abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60269802
Verbazingwekkend dit
Ik had niet verwacht dat er nog zoveel mannen zitten pissen en ik altijd maar denken dat alleen homo's dat deden (of misschien is dat alsnog het geval)

Enfin de volgende topic gaat zeker over vrouwen die staand plassen? (wat dan wel weer ok is)
pi_60269888
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:07 schreef solar22 het volgende:
Verbazingwekkend dit
Ik had niet verwacht dat er nog zoveel mannen zitten pissen en ik altijd maar denken dat alleen homo's dat deden (of misschien is dat alsnog het geval)

Enfin de volgende topic gaat zeker over vrouwen die staand plassen? (wat dan wel weer ok is)
Met zo'n ranzige plastuit zeker?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60270083
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:53 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik.
[..]

pwnd
En als een man zegt dat ik mooi ben is het ineens minder waar? Ik trek me niks aan van geslachtelijke grenzen. Ik ben zeer vooruitstrevend.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 15:30:13 #179
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_60270369
Zijn er serieus mannen die zittend plassen dan? Ik bedoel, zit niet iedereen hier te kloten of zo. Ik kan het me niet echt voorstellen namelijk, nog nooit gedaan, lijkt me überkut. Haha tering
It's you my love, you who are the stranger
pi_60270413
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:08 schreef zovty het volgende:
Waarom staan als je kunt zitten?
Waarom zitten als je kunt staan

Ik vind het schrikbarend hoeveel mannen er zittend plassen. Daar gaat mijn wereldbeeld.
pi_60270418
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:19 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En als een man zegt dat ik mooi ben is het ineens minder waar?
Dat zei ik heul niet. Maar ik neem Juicyhil niet echt serieus, vandaar
quote:
Ik trek me niks aan van geslachtelijke grenzen. Ik ben zeer vooruitstrevend.
Daar is ook niks mis mee.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60270453
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:32 schreef EliseZwart het volgende:

[..]

Waarom zitten als je kunt staan

Ik vind het schrikbarend hoeveel mannen er zittend plassen. Daar gaat mijn wereldbeeld.
[ afbeelding ]
Mijn wereldbeeld over dat vrouwen niet poepen is ook al lang geleden vergaan, dus niet mouwen.
pi_60270507
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:33 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Mijn wereldbeeld over dat vrouwen niet poepen is ook al lang geleden vergaan, dus niet mouwen.
Maar die 'mannen' zitten dan wel allemaal dik onder de plak Ik kan me niet voorstellen dat iemand vrijwillig zittend gaat plassen (als hij het ook staand kan).

Zittend plassen heeft toch een paar handelingen meer nodig dan staand, lijkt me.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 15:37:05 #184
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_60270565
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef EliseZwart het volgende:

[..]

Maar die 'mannen' zitten dan wel allemaal dik onder de plak Ik kan me niet voorstellen dat iemand vrijwillig zittend gaat plassen (als hij het ook staand kan).

Zittend plassen heeft toch een paar handelingen meer nodig dan staand, lijkt me.
De mannen die zittend plassen zijn bij voorbaat ook geen échte mannen. Maar watjes. Pff het moet niet gekker worden zeg, zittend plassen.
It's you my love, you who are the stranger
pi_60270590
quote:

[..]

Ja, maar ik besteed gewoon graag aandacht aan het laten wegvloeien van bepaalde vloeistoffen uit mijn lichaam. Tenzij ik ergens anders ben (bijv. werk of een publiek toilet) daar ga ik liever niet zitten.
pi_60270692
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:38 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, maar ik besteed gewoon graag aandacht aan het laten wegvloeien van bepaalde vloeistoffen uit mijn lichaam. Tenzij ik ergens anders ben (bijv. werk of een publiek toilet) daar ga ik liever niet zitten.
Ga je dan ook een boekje oid erbij pakken?
pi_60270733
quote:

[..]

Dat zegt genoeg over jouw voorstellingsvermogen.
pi_60270767
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
waarom gaan zo veel mensen zittend plassen?? Hebben zij een vermoeiende manier van staan? zijn deze individuen lui? kunnen deze 'personen' niet mikken? waarom vraag ik jullie? Staand plassen is een van de grootste en mooiste dingen die god ons als man gegeven heeft waarom weigeren jullie dit geweldig gift niet te gebruiken?

Ik mag niet meer zwaar tillen.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60270773
quote:

[..]

Staand plassen kost ook extra handelingen, bril omhoog, bril omlaag of een boel flak van de vrouwen.

En voor een vrouw lijkt het misschien heel bijzonder, staand pissen, maar is echt niks anders aan dan zittend plassen.

In het geval van knopen in je broek ipv rits is er alleen de extra handeling van je broek naar beneden en zitten. Is nog wel te doen hoor. En als je plots ook moet schijten, zit je er toch.
pi_60270790
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:41 schreef EliseZwart het volgende:

[..]

Nieuwe Revu en sinds kort de NRC Next 's ochtends.
pi_60270807
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:41 schreef EliseZwart het volgende:

[..]

Nee, zolang duurt dat niet.

dinsdag 22 juli 2008 @ 15:48:53 #192
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_60270896
Ik zeik altijd zittend in de douche, weetje hoe hip? Heel hip!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  dinsdag 22 juli 2008 @ 15:49:31 #193
68988 Lexjuuuh
Sarcast pur sang
pi_60270918
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:26 schreef Zenon het volgende:

[..]

Vrouwen poepen niet

Staand plassen
Mooie vrouwen poepen niet !
"Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
pi_60270929
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:48 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik zeik altijd zittend in de douche, weetje hoe hip? Heel hip!
Als jij dat doet tijdens het douchen ben jij qua milieu goed bezig, jij spaart immers water uit
pi_60270965
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:49 schreef Lexjuuuh het volgende:

[..]

Mooie vrouwen poepen niet !
Waarom was mijn lul laatst bruin dan
  dinsdag 22 juli 2008 @ 15:54:42 #196
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_60271068
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:50 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Waarom was mijn lul laatst bruin dan
Omdat niet altijd alles is wat het lijkt...
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
pi_60271080
Dit topic. Zit eens niet allemaal zo te zeiken. Doe dat staand!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 15:55:49 #198
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_60271109
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Juup© op 22-07-2008 16:37:07 ]
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
pi_60271172
Plassen in de douche! Top!
Poepen is wat lastiger, moet je het zo met je tenen door het putje drukken, komt het er als playdough tussen je tenen uitzetten, maar het is te doen.
pi_60271245
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:58 schreef stbabylon het volgende:
Plassen in de douche! Top!
Poepen is wat lastiger, moet je het zo met je tenen door het putje drukken, komt het er als playdough tussen je tenen uitzetten, maar het is te doen.
Te. Fucking. Grafisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')