abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:38:08 #226
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_60272211
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:49 schreef Juup© het volgende:

[..]

Als jij dat doet tijdens het douchen ben jij qua milieu goed bezig, jij spaart immers water uit
Nou... die dertig seconden loopt de douche natuurlijk wel door...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_60272219
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:36 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Wat is je probleem dan? Ik vind het gewoon lachwekkend dat er hier lui rondlopen die zich aangetast voelen in hun mannelijkheid als ze zittend plassen. Dat is gewoon triest. Alsof je mannelijkheid bepaald word door wel of niet zitten plassen. Echt het slaat gewoon nergens op en het zit gewoon tussen je oren.
nee het gaat erom dat je zwicht voor vrouwen. Nu moet je zittend zeiken, morgen moet je afwassen.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:38:45 #228
136 V.
pi_60272224
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:37 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Beter dan dat je klaarkomt bij de gedachte dat je WoW op het toilet zou kunnen spelen, zittend terwijl je plast.
Ik vind het allebei te sip, is dat ook goed?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:39:55 #229
136 V.
pi_60272254
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:38 schreef Salsaneck het volgende:

[..]

nee het gaat erom dat je zwicht voor vrouwen. Nu moet je zittend zeiken, morgen moet je afwassen.
Ja... en voor je het weet gooi je ook een was in de wasmachine. Verschrikkelijk. Daar heb je namelijk vrouwen voor.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_60272257
quote:

[..]

Wat is je probleem dan? Ik vind het gewoon lachwekkend dat er hier lui rondlopen die zich aangetast voelen in hun mannelijkheid als ze zittend plassen. Dat is gewoon triest. Alsof je mannelijkheid bepaald word door wel of niet zitten plassen. Echt het slaat gewoon nergens op en het zit gewoon tussen je oren.
Maar je mannelijkheid bepaalt dat je staand kunt plassen
pi_60272282
Laatste poging, nu normaal posten, niet trollen en/of homofobisch gedrag vertonen aub.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:41:27 #232
136 V.
pi_60272291
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:40 schreef EliseZwart het volgende:

[..]

Je mannelijkheid bepaalt ook dat je je lul makkelijk op een strijkplank onder een heet strijkijzer kunt prakken, maar daarom hoeft het ook nog niet

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_60272293
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:38 schreef Salsaneck het volgende:

[..]

Vaatwasser FTW en er zijn dingen waar ik gerust in mee wil gaan bij vrouwen, maar er zijn ook wel degelijk dingen die ik weiger hoor. Daarbij vind ik zittend plassen gewoon FIJN dus dat heeft sowieso al niks met zwichten voor vrouwen te maken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60272303
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:38 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
Dat klopt. Maar tijdens het urineren ben jij wel de rest van jouw lichaam aan het wassen en gebruikt dus het waswater als wegspoelwater voor de urine en zo spaar jij 7 tot 10 liter voor de wc stortbak uit
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:42:28 #235
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_60272309
quote:

[..]

Mijn probleem? Die is er niet echt, ik vind het gewoon grappig dat er überhaupt mannen zijn die zittend plassen prefereren boven staand plassen.
It's you my love, you who are the stranger
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:42:59 #236
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_60272325
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:35 schreef Verbal het volgende:
Precies. "Ik ben een vent, en een echte vent plast staand. Voor de rest ben ik een kutpuber, maar wel een echte kerel. Want ik plas staand. Dus ben ik een kerel. Dus."

V.
En weer eentje die pist als een bejaarde met rugproblemen..-- of erger, als een vrouw.

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_60272360
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:38 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
Maar in die tijd kan je natuurlijk gewoon je haar wassen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_60272376
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:40 schreef EliseZwart het volgende:

[..]

"Kunt" ja. Het hoeft niet. Jouw vrouwelijkheid bepaald ook dat je op een zeer makkelijke manier geld kan verdienen, maar dat doe je ook niet.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:44:49 #239
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_60272383
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:42 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar tijdens het urineren ben jij wel de rest van jouw lichaam aan het wassen en gebruikt dus het waswater als wegspoelwater voor de urine en zo spaar jij 7 tot 10 liter voor de wc stortbak uit
Dan nog te bedenken dat ik tevens scheer en mijn tanden poets!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:45:57 #240
136 V.
pi_60272423
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:42 schreef Ringo het volgende:

[..]

En weer eentje die pist als een bejaarde met rugproblemen..-- of erger, als een vrouw.

Zeg ik dat Het vooroordeel slaat alleen nergens op. En ik vind zittend plassen door een man niet erg. Doe ik soms inderdaad als ik 's ochtends of 's nachts mijn bed uitrol en geen zin heb om te moeten mikken.

Maar echt treurig is mannen die hun identiteit ontlenen aan hun mannelijke manier van plassen.

Begrijp me goed, zo'n droeftoeter mag je zijn, maar het is wel dieptragisch, hoor.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_60272434
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:42 schreef Ringo het volgende:

[..]

En weer zo'n kortzichtige lamlul die de hele zooi onder sproeit.
pi_60272491
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Dan nog te bedenken dat ik tevens scheer en mijn tanden poets!
Allemaal tegelijk?
pi_60272534
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:42 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Mijn probleem? Die is er niet echt, ik vind het gewoon grappig dat er überhaupt mannen zijn die zittend plassen prefereren boven staand plassen.
Ja hilarisch he? Echt, ik pis in mijn broek. En dat doe ik zittend.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:54:58 #244
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_60272671
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:46 schreef BobbyB het volgende:
En weer iemand die zijn eigen motorisch onvermogen projecteert op anderen. Ga toch punniken knul.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_60272714
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:54 schreef Ringo het volgende:

[..]

En weer iemand die zijn eigen motorisch onvermogen projecteert op anderen. Ga toch punniken knul.
Waar jij je druk om kan maken, echt.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 17:00:49 #246
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_60272853
Zijn de echte mannen al geweest. Die alleen maar doen aan wild kakken en zeiken?
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_60272905
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:46 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik vind het best wel apart dat jij je lul niet eens onder controle kan houden. Dat geeft wel aan dat je flink onder plak zit en flink hard onder de duim gehouden wordt, want ja, je moet wel iemand hebben die jou een beetje leiding geeft.

Mannen die hun eigen lul niet onder controle kunnen houden _!
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_60272972
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:02 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Ik vind het best wel apart dat jij je lul niet eens onder controle kan houden. Dat geeft wel aan dat je flink onder plak zit en flink hard onder de duim gehouden wordt, want ja, je moet wel iemand hebben die jou een beetje leiding geeft.

Mannen die hun eigen lul niet onder controle kunnen houden _!
Misschien moet je eens leren lezen. Heb al gezegd dat ik ook wel degelijk staand plas, behalve thuis. Maar dat heeft meer te maken met de ranzige toiletbrillen in openbare toiletten door al die stoere staandzeikende mannen.
pi_60272980
Sinds ik met enige regelmaat de wc schoonmaak ben ik fan van mannen die zittend plassen. Scheelt weer druppels naast de pot enzo. (En dat heeft geen reet met mikken te maken, je spettert gewoon)
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  dinsdag 22 juli 2008 @ 17:05:44 #250
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_60272981
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:56 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Waar jij je druk om kan maken, echt.
Haha moet jij zeggen. Een beetje man kan toch wel recht stralen of niet. Waarom dan alles onder sproeien?

Fuck man, je vraagt je moeder zeker ook of ze je billen af kan vegen!
It's you my love, you who are the stranger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')