar bedreigd voelt.
Mag ik naar Sunchaser plaatsnemen in de wachtrij ws.
Dat past dan niet meer.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
pelisie -> Geen resultaat.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan moet je naar de pelisie gaan als je je echt zwaar bedreigd voelt.
www.watdoejedan.nlquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:17 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
pelisie -> Geen resultaat.
Ander woord graag. En Sunchaser ? wil jij jevergelijken met die onschuldige knuffel treinkaper ? Je moet je schamen !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |