quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:35 schreef de_boswachter het volgende:[..]
Ok,
Verschil van mening over een topic dat kan. Misschien dat het volgende je iets zegt: ik had dat topic best open willen gooien, maar als er door een aantal van je collega's niet normaal gereageerd kan worden en alles wat ik typ gebruikt om wat te kunnen flamen etc. heb ik weinig trek om dat topic te openen. Ik had het inderdaad kunnen doen ja, maar niet op die manier. En als er dan gedacht wordt dat het d.m.v. een spam-actie wel kan om mij gek te krijgen. Jammer dan. D'r moet toch veel gebeuren wil je mij gek krijgen, maar goed dat terzijde.
En je noemt me hierboven arrogant. Ja arrogant misschien t.o.v. van een aantal users hier die de boel momenteel dusdanig lopen te verzieken om mij even een hak te zetten. Ja leuk en aardig, maar als je gaat klagen dat ik een kut-mod ben na 1 minuut en dit overal en continue meent te verspreiden, verwacht je dan dat ik even de leuke en aardige clown ga uithangen. Nee.En dan wordt er ook nog even van me verwacht dat ik overal antwoord op ga geven terwijl ze zelf niet normaal kunnen communiceren zonder belachelijke opmerkingen te plaatsen. Vandaar dat dat me ook vrij weinig doet zulk gedrag, daar kan ik mee lachen.
En om dan nog even terug te komen op je cijferreeks:
1: Kom dan eens concreet met tips. En niet met termen als kutmod, bak er niks van etc. etc. Want daar kan ik geen drol mee.
2: Mowh valt wel mee t.o.v. een aantal users hier momenteel toch. Ben ik toch nog een van de mindere baggeraars momenteel.
3: Er wordt getrolled door een specifiek aantal personen. Jij weet wie dat zijn, Ik ook. En de achterliggende gedachte ook. Dat er niet wordt ingegrepen moet je niet bij mij zijn. Ik ben geen FA he
4: Ja thanx he
5: ietwat specifieker. Hier kan ik niks mee.
En nee. Ik ook geen paint.

Krijg jij eens even heel snel hivcrack! Je gooit onterecht een topic dicht, liegt nu een beetje dat je die best wel had willen heropenen, maar omdat er geflamed werd door andere users, weigerde je dat? Dus als jij
onterecht een topic open gooit, moet een user op zijn knieën voordat je die weer opent? Wat een ongelooflijk kansloze kutinstelling.
Je bent mod, je zal wel vaker onterecht een topic op slot gooien. Dan kijk je er nog even goed na, zeg je sorry en gooi je het slotje er weer vanaf. Ga je niet dood van, echt niet. Het gaat er niet om of JIJ een topic leuk vindt, maar of het binnen het subforum past en niet tegen de FAQ ingaat.
En ook al zwermen er hier nu een heleboel van die kankeroldbies om je heen, het zijn toevalligerwijs wel users die ook gemod hebben en waar je iets van kan leren.
***EDIT***
Een aantal van die users zijn mod geweest hé, het is dus niet zo dat ALLE OLDBIES vroeger mod zijn geweest! Ik denk ik zet het er effe duidelijk bij, voor alle dipshits onder ons.
[ Bericht 3% gewijzigd door Insomaniac op 25-07-2008 13:29:19 ]