Et pour combien de temps a ce discussion durée?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:54 schreef DaMart het volgende:
Wat een held was de conducteur in de trein zeg! Een stel Fransen dachten dat ze voor de kinderen geen kaartje hoefden te kopen en toen de conducteur die mensen er op aansprak, bleven ze stug in het Frans lullen... waarop de conducteur stug in het Nederlands om geld voor Railrunnerkaartjes bleef vragen....
Gewoon in handboeien afvoeren, begrijpen ze het snel genoeg.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:54 schreef DaMart het volgende:
Wat een held was de conducteur in de trein zeg! Een stel Fransen dachten dat ze voor de kinderen geen kaartje hoefden te kopen en toen de conducteur die mensen er op aansprak, bleven ze stug in het Frans lullen... waarop de conducteur stug in het Nederlands om geld voor Railrunnerkaartjes bleef vragen....
que?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Et pour combien de temps a ce discussion durée?
Enkele reis terug naar Frankrijk!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gewoon in handboeien afvoeren, begrijpen ze het snel genoeg.
Mja, waardoor het weer warm is in de kamer. Verdullemequote:Op woensdag 23 juli 2008 19:51 schreef Muck het volgende:
Nu is het niet bewolkt
Sterker nog, het is schitterend weer
Das waar, maar ik heb geen tijd voor filterkoffie.. daarbij drink ik er te weinig van (overdag ben ik op het werk)quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mwah. Bij gebrek aan échte koffie (filtermaling). 't Smaakt toch anders.
Overdag (ma-vr) ben ik ook aan het werk, 's avonds zet ik koffie en in het weekendquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das waar, maar ik heb geen tijd voor filterkoffie.. daarbij drink ik er te weinig van (overdag ben ik op het werk)
Goed punt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:05 schreef Pheno het volgende:
.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zijn er nog Bastogne koeken?
Mja, dat heb ik vaker en dan staat er weer een sc in mijn MyAtquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik was even verdwaald, even aan het lurken dus.
Weet je zeker dat dat Guano Apes nummers zijn en geen Evanescence? Die hebben ook 2 nummers met die titels namelijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
HELP!
Ik moet met een nieuwe zangeres oefenen en ze wil iets van Guano Apes zingen maar ik kan geen akkoorden op internet vinden.
- Farther away
- Thoughtless
Kent iemand deze nummers?
Weet iemand akkoorden/ tabs voor deze nummers?
Jajaja, ik heb deze ook al in het gitaar topic geplaatst. Maar misschien weten jullie ook iets.
Dat dus. Ik heb wat guano apes cd/dvds maar deze nummers staan er niet op.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat Guano Apes nummers zijn en geen Evanescence? Die hebben ook 2 nummers met die titels namelijk.
Officieel is Thoughtless zelfs van korn:quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat Guano Apes nummers zijn en geen Evanescence? Die hebben ook 2 nummers met die titels namelijk.
Klopt. Het enige nummer van Korn dat ik kenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Officieel is Thoughtless zelfs van korn:
OEH!quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jaaaaaaaaaa!En het is ook 11 uur geworden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jewel hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:47 schreef Fha het volgende:
Woaah.. te veel wijn drinken is niet prettig.
Nietus! want ik knalde keihard tegen de deur opquote:
Ah, deuren. Daar heb ik in het verleden ook wel eens moeite mee gehad.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Nietus! want ik knalde keihard tegen de deur op(was wel meteen weer helder toen maar toch)
Mja hij was er ineensquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah, deuren. Daar heb ik in het verleden ook wel eens moeite mee gehad.
Ik moet de deur hier nog op slot doen. Vind ik niet zo tof in het donkerquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja hij was er ineensterwijl ik echt zweer dat ik nog minstens 2 stappen moest doen
Arme jijquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet de deur hier nog op slot doen. Vind ik niet zo tof in het donker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |