Ja jezus Swets, dat je daar intrapt zeg!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, en natuurlijk quote hij slechts 1 reactie van Jarno en doet dan net alsof hij daarmee J's hele oeuvre bedoelt om te provoceren, want hij weet ook wel dat 1 reactie met die reden quoten verkeerd geïnterpreteerd wordt maar dat doet hij om op een rustig vrijdagmiddag mensen op de kast te jagen...
De gemiddelde 9-11 complot theorie zit simpeler in elkaar....
Ik laat me ook zo snel op de kast jagen inso door die doorzichtige hoax'squote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja jezus Swets, dat je daar intrapt zeg!
Jij? je kleine vieze plassertje in mijn nek?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tututut, niet te bijdehand anders leg ik m'n droplul even in je nek.
CAPSLOCK IS CRUISECONTROL FOR COOL!
Jawel hoor, heeft alleen nog een duwtje in de rug nodigquote:
Ah joh, jij kan er toch ook niets aan doen dat je zo goedgelovig bent en zo snel hapt? BobbyB speelde het ook wel heel erg slinks! Neem het jezelf niet kwalijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik laat me ook zo snel op de kast jagen inso door die doorzichtige hoax's
Och, je hebt gelijk, er zit inderdaad nog wat spul achter m'n randje! Doe je lieve mondje eens open, dan mag je het aflikken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:05 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Jij? je kleine vieze plassertje in mijn nek?![]()
Je komt niet eens hoger dan mn enkels, lelijke wrat dat je bent.
En ga nu gauw weer met je trekdropje spelen.. Sukkel.
Hij had natuurlijk ook wel een briljante discussie techniek. Eerst jezelf met elke post verder klem lullen in je stupide theorie en dan als je het écht niet meer recht kan bakken zeggen dat je het doet om op een rustige vrijdag middag mensen op de kast te jagen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ah joh, jij kan er toch ook niets aan doen dat je zo goedgelovig bent en zo snel hapt? BobbyB speelde het ook wel heel erg slinks! Neem het jezelf niet kwalijk.
Daarom Swets, daarom. Zo'n kunststukje zouden wij nooit kunnen flikken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk ook wel een briljante discussie techniek. Eerst jezelf met elke post verder klem lullen in je stupide theorie en dan als je het écht niet meer recht kan bakken zeggen dat je het doet om op een rustige vrijdag middag mensen op de kast te jagen.
Daar moet veel voorbereiding aan vooraf zijn gegaan. Tot in de finesses uitgevoerd. Chapeau.
Sukkelette voor jou, maar mevrouw is beter.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:05 schreef TheYoung1 het volgende:
Sukkel
Zou BobbyB dat geleerd hebben op dat forum waar hij wel serieus is denk je?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daarom Swets, daarom. Zo'n kunststukje zouden wij nooit kunnen flikken.
Noem je me nou een wijf?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:10 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Sukkelette voor jou, maar mevrouw is beter.
Vast wel!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zou BobbyB dat geleerd hebben op dat forum waar hij wel serieus is denk je?
Dat dikgedrukte hou ik ook van. misschien verklaard dat een hoopquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk. Het enige wat leuk is aan zo'n topic is dat je mensen de kast op kan jagen en het lukt me steeds weer. Zoals ik de vorige keer al tegen je zei, ik kan er ook niet op ingaan maar het is wel leuk om ff lekker te rellen.Daar is ook zo'n stripje van, maar die kan ik ff niet vinden.
En vervolgens heb ik ook helemaal niks tegen geen ene user op Fok, behalve Jarno dan, maar die was gewoon echt irritant.
quote:
*kirt* Oh Xenooooooooo, wat ben je toch ook een smoothtalker!quote:
Ja en aan het eind van de week komt hij geslepen en leep uit de hoek! Om niets vermoedende mensen op de kast te jagen! En het lukt hem AL TIJD!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vast wel!. Want daar oefent hij zijn keiharde slinkse technieken de rest van de week, als er wel iets te doen is op zijn werk.
Dat spul achter dat randje ben je zelf.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Och, je hebt gelijk, er zit inderdaad nog wat spul achter m'n randje! Doe je lieve mondje eens open, dan mag je het aflikken..
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:13 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Dat dikgedrukte hou ik ook van. misschien verklaard dat een hoopNo hard feelings iig van mijn kant. Ik zag je alleen druk discussieren, en ik herinnerde me het plaatje.. kwestie van 1 en 1 he
Alleen als je afentoe ook wat grofs zegt!!quote:
Wat mij betreft hoef je niet tot maandag te wachten hoor.....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
En iemand vroeg of ik dood kon. Tuurlijk kan dat, iedereen kan dood.Heb er nu alleen geen zin in, nog ff. Maandag mag het wel overigens want dan is mijn baas terug van vakantie en gaat mijn baas de internetlogs nakijken
mkay...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:18 schreef Fritztiaan het volgende:
Verder is het niet handig om het leidend voorwerp te veranderen in mijn persoon, want ik heb een behoorlijk uithoudingsvermogen.
Don't worry, ik zat verkeerd (al dan niet gespeeld) en of ze mij verder de grond in trappen maakt me echt niks uit hoor, dan had ik er maar niet op moeten reageren, heb het zelf uitgelokt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:18 schreef Fritztiaan het volgende:
Is nu wel leuk geweest of niet? Ondanks hij nu wel of niet verkeerd zat, is het nog verder in de grond te stampen van die persoon wel behoorlijk kansloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Lijdend dan. I stand corrected. Verder nog iets?quote:
Allemaal van MUUS geleerd.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:14 schreef Insomaniac het volgende:
*kirt* Oh Xenooooooooo, wat ben je toch ook een smoothtalker!. Jij weet pas echt hoe je een vrouw moet behandelen.
.
.
Nee, niet echt, ik irriteerde me er aanquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:24 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Lijdend dan. I stand corrected. Verder nog iets?
Niets meer. Niets minder.quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Don't worry, ik zat verkeerd (al dan niet gespeeld) en of ze mij verder de grond in trappen maakt me echt niks uit hoor, dan had ik er maar niet op moeten reageren.Nouja vind ik niet. Ik vergelijk zulke dingen met vechten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij iemand op de grond hebt gewerkt, en diegene geeft zich duidelijk over, dan ga je ook niet doortrappen. Das oneervol.Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
Is dat topic nu nog dicht?quote:
Oei, zal ik, zal ik?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niet echt, ik irriteerde me er aan
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:19 schreef TheYoung1 het volgende:
Wat mij betreft hoef je niet tot maandag te wachten hoor.....
Als je jezelf niet kan bedwingen, maar het is wel een open deur hoor.quote:
Dan maar niet.. Uit ervaring weet ik dat je daar een hernia van kan krijgen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je jezelf niet kan bedwingen, maar het is wel een open deur hoor.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:29 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hij moet nog met zijn meissie naar een schuurfeest van het weekend. Vandaar.
En zo'n hernia is nogal ergerlijk!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:31 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Dan maar niet.. Uit ervaring weet ik dat je daar een hernia van kan krijgen.
Oeh, een subklacht in het topic.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:36 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb geen klein zusje![]()
[..]
En zo'n hernia is nogal ergerlijk!
Uiteraard. Zulks baggertopic.quote:
Van een klein zusje met een hernia.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:38 schreef Pheno het volgende:
Waar wil je een paint van maken?
Zeker, vooral als je collega's hebt die 5 euro briefjes op de grond gooien en je ff je hernia vergeetquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:36 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb geen klein zusje![]()
[..]
En zo'n hernia is nogal ergerlijk!
Bahquote:
Ik vind hem nu al beter dan de SC!quote:
Je bent wel goedkoop als je bukt voor 5 euroquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:39 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Zeker, vooral als je collega's hebt die 5 euro briefjes op de grond gooien en je ff je hernia vergeet
*wacht op BubbaB kloon....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Je bent wel goedkoop als je bukt voor 5 euroPas op dat bobby er geen misbruik van maakt.
Elke 5 euro is er euhm.. 5?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Je bent wel goedkoop als je bukt voor 5 euroPas op dat bobby er geen misbruik van maakt.
Neh, dit soort schorem doet het met bimbos op scooters. Goeie kans dat 'ie zich kapot rijdt dit weekend.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:33 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Neee, je bedoelt dat hij eindelijk met zn kleine zusje mee mag. Zonder haar mag ie niet eens naar binnen
quote:
Ah Krea, hoe verder het topic, hoe schoner het volk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:54 schreef Kreator het volgende:
Goed topic.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:48 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Neh, dit soort schorem doet het met bimbos op scooters. Goeie kans dat 'ie zich kapot rijdt dit weekend.
Sorry, ik had heel even een leven.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:59 schreef Xenomaniac het volgende:
Ah Krea, hoe verder het topic, hoe schoner het volk.
Onkruid vergaat niet, jewaids!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:48 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Neh, dit soort schorem doet het met bimbos op scooters. Goeie kans dat 'ie zich kapot rijdt dit weekend.
Jawel hoor. Is gewoon een kwestie van de wortels ook uit trekken. Aangezien jij geen wortels hebt, is dat een makkie.quote:
Er zouden geen foto's van de_boswachter komen was de afspraakquote:
Maar echt lekker dood zit er dus niet in. Jammer.quote:
Dat zei ik ook, je doet me btw wel aan iemand denken met deze foto:quote:
hubba hubba hubbaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, je doet me btw wel aan iemand denken met deze foto:
[ afbeelding ]
dat zijn dan een van de weinigen die door hebben dat mods dommer zijn dan een tuinhekjequote:Op donderdag 24 juli 2008 19:37 schreef postmortum het volgende:
We heben nu 5 mods , waar ik op zich best tevreden mee ben , alleen zit een stelletje username ( o.a. Jarno, Kreator , copycat) die voorheen niet in klb de boel te verzieken door allerlei kuttopics te openen , ze kunnen het blijkbaar niet aan dat ze voorbij zijn gestreefd in de democratie die KLB heeft voortgebracht![]()
Ik klaag ook weleens over mods (lees Janetje) , maar ik doe dat nog wel altijd met respect voor het harde werk dat zij verrichten en open dus niet 200 topics om ze te pesten
Als ze het zoveel beter kunnen waarom kwamen ze dan eerst nooit hier en hebben ze niet gesolliciteerd als KLB mod ?![]()
Grtz Postmortum
en dan stijgen ze nog boven de gemiddelde KLB user uitquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:34 schreef MLF het volgende:
[..]
dat zijn dan een van de weinigen die door hebben dat mods dommer zijn dan een tuinhekje
en ik ben ook nog geen modquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:07 schreef postmortum het volgende:
Hey ben ik nog bebash in dit topic , wil namelijk niet 6 pagina's doorlezen
mij bedoel je vast niet:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:01 schreef Drijfzand het volgende:
boy oh boy, kweet niet wat er in KLB gebeurt is de laatste tijd, en wil het ook niet weten na het lezen van al de puberale posts in dit topic.
Wat een stelletje onaangename betweterige kinderen zit hier bijeen.
ben na de honderdste post of zo gestopt met lezen, zat jij daar tussen?quote:
neuh, dat dan weer nietquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:10 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
ben na de honderdste post of zo gestopt met lezen, zat jij daar tussen?
Te dom.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:27 schreef Jett het volgende:
Waarom ben ik nog geen MOD?
wie ben jij nou weerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:27 schreef Jett het volgende:
Waarom ben ik nog geen MOD?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |