quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat zeggen alle moeders... geloof je dat fabeltje nog?
[..]
Alles is bespreekbaar in de huwelijkse voorwaarden
ben al 14 jaar met mn vent, maar de behoefte om te trouwen is er (nog steeds) niet echtquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:00 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij ben ik de enig getrouwde hier.
Dat zou goed kunnen ja.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:00 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij ben ik de enig getrouwde hier.
*bookmarked*quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat klopt wel hoor. Maar ik wil hem niet kwijt, hij mij niet, we zijn gelukkig enzo..
Is goed.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:01 schreef Frutsel het volgende:
*bookmarked*
*over vijf jaar in agenda mompelt schrijft*
*op terug komt*
Zeker welquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
ben al 14 jaar met mn vent, maar de behoefte om te trouwen is er (nog steeds) niet echt
heeft geen enkele meerwaarde
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:00 schreef Ladylike het volgende:
ben al 14 jaar met mn vent, maar die heeft geen enkele meerwaarde
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Trouwen? Is dat een contractueel vastgelegde sexdate?
quote:
Voor mij nietquote:
Neem al 14 jaar de telefoon op met zijn naam.. ook daar gaat de spaning uitquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind trouwen niet per se een meerwaarde, maar ik vind het wel leuk. Zijn naam aannemen, echt een gevoel van een stel zijn. Man, vrouw. Enzo.
Stiekem heb ik die dus welquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:22 schreef Kuukske het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de jurk inderdaad.
Precies, al dat moderne gedoequote:Op woensdag 23 juli 2008 12:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind trouwen niet per se een meerwaarde, maar ik vind het wel leuk. Zijn naam aannemen, echt een gevoel van een stel zijn. Man, vrouw. Enzo.
zo'n jaar of 10quote:
Soms is er niets mis met ouderwets zijnquote:
Jeumig, dat is wel veelquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:25 schreef Ladylike het volgende:
zo'n jaar of 10
moet m sowieso nog laten aanpassen, maar kon de aankoop toen niet weerstaan
(is oorspronkelijk 50.000 waard)
is van zijde gemaakt met een ENORME sleepquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Soms is er niets mis met ouderwets zijn.
[..]
Jeumig, dat is wel veel. Hoe ziet 'ie er uit dan? Hij moet vast heel bijzonder zijn.
Omdat ie op moet LYquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:29 schreef Kuukske het volgende:
Boh, waarom maakt men kruidkoek zo lekker.
True true.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:31 schreef Ladylike het volgende:
Omdat ie op moet LY
sodeju... nou da's aan mij dus echt niet besteedquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Stiekem heb ik die dus wel
we zijn ook verloofd
Jurk van 20.000 gulden hebben en dan nog niet trouwen.. das pas stom eigenlijk
Mja ALS ik trouw, wil ik het ook echt goed doen
heb m niet betaaldquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sodeju... nou da's aan mij dus echt niet besteedMaar goed.. ieder zijn eigen ding
quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:47 schreef Kuukske het volgende:
Water. Check.
Hoe is het met jou eigenlijk? Ga je nog op vakantie?quote:
het is een makkelijke manier om dingen qua erfenis wat beter te regelen voor je partner, maar goed, ik heb geen recht van spreken, dit jaar 15 jaar samen en we roepen al jaren, we moeten toch maar eens wat dingen vast gaan leggen (samenlevingscontract o.i.d.) maar we zijn luie flikkers en er komt niets vanquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
ben al 14 jaar met mn vent, maar de behoefte om te trouwen is er (nog steeds) niet echt
heeft geen enkele meerwaarde
Met mij gaat het prima. Deze week en volgende week nog werken en daarna twee weken vrij. Ik heb geen zin om weer alleen op reis te gaan dit jaar, dus ga ik me thuis vermakenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe is het met jou eigenlijk? Ga je nog op vakantie?
Een jurk van papier!quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:25 schreef Pheno het volgende:
Gewoon kapot scheuren als je de huwelijksnacht in gaat.
Mondelinge afspraken zijn ook geldig hoor, alleen een stuk lastiger aan te tonenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is een makkelijke manier om dingen qua erfenis wat beter te regelen voor je partner, maar goed, ik heb geen recht van spreken, dit jaar 15 jaar samen en we roepen al jaren, we moeten toch maar eens wat dingen vast gaan leggen (samenlevingscontract o.i.d.) maar we zijn luie flikkers en er komt niets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |