Schijten, zie vorig topic.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:51 schreef DaMart het volgende:
Wat doe jij op het damestoilet?
Meer valt er niet te vertellen. Wij schijten graag op het werk en bij voorkeur op het damestoilet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de terugleesquote van MPG.
Je hebt een PMquote:
De supermarkt zit aan de overkantquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:18 schreef Ladylike het volgende:
dat was snel
Ik ben op mn collega's aant wachten (hebben overleg)
Leuk!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:33 schreef DR34M3R het volgende:
goeiemiddag papier!
* dr34m3r gaat naar de kinderboerderij
Nijntjes kijkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:33 schreef DR34M3R het volgende:
goeiemiddag papier!
* dr34m3r gaat naar de kinderboerderij
quote:
Je uur is voorbij!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:50 schreef OA het volgende:
O ja, Mart, ik moet je PM nog beantwoorden...![]()
Doe ik straks. Eerst even een uur pauzeren.
Weet ik, maar nu moet ik TDF kijken werken.quote:
Mja blijkbaar..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:56 schreef DaMart het volgende:
Is iedereen nu op zoek naar TDF op zijn tv?
Volgens mij heb ik dat niet. Denk ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:56 schreef DaMart het volgende:
Ik had alleen vers.. en dus is dat maar mee gegaanquote:
Geitjes, schapen, hertjes, alles met kleintjes..quote:Hier dichtbij ligt ook een kinderboerderij...
Jonge lammeren enzo
Alleen zijn de ouderen niet zo lief.. willen al het brood opeisen
Gelukkig zijn we met meer mensen zodat 1 iemand de oudjes kan afleiden zodat de kleintjes ook wat lekkers kunnen krijgen
De konijntjes en kippen hebben we overgeslagen vandaag, direct door naar de speeltuin.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:56 schreef DaMart het volgende:
Dat soort ranzigheden ga ik niet quotenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de terugleesquote van MPG.
Tour de Farcequote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:15 schreef Pheno het volgende:
TDF?
Whehe, en terecht, gister was je 4 te vroegquote:
Een verfrissend buitje, wie wil dit nou nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:06 schreef DaMart het volgende:
Onvoorspelde regen als je op de fiets zit is niet tof.
Och armequote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:06 schreef DaMart het volgende:
Ik heb al genoeg verfrissende buitjes gehad de laatste tijd... het is verdomme zomer, in de herfst mag het wel weer gaan regenenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een verfrissend buitje, wie wil dit nou niet
Hier in het zonnige zuiden is het prima weerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:06 schreef DaMart het volgende:
Mja hier ook eindelijk weerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier in het zonnige zuiden is het prima weer
Het is ook godverdomme nooit goed hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg verfrissende buitjes gehad de laatste tijd... het is verdomme zomer, in de herfst mag het wel weer gaan regenen.
Ja, van al dat stromende water moet ik dan inderdaad wat vaker naar de wc rennenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is ook godverdomme nooit goed he?
Ik durf te wedden dat als het de hele herfst regent, je ook wat te zeiken hebt.
ben je nu alwéér op zo'n rare tijd aan het werk?quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, van al dat stromende water moet ik dan inderdaad wat vaker naar de wc rennen [ afbeelding ]
Als ik mijn werkkoffie neem is de zon alweer onderquote:
Storingen in gas- en elektriciteitsleidingen beperken zich niet tot kantoorurenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ben je nu alwéér op zo'n rare tijd aan het werk?
De hele weekquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ben je nu alwéér op zo'n rare tijd aan het werk?
Dat is toch nietquote:
Be-la-che-lijk!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Storingen in gas- en elektriciteitsleidingen beperken zich niet tot kantooruren.
Ik heb de hele week nog vakantie!!quote:
Wel!quote:
Zo had ik het nog niet bekeken inderdaadquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wel!Hele week uitslapen, in de zon liggen en 's avonds beetje klooien voor veel salaris.
Is date my mom al geweest?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken inderdaad![]()
Stomme dr phil herhaling
Nee dat komt hiernaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is date my mom al geweest?
Goed weekend gehad?quote:
Mjaquote:
Niks gedaan, dus ook een goed weekend gehadquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:49 schreef Fha het volgende:
[..]
MjaDruk weekend. Veel gewerkt
maar was super gezellig.
En jij?
Wel jammer dat het weer niet echt mee zat dan..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niks gedaan, dus ook een goed weekend gehad
Komend weekend is mooi, misschien ga ik wel naar Zandvoort voor een mini-meet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel jammer dat het weer niet echt mee zat dan..
Ohquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Komend weekend is mooi, misschien ga ik wel naar Zandvoort voor een mini-meet.
Ah, dat kutprogramma. Een soort spuiten en slikken voor gevorderden.quote:
Avond- en nachtdiensten zijnquote:
Je snapt hetquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dat kutprogramma. Een soort spuiten en slikken voor gevorderden.
Ja dat wel, maar ik zou het vervelend vinden als het elke week anders is.. kan slecht tegen verandering enzoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Avond- en nachtdiensten zijn.
In vergelijking met vroege of ochtend dienst dan.
Aah, op die fietsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik zou het vervelend vinden als het elke week anders is.. kan slecht tegen verandering enzo![]()
GMTAquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Avond- en nachtdiensten zijn.
In vergelijking met vroege of ochtend dienst dan.
Eet je elke dag hetzelfde?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik zou het vervelend vinden als het elke week anders is.. kan slecht tegen verandering enzo![]()
Goed voor elkaarquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah, op die fiets.
Daarom heb ik nu ook 4 weken op rij nachtdienst.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eet je elke dag hetzelfde?
Da's mooi! Feliquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:33 schreef Fha het volgende:
JeeejIk krijg zaterdag een bank van een vriendin voor 30 euro
![]()
Haha dankquote:
Feliquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:33 schreef Fha het volgende:
JeeejIk krijg zaterdag een bank van een vriendin voor 30 euro
![]()
Vieeeeeeeeeeesss, Patrick.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:49 schreef Pheno het volgende:
vicepresident?
Wat doe je? (details, foto's)quote:
LOLquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Werk ze M
[..]
Wat doe je? (details, foto's)
Gaat het bloed bij jou dan ook alle kanten op? Dat heb ik altijdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Niet zo spannend hoor.. en al zeker geen foto's waard
Ik ben akkoorden aan het oefenen.. en het eelt weer terug op mijn vingertoppen aan het kweken. Sjeez.. een weekje niet spelen, gecombineerd met enkele uren per dag in het zwembad, hebben mijn vingertoppen geen goed gedaan.
*slikt andere opmerking maar in*quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Gaat het bloed bij jou dan ook alle kanten op? Dat heb ik altijd
Wehehequote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*slikt andere opmerking maar in*
hahaha, nee, ik stop net op tijd.
Dat lijkt me goed hahahaquote:
En... lukt t?quote:
Foto's van vingers?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Niet zo spannend hoor.. en al zeker geen foto's waard
Ik ben akkoorden aan het oefenen.. en het eelt weer terug op mijn vingertoppen aan het kweken. Sjeez.. een weekje niet spelen, gecombineerd met enkele uren per dag in het zwembad, hebben mijn vingertoppen geen goed gedaan.
Wehehehquote:
Niks mis meequote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:08 schreef Mss het volgende:
Zo, lekker met een kopje grapefruitthee op de bank met de laptop en Will & Grace kijken
Viezer dan citroen kan het niet zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Grapefruit thee? Is dat lekker?
Echt wel! Komijne thee is pas viesquote:
iek... denk ik. Ik lust ook geen komijnenkaas.. dus..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Echt wel! Komijne thee is pas vies
Pitjestheequote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Echt wel! Komijne thee is pas vies
Volgens mij heeft niemand dat nog gehad.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Pitjestheehahaha
dat heb ik nog nooit gehad!
Ik ga het echt wel makenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand dat nog gehad.
Klierquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand dat nog gehad.
Blaas en nierthee?! wtf..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:29 schreef Mss het volgende:
Blaas & Nierthee is pas ranzig
Maar het is grapefruit met limoen ofzo.
Deze:
[ afbeelding ]
Oh brr.. dat heet toch gewoon water?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, om de nieren te spoelen.
Ik kijk ff of mijn moeder nog een pakje heeft staan
Het is niet aan te raden neequote:
Ik nietquote:
GMTAquote:
Dat is ook niet handig.. zo kun je nooit gratiesch voedsel paketten scoren..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:22 schreef Mss het volgende:
Ik bedoelde meer qua lengte, ik woon al 2,5 jaar op mezelf dus ze hebben die neiging niet meer zo
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:22 schreef Mss het volgende:
Ik bedoelde meer qua lengte, ik woon al 2,5 jaar op mezelf dus ze hebben die neiging niet meer zo
Oh die krijg ik nog steeds hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is ook niet handig.. zo kun je nooit gratiesch voedsel paketten scoren..
Ah dan is het goedquote:
Als ik bel word ik met een beetje geluk dezelfde dag nog terug gebeldquote:
Wow.. het ging goed.. en ik had het niet eens doorquote:
Ha! Jij deed het fout!!quote:
quote:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/07/duif.htmlquote:Onze grootste zorg: dat u mogelijk de beschermde rode kale bosmieren doodrijdt. 150 euro per mier, dus dat gaat in de papieren lopen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 06:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mogge.
En ik heb nog steeds geen antwoord van je![]()
.
DMquote:Op woensdag 23 juli 2008 06:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mogge.
En ik heb nog steeds geen antwoord van je![]()
.
quote:Top 100 van maandag 21 juli 2008
28. 072 Pheno
29. 071 Houniet
33. 068 eer-ik
38. 063 Sjowhan
48. 054 Papierversnipperaar
49. 050 DR34M3R
78. 041 Kuukske
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:Top 100 van dinsdag 22 juli 2008
03. 246 Pheno
39. 075 Dark_Angelus
47. 070 Houniet
55. 067 Papierversnipperaar
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Ik wel, al weken achter elkaar!quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:54 schreef Pheno het volgende:
Gij spamz0r
Geen zakken waardoor je het zelf kan bijvullenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:31 schreef Ladylike het volgende:
Hello hansom guy
koffieapparaat is weer eens leeg hoor
nee, blijkbaar doet Automat dat allemaal zelfquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geen zakken waardoor je het zelf kan bijvullen
Handig. Snel maar aan de telefoon hangen dus?quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, blijkbaar doet Automat dat allemaal zelf
Dat idee is hier ook al 'ns geopperd ja. Dat is best handig.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:00 schreef DR34M3R het volgende:
zo hebben wij voor noodgevallen gewoon een waterkoker op de kamer.. Erg handig
Jawel.. er is nu stormloop op de 3e verdiepingquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Handig. Snel maar aan de telefoon hangen dus?
En geen andere automaat op een andere afdeling?
leg uit?quote:
Da's al vroeg!quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:03 schreef Pheno het volgende:
Zo, gebak op om 7:45. En daarn even wat werkwerkwerk. En nu hopelijk even rust.
Never mind, duidelijkheid is ook in dit bedrijf niet aanwezig. We zouden vandaag iets te horen krijgen, maar het is weer uitgesteld.quote:
Winkelen is okay.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:12 schreef Klonk het volgende:
Sorry, ik was er gisteren nauwlijksleuke dingen dagje gehad in het kader van de vakantie thuis, beetje zinloos gewinkeld en dat soort dingen.
Krijgt ze een piemeltje aangeplakt?quote:Net een van onze poezen naar de dierenarts gebracht, als ze straks terugkomt is ze geen meisje meer...
quote:Een Brits gezin dat een vakantie in Lanzarote had geboekt, keek vreemd op toen hun vliegtuig in Turkije landde.... Coray verklaarde dat hij zich niet bewust was van de vergissing omdat op het ticket enkel 'Bodrum' vermeld stond, hij wist niet dat dat in Turkije lag....
Oh myquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:20 schreef OA het volgende:
http://www.standaard.be/A(...)elId=DMF22072008_096
[..]
nekschot. Uit de genenpoel halen, snel!quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:20 schreef OA het volgende:
[..]
Frits Bom?quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:31 schreef Kuukske het volgende:
Je had vroeger ook dat spelletje bij die Ruud.. nogwat, met dat reisprogramma. Dan moesten mensen ook raden waar steden lagen.! Topografie is niet ieders beste kant.
Oh dat zou ook wel kunnen ja.quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:09 schreef Kuukske het volgende:
Ja, lachen! Oh mèhn, toen was ik nog een klein Kuuksje.
*Aai over bol geeft.quote:
dat is dom, maar het hele verhaal klinkt ongelooflijk.. de verkeerde tickets gekregen.. WTF? Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:20 schreef OA het volgende:
[..]
De krant is Belgisch ja. De reizigers Iers.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, Belgen. Het zóu kunnen.
Lijstjesquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef Ladylike het volgende:
@ vakantieman: geweldig ja.. staan ze ergens in scheveningen.. wordt gevraagd om aan te wijzen waar ze staan; wijzen ze ergens aan de kust van spanje aan
Nieteens het LAND goed
oi Papier![]()
Ik ga je zometeen toevoegen aan mn lijstje
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef Ladylike het volgende:
@ vakantieman: geweldig ja.. staan ze ergens in scheveningen.. wordt gevraagd om aan te wijzen waar ze staan; wijzen ze ergens aan de kust van spanje aan
Nieteens het LAND goed
oi Papier![]()
Ik ga je zometeen toevoegen aan mn lijstje
Aangezien Papier me 150 jaar trouw heeft beloofd, komt ie in mn favo fokkers lijstjequote:Op woensdag 23 juli 2008 11:28 schreef Kuukske het volgende:
Wat voor lijstje is dat dan, vraag ik me af?
Daar is mn ultime favo fokkerquote:
Zo zo! Dan wordt 'ie wel heul oud.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:34 schreef Ladylike het volgende:
Aangezien Papier me 150 jaar trouw heeft beloofd, komt ie in mn favo fokkers lijstje
Samen.. we worden samen heul oudquote:
Jullie zijn een stel?quote:
Ik vond dit iets beter haalbaar dan eeuwige trouwquote:
wanneer gaan we nou eindelijk trouwen en werken aan ons voetbal-elftal?quote:
Papier is wel trouw aan jou, maar jij niet aan hem zo te zien.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:39 schreef Ladylike het volgende:
wanneer gaan we nou eindelijk trouwen en werken aan ons voetbal-elftal?
OMG mensen.. ik wordt gek van Excel!!
Ik gooi zometeen heel de zooi het raam uit
zo.. dat was mn uitspatting
voor de komende 150 jaarquote:
In een volgend levenquote:
Ah okayquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:40 schreef Ladylike het volgende:
voor de komende 150 jaar
laat het mn vent niet horen
ik hoor het welquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor de komende 150 jaar
laat het mn vent niet horen
Ah, jij denkt meteen weer aan sex natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Papier is wel trouw aan jou, maar jij niet aan hem zo te zien.
Bij Frutsel is het pure lustquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Papier is wel trouw aan jou, maar jij niet aan hem zo te zien.
trouwen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wanneer gaan we nou eindelijk trouwen en werken aan ons voetbal-elftal?
OMG mensen.. ik wordt gek van Excel!!
Ik gooi zometeen heel de zooi het raam uit
zo.. dat was mn uitspatting
Oeh mag ik hier rechten aan ontlenen?quote:
Trouw zijn heeft niets met sex te maken?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ah, jij denkt meteen weer aan sex natuurlijk.
uiteraard, wil wel maagd blijven tot het huwelijkquote:
Nee alleen plichtenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh mag ik hier rechten aan ontlenen?
Mijn hond is ook trouw. Toch sexen we nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Trouw zijn heeft niets met sex te maken?
Woon jij nou nog steeds samen met je vriend? ga eens mee met de tijd en zoek een nieuwequote:Op woensdag 23 juli 2008 11:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ik wil de plichten best, maar dan wil ik ook de rechtenquote:
Zolang jij je telefoon niet vergeet...quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
trouwen?
elftal?![]()
volgens mij zijn we al aardig op trainingkamp
Over welke rechten hebben we het dan? alleenrecht of aanrecht?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik wil de plichten best, maar dan wil ik ook de rechten
Ik woon nog steeds samen ja. En ik ga hem écht niet inruilen hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:47 schreef Frutsel het volgende:
Woon jij nou nog steeds samen met je vriend? ga eens mee met de tijd en zoek een nieuwe
Inruilwaardes schijnen toe te nemen ook
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zolang jij je telefoon niet vergeet...
"Ik zweer trouw aan de Koningin... "quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
en wat als hij je inruilt??quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds samen ja. En ik ga hem écht niet inruilen hoor.
Hij ruilt mij ook niet in.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:52 schreef Frutsel het volgende:
en wat als hij je inruilt??
je kan hem beter voor zijn hoor
Het alleenrecht OP het aanrechtquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Over welke rechten hebben we het dan? alleenrecht of aanrecht?
Vond het op het moment niet zo lolligquote:
mn moeder zei altijd: zeg nooit nooitquote:
Nee, dat is vernietigd.quote:
Oh dat klopt wel hoor. Maar ik wil hem niet kwijt, hij mij niet, we zijn gelukkig enzo.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat klopt wel hoor. Maar ik wil hem niet kwijt, hij mij niet, we zijn gelukkig enzo..
dat zeggen alle moeders... geloof je dat fabeltje nog?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn moeder zei altijd: zeg nooit nooit
Alles is bespreekbaar in de huwelijkse voorwaardenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het alleenrecht OP het aanrecht
[..]
Vond het op het moment niet zo lollig
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat zeggen alle moeders... geloof je dat fabeltje nog?
[..]
Alles is bespreekbaar in de huwelijkse voorwaarden
ben al 14 jaar met mn vent, maar de behoefte om te trouwen is er (nog steeds) niet echtquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:00 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij ben ik de enig getrouwde hier.
Dat zou goed kunnen ja.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:00 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij ben ik de enig getrouwde hier.
*bookmarked*quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat klopt wel hoor. Maar ik wil hem niet kwijt, hij mij niet, we zijn gelukkig enzo..
Is goed.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:01 schreef Frutsel het volgende:
*bookmarked*
*over vijf jaar in agenda mompelt schrijft*
*op terug komt*
Zeker welquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
ben al 14 jaar met mn vent, maar de behoefte om te trouwen is er (nog steeds) niet echt
heeft geen enkele meerwaarde
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:00 schreef Ladylike het volgende:
ben al 14 jaar met mn vent, maar die heeft geen enkele meerwaarde
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Trouwen? Is dat een contractueel vastgelegde sexdate?
quote:
Voor mij nietquote:
Neem al 14 jaar de telefoon op met zijn naam.. ook daar gaat de spaning uitquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind trouwen niet per se een meerwaarde, maar ik vind het wel leuk. Zijn naam aannemen, echt een gevoel van een stel zijn. Man, vrouw. Enzo.
Stiekem heb ik die dus welquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:22 schreef Kuukske het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de jurk inderdaad.
Precies, al dat moderne gedoequote:Op woensdag 23 juli 2008 12:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind trouwen niet per se een meerwaarde, maar ik vind het wel leuk. Zijn naam aannemen, echt een gevoel van een stel zijn. Man, vrouw. Enzo.
zo'n jaar of 10quote:
Soms is er niets mis met ouderwets zijnquote:
Jeumig, dat is wel veelquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:25 schreef Ladylike het volgende:
zo'n jaar of 10
moet m sowieso nog laten aanpassen, maar kon de aankoop toen niet weerstaan
(is oorspronkelijk 50.000 waard)
is van zijde gemaakt met een ENORME sleepquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Soms is er niets mis met ouderwets zijn.
[..]
Jeumig, dat is wel veel. Hoe ziet 'ie er uit dan? Hij moet vast heel bijzonder zijn.
Omdat ie op moet LYquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:29 schreef Kuukske het volgende:
Boh, waarom maakt men kruidkoek zo lekker.
True true.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:31 schreef Ladylike het volgende:
Omdat ie op moet LY
sodeju... nou da's aan mij dus echt niet besteedquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Stiekem heb ik die dus wel
we zijn ook verloofd
Jurk van 20.000 gulden hebben en dan nog niet trouwen.. das pas stom eigenlijk
Mja ALS ik trouw, wil ik het ook echt goed doen
heb m niet betaaldquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sodeju... nou da's aan mij dus echt niet besteedMaar goed.. ieder zijn eigen ding
quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:47 schreef Kuukske het volgende:
Water. Check.
Hoe is het met jou eigenlijk? Ga je nog op vakantie?quote:
het is een makkelijke manier om dingen qua erfenis wat beter te regelen voor je partner, maar goed, ik heb geen recht van spreken, dit jaar 15 jaar samen en we roepen al jaren, we moeten toch maar eens wat dingen vast gaan leggen (samenlevingscontract o.i.d.) maar we zijn luie flikkers en er komt niets vanquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
ben al 14 jaar met mn vent, maar de behoefte om te trouwen is er (nog steeds) niet echt
heeft geen enkele meerwaarde
Met mij gaat het prima. Deze week en volgende week nog werken en daarna twee weken vrij. Ik heb geen zin om weer alleen op reis te gaan dit jaar, dus ga ik me thuis vermakenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe is het met jou eigenlijk? Ga je nog op vakantie?
Een jurk van papier!quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:25 schreef Pheno het volgende:
Gewoon kapot scheuren als je de huwelijksnacht in gaat.
Mondelinge afspraken zijn ook geldig hoor, alleen een stuk lastiger aan te tonenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is een makkelijke manier om dingen qua erfenis wat beter te regelen voor je partner, maar goed, ik heb geen recht van spreken, dit jaar 15 jaar samen en we roepen al jaren, we moeten toch maar eens wat dingen vast gaan leggen (samenlevingscontract o.i.d.) maar we zijn luie flikkers en er komt niets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |