Ik niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:09 schreef Kuukske het volgende:
Ja, lachen! Oh mèhn, toen was ik nog een klein Kuuksje.
*Aai over bol geeft.quote:
dat is dom, maar het hele verhaal klinkt ongelooflijk.. de verkeerde tickets gekregen.. WTF? Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:20 schreef OA het volgende:
http://www.standaard.be/A(...)elId=DMF22072008_096
[..]
De krant is Belgisch ja. De reizigers Iers.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, Belgen. Het zóu kunnen.
Lijstjesquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef Ladylike het volgende:
@ vakantieman: geweldig ja.. staan ze ergens in scheveningen.. wordt gevraagd om aan te wijzen waar ze staan; wijzen ze ergens aan de kust van spanje aan
Nieteens het LAND goed
oi Papier![]()
Ik ga je zometeen toevoegen aan mn lijstje
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef Ladylike het volgende:
@ vakantieman: geweldig ja.. staan ze ergens in scheveningen.. wordt gevraagd om aan te wijzen waar ze staan; wijzen ze ergens aan de kust van spanje aan
Nieteens het LAND goed
oi Papier![]()
Ik ga je zometeen toevoegen aan mn lijstje
Aangezien Papier me 150 jaar trouw heeft beloofd, komt ie in mn favo fokkers lijstjequote:Op woensdag 23 juli 2008 11:28 schreef Kuukske het volgende:
Wat voor lijstje is dat dan, vraag ik me af?
Daar is mn ultime favo fokkerquote:
Zo zo! Dan wordt 'ie wel heul oud.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:34 schreef Ladylike het volgende:
Aangezien Papier me 150 jaar trouw heeft beloofd, komt ie in mn favo fokkers lijstje
Samen.. we worden samen heul oudquote:
Jullie zijn een stel?quote:
Ik vond dit iets beter haalbaar dan eeuwige trouwquote:
wanneer gaan we nou eindelijk trouwen en werken aan ons voetbal-elftal?quote:
Papier is wel trouw aan jou, maar jij niet aan hem zo te zien.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:39 schreef Ladylike het volgende:
wanneer gaan we nou eindelijk trouwen en werken aan ons voetbal-elftal?
OMG mensen.. ik wordt gek van Excel!!
Ik gooi zometeen heel de zooi het raam uit
zo.. dat was mn uitspatting
voor de komende 150 jaarquote:
In een volgend levenquote:
Ah okayquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:40 schreef Ladylike het volgende:
voor de komende 150 jaar
laat het mn vent niet horen
ik hoor het welquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor de komende 150 jaar
laat het mn vent niet horen
Ah, jij denkt meteen weer aan sex natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Papier is wel trouw aan jou, maar jij niet aan hem zo te zien.
Bij Frutsel is het pure lustquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Papier is wel trouw aan jou, maar jij niet aan hem zo te zien.
trouwen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wanneer gaan we nou eindelijk trouwen en werken aan ons voetbal-elftal?
OMG mensen.. ik wordt gek van Excel!!
Ik gooi zometeen heel de zooi het raam uit
zo.. dat was mn uitspatting
Oeh mag ik hier rechten aan ontlenen?quote:
Trouw zijn heeft niets met sex te maken?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ah, jij denkt meteen weer aan sex natuurlijk.
uiteraard, wil wel maagd blijven tot het huwelijkquote:
Nee alleen plichtenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh mag ik hier rechten aan ontlenen?
Mijn hond is ook trouw. Toch sexen we nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Trouw zijn heeft niets met sex te maken?
Woon jij nou nog steeds samen met je vriend? ga eens mee met de tijd en zoek een nieuwequote:Op woensdag 23 juli 2008 11:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ik wil de plichten best, maar dan wil ik ook de rechtenquote:
Zolang jij je telefoon niet vergeet...quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
trouwen?
elftal?![]()
volgens mij zijn we al aardig op trainingkamp
Over welke rechten hebben we het dan? alleenrecht of aanrecht?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik wil de plichten best, maar dan wil ik ook de rechten
Ik woon nog steeds samen ja. En ik ga hem écht niet inruilen hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:47 schreef Frutsel het volgende:
Woon jij nou nog steeds samen met je vriend? ga eens mee met de tijd en zoek een nieuwe
Inruilwaardes schijnen toe te nemen ook
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zolang jij je telefoon niet vergeet...
"Ik zweer trouw aan de Koningin... "quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
en wat als hij je inruilt??quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds samen ja. En ik ga hem écht niet inruilen hoor.
Hij ruilt mij ook niet in.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:52 schreef Frutsel het volgende:
en wat als hij je inruilt??
je kan hem beter voor zijn hoor
Het alleenrecht OP het aanrechtquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Over welke rechten hebben we het dan? alleenrecht of aanrecht?
Vond het op het moment niet zo lolligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |