Wij gaan over 2 weken op vakantiequote:Op woensdag 23 juli 2008 14:01 schreef DaMart het volgende:
Met mij gaat het prima. Deze week en volgende week nog werken en daarna twee weken vrij. Ik heb geen zin om weer alleen op reis te gaan dit jaar, dus ga ik me thuis vermaken.
En gaan jullie nog weg?
Tof!quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij gaan over 2 weken op vakantie. Een weekje, en dan zijn we nog twee weken thuis.
Ik heb er zin an!
Deutschland ja!quote:
Ook leuk!quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:21 schreef Ladylike het volgende:
Ik blijf in het zonnige zuiden van ons kikkerlandje
Daar hebben wij ook naar gekeken. Maar dat is te duur.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:22 schreef OA het volgende:
Ik weet het nog niet. Griekenland, Portugal, Cyprus, ...
Ja, als je alleen naar *****-sterrenhotels kijkt welquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar hebben wij ook naar gekeken. Maar dat is te duur.
En dat zeg jijquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:29 schreef Pheno het volgende:
Vakantie
Sinds oktober niet meer geweest. Nou ja, op dat weekendje Istanbul na, maar die is krampdarmtechnisch wat minder gegaan.quote:
September.. ja. Dan kan ik niet weg.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:28 schreef OA het volgende:
Ja, als je alleen naar *****-sterrenhotels kijkt wel.
Vaak kan je voor ruim onder ¤ 1000 al terecht. In september tenminste.
übertof!quote:
Dat wordt wel een erg lange vakantie dan!quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:22 schreef OA het volgende:
Ik weet het nog niet. Griekenland, Portugal, Cyprus, ...
Kut jaquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds oktober niet meer geweest. Nou ja, op dat weekendje Istanbul na, maar die is krampdarmtechnisch wat minder gegaan.
Succesquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:30 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb al jaren geen vakantie meer gehad
Iedere keer een nieuwe baan...
nu ook weer. Ik start 1 augustus
Daarom...quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
September.. ja. Dan kan ik niet weg..
Ja, je moet wat...quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt wel een erg lange vakantie dan!
Kon ik dat maar.. thuiswerkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ga iig zo. En de rest van de week thuiswerken als het even kan.
LOLquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:36 schreef OA het volgende:
Ik mag het wel maar kan het alleen in noodgevallen.
Ik werk vrijdag en maandag weer thuisquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ga iig zo. En de rest van de week thuiswerken als het even kan.
altijd fijn! Maar waarom zou die het niet doen eigenlijk?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:09 schreef Fha het volgende:
Droompje![]()
Jeej mijn printer/scanner/ kopiërding doet het![]()
Omdat er bij mij eigenlijk altijd wel iets fout gaat als ik nieuwe dingen moet installeren enzoquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
altijd fijn! Maar waarom zou die het niet doen eigenlijk?
* proest *quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Muckquote:
Idem voor nachtdienstquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
* proest *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lachte je me nou uit????
Geen kusje voor jou dus
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Ik was een weekje naar Spanje, nu heb ik nog een paar dagen vrij en dan maar ik weer flink gaan werkenquote:
Daar kan toch zoveel niet meer aan mis gaan tegenwoordig? Cd rom erin, usb er in.. klaarquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat er bij mij eigenlijk altijd wel iets fout gaat als ik nieuwe dingen moet installeren enzo
Oh, lekker! En je baalt dat je weer terug bent?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik was een weekje naar Spanje, nu heb ik nog een paar dagen vrij en dan maar ik weer flink gaan werken
Nou ik had nu dikke oorlog met de cartridges.. dus kan nog steeds prima hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar kan toch zoveel niet meer aan mis gaan tegenwoordig? Cd rom erin, usb er in.. klaar
En nu?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:24 schreef DaMart het volgende:
Ik heb de voorraad colablikjes op werk gevonden!![]()
![]()
Woohooquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:24 schreef DaMart het volgende:
Ik heb de voorraad colablikjes op werk gevonden!![]()
![]()
Jup, had nog wel wat langer aan het strand willen blijven liggenquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, lekker! En je baalt dat je weer terug bent?
Mja dat snap ikquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Jup, had nog wel wat langer aan het strand willen blijven liggen
aant einde pasquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja dat snap ik![]()
Ik dacht dat het lekker weer zou worden deze week...
Maar?quote:
Pff..quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aant einde pas
weekend 30+ graden in Maastricht
Jamaar ik ben dit weekend niet in Maastricht. Afgelopen weekend wel, maar toen regende hetquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aant einde pas
weekend 30+ graden in Maastricht
Zo hoort het ook!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu ik de voorraad weet te vinden, zal dat wel gaan gebeuren, vrees ik![]()
.
Foei, Martquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu ik de voorraad weet te vinden, zal dat wel gaan gebeuren, vrees ik![]()
.
quote:
Nouhouquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lachte je me nou uit????
Geen kusje voor jou dus
quote:
Had ik al verteld dat ik tegenwoordig een kantoor met koffie-apparaat heb op werk?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, anderen zouden een flinke aanslag plegen op de koffievoorraad.
Ja, help hem maar.. Zo leert ie het nooit natuurlijk!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:34 schreef Fha het volgende:
[..]
niet zo goed als een van droompje of muck.. maar je hebt geen andere opties geloof ikDus asjeblieft.
Want? Jij hoort toch tussen de slaverwerkende Polen rond te lopen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik tegenwoordig een kantoor met koffie-apparaat heb op werk?![]()
...
Correct, maar daarnaast behoor ik ook de productiegegevens te administreren, en daartoe heb ik de beschikking over een ruim kantoor met koffie-apparaatquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:46 schreef OA het volgende:
[..]
Want? Jij hoort toch tussen de slaverwerkende Polen rond te lopen?
Jawel, want hij denkt "ohnoes dat wil ik niet!" en dus leert hij het wel!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, help hem maar.. Zo leert ie het nooit natuurlijk!
Je zoentjes zijn van uitstekende kwaliteit hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:34 schreef Fha het volgende:
[..]
niet zo goed als een van droompje of muck.. maar je hebt geen andere opties geloof ikDus asjeblieft.
Moest je daar nu lang voor onderhandelen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik tegenwoordig een kantoor met koffie-apparaat heb op werk?![]()
...
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:42 schreef Mss het volgende:
Cola!
Ik las slavenwerkendequote:Op woensdag 23 juli 2008 16:46 schreef OA het volgende:
[..]
Want? Jij hoort toch tussen de slaverwerkende Polen rond te lopen?
Kut, dat was dus niet de bedoelingquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je zoentjes zijn van uitstekende kwaliteit hoor
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Correct, maar daarnaast behoor ik ook de productiegegevens te administreren, en daartoe heb ik de beschikking over een ruim kantoor met koffie-apparaat.
Komt feitelijk op hetzelfde neer.quote:
Te vroegquote:
Had je maar met de auto moeten gaanquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:50 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, ik ga eens huiswaarts.
En ja, het is -10, maar anders mis ik mijn trein.
Neequote:Op woensdag 23 juli 2008 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moest je daar nu lang voor onderhandelen?![]()
quote:[..]
Ik las slavenwerkende.
Oh, moest ik iets leren?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, help hem maar.. Zo leert ie het nooit natuurlijk!
vrouwen willen mannen altijd iets leren enzoquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, moest ik iets leren?
Oja?quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vrouwen willen mannen altijd iets leren enzo
alleen indien noodzakelijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben dan weer erg nieuwsgierig naar wat voor lijstje dat is...quote:btw: je staat bijgeschreven bij mn lijstje
quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
btw: je staat bijgeschreven bij mn lijstje
Dat zeggen ze..quote:
Oohw okequote:Op woensdag 23 juli 2008 17:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zeggen ze..
bv bril omlaag doen, dopje op tandpasta enz..
Oh nee. Daar is niets irritants aan. Lief zijn voor mij.. dat is wel een mustquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zeggen ze..
bv bril omlaag doen, dopje op tandpasta enz..
ik doe het blijkbaar ook nietquote:
quote:
Mja ik weet ook niet waarom,maar het bijt in mn handen.. Dus voor straf eet ik hem nu op! extra hard kauwend natuurlijk.quote:
Mm niet zichtbaar, maar mijn huid is altijd wel beschadigd dus dat zal het wel zijn jaquote:
Ik heb het ook nog nooit gehad, en ik heb VEEL paprika's gesneden de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Mm niet zichtbaar, maar mijn huid is altijd wel beschadigd dus dat zal het wel zijn jaAlleen nooit geweten dat parpika pijn zou doen haha.
Die dingen zijn gewoon onmogelijk hoor! Er liggen ook echt pitjes overal op de keukenvloer nuquote:
Je bent veel te vroeg man!quote:
Daarom ookquote:
No shitquote:
Over jankwijf dat vet gepwnd is in de kerk.quote:
Details!!!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:25 schreef Pheno het volgende:
Huilies. Eigenlijk fok in het groot.
Dat dus. Een pastoor die geen pastoor was. En nu gaan huilen alsof ze genaaid zijn door Bubba.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Over jankwijf dat vet gepwnd is in de kerk.
Ja want nu was de bruiloft niet goed gekatholiekt (ofzo.. weet ik veel)quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dus. Een pastoor die geen pastoor was. En nu gaan huilen alsof ze genaaid zijn door Bubba.
Hell, wat een jankmensen. Ze hebben al geneukt, voor het echte kerkelijke huwelijk, dus dat kan niet meer.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja want nu was de bruiloft niet goed gekatholiekt (ofzo.. weet ik veel)
Nu gaat ze 10000 dollar eisen wehehehquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hell, wat een jankmensen. Ze hebben al geneukt, voor het echte kerkelijke huwelijk, dus dat kan niet meer.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:34 schreef Pheno het volgende:
"Ze bestaan in mijn blog". Bedrijven verzonnen
Straks heet hij ook geen Fred.quote:
Ik denk dat hij eigenlijk een konijn is!quote:
ze is vermomd, dat hebben ze ook gezegd. Ze heet ook niet zo, even een fake naam voor de show.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:55 schreef Fha het volgende:
en haar neus is raar.
Au!!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik moet stokeren van de tandarts. Doe ik meestal in de auto, stokerde ik een keer rechtstreeks mijn tandvlees in
She is still alive!quote:
quote:
Met behulp van worteltjes!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:19 schreef Pheno het volgende:
Dat kind moeten ze afmaken. AFMAKEN zeg ik je.
Married with Children? Is dat nu op tv? Waar?quote:
Nee, een mens uit date my mom leek eropquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Married with Children? Is dat nu op tv? Waar?
Ik zie ramen buiten!quote:
Niks tegen de cracky carrots hequote:Op woensdag 23 juli 2008 19:16 schreef Fha het volgende:
Stomme worteltjes reclame.. sterf!
Ik mn autoquote:
even wel dusquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, een mens uit date my mom leek erop
Neequote:
Lekker welquote:
quote:
het herleefde.. dat weer welquote:
Neequote:
Vanavondquote:
Dat dacht ik alquote:
Da's toch fijn? Waarom kijk je dan zo sip?quote:
Hij zit binnen. Op werk gok ik zelfs.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Da's toch fijn? Waarom kijk je dan zo sip?
Senseo is echtquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:44 schreef Sjowhan het volgende:
Straks maar een bak koffie uit de senseo halen
Ja, dat weet ik. Maar gisteren vond hij dat nogquote:
Toen was het bewolkt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar gisteren vond hij dat nog
Et pour combien de temps a ce discussion durée?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:54 schreef DaMart het volgende:
Wat een held was de conducteur in de trein zeg! Een stel Fransen dachten dat ze voor de kinderen geen kaartje hoefden te kopen en toen de conducteur die mensen er op aansprak, bleven ze stug in het Frans lullen... waarop de conducteur stug in het Nederlands om geld voor Railrunnerkaartjes bleef vragen....
Gewoon in handboeien afvoeren, begrijpen ze het snel genoeg.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:54 schreef DaMart het volgende:
Wat een held was de conducteur in de trein zeg! Een stel Fransen dachten dat ze voor de kinderen geen kaartje hoefden te kopen en toen de conducteur die mensen er op aansprak, bleven ze stug in het Frans lullen... waarop de conducteur stug in het Nederlands om geld voor Railrunnerkaartjes bleef vragen....
que?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Et pour combien de temps a ce discussion durée?
Enkele reis terug naar Frankrijk!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gewoon in handboeien afvoeren, begrijpen ze het snel genoeg.
Mja, waardoor het weer warm is in de kamer. Verdullemequote:Op woensdag 23 juli 2008 19:51 schreef Muck het volgende:
Nu is het niet bewolkt
Sterker nog, het is schitterend weer
Das waar, maar ik heb geen tijd voor filterkoffie.. daarbij drink ik er te weinig van (overdag ben ik op het werk)quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mwah. Bij gebrek aan échte koffie (filtermaling). 't Smaakt toch anders.
Overdag (ma-vr) ben ik ook aan het werk, 's avonds zet ik koffie en in het weekendquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das waar, maar ik heb geen tijd voor filterkoffie.. daarbij drink ik er te weinig van (overdag ben ik op het werk)
Goed punt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:05 schreef Pheno het volgende:
.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zijn er nog Bastogne koeken?
Mja, dat heb ik vaker en dan staat er weer een sc in mijn MyAtquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik was even verdwaald, even aan het lurken dus.
Weet je zeker dat dat Guano Apes nummers zijn en geen Evanescence? Die hebben ook 2 nummers met die titels namelijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
HELP!
Ik moet met een nieuwe zangeres oefenen en ze wil iets van Guano Apes zingen maar ik kan geen akkoorden op internet vinden.
- Farther away
- Thoughtless
Kent iemand deze nummers?
Weet iemand akkoorden/ tabs voor deze nummers?
Jajaja, ik heb deze ook al in het gitaar topic geplaatst. Maar misschien weten jullie ook iets.
Dat dus. Ik heb wat guano apes cd/dvds maar deze nummers staan er niet op.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat Guano Apes nummers zijn en geen Evanescence? Die hebben ook 2 nummers met die titels namelijk.
Officieel is Thoughtless zelfs van korn:quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat Guano Apes nummers zijn en geen Evanescence? Die hebben ook 2 nummers met die titels namelijk.
Klopt. Het enige nummer van Korn dat ik kenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Officieel is Thoughtless zelfs van korn:
OEH!quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jaaaaaaaaaa!En het is ook 11 uur geworden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jewel hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:47 schreef Fha het volgende:
Woaah.. te veel wijn drinken is niet prettig.
Nietus! want ik knalde keihard tegen de deur opquote:
Ah, deuren. Daar heb ik in het verleden ook wel eens moeite mee gehad.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Nietus! want ik knalde keihard tegen de deur op(was wel meteen weer helder toen maar toch)
Mja hij was er ineensquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah, deuren. Daar heb ik in het verleden ook wel eens moeite mee gehad.
Ik moet de deur hier nog op slot doen. Vind ik niet zo tof in het donkerquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja hij was er ineensterwijl ik echt zweer dat ik nog minstens 2 stappen moest doen
Arme jijquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet de deur hier nog op slot doen. Vind ik niet zo tof in het donker![]()
quote:
quote:
Da's me nog iets te vroeg.quote:
quote:Top 100 van woensdag 23 juli 2008
01. 245 Pheno
04. 173 Kuukske
39. 077 Houniet
42. 074 Fha
67. 059 Papierversnipperaar
73. 057 Dark_Angelus
82. 055 Sjowhan
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Welnee. Ik sta er al weken niet meer in.quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:27 schreef Kuukske het volgende:
Nou, het is overduidelijk vakantietijd.
Ik sta er sinds weken weer in.quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:28 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee. Ik sta er al weken niet meer in.
Dat dus.quote:
En je hebt niet voor een vervangende oplossing gezorgd? Thermosfles van thuis of zo?quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:46 schreef Ladylike het volgende:
jewel.. Koffieapparaat is nog steeds niet bijgevuld
idemquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:28 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee. Ik sta er al weken niet meer in.
thermos vullen met senseo is niet echt handigquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En je hebt niet voor een vervangende oplossing gezorgd? Thermosfles van thuis of zo?
Dat kan wel hoor, ik heb het ook een keer gedaan toen we 's morgens naar Parijs reden. Gewoon een grote mok laten vollopen en overgieten.quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:50 schreef Ladylike het volgende:
thermos vullen met senseo is niet echt handig
Maar de vervanging staat een verdieping lager
Have funquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:55 schreef Klonk het volgende:
ja, is alleen een gevalletje bomen bos enzo, lang leve tweakers
Ow, ik zou gewoon iets kiezen wat mooi isquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:55 schreef Klonk het volgende:
ja, is alleen een gevalletje bomen bos enzo, lang leve tweakers
Je vriendin dus?!quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:53 schreef Klonk het volgende:
Goeiemorgen
Leuke dag vandaag, nieuwe monitor uitzoeken, deze heeft eindelijk genoeg dooie pixels om toestemming te krijgen van het hoofd financiele zaken om een nieuwe te kopen, 22 inch breedbeeld here i come
Pianolakquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:59 schreef Klonk het volgende:
en geen pianolak, dan word ik knettergek van de vingerafdrukken, ook geen hip apple wit dat is veels te trendy
Heel wijs.quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:58 schreef Klonk het volgende:
daar heeft mijn vriendin al over beslist, die moet zilver zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |