Je bent veel te vroeg man!quote:
Daarom ookquote:
No shitquote:
Over jankwijf dat vet gepwnd is in de kerk.quote:
Details!!!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:25 schreef Pheno het volgende:
Huilies. Eigenlijk fok in het groot.
Dat dus. Een pastoor die geen pastoor was. En nu gaan huilen alsof ze genaaid zijn door Bubba.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Over jankwijf dat vet gepwnd is in de kerk.
Ja want nu was de bruiloft niet goed gekatholiekt (ofzo.. weet ik veel)quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dus. Een pastoor die geen pastoor was. En nu gaan huilen alsof ze genaaid zijn door Bubba.
Hell, wat een jankmensen. Ze hebben al geneukt, voor het echte kerkelijke huwelijk, dus dat kan niet meer.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja want nu was de bruiloft niet goed gekatholiekt (ofzo.. weet ik veel)
Nu gaat ze 10000 dollar eisen wehehehquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hell, wat een jankmensen. Ze hebben al geneukt, voor het echte kerkelijke huwelijk, dus dat kan niet meer.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:34 schreef Pheno het volgende:
"Ze bestaan in mijn blog". Bedrijven verzonnen
Straks heet hij ook geen Fred.quote:
Ik denk dat hij eigenlijk een konijn is!quote:
ze is vermomd, dat hebben ze ook gezegd. Ze heet ook niet zo, even een fake naam voor de show.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:55 schreef Fha het volgende:
en haar neus is raar.
Au!!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik moet stokeren van de tandarts. Doe ik meestal in de auto, stokerde ik een keer rechtstreeks mijn tandvlees in
She is still alive!quote:
quote:
Met behulp van worteltjes!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:19 schreef Pheno het volgende:
Dat kind moeten ze afmaken. AFMAKEN zeg ik je.
Married with Children? Is dat nu op tv? Waar?quote:
Nee, een mens uit date my mom leek eropquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Married with Children? Is dat nu op tv? Waar?
Ik zie ramen buiten!quote:
Niks tegen de cracky carrots hequote:Op woensdag 23 juli 2008 19:16 schreef Fha het volgende:
Stomme worteltjes reclame.. sterf!
Ik mn autoquote:
even wel dusquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, een mens uit date my mom leek erop
Neequote:
Lekker welquote:
quote:
het herleefde.. dat weer welquote:
Neequote:
Vanavondquote:
Dat dacht ik alquote:
Da's toch fijn? Waarom kijk je dan zo sip?quote:
Hij zit binnen. Op werk gok ik zelfs.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Da's toch fijn? Waarom kijk je dan zo sip?
Senseo is echtquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:44 schreef Sjowhan het volgende:
Straks maar een bak koffie uit de senseo halen
Ja, dat weet ik. Maar gisteren vond hij dat nogquote:
Toen was het bewolkt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar gisteren vond hij dat nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |