Ik niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:09 schreef Kuukske het volgende:
Ja, lachen! Oh mèhn, toen was ik nog een klein Kuuksje.
*Aai over bol geeft.quote:
dat is dom, maar het hele verhaal klinkt ongelooflijk.. de verkeerde tickets gekregen.. WTF? Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:20 schreef OA het volgende:
http://www.standaard.be/A(...)elId=DMF22072008_096
[..]
De krant is Belgisch ja. De reizigers Iers.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, Belgen. Het zóu kunnen.
Lijstjesquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef Ladylike het volgende:
@ vakantieman: geweldig ja.. staan ze ergens in scheveningen.. wordt gevraagd om aan te wijzen waar ze staan; wijzen ze ergens aan de kust van spanje aan
Nieteens het LAND goed
oi Papier![]()
Ik ga je zometeen toevoegen aan mn lijstje
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef Ladylike het volgende:
@ vakantieman: geweldig ja.. staan ze ergens in scheveningen.. wordt gevraagd om aan te wijzen waar ze staan; wijzen ze ergens aan de kust van spanje aan
Nieteens het LAND goed
oi Papier![]()
Ik ga je zometeen toevoegen aan mn lijstje
Aangezien Papier me 150 jaar trouw heeft beloofd, komt ie in mn favo fokkers lijstjequote:Op woensdag 23 juli 2008 11:28 schreef Kuukske het volgende:
Wat voor lijstje is dat dan, vraag ik me af?
Daar is mn ultime favo fokkerquote:
Zo zo! Dan wordt 'ie wel heul oud.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:34 schreef Ladylike het volgende:
Aangezien Papier me 150 jaar trouw heeft beloofd, komt ie in mn favo fokkers lijstje
Samen.. we worden samen heul oudquote:
Jullie zijn een stel?quote:
Ik vond dit iets beter haalbaar dan eeuwige trouwquote:
wanneer gaan we nou eindelijk trouwen en werken aan ons voetbal-elftal?quote:
Papier is wel trouw aan jou, maar jij niet aan hem zo te zien.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:39 schreef Ladylike het volgende:
wanneer gaan we nou eindelijk trouwen en werken aan ons voetbal-elftal?
OMG mensen.. ik wordt gek van Excel!!
Ik gooi zometeen heel de zooi het raam uit
zo.. dat was mn uitspatting
voor de komende 150 jaarquote:
In een volgend levenquote:
Ah okayquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:40 schreef Ladylike het volgende:
voor de komende 150 jaar
laat het mn vent niet horen
ik hoor het welquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor de komende 150 jaar
laat het mn vent niet horen
Ah, jij denkt meteen weer aan sex natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Papier is wel trouw aan jou, maar jij niet aan hem zo te zien.
Bij Frutsel is het pure lustquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Papier is wel trouw aan jou, maar jij niet aan hem zo te zien.
trouwen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wanneer gaan we nou eindelijk trouwen en werken aan ons voetbal-elftal?
OMG mensen.. ik wordt gek van Excel!!
Ik gooi zometeen heel de zooi het raam uit
zo.. dat was mn uitspatting
Oeh mag ik hier rechten aan ontlenen?quote:
Trouw zijn heeft niets met sex te maken?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ah, jij denkt meteen weer aan sex natuurlijk.
uiteraard, wil wel maagd blijven tot het huwelijkquote:
Nee alleen plichtenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh mag ik hier rechten aan ontlenen?
Mijn hond is ook trouw. Toch sexen we nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Trouw zijn heeft niets met sex te maken?
Woon jij nou nog steeds samen met je vriend? ga eens mee met de tijd en zoek een nieuwequote:Op woensdag 23 juli 2008 11:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ik wil de plichten best, maar dan wil ik ook de rechtenquote:
Zolang jij je telefoon niet vergeet...quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
trouwen?
elftal?![]()
volgens mij zijn we al aardig op trainingkamp
Over welke rechten hebben we het dan? alleenrecht of aanrecht?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik wil de plichten best, maar dan wil ik ook de rechten
Ik woon nog steeds samen ja. En ik ga hem écht niet inruilen hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:47 schreef Frutsel het volgende:
Woon jij nou nog steeds samen met je vriend? ga eens mee met de tijd en zoek een nieuwe
Inruilwaardes schijnen toe te nemen ook
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zolang jij je telefoon niet vergeet...
"Ik zweer trouw aan de Koningin... "quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
en wat als hij je inruilt??quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds samen ja. En ik ga hem écht niet inruilen hoor.
Hij ruilt mij ook niet in.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:52 schreef Frutsel het volgende:
en wat als hij je inruilt??
je kan hem beter voor zijn hoor
Het alleenrecht OP het aanrechtquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Over welke rechten hebben we het dan? alleenrecht of aanrecht?
Vond het op het moment niet zo lolligquote:
mn moeder zei altijd: zeg nooit nooitquote:
Nee, dat is vernietigd.quote:
Oh dat klopt wel hoor. Maar ik wil hem niet kwijt, hij mij niet, we zijn gelukkig enzo.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat klopt wel hoor. Maar ik wil hem niet kwijt, hij mij niet, we zijn gelukkig enzo..
dat zeggen alle moeders... geloof je dat fabeltje nog?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn moeder zei altijd: zeg nooit nooit
Alles is bespreekbaar in de huwelijkse voorwaardenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het alleenrecht OP het aanrecht
[..]
Vond het op het moment niet zo lollig
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat zeggen alle moeders... geloof je dat fabeltje nog?
[..]
Alles is bespreekbaar in de huwelijkse voorwaarden
ben al 14 jaar met mn vent, maar de behoefte om te trouwen is er (nog steeds) niet echtquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:00 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij ben ik de enig getrouwde hier.
Dat zou goed kunnen ja.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:00 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij ben ik de enig getrouwde hier.
*bookmarked*quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat klopt wel hoor. Maar ik wil hem niet kwijt, hij mij niet, we zijn gelukkig enzo..
Is goed.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:01 schreef Frutsel het volgende:
*bookmarked*
*over vijf jaar in agenda mompelt schrijft*
*op terug komt*
Zeker welquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
ben al 14 jaar met mn vent, maar de behoefte om te trouwen is er (nog steeds) niet echt
heeft geen enkele meerwaarde
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:00 schreef Ladylike het volgende:
ben al 14 jaar met mn vent, maar die heeft geen enkele meerwaarde
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Trouwen? Is dat een contractueel vastgelegde sexdate?
quote:
Voor mij nietquote:
Neem al 14 jaar de telefoon op met zijn naam.. ook daar gaat de spaning uitquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind trouwen niet per se een meerwaarde, maar ik vind het wel leuk. Zijn naam aannemen, echt een gevoel van een stel zijn. Man, vrouw. Enzo.
Stiekem heb ik die dus welquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:22 schreef Kuukske het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de jurk inderdaad.
Precies, al dat moderne gedoequote:Op woensdag 23 juli 2008 12:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind trouwen niet per se een meerwaarde, maar ik vind het wel leuk. Zijn naam aannemen, echt een gevoel van een stel zijn. Man, vrouw. Enzo.
zo'n jaar of 10quote:
Soms is er niets mis met ouderwets zijnquote:
Jeumig, dat is wel veelquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:25 schreef Ladylike het volgende:
zo'n jaar of 10
moet m sowieso nog laten aanpassen, maar kon de aankoop toen niet weerstaan
(is oorspronkelijk 50.000 waard)
is van zijde gemaakt met een ENORME sleepquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Soms is er niets mis met ouderwets zijn.
[..]
Jeumig, dat is wel veel. Hoe ziet 'ie er uit dan? Hij moet vast heel bijzonder zijn.
Omdat ie op moet LYquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:29 schreef Kuukske het volgende:
Boh, waarom maakt men kruidkoek zo lekker.
True true.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:31 schreef Ladylike het volgende:
Omdat ie op moet LY
sodeju... nou da's aan mij dus echt niet besteedquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Stiekem heb ik die dus wel
we zijn ook verloofd
Jurk van 20.000 gulden hebben en dan nog niet trouwen.. das pas stom eigenlijk
Mja ALS ik trouw, wil ik het ook echt goed doen
heb m niet betaaldquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sodeju... nou da's aan mij dus echt niet besteedMaar goed.. ieder zijn eigen ding
quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:47 schreef Kuukske het volgende:
Water. Check.
Hoe is het met jou eigenlijk? Ga je nog op vakantie?quote:
het is een makkelijke manier om dingen qua erfenis wat beter te regelen voor je partner, maar goed, ik heb geen recht van spreken, dit jaar 15 jaar samen en we roepen al jaren, we moeten toch maar eens wat dingen vast gaan leggen (samenlevingscontract o.i.d.) maar we zijn luie flikkers en er komt niets vanquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
ben al 14 jaar met mn vent, maar de behoefte om te trouwen is er (nog steeds) niet echt
heeft geen enkele meerwaarde
Met mij gaat het prima. Deze week en volgende week nog werken en daarna twee weken vrij. Ik heb geen zin om weer alleen op reis te gaan dit jaar, dus ga ik me thuis vermakenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe is het met jou eigenlijk? Ga je nog op vakantie?
Een jurk van papier!quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:25 schreef Pheno het volgende:
Gewoon kapot scheuren als je de huwelijksnacht in gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |