Yep scheren en pissen tegelijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:58 schreef stbabylon het volgende:
Plassen in de douche! Top!
Of fokkers zijn gewoon eerlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:03 schreef Inverted_World het volgende:
Ik denk dat dit iets over de meeste fokkers zegt, ik denk dat als je dit aan random personen zou vragen dat hooguit 5% zegt dat ze zittend plassen.
WHAHAHAHAHA Briljantquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:09 schreef JanusAnus het volgende:
Het heeft nog best lang geduurd voordat dit topic over schijten in de douche ging. Dat is wel eens anders geweest.
Ook leuk dat sommige fokkers schijten in de douche. Maar zittend pissen als je zat bent raar vindenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:09 schreef JanusAnus het volgende:
Het heeft nog best lang geduurd voordat dit topic over schijten in de douche ging. Dat is wel eens anders geweest.
Mensen die zich al gay voelen bij zo iets kleins, missen gewoon een hoop andere mannelijkheid. Ik heb genoeg mannelijkheid in me waardoor ik gewoon zittend kan plassen zonder me aangetast te voelen in mijn mannelijkheid.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:09 schreef Salsaneck het volgende:
Hoe gay dit, het gaat niet om het feit dat de plee onder de zeik zit. Staand pissen is wat ons mannen onderscheid van de vrouwen. Stelletje fags!
Ik vind de wc bril omhoog doen al gay genoeg, laat staan zitten zeiken.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:09 schreef JanusAnus het volgende:
QFTquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:17 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jij nog steeds omdat je zittend plast. Fag.
Jij bent anders degene die er moeite mee heeft, en wie doen bijna altijd moeilijk? Juist, vrouwen. Dus nogmaals; wie is er de fag? Ik niet, ik kom er tenminste eerlijk voor uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:17 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jij nog steeds omdat je zittend plast.
Edit: zo als je erover praat lijk je net een vrouw, je gevoelens over het zittend plassen en zo.![]()
Wat heeft de Quantum field theory er nu weer mee te maken?quote:
Quoted For Truthquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat heeft de Quantum field theory er nu weer mee te maken?
Die indruk had ik ook!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:03 schreef Inverted_World het volgende:
Ik denk dat dit iets over de meeste fokkers zegt, ik denk dat als je dit aan random personen zou vragen dat hooguit 5% zegt dat ze zittend plassen.
Zozo. Wat een hoog niveau heb jij: " WAT JE SEGT BEN JE SELLUF"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:22 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Wel jammer van Herbertje ja, hij zei dat hij te druk bezig was met jou
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:30 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha, jij bent echt stoer op internet!
Precies. "Ik ben een vent, en een echte vent plast staand. Voor de rest ben ik een kutpuber, maar wel een echte kerel. Want ik plas staand. Dus ben ik een kerel. Dus."quote:Op maandag 21 juli 2008 20:06 schreef Kanonskogel het volgende:
Gasten die staand plassen om hun mannelijkheid te bewijzen![]()
Wat is je probleem dan? Ik vind het gewoon lachwekkend dat er hier lui rondlopen die zich aangetast voelen in hun mannelijkheid als ze zittend plassen. Dat is gewoon triest. Alsof je mannelijkheid bepaald word door wel of niet zitten plassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:24 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dus omdat ik jou uitlach omdat je zittend plast, heb ik er moeite mee?Gast, ik vind het gewoon grappig en echt te gay, haha.
Hoewel ik trouwens niets tegen homo's heb hoor, laten we dat voorop stellen.
Beter dan dat je klaarkomt bij de gedachte dat je WoW op het toilet zou kunnen spelen, zittend terwijl je plast.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Precies. "Ik ben een vent, en een echte vent plast staand. Voor de rest ben ik een kutpuber, maar wel een echte kerel. Want ik plas staand. Dus ben ik een kerel. Dus."
V.
Nou... die dertig seconden loopt de douche natuurlijk wel door...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij dat doet tijdens het douchen ben jij qua milieu goed bezig, jij spaart immers water uit
nee het gaat erom dat je zwicht voor vrouwen. Nu moet je zittend zeiken, morgen moet je afwassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is je probleem dan? Ik vind het gewoon lachwekkend dat er hier lui rondlopen die zich aangetast voelen in hun mannelijkheid als ze zittend plassen. Dat is gewoon triest. Alsof je mannelijkheid bepaald word door wel of niet zitten plassen.Echt het slaat gewoon nergens op en het zit gewoon tussen je oren.
Ik vind het allebei te sip, is dat ook goed?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:37 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Beter dan dat je klaarkomt bij de gedachte dat je WoW op het toilet zou kunnen spelen, zittend terwijl je plast.
Ja... en voor je het weet gooi je ook een was in de wasmachine. Verschrikkelijk. Daar heb je namelijk vrouwen voor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:38 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
nee het gaat erom dat je zwicht voor vrouwen. Nu moet je zittend zeiken, morgen moet je afwassen.
Maar je mannelijkheid bepaalt dat je staand kunt plassenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is je probleem dan? Ik vind het gewoon lachwekkend dat er hier lui rondlopen die zich aangetast voelen in hun mannelijkheid als ze zittend plassen. Dat is gewoon triest. Alsof je mannelijkheid bepaald word door wel of niet zitten plassen.Echt het slaat gewoon nergens op en het zit gewoon tussen je oren.
Je mannelijkheid bepaalt ook dat je je lul makkelijk op een strijkplank onder een heet strijkijzer kunt prakken, maar daarom hoeft het ook nog nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:40 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Maar je mannelijkheid bepaalt dat je staand kunt plassen
Vaatwasser FTW en er zijn dingen waar ik gerust in mee wil gaan bij vrouwen, maar er zijn ook wel degelijk dingen die ik weiger hoor. Daarbij vind ik zittend plassen gewoon FIJN dus dat heeft sowieso al niks met zwichten voor vrouwen te maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:38 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
nee het gaat erom dat je zwicht voor vrouwen. Nu moet je zittend zeiken, morgen moet je afwassen.
Dat klopt. Maar tijdens het urineren ben jij wel de rest van jouw lichaam aan het wassen en gebruikt dus het waswater als wegspoelwater voor de urine en zo spaar jij 7 tot 10 liter voor de wc stortbak uitquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou... die dertig seconden loopt de douche natuurlijk wel door...
V.
Mijn probleem? Die is er niet echt, ik vind het gewoon grappig dat er überhaupt mannen zijn die zittend plassen prefereren boven staand plassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:35 schreef Verbal het volgende:
Precies. "Ik ben een vent, en een echte vent plast staand. Voor de rest ben ik een kutpuber, maar wel een echte kerel. Want ik plas staand. Dus ben ik een kerel. Dus."
V.
Maar in die tijd kan je natuurlijk gewoon je haar wassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou... die dertig seconden loopt de douche natuurlijk wel door...
V.
"Kunt" ja. Het hoeft niet. Jouw vrouwelijkheid bepaald ook dat je op een zeer makkelijke manier geld kan verdienen, maar dat doe je ook niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:40 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Maar je mannelijkheid bepaalt dat je staand kunt plassen
Dan nog te bedenken dat ik tevens scheer en mijn tanden poets!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar tijdens het urineren ben jij wel de rest van jouw lichaam aan het wassen en gebruikt dus het waswater als wegspoelwater voor de urine en zo spaar jij 7 tot 10 liter voor de wc stortbak uit
Zeg ik datquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:42 schreef Ringo het volgende:
[..]En weer eentje die pist als een bejaarde met rugproblemen..-- of erger, als een vrouw.
En weer zo'n kortzichtige lamlul die de hele zooi onder sproeit.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:42 schreef Ringo het volgende:
[..]En weer eentje die pist als een bejaarde met rugproblemen..-- of erger, als een vrouw.
Allemaal tegelijk?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dan nog te bedenken dat ik tevens scheer en mijn tanden poets!
Ja hilarisch he? Echt, ik pis in mijn broek. En dat doe ik zittend.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:42 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Mijn probleem? Die is er niet echt, ik vind het gewoon grappig dat er überhaupt mannen zijn die zittend plassen prefereren boven staand plassen.
En weer iemand die zijn eigen motorisch onvermogen projecteert op anderen. Ga toch punniken knul.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:46 schreef BobbyB het volgende:
En weer zo'n kortzichtige lamlul die de hele zooi onder sproeit.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
En weer iemand die zijn eigen motorisch onvermogen projecteert op anderen. Ga toch punniken knul.
Ik vind het best wel apart dat jij je lul niet eens onder controle kan houden. Dat geeft wel aan dat je flink onder plak zit en flink hard onder de duim gehouden wordt, want ja, je moet wel iemand hebben die jou een beetje leiding geeft.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En weer zo'n kortzichtige lamlul die de hele zooi onder sproeit.
Misschien moet je eens leren lezen. Heb al gezegd dat ik ook wel degelijk staand plas, behalve thuis. Maar dat heeft meer te maken met de ranzige toiletbrillen in openbare toiletten door al die stoere staandzeikende mannen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik vind het best wel apart dat jij je lul niet eens onder controle kan houden. Dat geeft wel aan dat je flink onder plak zit en flink hard onder de duim gehouden wordt, want ja, je moet wel iemand hebben die jou een beetje leiding geeft.
Mannen die hun eigen lul niet onder controle kunnen houden_!
Haha moet jij zeggen. Een beetje man kan toch wel recht stralen of niet.quote:
Wel typisch dat de staandzeikende mensen niet kunnen lezen. Misschien is het dan toch een vorm van algemene ontwikkeling.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha moet jij zeggen. Een beetje man kan toch wel recht stralen of niet.Waarom dan alles onder sproeien?
Fuck man, je vraagt je moeder zeker ook of ze je billen af kan vegen!
Leuk dat jij met ons wilt delen hoe jouw rolstoel eruit ziet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mannen die zittend plassen hebben vast zo'n ding:
[ afbeelding ]
En doordat ze gehandicapt zijn kunnen ze idd hun lul niet onder controle houden. Ondanks de joystick om te oefenen...
Toiletbril moet je gewoon omhoog doen voor alle zekerheid. Ik spetter iig niet. Controleer ook altijd alles voordat ik weer vertrek.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien moet je eens leren lezen. Heb al gezegd dat ik ook wel degelijk staand plas, behalve thuis. Maar dat heeft meer te maken met de ranzige toiletbrillen in openbare toiletten door al die stoere staandzeikende mannen.
Je bent niet geschikt als KLB-mod.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Leuk dat jij met ons wilt delen hoe jouw rolstoel eruit ziet.
Jij mist de kwalificaties om dat te kunnen beoordelenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Je bent niet geschikt als KLB-mod.
Ik pis staand, en als dat betekent dat ik 1x per twee weken de plee schoonmaak ipv 1x per maand dan maakt me dat geen flikker uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:05 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Sinds ik met enige regelmaat de wc schoonmaak ben ik fan van mannen die zittend plassen.Scheelt weer druppels naast de pot enzo. (En dat heeft geen reet met mikken te maken, je spettert gewoon)
Geschikt, ongeschikt als mod En ontopic, pissen doe je als man natuurlijk gewoon staand, daar is geen discussie overquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Leuk dat jij met ons wilt delen hoe jouw rolstoel eruit ziet.
Eens.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:02 schreef Samson het volgende:
Grappig trouwens dat deze hele discussie eigenlijk helemaal niet over zittend of staand pissen gaat, maar of de vrouw of de man de broek aan heeft. Het is toch algemeen bekend dat het op openbare vrouwentoiletten altijd een enorme puinhoop is, erger dan bij de mannen. En die zijn dus zo netjes zittend aan het plassen.... Vrouwen trekken ook altijd de halve wc rol leeg, lekker goed voor het milieu en het merendeel van de mannen weet heus wel hoe ze zonder spetteren in de pot moeten piesen. Vrouwen balen er gewoon van dat zij tijdens uitgaan of in omstandigheden waar geen toilet is het niet zo makkelijk hebben als mannen. Ipv dat je dat gewoon accepteert en de mannen niet oplegt om te gaan zitten op je plee. Het gaat dus hier helemaal niet om het gespetter (dat er veelal dus helemaal niet is....)
Gatverdamme smeerpijp.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:14 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik pis staand, en als dat betekent dat ik 1x per twee weken de plee schoonmaak ipv 1x per maand dan maakt me dat geen flikker uit.
Hop hop, jij moet snel terug naar het wondersponsjestopicquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gatverdamme smeerpijp.
Een toilet maak je dagelijks of op zijn minst een keer per week schoon.
Zeker als je zo'n staande zeikerd bent. Als je dan maar eens per maand het toilet schoonmaakt moet je de gele spetters er zowat met een plamuurmes afsteken goorlap.
[_] geschiktquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Helaas dikke fail. Je valt in hetzelfde rijtje als Bob-B.![]()
Zoveel reacties aanpassen om wat dan ook, en dan zogenaamd garpig uit de hoek proberen te komen.
Een KLB-mod moet er zijn voor de sier, niet voor de reactiescontrole
Ah... koetsjie koetsjie....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Helaas dikke fail. Je valt in hetzelfde rijtje als Bob-B.![]()
Zoveel reacties aanpassen om wat dan ook, en dan zogenaamd garpig uit de hoek proberen te komen.
Een KLB-mod moet er zijn voor de sier, niet voor de reactiescontrole
Du hast gefehlt, rare instellinge, 6pagina'squote:
Wat een vergelijkingquote:Ojah en voor alle stoere jongens die zeggen 'Waarom zitten als je kan staan?!' ... bied vervolg eens een oude invalide een stoel aan in de bus ipv plomp te blijven zitten. Staan ftw toch?
Zielig voor je huis... Die kon er ook niks aan doen dat er een vrouw wannabe in woonde...quote:Ik moet trouwens bij dit onderwerp terugdenken aan een aantal Joegvrienden (lees; Joegomannen = machopubliek) die mij altijd de huis volscholden als zij naar de urinoirs gingen en ik naar de plee. Het soort publiek speelt hier dus een grote rol in
En terecht.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:16 schreef Dejannn het volgende:
Ik moet trouwens bij dit onderwerp terugdenken aan een aantal Joegvrienden (lees; Joegomannen = machopubliek) die mij altijd de huis volscholden als zij naar de urinoirs gingen en ik naar de plee.
Haha, en terecht dat ze dat deden!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:16 schreef Dejannn het volgende:
Ik moet trouwens bij dit onderwerp terugdenken aan een aantal Joegvrienden (lees; Joegomannen = machopubliek) die mij altijd de huis volscholden als zij naar de urinoirs gingen en ik naar de plee. Het soort publiek speelt hier dus een grote rol in
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:27 schreef J.Herrer het volgende:
Als ik zit te stinken pis ik gewoon zittend, wat is je probleem? ik ga niet helemaal opstaan enzo
1x per dag!? jezus hoeveel tijd dacht je dat ik had? Ik gebruik die plee hoogstens 1-2x per dag (Ik schijt op het werk en pis 's ochtends onder de douchequote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gatverdamme smeerpijp.
Een toilet maak je dagelijks of op zijn minst een keer per week schoon.
Zeker als je zo'n staande zeikerd bent. Als je dan maar eens per maand het toilet schoonmaakt moet je de gele spetters er zowat met een plamuurmes afsteken goorlap.
Onder de douche pissenquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
1x per dag!? jezus hoeveel tijd dacht je dat ik had? Ik gebruik die plee hoogstens 1-2x per dag (Ik schijt op het werk en pis 's ochtends onder de douche)
Echt jij leeft in een andere wereld als je dacht dat je met een fulltime baan ook nog eens tijd / zin hebt om iedere dag je huis schoon te maken.
Hehe koningquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
1x per dag!? jezus hoeveel tijd dacht je dat ik had? Ik gebruik die plee hoogstens 1-2x per dag (Ik schijt op het werk en pis 's ochtends onder de douche)
Echt jij leeft in een andere wereld als je dacht dat je met een fulltime baan ook nog eens tijd / zin hebt om iedere dag je huis schoon te maken.
Jij denkt dat je de enige bent met een fulltime baan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik ben iig geen cleanfreak die het nodig vind om iedere dag zijn huis te poetsen. Kan mijn tijd wel beter besteden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jij denkt dat je de enige bent met een fulltime baan?
Lezen was nooit je sterkste punt hèquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef 2609 het volgende:
wtf man i kben 1 dag niet hier en meteen zoveel gepost ik wist dat ik goed topic had gemaakt iedereen is het ook met me eens kan niet anders
Ik weet niet hoe jouw huis eruit ziet maar mijn huis is groter dan alleen het toilet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik ben iig geen cleanfreak die het nodig vind om iedere dag zijn huis te poetsen. Kan mijn tijd wel beter besteden.
Als ik ooit een vrouw tegenkom die op mij valt omdat ik als een macho pis dan weet ik direct wie ik moet bellenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:37 schreef helldeskr het volgende:
Mannen , mannen het is heel simpel eigenlijk...
Als ik alleen ben pis ik zittend..liefst in combi met ff schijten..
Boekie, peukie erbij ff relaxen....
Is er een potentieel nuekvriendinnetje in huis..dan de badkamerdeur open houden en staand pissen.
Ff richten zodat je niet op t plateau pist maar in t water..dat klettert dan zo lekker.
Net alsof je pist als een paard..das dan weer imponerend macho gedrag
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:37 schreef helldeskr het volgende:
Mannen , mannen het is heel simpel eigenlijk...
Als ik alleen ben pis ik zittend..liefst in combi met ff schijten..
Boekie, peukie erbij ff relaxen....
Is er een potentieel nuekvriendinnetje in huis..dan de badkamerdeur open houden en staand pissen.
Ff richten zodat je niet op t plateau pist maar in t water..dat klettert dan zo lekker.
Net alsof je pist als een paard..das dan weer imponerend macho gedrag
Als ik niet kook hoef ik niks schoon te maken op het aanrecht. Als ik de vloer niet smerig vind hoef ik ook niet te stofzuigen. Ik zal vanavond eens een foto maken van mijn wc en dan zul je zien dat zelfs na 1,5 week STAAND pissen deze er nog brandschoon uitziet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw huis eruit ziet maar mijn huis is groter dan alleen het toilet.![]()
Maar toilet, aanrechtblad, gasfornuis, snijplanken e.d. zijn wel dingen die ik dagelijks schoonmaak ja. Twee tellen werk en wel zo hygiënisch. Maar als jij als een varken IT'er wilt leven ga vooral je gang.
Edit; had even iets verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik ben iig geen cleanfreak die het nodig vind om iedere dag zijn huis te poetsen. Kan mijn tijd wel beter besteden.
Hij pist tenminste wel staandquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ach T, jij bent vast zo'n vrouw die eerst een leuke HTS'er of HEAO'er aan de haak slaat, gaat samenwonen, trouwen et cetera, en vervolgens de arme man helemaal tam maakt, de afwas leert, en zelfs zo weet af te richten dat hij zittend 'op het potje gaat.'
Daarna ga je hem toch wel heel erg saai vinden, mannetje wordt waarschijnlijk vanzelf al minder potent, maar mag er sowieso niet meer op.
Vervolgens kom ga jij met een vriendin naar een popconcert en loopt daar een stoere biker, militair of zakenman tegen het lijf, springt bij hem achterop de brommert en laat je achter de Zeedijk door hem volblaffen. Zo gaat het iedere keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |