Misschien zijn ze er over aan het overleggen. Ofzo.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heeft iemand al iets gezien in MED?
Bosrat zei dat we MED in de gaten moesten houden, maar er gebeurt niets.
Ja, daarom. Het werkte op zo verschrikkelijk veel lagen door.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet als je weet wie (wat) er aan vast zat.
Het is ook gewoon net het mongole kleine neefje dat per sé aan de grote mensen tafel wil zitten bij het kerstdinder he. De eerste paar keer roept iedereen 'aaaaaaachos' maar al snel wordt het rete-irritant.quote:
Overleggen in +.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien zijn ze er over aan het overleggen. Ofzo.
Ga je nog antwoord geven, je was toch top notch?quote:
Ervaring leert ons dat ShaoliN en Swets zeer goed reageren op gesloten feedbacktopics. Puike tip.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
De Boswachter, misschien moet je ff in FB wat dingen op slot zetten.
Daar wordt dat wel gewaardeerd! Vooral topics van Swets en die dekselse Shaolin
Die tvp is zo tekenend. Beter had je het niet kunnen omschrijven, inderdaad.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is ook gewoon net het mongole kleine neefje dat per sé aan de grote mensen tafel wil zitten bij het kerstdinder he. De eerste paar keer roept iedereen 'aaaaaaachos' maar al snel wordt het rete-irritant.
Ik lees steeds Borat en dan denk ik aan ditquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heeft iemand al iets gezien in MED?
Bosrat zei dat we MED in de gaten moesten houden, maar er gebeurt niets.
Whehe, hoe treffend.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is ook gewoon net het mongole kleine neefje dat per sé aan de grote mensen tafel wil zitten bij het kerstdinder he. De eerste paar keer roept iedereen 'aaaaaaachos' maar al snel wordt het rete-irritant.
Ik wou net zeggen, die ban gaat 'm niet meer worden zeker?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:18 schreef ShaoliN het volgende:
Ik zou gewoon even een staking aankondigen in + als we niet gauw gebant worden padvinder.
Of ergerlijk?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Goede vraag Inso! Goede vraag!quote:
Gaik effe doen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Open er eens een topic over.
Doe ik vast de lemming dan? Of wachten we op de_bos_dj voor het slotje?quote:
En de subklachten!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:24 schreef Lord Dreamer het volgende:
Vergeet de paint niet.
© Cc. Uiteraard.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:25 schreef Jarno het volgende:
Ik heb nog wel een tekstje liggen idd.
'VERKAPT TS-HEEFT-EEN-KLACHT-EN-POST-EROVER-IN-HET-DAARVOOR-BESTEMDE-SUBFORUM-TOPIC'quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
En vergeet niet de KLB cliche's op te sommen in de OP
TS woont in een pauperbuurt
TS kan er niet mee omgaan
Pics or it didn't happen
Stel je voor, dan moet ie zijn fout toegeven.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:28 schreef Jarno het volgende:
Er komt geen antwoord he? Gokje hoor.
Zo, even m'n OP geëdit.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
En vergeet niet de KLB cliche's op te sommen in de OP
TS woont in een pauperbuurt
TS kan er niet mee omgaan
Pics or it didn't happen
Nee, maar DJ_WOUTERBOS heeft wel tijd gevonden om posts te wissen. Van mij, uiteraard.quote:
Hmmz, weg wegens RSI is wel een nieuwe.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, maar DJ_WOUTERBOS heeft wel tijd gevonden om posts te wissen. Van mij, uiteraard.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, maar DJ_WOUTERBOS heeft wel tijd gevonden om posts te wissen. Van mij, uiteraard.
[ afbeelding ]
Ik zie nog niets op het geheime internetplekje staan.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:30 schreef ShaoliN het volgende:
Gebeurt er al iets in + Dagglalala?
Ik mis opeens mijn toegang tot +/FC node.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:36 schreef Jarno het volgende:
En ik wil even genoteerd hebben dat men godverredomme reeds EEN UUR aan het 'overleggen' is.,
,
.
Hou op met me.
Zo lang kan het samenstellen van je afscheidstopic toch niet duren? "Het waren 2 geweldige dagen!".quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
Goed overleg kost veel tijd jongens.
Heb geduld !
Je krijgt gewoon op je klotenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
Goed overleg kost veel tijd jongens.
Heb geduld !
Ik mail je de samenvatting wel.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik mis opeens mijn toegang tot +/FC node.
Ik ben niet boos op Termie's zaadballen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:36 schreef Jarno het volgende:
En ik wil even genoteerd hebben dat men godverredomme reeds EEN UUR aan het 'overleggen' is.,
,
.
Hou op met me.
Ik hoorde net dat de ondehandelingen over de gouden handdruk van dj_bos_dj in volle gang zijn! Men twijfelt nog of ze 'm een rotschop na geven, of een mes in de rug!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:43 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben alweer thuis mensen. Is het overleg al klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |