Volgens je wat?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:05 schreef 2609 het volgende:
wtf man dat doe je toch nietdan ben je echt een wijf volgens mijn
ja kan toch niet man dat je zittend gaat plassen tenzij je niet kan staan ofzo omdat je hendicep hebt of omdat je geen benen hebtquote:Op maandag 21 juli 2008 20:08 schreef Mr-Coffee het volgende:
Mensen die een topic openen over het plas gedrag van anderen.
Ik ook, ik ga alleen niet zitten in openbare ruimten of wc toiletten, TENZIJ het perfect schoon gehouden wordt.quote:
een man met een avatar van paris hilton & een blaf ratquote:Op maandag 21 juli 2008 20:05 schreef 2609 het volgende:
waarom bespioneer jij plassende mannen ?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:05 schreef 2609 het volgende:
Behalve als je een korte broek draagt, want anders voel je die spetters op je benen.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:09 schreef 2609 het volgende:
[..]
ja kan toch niet man dat je zittend gaat plassen tenzij je niet kan staan ofzo omdat je hendicep hebt of omdat je geen benen hebt
ik wist ook niet dat die mannen er waren maar ik las in relatiesforum hierzo iemand die dat doet!!quote:Op maandag 21 juli 2008 20:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
waarom bespioneer jij plassende mannen ?
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:32 schreef Jovatov het volgende:
Ik zit thuis ook gewoon op de pot.
Hoef je ook niet te mikken, alleen naar beneden te douwen
hahahahahahahaha die is echt fatoequote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:05 schreef 2609 het volgende:
Wat is er in godsnaam vernederend aan zittend plassen?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:46 schreef LXIV het volgende:
Mannen die zittend plassen zijn echt überfags. Onvoorstelbaar dat ze zover onder de plak zijn geraakt dat ze hiertoe bereid zijn. Rijd jezelf dan met 180 tegen een betonnen muur zou ik zeggen. Dat is minder vernederend en je voelt er niks van.
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:46 schreef LXIV het volgende:
Mannen die zittend plassen zijn echt überfags. Onvoorstelbaar dat ze zover onder de plak zijn geraakt dat ze hiertoe bereid zijn. Rijd jezelf dan met 180 tegen een betonnen muur zou ik zeggen. Dat is minder vernederend en je voelt er niks van.
Mannen die staand pissen en de hele wc onderspetteren zijn daarentegen verdomd asociaal en ongelooflijk onaantrekkelijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:46 schreef LXIV het volgende:
Geen idee.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam vernederend aan zittend plassen?
Er zijn ook topschutters hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mannen die staand pissen en de hele wc onderspetteren zijn daarentegen verdomd asociaal en ongelooflijk onaantrekkelijk.
Precies!!quote:Op maandag 21 juli 2008 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mannen die staand pissen en de hele wc onderspetteren zijn daarentegen verdomd asociaal en ongelooflijk onaantrekkelijk.
Je kan de WC bril ook omhoog doenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Precies!!Kijk, dat je staand gaat pissen bij zo'n urinoir, okee, maar bij een normale pot ga je maar gewoon lekker zitten. Wel zo fris voor de volgende die op die plee moet gaan zitten.
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:46 schreef LXIV het volgende:
Ach T, jij bent vast zo'n vrouw die eerst een leuke HTS'er of HEAO'er aan de haak slaat, gaat samenwonen, trouwen et cetera, en vervolgens de arme man helemaal tam maakt, de afwas leert, en zelfs zo weet af te richten dat hij zittend 'op het potje gaat.'quote:Op maandag 21 juli 2008 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gaan zitten.quote:
Awww is jouw relatie op zo'n manier uit gegaan?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ach T, jij bent vast zo'n vrouw die eerst een leuke HTS'er of HEAO'er aan de haak slaat, gaat samenwonen, trouwen et cetera, en vervolgens de arme man helemaal tam maakt, de afwas leert, en zelfs zo weet af te richten dat hij zittend 'op het potje gaat.'
Daarna ga je hem toch wel heel erg saai vinden, mannetje wordt waarschijnlijk vanzelf al minder potent, maar mag er sowieso niet meer op.
Vervolgens kom ga jij met een vriendin naar een popconcert en loopt daar een stoere biker, militair of zakenman tegen het lijf, springt bij hem achterop de brommert en laat je achter de Zeedijk door hem volblaffen. Zo gaat het iedere keer.
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Awww is jouw relatie op zo'n manier uit gegaan?Wil je er over praten?
Nee, ik ga dus niet zittend plassen. (of de afwas doen wat dat betreft)quote:Op maandag 21 juli 2008 21:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Awww is jouw relatie op zo'n manier uit gegaan?Wil je er over praten?
Het moge duidelijk zijn dat ik tot de categorie der minnaars behoor.quote:vrouwen hebben dan weer een ander evolutief motief om even ontrouw te zijn. Stel dat ze een aantrekkelijke man op het oog hebben, maar deze niet ‘kunnen krijgen’ (aantrekkelijk betekent hier weer : waarvan ze vermoeden dat hij nageslacht zal voortbrengen dat in de wereld van morgen succesvol zal zijn). De man kan ofwel geen interesse hebben in een blijvende relatie (investeren in de opvoeding van een kind), maar een one night stand, dat kan er nog net af. Een andere reden zou kunnen zijn dat de man in kwestie niet bekend staat als erg toegewijd aan zijn veroveringen. Toch beschikt de man over andere kenmerken die tot een succesvol nageslacht kunnen leiden (bijvoorbeeld : fysiek sterk of intelligent). Een snelle wip met deze man en dan weer terug naar de toegewijde partner en ze slaan twee vliegen in één klap : ‘sterke genen’ van hun minnaar, mede grootgebracht door hun officiële partner die uiteraard in de illusie verkeert dat het zijn kind betreft.
Nee, die koopt een vaatwasser voor haar!quote:Op maandag 21 juli 2008 21:12 schreef LXIV het volgende:
En een man die dus werkelijk van zijn vrouw houdt gaat de afwas zeker niet doen.
quote:
Als je goed leest, T, dan zie je dat ik helemaal niet aan het trollen ben. Dat doe ik trouwens nooit. Het is altijd gemeend wat ik schrijf, of tenminste iets wat tot nadenken kan aanzetten.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
Is dat nou lekker, LXIV, dat trollen?
En ook bedankt namens mevrouw LXIV.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:16 schreef Dejannn het volgende:
[..]
![]()
Pwnend, jij bent me er zo eentje van 'Een vrouw; pik erin en verder hup de keuken in'
Succes op ikzoekeenrelatie.nl want met zo'n (respectloze?) instelling zul je niet meer krijgen dan wat er bij de Wallen achter de ramen staat
Jij drinkt ook wijn, en leeft ook met ongestelde vrouwen mee zeker?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Overigens is mij thuis gewoon altijd geleerd zittend te plassen omdat onze moeder het niet anders wilde hebben dus ja, dan hou je dat gewoon vanzelf aan.
Euhm nee, maar snap ook niet wat dat er mee te maken heeft.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jij drinkt ook wijn, en leeft ook met ongestelde vrouwen mee zeker?
als jij nu eens hier op zou klikken?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euhm nee, maar snap ook niet wat dat er mee te maken heeft.Hup eens een eind weg, wil je?
En dan? Heb jij dan je zin? Dan heb jij niemand meer om tegen in te gaan en is FOK! weer een kwaliteitsuser armer.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
als jij nu eens hier op zou klikken?
dat dan weer welquote:Op maandag 21 juli 2008 21:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan? Heb jij dan je zin? Dan heb jij niemand meer om tegen in te gaan en is FOK! weer een kwaliteitsuser armer.
Dat zeg je nou wel, maar dat is ook zoquote:Op maandag 21 juli 2008 21:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan? Heb jij dan je zin? Dan heb jij niemand meer om tegen in te gaan en is FOK! weer een kwaliteitsuser armer.
Whehe jij pakt geen pisbak maar een hokjequote:Op maandag 21 juli 2008 21:52 schreef A_Soul1980 het volgende:
De volgende keer als ik ga plassen laat ik de deur open. Mensen moeten toch wel kunnen zien dat ik een echte man ben!
Dat dus.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:28 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Whehe jij pakt geen pisbak maar een hokje
Zeg, jij bent KLB-mod toch?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:09 schreef Juup© het volgende:
Heb jij echt niets beters te doen dan van die waardeloze topics te openen?
Dan ben je ook een sukkel. Maar als je dan gaat zitten probeer je niet eens meer raak te pissen, maar gedraag je je maar als een wijf.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, als ik na een avond stevig zuipen een knallende kater heb, ga ik ook wel even zitten, eigenlijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:44 schreef DurQ het volgende:
ik plas altijd zittend als ik moet poepen
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:01 schreef Greys het volgende:
Mannen die persé staand willen plassen hebben vast een klein piemeltje, dat niet naar beneden gebogen kan worden om zittend te kunnen plassen.
vreemde theorieën worden er hier op los gelatenquote:Op maandag 21 juli 2008 23:01 schreef Greys het volgende:
Mannen die persé staand willen plassen hebben vast een klein piemeltje, dat niet naar beneden gebogen kan worden om zittend te kunnen plassen.
Die van mij plast zittend, de held!![]()
Gewoon als je wakker wordt, raam openzetten en daaruit pissen. Als je op een flat woont is het helemaal goed.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:52 schreef A_Soul1980 het volgende:
De volgende keer als ik ga plassen laat ik de deur open. Mensen moeten toch wel kunnen zien dat ik een echte man ben!
quote:
Zeg Bobby, wat is er met jou aan de hand zeg?quote:
Ik heb geen eigenwaarde, anders zou ik dit natuurlijk nooit toegeven.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zeg Bobby, wat is er met jou aan de hand zeg?
Dat er mannen zijn die van hun vrouw zittend moeten plassen omdat zij te lui is om iedere week de WC te kuisen, soit.
Dat er mannen zijn die hierover klagen op FOK!, of het in een topic schoorvoetend (en anoniem) toegeven, akkoord.
Maar mannen die vrouwen die hun man afgericht hebben zittend op het potje te gaan met smilies te ondersteunen en je hard te maken voor die zaak...
Waar is je eigenwaarde gebleven, man? Heb je haar soms in de plee laten vallen toen je zittend aan het plassen was?
Van mij mag hij hoor Tinkepink. Zolang hij per se staand wil plassen is hij ook degene die dagelijks het toilet mag poetsen. No way dat ik die ondergespetterde muren, pot en vloer ga schoonmaken omdat hij zijn mannelijkheid uit staand pissen haalt.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Mannen die zittend plassen zijn:
- echte mannen (waarom staan als ik kan zitten)
- houden rekening met de vrouwen, want mannen die staand plassen "spetteren"* en schudden daarna alles nog eens lekker uiten wie maakt dat schoon?
Mannen die zittend plassen.
* Check je wc-deur/muur
Dan ken jij blijkbaar alleen mannen die hun eigen piemel niet onder controle kunnen houden tijdens het pissen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:22 schreef pussydeluxe het volgende:
- houden rekening met de vrouwen, want mannen die staand plassen "spetteren"* en schudden daarna alles nog eens lekker uiten wie maakt dat schoon?
* Check je wc-deur/muur
Inderdaad, übertriestquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:45 schreef RozeAnjer het volgende:
Jezus, wat veel 'mannen' die zittend pissen. De mensheid is tot een nieuw dieptepunt gezonken
Liever zittend pissen met mijn zatten hoofd als er naast zeikenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:45 schreef RozeAnjer het volgende:
Jezus, wat veel 'mannen' die zittend pissen. De mensheid is tot een nieuw dieptepunt gezonken
Want dan moet je het de volgende dag opruimenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Liever zittend pissen met mijn zatten hoofd als er naast zeiken
Als ik zat ben pis ik wel tegen een boom..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Liever zittend pissen met mijn zatten hoofd als er naast zeiken
Ik vind het minder leuk om mijn eigen zeik op te ruimen, en mijn hele douche naar pis heb stinken. Daarom pis ik dan idd liever zittend. Maar ik snap jullie punt niet. Want als je gaat schijten pis je ook vaak, en pis je toch ook zittend.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Want dan moet je het de volgende dag opruimen![]()
So what? Je bent toch geen wijf
Ik ook als ik buiten ben of in de kroeg. Kroegplees maak je vaak juist schoon als je eroverheen zeiktquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Als ik zat ben pis ik wel tegen een boom..
Ja, Glijdt_licht woont landelijk ver buiten de bebouwde kom...
Nee, staan is gewoon makkelijker als je niet hoeft te schijtenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik vind het minder leuk om mijn eigen zeik op te ruimen, en mijn hele douche naar pis heb stinken. Daarom pis ik dan idd liever zittend. Maar ik snap jullie punt niet. Want als je gaat schijten pis je ook vaak, en pis je toch ook zittend.
Dus volgens jullie logica---> Mannen die zitten pissen = Homo. Is iedere man dus homo.
True, als je niet zat/space bent wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, staan is gewoon makkelijker als je niet hoeft te schijten
Dan hang ik wel tegen de muur en concentreer me heel hard op het richtenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
True, als je niet zat/space bent wel.
Ik ben eens om de zoveel tijd zo lazarus dat dat me echt niet meer lukt. Maar idd in een kroeg heb ik er ook schijt aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan hang ik wel tegen de muur en concentreer me heel hard op het richten
Ach, het is je eigen zeik. Volgende dag een dweiltje erover net als je kots die je zelf op moet ruimenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:31 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ben eens om de zoveel tijd zo lazarus dat dat me echt niet meer lukt. Maar idd in een kroeg heb ik er ook schijt aan.
Dat het eigen is vind ik geen reden om het dan maar niet ranzig te vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, het is je eigen zeik. Volgende dag een dweiltje erover net als je kots die je zelf op moet ruimen
eilijders...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:26 schreef LXIV het volgende:
De vrouwen die hun man zittend laten plassen zijn dezelfde vrouwen die na het tweede kind met hun man naar de dokter gaan 'om hem te laten helpen.'
Dan zit zo'n man daar heel timide naast zijn vrouw, terwijl die het woord voert met de -vrouwelijke- doktor over het afknippen van zijn eilijders.
Al schreef hij het goed, dan faalde hij nogquote:
Hij faalt op zoveel niveau's..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Al schreef hij het goed, dan faalde hij nog.
misschien wel handig als iemand suf is of dronkenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:05 schreef 2609 het volgende:
Buitenshuis doe ik het wel. Binnenshuis moet ik de badkamer schoonmaken. En ik, net zoals elke andere man, spetter.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
waarom gaan zo veel mensen zittend plassen?? Hebben zij een vermoeiende manier van staan? zijn deze individuen lui? kunnen deze 'personen' niet mikken? waarom vraag ik jullie? Staand plassen is een van de grootste en mooiste dingen die god ons als man gegeven heeft waarom weigeren jullie dit geweldig gift niet te gebruiken?
Ikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Wie de neuk gaat als kerel zijnde nou zittend kletteren?
Dan kom je toch heul met je pielemuis tegen de potrand aan, of dan spetter je toch direct onder/voor je?quote:
Grote wc potquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:31 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dan kom je toch heul met je pielemuis tegen de potrand aan, of dan spetter je toch direct onder/voor je?
En bij de typische Nederlandse plee pot, dus met plankje, komt er ALTIJD iets naast.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:34 schreef tropicalgirl het volgende:
waar mensen zich allemaal niet druk om kunnen maken zeg.
ik denk altijd maar weer ,zolang het maar in de pot terecht komt en niet ernaast is er niks aan de hand ,of je nou staat of zit
Vooral als je bijvoorbeeld zo'n 3 uren in de auto hebt gezeten, moet zeiken als een dolle stier en er uiteindelijk wanneer het zo ver is en je zeikstraal met 2 BAR d'r uit knalt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En bij de typische Nederlandse plee pot, dus met plankje, komt er ALTIJD iets naast.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Wie de neuk gaat als kerel zijnde nou zittend kletteren?
Jouw vriend kan hem gewoon staand erinhangen zonder te spetteren.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:22 schreef pussydeluxe het volgende:
* Check je wc-deur/muur
Behalve als ie te vroeg terug trekt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:11 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Jouw vriend kan hem gewoon staand erinhangen zonder te spetteren.
Nee, maar nu ook weer wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Behalve als ie te vroeg terug trekt.
Of bedoelde je dat niet.
En daarom is hij tegen zittende mannen, kan-ie niet naar hun leuter gluren.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
waarom bespioneer jij plassende mannen ?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:34 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Zitten ftw. Tenzij je het fijn vindt om je eigen voeten onder te spetteren. Zelfs op de meest optimale invalshoek zijn normale WCs gewoon niet geschikt om staand te plassen. Vooral bij vreemden thuis is het gewoonweg asociaal om het toilet onder te zeiken.
Of hebben de staanders hier gewoon last van "lage druk"?
Jouw straal (en de mijne trouwens ook) gaat dan wel recht de pot in, dat gebeurt met zoveel vaart dat het vanaf daar weer er uit spettert, heeft dus geen ene flikker met mikken te maken. Het wordt vies. Maak anders een tijdje zelf de plee schoon, kom je er wel achter.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:50 schreef Tuvai.net het volgende:
Dus staand zeiken betekent meteen dat je de hele troon onderspettert?
Leer ander eens effe mikken, noobs.
En dan nog.. het is een plee for christ sake! die hoort onder de pis en stront te zitten, kun je tenminste zien dat ie gebruikt wordt. Nou en dan heb je wat spetters op je been... pis is STERIEL.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:50 schreef Tuvai.net het volgende:
Dus staand zeiken betekent meteen dat je de hele troon onderspettert?
Leer ander eens effe mikken, noobs.
Nogmaals, kwestie van mikken. Ja, als jij met volle druk op 't kristalporselein gaat mikken dan wil het wel spetteren ja, heb je echter totaal geen last van als je fatsoenlijk naar 't water zeikt. ALS ik de plee vervuil dan maak ik die wel schoon ja, deden al die noobs die niet kunnen mikken dat maar 's.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jouw straal (en de mijne trouwens ook) gaat dan wel recht de pot in, dat gebeurt met zoveel vaart dat het vanaf daar weer er uit spettert, heeft dus geen ene flikker met mikken te maken. Het wordt vies. Maak anders een tijdje zelf de plee schoon, kom je er wel achter.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:02 schreef Ps2K het volgende:
Mannen die zittend pissen zouden hun lul weer moeten inleveren
Of wanneer je net een uur van tevoren geneukt hebt of zo.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:06 schreef Vodkadruppel het volgende:
Soms he, dan is de voorhuid niet goed teruggetrokken en dan knalt die straal met een afwijking van 45 graden zo naast de pot!
Jouw sig.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:37 schreef stbabylon het volgende:
Oh, ik heb nog een belangrijke reden. Serie/film op het computerscherm, computer en wc op 1 lijn. Deur openlaten. Niet meer nodig om de boel op pauze te zetten voor een plas pauze. Moet ik wel gaan zitten.
Ja, dat bedoel ik.quote:
quote:
Met zo'n ranzige plastuit zeker?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:07 schreef solar22 het volgende:
Verbazingwekkend dit
Ik had niet verwacht dat er nog zoveel mannen zitten pissen en ik altijd maar denken dat alleen homo's dat deden (of misschien is dat alsnog het geval)
Enfin de volgende topic gaat zeker over vrouwen die staand plassen? (wat dan wel weer ok is)
En als een man zegt dat ik mooi ben is het ineens minder waar? Ik trek me niks aan van geslachtelijke grenzen. Ik ben zeer vooruitstrevend.quote:
Waarom zitten als je kunt staanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:08 schreef zovty het volgende:
Waarom staan als je kunt zitten?
Dat zei ik heul niet. Maar ik neem Juicyhil niet echt serieus, vandaarquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als een man zegt dat ik mooi ben is het ineens minder waar?
Daar is ook niks mis mee.quote:Ik trek me niks aan van geslachtelijke grenzen. Ik ben zeer vooruitstrevend.
Mijn wereldbeeld over dat vrouwen niet poepen is ook al lang geleden vergaan, dus niet mouwen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:32 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Waarom zitten als je kunt staan![]()
Ik vind het schrikbarend hoeveel mannen er zittend plassen. Daar gaat mijn wereldbeeld.![]()
[ afbeelding ]
Maar die 'mannen' zitten dan wel allemaal dik onder de plakquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn wereldbeeld over dat vrouwen niet poepen is ook al lang geleden vergaan, dus niet mouwen.
De mannen die zittend plassen zijn bij voorbaat ook geen échte mannen. Maar watjes. Pff het moet niet gekker worden zeg, zittend plassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Maar die 'mannen' zitten dan wel allemaal dik onder de plakIk kan me niet voorstellen dat iemand vrijwillig zittend gaat plassen (als hij het ook staand kan).
Zittend plassen heeft toch een paar handelingen meer nodig dan staand, lijkt me.
Ja, maar ik besteed gewoon graag aandacht aan het laten wegvloeien van bepaalde vloeistoffen uit mijn lichaam. Tenzij ik ergens anders ben (bijv. werk of een publiek toilet) daar ga ik liever niet zitten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Maar die 'mannen' zitten dan wel allemaal dik onder de plakIk kan me niet voorstellen dat iemand vrijwillig zittend gaat plassen (als hij het ook staand kan).
Zittend plassen heeft toch een paar handelingen meer nodig dan staand, lijkt me.
Ga je dan ook een boekje oid erbij pakken?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik besteed gewoon graag aandacht aan het laten wegvloeien van bepaalde vloeistoffen uit mijn lichaam. Tenzij ik ergens anders ben (bijv. werk of een publiek toilet) daar ga ik liever niet zitten.
Dat zegt genoeg over jouw voorstellingsvermogen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Ik mag niet meer zwaar tillen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
waarom gaan zo veel mensen zittend plassen?? Hebben zij een vermoeiende manier van staan? zijn deze individuen lui? kunnen deze 'personen' niet mikken? waarom vraag ik jullie? Staand plassen is een van de grootste en mooiste dingen die god ons als man gegeven heeft waarom weigeren jullie dit geweldig gift niet te gebruiken?
Staand plassen kost ook extra handelingen, bril omhoog, bril omlaag of een boel flak van de vrouwen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Nieuwe Revu en sinds kort de NRC Next 's ochtends.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:41 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Ga je dan ook een boekje oid erbij pakken?
Nee, zolang duurt dat niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:41 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Ga je dan ook een boekje oid erbij pakken?
Als jij dat doet tijdens het douchen ben jij qua milieu goed bezig, jij spaart immers water uitquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:48 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik zeik altijd zittend in de douche, weetje hoe hip? Heel hip!
Waarom was mijn lul laatst bruin danquote:
Omdat niet altijd alles is wat het lijkt...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waarom was mijn lul laatst bruin dan
Te. Fucking. Grafisch.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:58 schreef stbabylon het volgende:
Plassen in de douche! Top!
Poepen is wat lastiger, moet je het zo met je tenen door het putje drukken, komt het er als playdough tussen je tenen uitzetten, maar het is te doen.
Yep scheren en pissen tegelijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:58 schreef stbabylon het volgende:
Plassen in de douche! Top!
Of fokkers zijn gewoon eerlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:03 schreef Inverted_World het volgende:
Ik denk dat dit iets over de meeste fokkers zegt, ik denk dat als je dit aan random personen zou vragen dat hooguit 5% zegt dat ze zittend plassen.
WHAHAHAHAHA Briljantquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:09 schreef JanusAnus het volgende:
Het heeft nog best lang geduurd voordat dit topic over schijten in de douche ging. Dat is wel eens anders geweest.
Ook leuk dat sommige fokkers schijten in de douche. Maar zittend pissen als je zat bent raar vindenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:09 schreef JanusAnus het volgende:
Het heeft nog best lang geduurd voordat dit topic over schijten in de douche ging. Dat is wel eens anders geweest.
Mensen die zich al gay voelen bij zo iets kleins, missen gewoon een hoop andere mannelijkheid. Ik heb genoeg mannelijkheid in me waardoor ik gewoon zittend kan plassen zonder me aangetast te voelen in mijn mannelijkheid.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:09 schreef Salsaneck het volgende:
Hoe gay dit, het gaat niet om het feit dat de plee onder de zeik zit. Staand pissen is wat ons mannen onderscheid van de vrouwen. Stelletje fags!
Ik vind de wc bril omhoog doen al gay genoeg, laat staan zitten zeiken.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:09 schreef JanusAnus het volgende:
QFTquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:17 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jij nog steeds omdat je zittend plast. Fag.
Jij bent anders degene die er moeite mee heeft, en wie doen bijna altijd moeilijk? Juist, vrouwen. Dus nogmaals; wie is er de fag? Ik niet, ik kom er tenminste eerlijk voor uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:17 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jij nog steeds omdat je zittend plast.
Edit: zo als je erover praat lijk je net een vrouw, je gevoelens over het zittend plassen en zo.![]()
Wat heeft de Quantum field theory er nu weer mee te maken?quote:
Quoted For Truthquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat heeft de Quantum field theory er nu weer mee te maken?
Die indruk had ik ook!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:03 schreef Inverted_World het volgende:
Ik denk dat dit iets over de meeste fokkers zegt, ik denk dat als je dit aan random personen zou vragen dat hooguit 5% zegt dat ze zittend plassen.
Zozo. Wat een hoog niveau heb jij: " WAT JE SEGT BEN JE SELLUF"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:22 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Wel jammer van Herbertje ja, hij zei dat hij te druk bezig was met jou
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:30 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha, jij bent echt stoer op internet!
Precies. "Ik ben een vent, en een echte vent plast staand. Voor de rest ben ik een kutpuber, maar wel een echte kerel. Want ik plas staand. Dus ben ik een kerel. Dus."quote:Op maandag 21 juli 2008 20:06 schreef Kanonskogel het volgende:
Gasten die staand plassen om hun mannelijkheid te bewijzen![]()
Wat is je probleem dan? Ik vind het gewoon lachwekkend dat er hier lui rondlopen die zich aangetast voelen in hun mannelijkheid als ze zittend plassen. Dat is gewoon triest. Alsof je mannelijkheid bepaald word door wel of niet zitten plassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:24 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dus omdat ik jou uitlach omdat je zittend plast, heb ik er moeite mee?Gast, ik vind het gewoon grappig en echt te gay, haha.
Hoewel ik trouwens niets tegen homo's heb hoor, laten we dat voorop stellen.
Beter dan dat je klaarkomt bij de gedachte dat je WoW op het toilet zou kunnen spelen, zittend terwijl je plast.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Precies. "Ik ben een vent, en een echte vent plast staand. Voor de rest ben ik een kutpuber, maar wel een echte kerel. Want ik plas staand. Dus ben ik een kerel. Dus."
V.
Nou... die dertig seconden loopt de douche natuurlijk wel door...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij dat doet tijdens het douchen ben jij qua milieu goed bezig, jij spaart immers water uit
nee het gaat erom dat je zwicht voor vrouwen. Nu moet je zittend zeiken, morgen moet je afwassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is je probleem dan? Ik vind het gewoon lachwekkend dat er hier lui rondlopen die zich aangetast voelen in hun mannelijkheid als ze zittend plassen. Dat is gewoon triest. Alsof je mannelijkheid bepaald word door wel of niet zitten plassen.Echt het slaat gewoon nergens op en het zit gewoon tussen je oren.
Ik vind het allebei te sip, is dat ook goed?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:37 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Beter dan dat je klaarkomt bij de gedachte dat je WoW op het toilet zou kunnen spelen, zittend terwijl je plast.
Ja... en voor je het weet gooi je ook een was in de wasmachine. Verschrikkelijk. Daar heb je namelijk vrouwen voor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:38 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
nee het gaat erom dat je zwicht voor vrouwen. Nu moet je zittend zeiken, morgen moet je afwassen.
Maar je mannelijkheid bepaalt dat je staand kunt plassenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is je probleem dan? Ik vind het gewoon lachwekkend dat er hier lui rondlopen die zich aangetast voelen in hun mannelijkheid als ze zittend plassen. Dat is gewoon triest. Alsof je mannelijkheid bepaald word door wel of niet zitten plassen.Echt het slaat gewoon nergens op en het zit gewoon tussen je oren.
Je mannelijkheid bepaalt ook dat je je lul makkelijk op een strijkplank onder een heet strijkijzer kunt prakken, maar daarom hoeft het ook nog nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:40 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Maar je mannelijkheid bepaalt dat je staand kunt plassen
Vaatwasser FTW en er zijn dingen waar ik gerust in mee wil gaan bij vrouwen, maar er zijn ook wel degelijk dingen die ik weiger hoor. Daarbij vind ik zittend plassen gewoon FIJN dus dat heeft sowieso al niks met zwichten voor vrouwen te maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:38 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
nee het gaat erom dat je zwicht voor vrouwen. Nu moet je zittend zeiken, morgen moet je afwassen.
Dat klopt. Maar tijdens het urineren ben jij wel de rest van jouw lichaam aan het wassen en gebruikt dus het waswater als wegspoelwater voor de urine en zo spaar jij 7 tot 10 liter voor de wc stortbak uitquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou... die dertig seconden loopt de douche natuurlijk wel door...
V.
Mijn probleem? Die is er niet echt, ik vind het gewoon grappig dat er überhaupt mannen zijn die zittend plassen prefereren boven staand plassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:35 schreef Verbal het volgende:
Precies. "Ik ben een vent, en een echte vent plast staand. Voor de rest ben ik een kutpuber, maar wel een echte kerel. Want ik plas staand. Dus ben ik een kerel. Dus."
V.
Maar in die tijd kan je natuurlijk gewoon je haar wassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou... die dertig seconden loopt de douche natuurlijk wel door...
V.
"Kunt" ja. Het hoeft niet. Jouw vrouwelijkheid bepaald ook dat je op een zeer makkelijke manier geld kan verdienen, maar dat doe je ook niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:40 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Maar je mannelijkheid bepaalt dat je staand kunt plassen
Dan nog te bedenken dat ik tevens scheer en mijn tanden poets!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar tijdens het urineren ben jij wel de rest van jouw lichaam aan het wassen en gebruikt dus het waswater als wegspoelwater voor de urine en zo spaar jij 7 tot 10 liter voor de wc stortbak uit
Zeg ik datquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:42 schreef Ringo het volgende:
[..]En weer eentje die pist als een bejaarde met rugproblemen..-- of erger, als een vrouw.
En weer zo'n kortzichtige lamlul die de hele zooi onder sproeit.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:42 schreef Ringo het volgende:
[..]En weer eentje die pist als een bejaarde met rugproblemen..-- of erger, als een vrouw.
Allemaal tegelijk?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dan nog te bedenken dat ik tevens scheer en mijn tanden poets!
Ja hilarisch he? Echt, ik pis in mijn broek. En dat doe ik zittend.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:42 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Mijn probleem? Die is er niet echt, ik vind het gewoon grappig dat er überhaupt mannen zijn die zittend plassen prefereren boven staand plassen.
En weer iemand die zijn eigen motorisch onvermogen projecteert op anderen. Ga toch punniken knul.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:46 schreef BobbyB het volgende:
En weer zo'n kortzichtige lamlul die de hele zooi onder sproeit.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
En weer iemand die zijn eigen motorisch onvermogen projecteert op anderen. Ga toch punniken knul.
Ik vind het best wel apart dat jij je lul niet eens onder controle kan houden. Dat geeft wel aan dat je flink onder plak zit en flink hard onder de duim gehouden wordt, want ja, je moet wel iemand hebben die jou een beetje leiding geeft.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En weer zo'n kortzichtige lamlul die de hele zooi onder sproeit.
Misschien moet je eens leren lezen. Heb al gezegd dat ik ook wel degelijk staand plas, behalve thuis. Maar dat heeft meer te maken met de ranzige toiletbrillen in openbare toiletten door al die stoere staandzeikende mannen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik vind het best wel apart dat jij je lul niet eens onder controle kan houden. Dat geeft wel aan dat je flink onder plak zit en flink hard onder de duim gehouden wordt, want ja, je moet wel iemand hebben die jou een beetje leiding geeft.
Mannen die hun eigen lul niet onder controle kunnen houden_!
Haha moet jij zeggen. Een beetje man kan toch wel recht stralen of niet.quote:
Wel typisch dat de staandzeikende mensen niet kunnen lezen. Misschien is het dan toch een vorm van algemene ontwikkeling.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha moet jij zeggen. Een beetje man kan toch wel recht stralen of niet.Waarom dan alles onder sproeien?
Fuck man, je vraagt je moeder zeker ook of ze je billen af kan vegen!
Leuk dat jij met ons wilt delen hoe jouw rolstoel eruit ziet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mannen die zittend plassen hebben vast zo'n ding:
[ afbeelding ]
En doordat ze gehandicapt zijn kunnen ze idd hun lul niet onder controle houden. Ondanks de joystick om te oefenen...
Toiletbril moet je gewoon omhoog doen voor alle zekerheid. Ik spetter iig niet. Controleer ook altijd alles voordat ik weer vertrek.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien moet je eens leren lezen. Heb al gezegd dat ik ook wel degelijk staand plas, behalve thuis. Maar dat heeft meer te maken met de ranzige toiletbrillen in openbare toiletten door al die stoere staandzeikende mannen.
Je bent niet geschikt als KLB-mod.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Leuk dat jij met ons wilt delen hoe jouw rolstoel eruit ziet.
Jij mist de kwalificaties om dat te kunnen beoordelenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Je bent niet geschikt als KLB-mod.
Ik pis staand, en als dat betekent dat ik 1x per twee weken de plee schoonmaak ipv 1x per maand dan maakt me dat geen flikker uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:05 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Sinds ik met enige regelmaat de wc schoonmaak ben ik fan van mannen die zittend plassen.Scheelt weer druppels naast de pot enzo. (En dat heeft geen reet met mikken te maken, je spettert gewoon)
Geschikt, ongeschikt als mod En ontopic, pissen doe je als man natuurlijk gewoon staand, daar is geen discussie overquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Leuk dat jij met ons wilt delen hoe jouw rolstoel eruit ziet.
Eens.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:02 schreef Samson het volgende:
Grappig trouwens dat deze hele discussie eigenlijk helemaal niet over zittend of staand pissen gaat, maar of de vrouw of de man de broek aan heeft. Het is toch algemeen bekend dat het op openbare vrouwentoiletten altijd een enorme puinhoop is, erger dan bij de mannen. En die zijn dus zo netjes zittend aan het plassen.... Vrouwen trekken ook altijd de halve wc rol leeg, lekker goed voor het milieu en het merendeel van de mannen weet heus wel hoe ze zonder spetteren in de pot moeten piesen. Vrouwen balen er gewoon van dat zij tijdens uitgaan of in omstandigheden waar geen toilet is het niet zo makkelijk hebben als mannen. Ipv dat je dat gewoon accepteert en de mannen niet oplegt om te gaan zitten op je plee. Het gaat dus hier helemaal niet om het gespetter (dat er veelal dus helemaal niet is....)
Gatverdamme smeerpijp.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:14 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik pis staand, en als dat betekent dat ik 1x per twee weken de plee schoonmaak ipv 1x per maand dan maakt me dat geen flikker uit.
Hop hop, jij moet snel terug naar het wondersponsjestopicquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gatverdamme smeerpijp.
Een toilet maak je dagelijks of op zijn minst een keer per week schoon.
Zeker als je zo'n staande zeikerd bent. Als je dan maar eens per maand het toilet schoonmaakt moet je de gele spetters er zowat met een plamuurmes afsteken goorlap.
[_] geschiktquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Helaas dikke fail. Je valt in hetzelfde rijtje als Bob-B.![]()
Zoveel reacties aanpassen om wat dan ook, en dan zogenaamd garpig uit de hoek proberen te komen.
Een KLB-mod moet er zijn voor de sier, niet voor de reactiescontrole
Ah... koetsjie koetsjie....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Helaas dikke fail. Je valt in hetzelfde rijtje als Bob-B.![]()
Zoveel reacties aanpassen om wat dan ook, en dan zogenaamd garpig uit de hoek proberen te komen.
Een KLB-mod moet er zijn voor de sier, niet voor de reactiescontrole
Du hast gefehlt, rare instellinge, 6pagina'squote:
Wat een vergelijkingquote:Ojah en voor alle stoere jongens die zeggen 'Waarom zitten als je kan staan?!' ... bied vervolg eens een oude invalide een stoel aan in de bus ipv plomp te blijven zitten. Staan ftw toch?
Zielig voor je huis... Die kon er ook niks aan doen dat er een vrouw wannabe in woonde...quote:Ik moet trouwens bij dit onderwerp terugdenken aan een aantal Joegvrienden (lees; Joegomannen = machopubliek) die mij altijd de huis volscholden als zij naar de urinoirs gingen en ik naar de plee. Het soort publiek speelt hier dus een grote rol in
En terecht.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:16 schreef Dejannn het volgende:
Ik moet trouwens bij dit onderwerp terugdenken aan een aantal Joegvrienden (lees; Joegomannen = machopubliek) die mij altijd de huis volscholden als zij naar de urinoirs gingen en ik naar de plee.
Haha, en terecht dat ze dat deden!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:16 schreef Dejannn het volgende:
Ik moet trouwens bij dit onderwerp terugdenken aan een aantal Joegvrienden (lees; Joegomannen = machopubliek) die mij altijd de huis volscholden als zij naar de urinoirs gingen en ik naar de plee. Het soort publiek speelt hier dus een grote rol in
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:27 schreef J.Herrer het volgende:
Als ik zit te stinken pis ik gewoon zittend, wat is je probleem? ik ga niet helemaal opstaan enzo
1x per dag!? jezus hoeveel tijd dacht je dat ik had? Ik gebruik die plee hoogstens 1-2x per dag (Ik schijt op het werk en pis 's ochtends onder de douchequote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gatverdamme smeerpijp.
Een toilet maak je dagelijks of op zijn minst een keer per week schoon.
Zeker als je zo'n staande zeikerd bent. Als je dan maar eens per maand het toilet schoonmaakt moet je de gele spetters er zowat met een plamuurmes afsteken goorlap.
Onder de douche pissenquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
1x per dag!? jezus hoeveel tijd dacht je dat ik had? Ik gebruik die plee hoogstens 1-2x per dag (Ik schijt op het werk en pis 's ochtends onder de douche)
Echt jij leeft in een andere wereld als je dacht dat je met een fulltime baan ook nog eens tijd / zin hebt om iedere dag je huis schoon te maken.
Hehe koningquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
1x per dag!? jezus hoeveel tijd dacht je dat ik had? Ik gebruik die plee hoogstens 1-2x per dag (Ik schijt op het werk en pis 's ochtends onder de douche)
Echt jij leeft in een andere wereld als je dacht dat je met een fulltime baan ook nog eens tijd / zin hebt om iedere dag je huis schoon te maken.
Jij denkt dat je de enige bent met een fulltime baan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik ben iig geen cleanfreak die het nodig vind om iedere dag zijn huis te poetsen. Kan mijn tijd wel beter besteden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jij denkt dat je de enige bent met een fulltime baan?
Lezen was nooit je sterkste punt hèquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef 2609 het volgende:
wtf man i kben 1 dag niet hier en meteen zoveel gepost ik wist dat ik goed topic had gemaakt iedereen is het ook met me eens kan niet anders
Ik weet niet hoe jouw huis eruit ziet maar mijn huis is groter dan alleen het toilet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik ben iig geen cleanfreak die het nodig vind om iedere dag zijn huis te poetsen. Kan mijn tijd wel beter besteden.
Als ik ooit een vrouw tegenkom die op mij valt omdat ik als een macho pis dan weet ik direct wie ik moet bellenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:37 schreef helldeskr het volgende:
Mannen , mannen het is heel simpel eigenlijk...
Als ik alleen ben pis ik zittend..liefst in combi met ff schijten..
Boekie, peukie erbij ff relaxen....
Is er een potentieel nuekvriendinnetje in huis..dan de badkamerdeur open houden en staand pissen.
Ff richten zodat je niet op t plateau pist maar in t water..dat klettert dan zo lekker.
Net alsof je pist als een paard..das dan weer imponerend macho gedrag
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:37 schreef helldeskr het volgende:
Mannen , mannen het is heel simpel eigenlijk...
Als ik alleen ben pis ik zittend..liefst in combi met ff schijten..
Boekie, peukie erbij ff relaxen....
Is er een potentieel nuekvriendinnetje in huis..dan de badkamerdeur open houden en staand pissen.
Ff richten zodat je niet op t plateau pist maar in t water..dat klettert dan zo lekker.
Net alsof je pist als een paard..das dan weer imponerend macho gedrag
Als ik niet kook hoef ik niks schoon te maken op het aanrecht. Als ik de vloer niet smerig vind hoef ik ook niet te stofzuigen. Ik zal vanavond eens een foto maken van mijn wc en dan zul je zien dat zelfs na 1,5 week STAAND pissen deze er nog brandschoon uitziet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw huis eruit ziet maar mijn huis is groter dan alleen het toilet.![]()
Maar toilet, aanrechtblad, gasfornuis, snijplanken e.d. zijn wel dingen die ik dagelijks schoonmaak ja. Twee tellen werk en wel zo hygiënisch. Maar als jij als een varken IT'er wilt leven ga vooral je gang.
Edit; had even iets verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik ben iig geen cleanfreak die het nodig vind om iedere dag zijn huis te poetsen. Kan mijn tijd wel beter besteden.
Hij pist tenminste wel staandquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ach T, jij bent vast zo'n vrouw die eerst een leuke HTS'er of HEAO'er aan de haak slaat, gaat samenwonen, trouwen et cetera, en vervolgens de arme man helemaal tam maakt, de afwas leert, en zelfs zo weet af te richten dat hij zittend 'op het potje gaat.'
Daarna ga je hem toch wel heel erg saai vinden, mannetje wordt waarschijnlijk vanzelf al minder potent, maar mag er sowieso niet meer op.
Vervolgens kom ga jij met een vriendin naar een popconcert en loopt daar een stoere biker, militair of zakenman tegen het lijf, springt bij hem achterop de brommert en laat je achter de Zeedijk door hem volblaffen. Zo gaat het iedere keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |