Welnee gek.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:43 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben alweer thuis mensen. Is het overleg al klaar?
Die ene DJ toch?quote:
Ik heb mijn column af en ga een peuk roken!quote:
Boeit het de helft dat aan het rukken is wel dan?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Welnee gek.
De ene helft is op vakantie/laat Snuf uit/masturbeert, de andere helft boeit het geen reet of heette Sandstorm.
Zoiets dus.quote:Nou okay, we hebben het er 'even' over gehad, het was niet echt een tof slotje van onze nieuwe aanwinst, het topic van CC is weer open en dj_boswachter heeft beterschap belooft. Sorry voor het ongemak mensen!
Ik geloofde het.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:53 schreef Jarno het volgende:
Goed, ik zal het ze vast makkelijk maken, copy/paste dit maar dan is het goed:
[..]
Zoiets dus.
Mijn clit zou ook permanent opgezwollen zijn als ik een column had die ik als 'af' kon bestempelen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb mijn column af en ga een peuk roken!
Kom op Jarno, jij bent lang genoeg crew geweest om te weten dat ze elkaar 100% steunen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zoiets dus.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kom op Jarno, jij bent lang genoeg crew geweest om te weten dat ze elkaar 100% steunen.
"Slotje was terecht, ik kan het niet meer dan eens met onze nieuwe topper zijn. Gezamelijk heeft Yvonne besloten dat we op een lijn naar buiten toe moeten treden".
Die spelfout (en het verneuken van mijn naam) is expres hè? Om het nóg echter te laten lijken. Toch?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zoiets dus.
Omdat het een onsamenhangend kuttopic was.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:24 schreef ppi het volgende:
Wat is er niet goed aan mijn " waarom zijn er zoveel eikels op Fok! " Topic en gooit iemand dat op slot ?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:02 schreef Jarno het volgende:
Welk een verrassende plotwending!!
!
!
Nog niks van de mods..
Hoezo triestquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Boswachter, je moet hier even komen:
http://www.meidenhoekje.n(...)12075.html#msg612075
Ze vragen om je.
Whehehe.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hoezo triestOverigens zie ik dat je er zelf ook lekker actief aan het meeposten bent daar, iets dat nog veel triester is.
Achja. Het aloude 'laten we doen alsof er niks aan de hand is dan gaat het vanzelf over'.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:21 schreef Nosh het volgende:
De één post popcornsmilies, de ander leest gewoon stug de posts die hij wil lezen.[ afbeelding ]
En de dag daarna, en de dag daarna, en de kloon daarna en de proxy daarna.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:03 schreef Jarno het volgende:
Ja, ik heb morgen óók nog heel veel tijd heur..
He ken je nog postuh J ?quote:
Jullie zijn er!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:19 schreef de_boswachter het volgende:
En zoals jullie zien heeft hy zijn 8 jaar fok ervaring toetsenbordvriendjes gevraagd gezellig mee te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |