Noem je dat flamen?quote:
Je kan er nu wel knipoog PI's bij gaan zetten, maar met het erbij halen van priveleven plaats je jezelf zo buiten elke discussie dat ik wel klaar met je ben.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga eens verder. Ik heb niks om over terug te flamen.
Dat heeft een naam, dat is het zelfde om er WO2 bij te halen. hmm wat was dat ook alweer. een gesprek/discussie stopper.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan er nu wel knipoog PI's bij gaan zetten, maar met het erbij halen van priveleven plaats je jezelf zo buiten elke discussie dat ik wel klaar met je ben.
Mwoah, dit is dan op zijn minst een verschil van interpretatie. Volgens mij bedoelde hij juist niet datgene wat jij suggereert maar dat het niet verstandig is om te suggereren dat 'sterft' de enige vorm van een gebiedende wijs is.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee bobbyB reageert alsof sterft GÉÉN gebiedende wijs en dat is inderdaad incorrect.
Idem dito.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat heb ik dus nergens gesuggereerd.
Godwin ftw.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:25 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dat heeft een naam, dat is het zelfde om er WO2 bij te halen. hmm wat was dat ook alweer. een gesprek/discussie stopper.
Je zet dat "prive"leven toch zelf op internet, of niet dan? Ik vind je gewoon erg kinderachtig overkomen voor iemand die al zoveel bereikt heeft, dat is wat ik bedoel. Ik was namelijk aardig verrast toen ik je site las met jouw skills terwijl aan de andere kant de scheldwoorden me om de oren vlogen, that's all. Zoiets verwacht ik namelijk van een kleuter van 13.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan er nu wel knipoog PI's bij gaan zetten, maar met het erbij halen van priveleven plaats je jezelf zo buiten elke discussie dat ik wel klaar met je ben.
Wat is de relevantie van mijn kinderen op deze discussie? Werkelijk géén.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zet dat "prive"leven toch zelf op internet, of niet dan?
Het interesseert me werkelijk niets welk verwachtingspatroon je van me hebt. Als je een internet forum niet kan onderscheiden van andere zaken ben je zelf het pre-puberaal tijdperk nog niet ontgroeid. Ow en for the record... Mijn collegae noem ik ook regelmatig bokkelul als ze een fuck up maken.quote:Ik vind je gewoon erg kinderachtig overkomen voor iemand die al zoveel bereikt heeft, dat is wat ik bedoel. Ik was namelijk aardig verrast toen ik je site las met jouw skills terwijl aan de andere kant de scheldwoorden me om de oren vlogen, that's all. Zoiets verwacht ik namelijk van een kleuter van 13.
Makkelijk he, achteraf zeggen dat je "het wel snapt".. uhuhquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:40 schreef BobbyB het volgende:
No shit, Sherlock! Ben je nou zo dom, of doe je maar alsof?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:25 schreef Fritztiaan het volgende:
Weet je dat zinnetje nog uit jouw felbegeerde plaatje?
[ afbeelding ]
Sukkel
Ik heb het ook niet jouw kinderen, ik heb het over jou, die blijkbaar zelf nog half kind is met z'n puberale gescheld op een forum. Ik heb ook niks negatiefs over jouw kinderen gezegd en je kinderen is niet het enige wat ik aanhaalde. Maar goed, als ik je daarin gekwetst heb oid, dan sorry.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van mijn kinderen op deze discussie? Werkelijk géén.
Mooi, mij namelijk ook niet. Al je gevloek en gescheld is daardoor ook redelijk kansloos.quote:Het interesseert me werkelijk niets welk verwachtingspatroon je van me hebt.
Oh, dus DAN maakt het ineens niks meer uit hoe je je gedraagt op een forum? Nee, duidelijk. En mag ik je eraan herinneren dat jij zelf net zo hard mee deed aan deze "discussie" en ik zie meer van dit soort discussies waarin jij betrokken bent. Maar zodra ik over je prive leven begin (en je alleen maar aanspreek om je kinderachtige gedrag voor iemand van 37) dan is het ineens niet leuk meer? Dat is wel erg makkelijk natuurlijk.quote:Als je een internet forum niet kan onderscheiden van andere zaken ben je zelf het pre-puberaal tijdperk nog niet ontgroeid.
Jarno is al lang huilend naar z'n moeder gelopen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:34 schreef TheYoung1 het volgende:
Enne, zijn er al wat bans uitgedeelt? Heb ik wat gemist?
Bestaat dat oersaaie en teringvervelende jarno-geval nog? Waarom is dit topic wel nog open? Schijnt de zon bij jou ook? Vergeet ik wat?
Hou je bek eens. Jarno ftw.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:34 schreef TheYoung1 het volgende:
Bestaat dat oersaaie en teringvervelende jarno-geval nog? Waarom is dit topic wel nog open? Schijnt de zon bij jou ook? Vergeet ik wat?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:36 schreef TheYoung1 het volgende:
En de rest van de kloontjes ja....kan ik wel bezig blijven
Ik besteed niet zoveel tijd aan Fok! hoor. Ik heb wel nog een leven op tweakers.net
Oh, daar hebben we hem ook weer.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:25 schreef Fritztiaan het volgende:
Makkelijk he, achteraf zeggen dat je "het wel snapt".. uhuh![]()
Projecteer je eigen domheid maar weer op iemand anders. Je bent al meerdere malen terecht gewezen in dit topic.
Weet je dat zinnetje nog uit jouw felbegeerde plaatje?
[ afbeelding ]
Sukkel
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Och, vrijdagmiddag is het altijd lekker rustig op het werk, dus een beetje users bashen en ze op de kast jagen is leuk vrijdagmiddag vermaak.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet jouw kinderen, ik heb het over jou,
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:11 schreef BobbyB het volgende:
Hopelijk lezen je kids dit niet want dat zou een slecht voorbeeld voor hun zijn
Ik heb nergens gezegd dat je wat negatiefs over mijn kinderen zei. Ik zeg dat het argument van mijn vaderschap als een kut op een drumstel slaat. Verder kan je mij niet kwetsen je zet jezelf alleen buitenspel als iemand die ook maar 2 seconden serieus te nemen is.quote:die blijkbaar zelf nog half kind is met z'n puberale gescheld op een forum. Ik heb ook niks negatiefs over jouw kinderen gezegd en je kinderen is niet het enige wat ik aanhaalde. Maar goed, als ik je daarin gekwetst heb oid, dan sorry.
Dan wordt je argument om mijn kinderen erbij te halen nog triester dan wat het in eerste instantie al was. Ik dacht dat je rockbottom al gehaald had maar dit is werkelijk epic failquote:Mooi, mij namelijk ook niet. Al je gevloek en gescheld is daardoor ook redelijk kansloos.
quote:Oh, dus DAN maakt het ineens niks meer uit hoe je je gedraagt op een forum? Nee, duidelijk. En mag ik je eraan herinneren dat jij zelf net zo hard mee deed aan deze "discussie" en ik zie meer van dit soort discussies waarin jij betrokken bent. Maar zodra ik over je prive leven begin (en je alleen maar aanspreek om je kinderachtige gedrag voor iemand van 37) dan is het ineens niet leuk meer? Dat is wel erg makkelijk natuurlijk.
eh.. het was JOUW punt.quote:Daarbij komt nog wat Emimich zegt, je bleef je maar verschuilen achter de gebiedende wijs / en verkeerd quoten, terwijl dat het punt niet eens was. Jouw initiële reactie was daarin net zo irrelevant als dat van mij over jouw kinderen.
Ik ruik een hypocriet teringventje, and it aint a good smell, know what im sayin'quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, daar hebben we hem ook weer.
[ afbeelding ]
Ik had nog een plaatje voor je gemaakt, voor boven je bed.![]()
[ afbeelding ]
En betreft jouw plaatje Fritz, lees je in:
[..]
Jarno is gebanned.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:34 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik hoef ook niet serieus genomen te worden. Daarvoor ga ik wel naar andere fora.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je wat negatiefs over mijn kinderen zei. Ik zeg dat het argument van mijn vaderschap als een kut op een drumstel slaat. Verder kan je mij niet kwetsen je zet jezelf alleen buitenspel als iemand die ook maar 2 seconden serieus te nemen is.
Waarom begin je alleen steeds over je kinderen? Ik heb wel meerdere dingen genoemd.quote:Dan wordt je argument om mijn kinderen erbij te halen nog triester dan wat het in eerste instantie al was. Ik dacht dat je rockbottom al gehaald had maar dit is werkelijk epic fail
Daar heb je gelijk in, tenminste als je zo'n discussie net zo min serieus neemt als ik.quote:Ik zeg nergens dat een internet forum er niet toe doet helder licht. Ik zeg dat mijn CV, noch mijn vaderschap er ook maar iets mee te maken heeft.
Mijn punt was alleen dat dat er geen bans meer uitgedeeld werden op doodverwensingen. Dat was mijn enige punt, dat jij er vervolgens hele andere dingen bij gaat halen, daar kan ik niks aan doen, ik ga er alleen maar op in.quote:eh.. het was JOUW punt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |