aant einde pasquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja dat snap ik![]()
Ik dacht dat het lekker weer zou worden deze week...
Maar?quote:
Pff..quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aant einde pas
weekend 30+ graden in Maastricht
Jamaar ik ben dit weekend niet in Maastricht. Afgelopen weekend wel, maar toen regende hetquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aant einde pas
weekend 30+ graden in Maastricht
Zo hoort het ook!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu ik de voorraad weet te vinden, zal dat wel gaan gebeuren, vrees ik![]()
.
Foei, Martquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu ik de voorraad weet te vinden, zal dat wel gaan gebeuren, vrees ik![]()
.
quote:
Nouhouquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lachte je me nou uit????
Geen kusje voor jou dus
quote:
Had ik al verteld dat ik tegenwoordig een kantoor met koffie-apparaat heb op werk?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, anderen zouden een flinke aanslag plegen op de koffievoorraad.
Ja, help hem maar.. Zo leert ie het nooit natuurlijk!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:34 schreef Fha het volgende:
[..]
niet zo goed als een van droompje of muck.. maar je hebt geen andere opties geloof ikDus asjeblieft.
Want? Jij hoort toch tussen de slaverwerkende Polen rond te lopen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik tegenwoordig een kantoor met koffie-apparaat heb op werk?![]()
...
Correct, maar daarnaast behoor ik ook de productiegegevens te administreren, en daartoe heb ik de beschikking over een ruim kantoor met koffie-apparaatquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:46 schreef OA het volgende:
[..]
Want? Jij hoort toch tussen de slaverwerkende Polen rond te lopen?
Jawel, want hij denkt "ohnoes dat wil ik niet!" en dus leert hij het wel!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, help hem maar.. Zo leert ie het nooit natuurlijk!
Je zoentjes zijn van uitstekende kwaliteit hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:34 schreef Fha het volgende:
[..]
niet zo goed als een van droompje of muck.. maar je hebt geen andere opties geloof ikDus asjeblieft.
Moest je daar nu lang voor onderhandelen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik tegenwoordig een kantoor met koffie-apparaat heb op werk?![]()
...
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:42 schreef Mss het volgende:
Cola!
Ik las slavenwerkendequote:Op woensdag 23 juli 2008 16:46 schreef OA het volgende:
[..]
Want? Jij hoort toch tussen de slaverwerkende Polen rond te lopen?
Kut, dat was dus niet de bedoelingquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je zoentjes zijn van uitstekende kwaliteit hoor
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Correct, maar daarnaast behoor ik ook de productiegegevens te administreren, en daartoe heb ik de beschikking over een ruim kantoor met koffie-apparaat.
Komt feitelijk op hetzelfde neer.quote:
Te vroegquote:
Had je maar met de auto moeten gaanquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:50 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, ik ga eens huiswaarts.
En ja, het is -10, maar anders mis ik mijn trein.
Neequote:Op woensdag 23 juli 2008 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moest je daar nu lang voor onderhandelen?![]()
quote:[..]
Ik las slavenwerkende.
Oh, moest ik iets leren?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, help hem maar.. Zo leert ie het nooit natuurlijk!
vrouwen willen mannen altijd iets leren enzoquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, moest ik iets leren?
Oja?quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vrouwen willen mannen altijd iets leren enzo
alleen indien noodzakelijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben dan weer erg nieuwsgierig naar wat voor lijstje dat is...quote:btw: je staat bijgeschreven bij mn lijstje
quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
btw: je staat bijgeschreven bij mn lijstje
Dat zeggen ze..quote:
Oohw okequote:Op woensdag 23 juli 2008 17:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zeggen ze..
bv bril omlaag doen, dopje op tandpasta enz..
Oh nee. Daar is niets irritants aan. Lief zijn voor mij.. dat is wel een mustquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zeggen ze..
bv bril omlaag doen, dopje op tandpasta enz..
ik doe het blijkbaar ook nietquote:
quote:
Mja ik weet ook niet waarom,maar het bijt in mn handen.. Dus voor straf eet ik hem nu op! extra hard kauwend natuurlijk.quote:
Mm niet zichtbaar, maar mijn huid is altijd wel beschadigd dus dat zal het wel zijn jaquote:
Ik heb het ook nog nooit gehad, en ik heb VEEL paprika's gesneden de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Mm niet zichtbaar, maar mijn huid is altijd wel beschadigd dus dat zal het wel zijn jaAlleen nooit geweten dat parpika pijn zou doen haha.
Die dingen zijn gewoon onmogelijk hoor! Er liggen ook echt pitjes overal op de keukenvloer nuquote:
Je bent veel te vroeg man!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |