Misschien moet je die zonnebril eens afzetten en eens beter lezen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het was jouw argument ow helderste sterretje aan het firmament.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij zegt toch geen 'sterft' (gebiedende wijs)
Nee, er zijn mensen die voor veel minder al een ban krijgen voor baggeren, het beledigen van users en doodsverwensingen. Jarno loopt sinds zondag al te zieken in KLB om boswachter een lesje te leren. Dat je dat een dag doet, daar kan ik mee leven, maar als je een week alleen maar loopt te klooien heb je weinig anders nuttigs te doen en had ieder ander al lang een ban gekregen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ga je nou net als die bosrukker en zijn kloontjes dreigen en zagen om bans? Je weet toch hoe succesvol je blauwe vriend daar in was?
Dat je een kutuser bent.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:33 schreef Jarno het volgende:
Samenvatting?
Waarom vraag je dan om een samenvattingquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:35 schreef Jarno het volgende:
Oh, sorry, misschien wekte ik de indruk me te interesseren voor je mening.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met je kruistocht sta je zelfs bovenaan de stats.
Ik zou het zelf eens doen:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien moet je die zonnebril eens afzetten en eens beter lezen.
"Hullie begonnen"quote:Waarom zou hij op een normale manier users te woord staan die alleen maar lopen te klooien en te baggeren? Als jij verwacht dat iemand normaal tegen je doet, zou ik eerst maar eens beginnen door zelf eens normaal te doen
Wederom lijkt het me verstandig als je het zelf doet. Gebiedende wijs is stam +tquote:Leer Nederlands.
Nogmaals, als jij verwacht dat iemand normaal tegen je doet, moet je eerst zelf eens kappen met je geklooi. Niet omdat hij het ook doet/deed zelf ook maar beginnen dat is gewoon kinderachtig. De andere mods gaan ook niet op je in als je zo loopt te klooien.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:40 schreef Swetsenegger het volgende:
"Hullie begonnen"
Ja, in 1930.quote:Wederom lijkt het me verstandig als je het zelf doet. Gebiedende wijs is stam +t
JIJ BEGON!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:53 schreef Copycat het volgende:
Ojee, mijn naam in de OP.
Ja. Met een topic met een klacht. Okay, het ging niet over mijn geile buurmeisje. Ook niet over smurfen die mij 's nachts wakker houden. En al helemaal niet over groene gekken die bomen knuffelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:54 schreef Pheno het volgende:
JIJ BEGON!!!
Dat is veel te serieus voor lollerboswachter!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Met een topic met een klacht. Okay, het ging niet over mijn geile buurmeisje. Ook niet over smurfen die mij 's nachts wakker houden. En al helemaal niet over groene gekken die bomen knuffelen.
Het ging over een taalkwestie die mij enorm irriteert. Waar ik me aan erger, zeg maar.
Hang me op! Aan de hoogste boom!
Ik heb niet lopen klagen over de bagger in KLB. Wel over een baggerende kutuser die dankzij zijn baggerende kutuservriendjes mod moest worden van KLB. En uiteraard had ik het bij het rechte eind, want de kutuser in kwestie verkracht KLB nu al. Het was kut, het is nu nog kutter.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:32 schreef BobbyB het volgende:
En als ik me niet vergis, ShaoliN, waren jij en Jarno die het hardst liepen te kankeren over de bagger in KLB en nu is het ineens niet erg meer, nu een holmaat van je het doet?
Toe, Shao. Geef hem een kans!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:05 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik heb niet lopen klagen over de bagger in KLB. Wel over een baggerende kutuser die dankzij zijn baggerende kutuservriendjes mod moest worden van KLB. En uiteraard had ik het bij het rechte eind, want de kutuser in kwestie verkracht KLB nu al. Het was kut, het is nu nog kutter.
Je hebt maar gewoon te luisteren, kutn00b.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:18 schreef Tuvai.net het volgende:
Tering, wat ben ik er de laatste paar dagen maar vaak aan herinnerd dat ik een ongelooflijke kuthekel heb aan 'oldbies' die menen overal de wet uit te kunnen maken omdat ze een een hoger post-aantal hebben en net een paar maandjes eerder dan jezelf al geregistreerd waren.
Idd meestal is het een goede idee zeker met de huidige nieuwe KLB modsquote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:18 schreef Litpho het volgende:
Om te beginnen omdat modjes, inwerkperiode of niet, niet kunnen bannen. Meestal is dat ook een uitstekend idee.
Terechte klacht.quote:
Ach man, ik zat al te internetten en te forumbaggeren voordat jij uit die bontkraag die je de flamoes van je moeder noemt geworpen werd.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je hebt maar gewoon te luisteren, kutn00b..
Wees er maar trots op Abraham.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:22 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ach man, ik zat al te internetten en te forumbaggeren voordat jij uit die bontkraag die je de flamoes van je moeder noemt geworpen werd.
Ohnoez. Een 9k6lollerepicbbsfrontd00rnerd!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:22 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ach man, ik zat al te internetten en te forumbaggeren voordat jij uit die bontkraag die je de flamoes van je moeder noemt geworpen werd.
Dat je het maar weet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ohnoez. Een 9k6lollerepicbbsfrontd00rnerd!.
Je bewering betwijfel ik trouwens.quote:
Met alle plezierquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Met een topic met een klacht. Okay, het ging niet over mijn geile buurmeisje. Ook niet over smurfen die mij 's nachts wakker houden. En al helemaal niet over groene gekken die bomen knuffelen.
Het ging over een taalkwestie die mij enorm irriteert. Waar ik me aan erger, zeg maar.
Hang me op! Aan de hoogste boom!
Open er een topic over!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:28 schreef Pool het volgende:
Ik wilde bijna ook posten dat Jarno loopt te zeiken, totdat ik zag dat die boswachter steeds een 'y' typt, in plaats van een 'ij', dat hij MSN-smileys gebruikt :p en dat hij tot overmaat van ramp zijn posts nauwelijks voorziet van PI's.
Daar irriteer erger ik me aan.
Knul, ik heb nog Frontdoor en Remote Access gedraaid thuis. Don't start.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:29 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ook voor Fok! bestonden er fora hoor.En hee, gezellig en exclusief dat ze vroegâh nog waren!
Hey, hij begon.quote:
BB'squote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:29 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ook voor Fok! bestonden er fora hoor.En hee, gezellig en exclusief dat ze vroegâh nog waren!
Your schwartz is as big as mine...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:33 schreef Pheno het volgende:
Ah, e-penissen in de aanslag.
Oh, mag ik je e-Penis® aanraken?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Knul, ik heb nog Frontdoor en Remote Access gedraaid thuis. Don't start.
Nee. Homo.quote:
Pumaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Knul, ik heb nog Frontdoor en Remote Access gedraaid thuis. Don't start.
Mwoch. Zolang ze niet voor m'n neus gaan staan bekken ofzo.quote:
Hahahah HAHAH HAHAHAHA !!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:42 schreef RickoKun het volgende:
Mensen moeten niet klagen anders ga ik ze in elkaar slaan! Nee ik ben niet de FOK! knokploeg maar ik ben de FOK! elite commando gangstah bazen groep!
Eigenlijk ben ik het brein achter de revolutie en ook zijn Danny, Yvonne en Remlof klonen van mij!
[ afbeelding ]
Ja dat zeggen we... het 'hullie begonnen' argument, wat je zelf 2 posts laterquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nogmaals, als jij verwacht dat iemand normaal tegen je doet, moet je eerst zelf eens kappen met je geklooi. Niet omdat hij het ook doet/deed zelf ook maar beginnen dat is gewoon kinderachtig. De andere mods gaan ook niet op je in als je zo loopt te klooien.![]()
[..]
noemdequote:
Dat het niet meer gebruikt wordt doet niets af aan het feit dat 'sterft' gebiedende wijs is, stupide stuk vreten.quote:Ja, in 1930.We leven nu in 2008, FYI
Zo, en nu ga ik deze kleuterklas verlaten.![]()
Het schoolplein niveau sloeg op Jarno's gehele houding in KLB.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja dat zeggen we... het 'hullie begonnen' argument, wat je zelf 2
Wat ik dus bedoel is dat "sterf" net zo goed gebiedende wijs is. Net als "Kom mee".quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat het niet meer gebruikt wordt doet niets af aan het feit dat 'sterft' gebiedende wijs is, stupide stuk vreten.
De enige die momenteel lopen te baggeren zijn Jarno en z'n holmaatjes hoor. Dat is de enige reden dat het nu nog kutter is dan dat het al was en als ik dan vervolgens een opmerking over een ban maak dan mag dat niet van jou.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:05 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik heb niet lopen klagen over de bagger in KLB. Wel over een baggerende kutuser die dankzij zijn baggerende kutuservriendjes mod moest worden van KLB. En uiteraard had ik het bij het rechte eind, want de kutuser in kwestie verkracht KLB nu al. Het was kut, het is nu nog kutter.
Nah, nog niet bruin genoeg, de zon was net nog niet optimaal. Ik ga zo nog wel even in de zon zitten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:52 schreef Jarno het volgende:
BobbyB, je arm is nu wel bruin genoeg.
Hij bedoelt natuurlijk dat jij je arm uit iemands reet mag halenquote:Nah, nog niet bruin genoeg, de zon was net nog niet optimaal. Ik ga zo nog wel even in de zon zitten. Maar bedankt dat je met me meedenkt.
quote:
Welkom op het nieuwe KLB.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:42 schreef RickoKun het volgende:
Mensen moeten niet klagen anders ga ik ze in elkaar slaan! Nee ik ben niet de FOK! knokploeg maar ik ben de FOK! elite commando gangstah bazen groep!
Eigenlijk ben ik het brein achter de revolutie en ook zijn Danny, Yvonne en Remlof klonen van mij!
[ afbeelding ]
Yeah rightquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het schoolplein niveau sloeg op Jarno's gehele houding in KLB.Moeilijk he, iets begrijpend lezen.
[..]
Boeiuh, daar heb ik het nooit over gehad. Jij kwam met de opmerking 'uh leer Nederlands' toen ik 'sterft' gebiedende wijs noemde.quote:Wat ik dus bedoel is dat "sterf" net zo goed gebiedende wijs is. Net als "Kom mee".
[..]
No shit, Sherlock! Ben je nou zo dom, of doe je maar alsof?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:01 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk dat jij je arm uit iemands reet mag halen
Ik hoef niks toe te geven. Al was het een andere post geweest had ik het ook gezegd. Het was gewoon een algemene reactie op Jarno, niet per se op wat hij zij.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Yeah right
Moeilijk he, gewoon toegeven.
Ja, omdat het hedendaags niet meer gebruikelijk is. Als jij over "Nederlandsch" zou beginnen zou ik je net zo goed uitlachen.quote:Boeiuh, daar heb ik het nooit over gehad. Jij kwam met de opmerking 'uh leer Nederlands' toen ik 'sterft' gebiedende wijs noemde.
Waarom quote je dan een specifieke reactie stom stuk vreten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:40 schreef BobbyB het volgende:
Ik hoef niks toe te geven. Al was het een andere post geweest had ik het ook gezegd. Het was gewoon een algemene reactie op Jarno, niet per se op wat hij zij.
Nee triangel josti er is nergens uit te halen dat je het over J's volledige ouvre hebt als je EEN FUCKING POST QUOTE.... gods ko le re veel dommer als jou tref je ze tegenwoordig niet meer.quote:Dat jij niet wil toegeven dat jij het verkeerd hebt opgevat ligt gewoon aan jou.
HET BLIJFT NOG STEEDS CORRECT NEDERLANDS BOKKELUL. Dus 'leer nederlands' slaat totaal nergens op.quote:Ja, omdat het hedendaags niet meer gebruikelijk is. Als jij over "Nederlandsch" zou beginnen zou ik je net zo goed uitlachen.
Ik kan het ook niet helpen dat ik altijd van die masochisten tegenkom die hun eigen stupiditeit tot het gaatje willen uitmelken. Christus.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:46 schreef static het volgende:
Zijn jullie nou nóg bezig?
Waarom? Nou, ik wilde gewoon reageren op EEN post van Jarno zodat het duidelijk was dat ik het tegen HEM had, maar ook dat schijnen sommige userts dus niet te snappen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom quote je dan een specifieke reactie stom stuk vreten.
Kijk hem zich druk maken dan.quote:Nee triangel josti er is nergens uit te halen dat je het over J's volledige ouvre hebt als je EEN FUCKING POST QUOTE.... gods ko le re veel dommer als jou tref je ze tegenwoordig niet meer.
Jouw reactie "Het zegt het toch niet gebiedende wijs" slaat dan wel ergens op? Als iemand zegt "Sterf" is dat nog steeds gebiedende wijs.quote:HET BLIJFT NOG STEEDS CORRECT NEDERLANDS BOKKELUL. Dus 'leer nederlands' slaat totaal nergens op.
Ik heb genoeg lucht gehad tijdens de geboorte ja, en ook opvoeding, iets waar het bij sommigen nog aan ontbreekt, waaronder jij.quote:Dem, net toen ik dacht dat je je niet verder vast kon lullen ga je NOG een stukje dieper. Godskolere te weinig zuurstof gehad bij je geboorte?
Beetje rellen op de vrijdagmiddag en domme users uitlachen is toch meesterlijk?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:46 schreef static het volgende:
Zijn jullie nou nóg bezig?
GMTA!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat ik altijd van die masochisten tegenkom die hun eigen stupiditeit tot het gaatje willen uitmelken. Christus.
Hey, begin je nu weer met je welles nietus. Jij stond daar toch boven? Erg consequent ben je niet hoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:53 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb genoeg lucht gehad tijdens de geboorte ja, en ook opvoeding, iets waar het bij sommigen nog aan ontbreekt, waaronder jij.
[..]
Och, vrijdagmiddag is het altijd lekker rustig op het werk, dus een beetje users bashen en ze op de kast jagen is leuk vrijdagmiddag vermaak.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hey, begin je nu weer met je welles nietus. Jij stond daar toch boven? Erg consequent ben je niet hoor.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Och, vrijdagmiddag is het altijd lekker rustig op het werk, dus een beetje users bashen en ze op de kast jagen is leuk vrijdagmiddag vermaak.
Swets klinkt aardig over de rooie met z'n gescheld, dat zou ik dus geen falen kunnen noemen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:57 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Maar je hebt niet door dat je aardig faalt?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Swets klinkt aardig over de rooie met z'n gescheld, dat zou ik dus geen falen kunnen noemen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Swets klinkt aardig over de rooie met z'n gescheld, dat zou ik dus geen falen kunnen noemen.
Ik denk dat jij de stijl van swets nog niet kent. DIt is verre van over de rooiequote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
quote:
Iemand 2 maal fout verbeteren!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Wederom lijkt het me verstandig als je het zelf doet. Gebiedende wijs is stam +t
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:01 schreef ShaoliN het volgende:
[..]. Jij hebt Swets duidelijk nooit over de rooie gezien.
Oh, dus dit is z'n gewone bui? Nou, dan kan ik nog ff vooruit dan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de stijl van swets nog niet kent. DIt is verre van over de rooie
Begrijp me niet verkeerd, maar voor iemand die HBO gedaan heeft, een jaar of 37 is en kinderen heeft kom je erg onvolwassen over met je gescheld. Zelfs pa tokkie's oren zouden klapperen bij het lezen van jouw posts. Zelfs Ome Henk zou denken "Wat voor een pauper aso is dat". Maar goed, ga zo door. Het staat je goed! Vooral als je over mijn onvermogen begint. Klasse. Hopelijk lezen je kids dit niet want dat zou een slecht voorbeeld voor hun zijn, iemand die zich zo druk maakt om verkeerd quoten en een T meer of minder.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:04 schreef Swetsenegger het volgende:Over de rooie.
Dank je wel voor het op prachtige wijze etaleren van je onvermogen.
Helder licht, even een uitleg op niveau. Jarno typte "sterf", enkelvoud van de gebiedende wijs en zodoende dus een doodsverwensing. Dan reageert Bobby daar verbaasd op door aan te geven dat hij niet snapt waarom diegene nog geen ban heeft gekregen voor een doodsverwensing. Tot dat punt is alles nog duidelijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat ik altijd van die masochisten tegenkom die hun eigen stupiditeit tot het gaatje willen uitmelken. Christus.
quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staat op doodsverwensingen geen ban meer tegenwoordig?
[..]
quote:
*de rest van de nutteloze discussie heb ik even weggelaten*quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Wederom lijkt het me verstandig als je het zelf doet. Gebiedende wijs is stam +t
Ah het kinderen argument wordt er bij gehaald... briljantquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, maar voor iemand die HBO gedaan heeft, een jaar of 37 is en kinderen heeft kom je erg onvolwassen over met je gescheld. Zelfs pa tokkie's oren zouden klapperen bij het lezen van jouw posts. Zelfs Ome Henk zou denken "Wat voor een pauper aso is dat". Maar goed, ga zo door. Het staat je goed! Vooral als je over mijn onvermogen begint. Klasse. Hopelijk lezen je kids dit niet want dat zou een slecht voorbeeld voor hun zijn, iemand die zich zo druk maakt om verkeerd quoten en een T meer of minder.
Ga eens verder. Ik heb niks om over terug te flamen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah het kinderen argument wordt er bij gehaald... briljant
Maar goed, je geeft nu dus toe dat je gewoon verkeerd gequote hebt. Zie je... zo moeilijk is het niet.
Eh nee, kijk hier gaat je redenatie mis. Mijn 'sterft' was een garpje nav de ban aanvraag.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Helder licht, even een uitleg op niveau. Jarno typte "sterf", enkelvoud van de gebiedende wijs en zodoende dus een doodsverwensing. Dan reageert Bobby daar verbaasd op door aan te geven dat hij niet snapt waarom diegene nog geen ban heeft gekregen voor een doodsverwensing. Tot dat punt is alles nog duidelijk.
Opeens komt er dan een briljante user genaamd Swetsenegger die zegt dat het geen doodsverwensing was omdat het dan 'sterft' had moeten zijn, waarmee hij impliceert dat 'sterf' geen gebiedende wijs is wat uiteraard incorrect is.
Nee bobbyB reageert alsof sterft GÉÉN gebiedende wijs en dat is inderdaad incorrect.quote:Bobby reageert uiteraard geschokt alvorens jij dit maal letterlijk aangeeft dat de "gebiedende wijs stam+t" is alsof stam+t de enige vorm van gebiedende wijs zou zijn.
Dat heb ik dus nergens gesuggereerd.quote:Daarna volgt nog een kansloze discussie waarin jij je achter het feit dat stam+t een gebiedende wijs is probeert te verschuilen en probeert te verhullen dat je duidelijk suggereerde dat 'sterf', enkelvoud en gebiedende wijs, geen gebiedende wijs was.
Dan had je beter je eigen post weg kunnen laten.quote:[..]
[..]
[..]
[..]
*de rest van de nutteloze discussie heb ik even weggelaten*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |