Volgens je wat?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:05 schreef 2609 het volgende:
wtf man dat doe je toch nietdan ben je echt een wijf volgens mijn
ja kan toch niet man dat je zittend gaat plassen tenzij je niet kan staan ofzo omdat je hendicep hebt of omdat je geen benen hebtquote:Op maandag 21 juli 2008 20:08 schreef Mr-Coffee het volgende:
Mensen die een topic openen over het plas gedrag van anderen.
Ik ook, ik ga alleen niet zitten in openbare ruimten of wc toiletten, TENZIJ het perfect schoon gehouden wordt.quote:
een man met een avatar van paris hilton & een blaf ratquote:Op maandag 21 juli 2008 20:05 schreef 2609 het volgende:
waarom bespioneer jij plassende mannen ?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:05 schreef 2609 het volgende:
Behalve als je een korte broek draagt, want anders voel je die spetters op je benen.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:09 schreef 2609 het volgende:
[..]
ja kan toch niet man dat je zittend gaat plassen tenzij je niet kan staan ofzo omdat je hendicep hebt of omdat je geen benen hebt
ik wist ook niet dat die mannen er waren maar ik las in relatiesforum hierzo iemand die dat doet!!quote:Op maandag 21 juli 2008 20:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
waarom bespioneer jij plassende mannen ?
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:32 schreef Jovatov het volgende:
Ik zit thuis ook gewoon op de pot.
Hoef je ook niet te mikken, alleen naar beneden te douwen
hahahahahahahaha die is echt fatoequote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:05 schreef 2609 het volgende:
Wat is er in godsnaam vernederend aan zittend plassen?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:46 schreef LXIV het volgende:
Mannen die zittend plassen zijn echt überfags. Onvoorstelbaar dat ze zover onder de plak zijn geraakt dat ze hiertoe bereid zijn. Rijd jezelf dan met 180 tegen een betonnen muur zou ik zeggen. Dat is minder vernederend en je voelt er niks van.
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:46 schreef LXIV het volgende:
Mannen die zittend plassen zijn echt überfags. Onvoorstelbaar dat ze zover onder de plak zijn geraakt dat ze hiertoe bereid zijn. Rijd jezelf dan met 180 tegen een betonnen muur zou ik zeggen. Dat is minder vernederend en je voelt er niks van.
Mannen die staand pissen en de hele wc onderspetteren zijn daarentegen verdomd asociaal en ongelooflijk onaantrekkelijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:46 schreef LXIV het volgende:
Geen idee.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam vernederend aan zittend plassen?
Er zijn ook topschutters hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mannen die staand pissen en de hele wc onderspetteren zijn daarentegen verdomd asociaal en ongelooflijk onaantrekkelijk.
Precies!!quote:Op maandag 21 juli 2008 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mannen die staand pissen en de hele wc onderspetteren zijn daarentegen verdomd asociaal en ongelooflijk onaantrekkelijk.
Je kan de WC bril ook omhoog doenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Precies!!Kijk, dat je staand gaat pissen bij zo'n urinoir, okee, maar bij een normale pot ga je maar gewoon lekker zitten. Wel zo fris voor de volgende die op die plee moet gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |