Te vroegquote:
Had je maar met de auto moeten gaanquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:50 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, ik ga eens huiswaarts.
En ja, het is -10, maar anders mis ik mijn trein.
Neequote:Op woensdag 23 juli 2008 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moest je daar nu lang voor onderhandelen?![]()
quote:[..]
Ik las slavenwerkende.
Oh, moest ik iets leren?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, help hem maar.. Zo leert ie het nooit natuurlijk!
vrouwen willen mannen altijd iets leren enzoquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, moest ik iets leren?
Oja?quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vrouwen willen mannen altijd iets leren enzo
alleen indien noodzakelijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben dan weer erg nieuwsgierig naar wat voor lijstje dat is...quote:btw: je staat bijgeschreven bij mn lijstje
quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
btw: je staat bijgeschreven bij mn lijstje
Dat zeggen ze..quote:
Oohw okequote:Op woensdag 23 juli 2008 17:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zeggen ze..
bv bril omlaag doen, dopje op tandpasta enz..
Oh nee. Daar is niets irritants aan. Lief zijn voor mij.. dat is wel een mustquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zeggen ze..
bv bril omlaag doen, dopje op tandpasta enz..
ik doe het blijkbaar ook nietquote:
quote:
Mja ik weet ook niet waarom,maar het bijt in mn handen.. Dus voor straf eet ik hem nu op! extra hard kauwend natuurlijk.quote:
Mm niet zichtbaar, maar mijn huid is altijd wel beschadigd dus dat zal het wel zijn jaquote:
Ik heb het ook nog nooit gehad, en ik heb VEEL paprika's gesneden de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Mm niet zichtbaar, maar mijn huid is altijd wel beschadigd dus dat zal het wel zijn jaAlleen nooit geweten dat parpika pijn zou doen haha.
Die dingen zijn gewoon onmogelijk hoor! Er liggen ook echt pitjes overal op de keukenvloer nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |