Van mij mag hij hoor Tinkepink. Zolang hij per se staand wil plassen is hij ook degene die dagelijks het toilet mag poetsen. No way dat ik die ondergespetterde muren, pot en vloer ga schoonmaken omdat hij zijn mannelijkheid uit staand pissen haalt.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mannen die staand pissen en de hele wc onderspetteren zijn daarentegen verdomd asociaal en ongelooflijk onaantrekkelijk.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Mannen die zittend plassen zijn:
- echte mannen (waarom staan als ik kan zitten)
- houden rekening met de vrouwen, want mannen die staand plassen "spetteren"* en schudden daarna alles nog eens lekker uiten wie maakt dat schoon?
Mannen die zittend plassen.
* Check je wc-deur/muur
Dan ken jij blijkbaar alleen mannen die hun eigen piemel niet onder controle kunnen houden tijdens het pissen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Mannen die zittend plassen zijn:
- echte mannen (waarom staan als ik kan zitten)
- houden rekening met de vrouwen, want mannen die staand plassen "spetteren"* en schudden daarna alles nog eens lekker uiten wie maakt dat schoon?
Mannen die zittend plassen.
* Check je wc-deur/muur
Inderdaad, übertriestquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:45 schreef RozeAnjer het volgende:
Jezus, wat veel 'mannen' die zittend pissen. De mensheid is tot een nieuw dieptepunt gezonken
Liever zittend pissen met mijn zatten hoofd als er naast zeikenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:45 schreef RozeAnjer het volgende:
Jezus, wat veel 'mannen' die zittend pissen. De mensheid is tot een nieuw dieptepunt gezonken
Want dan moet je het de volgende dag opruimenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Liever zittend pissen met mijn zatten hoofd als er naast zeiken
Als ik zat ben pis ik wel tegen een boom..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Liever zittend pissen met mijn zatten hoofd als er naast zeiken
Ik vind het minder leuk om mijn eigen zeik op te ruimen, en mijn hele douche naar pis heb stinken. Daarom pis ik dan idd liever zittend. Maar ik snap jullie punt niet. Want als je gaat schijten pis je ook vaak, en pis je toch ook zittend.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Want dan moet je het de volgende dag opruimen![]()
So what? Je bent toch geen wijf
Ik ook als ik buiten ben of in de kroeg. Kroegplees maak je vaak juist schoon als je eroverheen zeiktquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Als ik zat ben pis ik wel tegen een boom..
Ja, Glijdt_licht woont landelijk ver buiten de bebouwde kom...
Nee, staan is gewoon makkelijker als je niet hoeft te schijtenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik vind het minder leuk om mijn eigen zeik op te ruimen, en mijn hele douche naar pis heb stinken. Daarom pis ik dan idd liever zittend. Maar ik snap jullie punt niet. Want als je gaat schijten pis je ook vaak, en pis je toch ook zittend.
Dus volgens jullie logica---> Mannen die zitten pissen = Homo. Is iedere man dus homo.
True, als je niet zat/space bent wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, staan is gewoon makkelijker als je niet hoeft te schijten
Dan hang ik wel tegen de muur en concentreer me heel hard op het richtenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
True, als je niet zat/space bent wel.
Ik ben eens om de zoveel tijd zo lazarus dat dat me echt niet meer lukt. Maar idd in een kroeg heb ik er ook schijt aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan hang ik wel tegen de muur en concentreer me heel hard op het richten
Ach, het is je eigen zeik. Volgende dag een dweiltje erover net als je kots die je zelf op moet ruimenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:31 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ben eens om de zoveel tijd zo lazarus dat dat me echt niet meer lukt. Maar idd in een kroeg heb ik er ook schijt aan.
Dat het eigen is vind ik geen reden om het dan maar niet ranzig te vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, het is je eigen zeik. Volgende dag een dweiltje erover net als je kots die je zelf op moet ruimen
eilijders...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:26 schreef LXIV het volgende:
De vrouwen die hun man zittend laten plassen zijn dezelfde vrouwen die na het tweede kind met hun man naar de dokter gaan 'om hem te laten helpen.'
Dan zit zo'n man daar heel timide naast zijn vrouw, terwijl die het woord voert met de -vrouwelijke- doktor over het afknippen van zijn eilijders.
Hij faalt op zoveel niveau's..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Al schreef hij het goed, dan faalde hij nog.
misschien wel handig als iemand suf is of dronkenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:05 schreef 2609 het volgende:
wtf man dat doe je toch nietdan ben je echt een wijf volgens mijn
Buitenshuis doe ik het wel. Binnenshuis moet ik de badkamer schoonmaken. En ik, net zoals elke andere man, spetter.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
waarom gaan zo veel mensen zittend plassen?? Hebben zij een vermoeiende manier van staan? zijn deze individuen lui? kunnen deze 'personen' niet mikken? waarom vraag ik jullie? Staand plassen is een van de grootste en mooiste dingen die god ons als man gegeven heeft waarom weigeren jullie dit geweldig gift niet te gebruiken?
Ikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Wie de neuk gaat als kerel zijnde nou zittend kletteren?
Dan kom je toch heul met je pielemuis tegen de potrand aan, of dan spetter je toch direct onder/voor je?quote:
Grote wc potquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:31 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dan kom je toch heul met je pielemuis tegen de potrand aan, of dan spetter je toch direct onder/voor je?
En bij de typische Nederlandse plee pot, dus met plankje, komt er ALTIJD iets naast.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:34 schreef tropicalgirl het volgende:
waar mensen zich allemaal niet druk om kunnen maken zeg.
ik denk altijd maar weer ,zolang het maar in de pot terecht komt en niet ernaast is er niks aan de hand ,of je nou staat of zit
Vooral als je bijvoorbeeld zo'n 3 uren in de auto hebt gezeten, moet zeiken als een dolle stier en er uiteindelijk wanneer het zo ver is en je zeikstraal met 2 BAR d'r uit knalt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En bij de typische Nederlandse plee pot, dus met plankje, komt er ALTIJD iets naast.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Wie de neuk gaat als kerel zijnde nou zittend kletteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |