Pitjestheequote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Echt wel! Komijne thee is pas vies
Volgens mij heeft niemand dat nog gehad.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Pitjestheehahaha
dat heb ik nog nooit gehad!
Ik ga het echt wel makenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand dat nog gehad.
Klierquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand dat nog gehad.
Blaas en nierthee?! wtf..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:29 schreef Mss het volgende:
Blaas & Nierthee is pas ranzig
Maar het is grapefruit met limoen ofzo.
Deze:
[ afbeelding ]
Oh brr.. dat heet toch gewoon water?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, om de nieren te spoelen.
Ik kijk ff of mijn moeder nog een pakje heeft staan
Het is niet aan te raden neequote:
Ik nietquote:
GMTAquote:
Dat is ook niet handig.. zo kun je nooit gratiesch voedsel paketten scoren..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:22 schreef Mss het volgende:
Ik bedoelde meer qua lengte, ik woon al 2,5 jaar op mezelf dus ze hebben die neiging niet meer zo
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:22 schreef Mss het volgende:
Ik bedoelde meer qua lengte, ik woon al 2,5 jaar op mezelf dus ze hebben die neiging niet meer zo
Oh die krijg ik nog steeds hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is ook niet handig.. zo kun je nooit gratiesch voedsel paketten scoren..
Ah dan is het goedquote:
Als ik bel word ik met een beetje geluk dezelfde dag nog terug gebeldquote:
Wow.. het ging goed.. en ik had het niet eens doorquote:
Ha! Jij deed het fout!!quote:
quote:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/07/duif.htmlquote:Onze grootste zorg: dat u mogelijk de beschermde rode kale bosmieren doodrijdt. 150 euro per mier, dus dat gaat in de papieren lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |