Met zo'n ranzige plastuit zeker?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:07 schreef solar22 het volgende:
Verbazingwekkend dit
Ik had niet verwacht dat er nog zoveel mannen zitten pissen en ik altijd maar denken dat alleen homo's dat deden (of misschien is dat alsnog het geval)
Enfin de volgende topic gaat zeker over vrouwen die staand plassen? (wat dan wel weer ok is)
En als een man zegt dat ik mooi ben is het ineens minder waar? Ik trek me niks aan van geslachtelijke grenzen. Ik ben zeer vooruitstrevend.quote:
Waarom zitten als je kunt staanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:08 schreef zovty het volgende:
Waarom staan als je kunt zitten?
Dat zei ik heul niet. Maar ik neem Juicyhil niet echt serieus, vandaarquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als een man zegt dat ik mooi ben is het ineens minder waar?
Daar is ook niks mis mee.quote:Ik trek me niks aan van geslachtelijke grenzen. Ik ben zeer vooruitstrevend.
Mijn wereldbeeld over dat vrouwen niet poepen is ook al lang geleden vergaan, dus niet mouwen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:32 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Waarom zitten als je kunt staan![]()
Ik vind het schrikbarend hoeveel mannen er zittend plassen. Daar gaat mijn wereldbeeld.![]()
[ afbeelding ]
Maar die 'mannen' zitten dan wel allemaal dik onder de plakquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn wereldbeeld over dat vrouwen niet poepen is ook al lang geleden vergaan, dus niet mouwen.
De mannen die zittend plassen zijn bij voorbaat ook geen échte mannen. Maar watjes. Pff het moet niet gekker worden zeg, zittend plassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Maar die 'mannen' zitten dan wel allemaal dik onder de plakIk kan me niet voorstellen dat iemand vrijwillig zittend gaat plassen (als hij het ook staand kan).
Zittend plassen heeft toch een paar handelingen meer nodig dan staand, lijkt me.
Ja, maar ik besteed gewoon graag aandacht aan het laten wegvloeien van bepaalde vloeistoffen uit mijn lichaam. Tenzij ik ergens anders ben (bijv. werk of een publiek toilet) daar ga ik liever niet zitten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Maar die 'mannen' zitten dan wel allemaal dik onder de plakIk kan me niet voorstellen dat iemand vrijwillig zittend gaat plassen (als hij het ook staand kan).
Zittend plassen heeft toch een paar handelingen meer nodig dan staand, lijkt me.
Ga je dan ook een boekje oid erbij pakken?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik besteed gewoon graag aandacht aan het laten wegvloeien van bepaalde vloeistoffen uit mijn lichaam. Tenzij ik ergens anders ben (bijv. werk of een publiek toilet) daar ga ik liever niet zitten.
Dat zegt genoeg over jouw voorstellingsvermogen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Ik mag niet meer zwaar tillen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
waarom gaan zo veel mensen zittend plassen?? Hebben zij een vermoeiende manier van staan? zijn deze individuen lui? kunnen deze 'personen' niet mikken? waarom vraag ik jullie? Staand plassen is een van de grootste en mooiste dingen die god ons als man gegeven heeft waarom weigeren jullie dit geweldig gift niet te gebruiken?
Staand plassen kost ook extra handelingen, bril omhoog, bril omlaag of een boel flak van de vrouwen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Nieuwe Revu en sinds kort de NRC Next 's ochtends.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:41 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Ga je dan ook een boekje oid erbij pakken?
Nee, zolang duurt dat niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:41 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Ga je dan ook een boekje oid erbij pakken?
Als jij dat doet tijdens het douchen ben jij qua milieu goed bezig, jij spaart immers water uitquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:48 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik zeik altijd zittend in de douche, weetje hoe hip? Heel hip!
Waarom was mijn lul laatst bruin danquote:
Omdat niet altijd alles is wat het lijkt...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waarom was mijn lul laatst bruin dan
Te. Fucking. Grafisch.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:58 schreef stbabylon het volgende:
Plassen in de douche! Top!
Poepen is wat lastiger, moet je het zo met je tenen door het putje drukken, komt het er als playdough tussen je tenen uitzetten, maar het is te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |