QFTquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:17 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jij nog steeds omdat je zittend plast. Fag.
Jij bent anders degene die er moeite mee heeft, en wie doen bijna altijd moeilijk? Juist, vrouwen. Dus nogmaals; wie is er de fag? Ik niet, ik kom er tenminste eerlijk voor uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:17 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jij nog steeds omdat je zittend plast.
Edit: zo als je erover praat lijk je net een vrouw, je gevoelens over het zittend plassen en zo.![]()
Wat heeft de Quantum field theory er nu weer mee te maken?quote:
Quoted For Truthquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat heeft de Quantum field theory er nu weer mee te maken?
Die indruk had ik ook!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:03 schreef Inverted_World het volgende:
Ik denk dat dit iets over de meeste fokkers zegt, ik denk dat als je dit aan random personen zou vragen dat hooguit 5% zegt dat ze zittend plassen.
Zozo. Wat een hoog niveau heb jij: " WAT JE SEGT BEN JE SELLUF"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:22 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Wel jammer van Herbertje ja, hij zei dat hij te druk bezig was met jou
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:30 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha, jij bent echt stoer op internet!
Precies. "Ik ben een vent, en een echte vent plast staand. Voor de rest ben ik een kutpuber, maar wel een echte kerel. Want ik plas staand. Dus ben ik een kerel. Dus."quote:Op maandag 21 juli 2008 20:06 schreef Kanonskogel het volgende:
Gasten die staand plassen om hun mannelijkheid te bewijzen![]()
Wat is je probleem dan? Ik vind het gewoon lachwekkend dat er hier lui rondlopen die zich aangetast voelen in hun mannelijkheid als ze zittend plassen. Dat is gewoon triest. Alsof je mannelijkheid bepaald word door wel of niet zitten plassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:24 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dus omdat ik jou uitlach omdat je zittend plast, heb ik er moeite mee?Gast, ik vind het gewoon grappig en echt te gay, haha.
Hoewel ik trouwens niets tegen homo's heb hoor, laten we dat voorop stellen.
Beter dan dat je klaarkomt bij de gedachte dat je WoW op het toilet zou kunnen spelen, zittend terwijl je plast.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Precies. "Ik ben een vent, en een echte vent plast staand. Voor de rest ben ik een kutpuber, maar wel een echte kerel. Want ik plas staand. Dus ben ik een kerel. Dus."
V.
Nou... die dertig seconden loopt de douche natuurlijk wel door...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij dat doet tijdens het douchen ben jij qua milieu goed bezig, jij spaart immers water uit
nee het gaat erom dat je zwicht voor vrouwen. Nu moet je zittend zeiken, morgen moet je afwassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is je probleem dan? Ik vind het gewoon lachwekkend dat er hier lui rondlopen die zich aangetast voelen in hun mannelijkheid als ze zittend plassen. Dat is gewoon triest. Alsof je mannelijkheid bepaald word door wel of niet zitten plassen.Echt het slaat gewoon nergens op en het zit gewoon tussen je oren.
Ik vind het allebei te sip, is dat ook goed?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:37 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Beter dan dat je klaarkomt bij de gedachte dat je WoW op het toilet zou kunnen spelen, zittend terwijl je plast.
Ja... en voor je het weet gooi je ook een was in de wasmachine. Verschrikkelijk. Daar heb je namelijk vrouwen voor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:38 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
nee het gaat erom dat je zwicht voor vrouwen. Nu moet je zittend zeiken, morgen moet je afwassen.
Maar je mannelijkheid bepaalt dat je staand kunt plassenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is je probleem dan? Ik vind het gewoon lachwekkend dat er hier lui rondlopen die zich aangetast voelen in hun mannelijkheid als ze zittend plassen. Dat is gewoon triest. Alsof je mannelijkheid bepaald word door wel of niet zitten plassen.Echt het slaat gewoon nergens op en het zit gewoon tussen je oren.
Je mannelijkheid bepaalt ook dat je je lul makkelijk op een strijkplank onder een heet strijkijzer kunt prakken, maar daarom hoeft het ook nog nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:40 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Maar je mannelijkheid bepaalt dat je staand kunt plassen
Vaatwasser FTW en er zijn dingen waar ik gerust in mee wil gaan bij vrouwen, maar er zijn ook wel degelijk dingen die ik weiger hoor. Daarbij vind ik zittend plassen gewoon FIJN dus dat heeft sowieso al niks met zwichten voor vrouwen te maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:38 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
nee het gaat erom dat je zwicht voor vrouwen. Nu moet je zittend zeiken, morgen moet je afwassen.
Dat klopt. Maar tijdens het urineren ben jij wel de rest van jouw lichaam aan het wassen en gebruikt dus het waswater als wegspoelwater voor de urine en zo spaar jij 7 tot 10 liter voor de wc stortbak uitquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou... die dertig seconden loopt de douche natuurlijk wel door...
V.
Mijn probleem? Die is er niet echt, ik vind het gewoon grappig dat er überhaupt mannen zijn die zittend plassen prefereren boven staand plassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:35 schreef Verbal het volgende:
Precies. "Ik ben een vent, en een echte vent plast staand. Voor de rest ben ik een kutpuber, maar wel een echte kerel. Want ik plas staand. Dus ben ik een kerel. Dus."
V.
Maar in die tijd kan je natuurlijk gewoon je haar wassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou... die dertig seconden loopt de douche natuurlijk wel door...
V.
"Kunt" ja. Het hoeft niet. Jouw vrouwelijkheid bepaald ook dat je op een zeer makkelijke manier geld kan verdienen, maar dat doe je ook niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:40 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Maar je mannelijkheid bepaalt dat je staand kunt plassen
Dan nog te bedenken dat ik tevens scheer en mijn tanden poets!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar tijdens het urineren ben jij wel de rest van jouw lichaam aan het wassen en gebruikt dus het waswater als wegspoelwater voor de urine en zo spaar jij 7 tot 10 liter voor de wc stortbak uit
Zeg ik datquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:42 schreef Ringo het volgende:
[..]En weer eentje die pist als een bejaarde met rugproblemen..-- of erger, als een vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |