quote:Op maandag 21 juli 2008 12:29 schreef D.zire het volgende:
koningdavid, heb jij de hunter en de steek nog gezien op de training?
Daar gaat onze hooop daarop ook al weg.quote:Khalid Boulahrouz speelt komend seizoen in het shirt van VfB Stuttgart. Dat meldt de Duitse krant Bild. De Oranje-international wordt volgens de krant vandaag gepresenteerd en kost de Duitse club vijf miljoen euro.
Stuttgart is momenteel op trainingskamp in het Oostenrijkse Going, alwaar 'Boulah' vandaag gepresenteerd zou gaan worden.
Met de komst van de sterke verdediger is Stuttgart-trainer Armin Veh in zijn nopjes. "Boulahrouz is mentaal ijzersterk, hij is precies de speler die we nodig hebben", zegt Veh.
Boulahrouz, ook wel de Kannibaal genoemd, speelde in zijn carriere vooralsnog voor RKC Waalwijk, Hamburger SV, Chelsea en Sevilla (op huurbasis).
Ik dacht eerst Winter, maar na goed kijken is het Winter niet.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:37 schreef kevin6188 het volgende:
Wie loopt er eigenlijk voor Colin en zegt er alleen simpel 'hoi'?
Ik ga hier op het plaatselijke sportveld mijn anus laten zien aan het elftal met AZ. Plaatselijk voetbalclub SV Urk 1 speelt namelijk tegen AZ.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:35 schreef M0NTANA het volgende:
Nog mensen naar Zwolle, komend weekend?
Nope, waren er allebei niet.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:29 schreef D.zire het volgende:
koningdavid, heb jij de hunter en de steek nog gezien op de training?
Gelukkig, zijn we van die onzin ook afquote:Op maandag 21 juli 2008 12:38 schreef Silaz het volgende:
[..]
Daar gaat onze hooop daarop ook al weg.
De schoonmaker.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:37 schreef kevin6188 het volgende:
"Hoe is het?" Nou, nou, wat een straattaal.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:41 schreef MisterX_ het volgende:
Oh my god Colin, was natuurlijk te verwachten, hij kan niet voetballen maar straattaal kan hij maar al te goed.
Goede zaak, hij heeft een goed seizoen gedraaidquote:Ajax vindt dat Vertonghen een nieuw contract verdient
Inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gelukkig, zijn we van die onzin ook af.
Fred is de terreinknecht!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ik dacht eerst Winter, maar na goed kijken is het Winter niet.
Zal wel de terreinknecht zijn ofzo![]()
Inderdaad, hij moet alleen wat aan zijn pokerface doen. Het lijkt elke keer weer alsof hij net zijn nest uit komtquote:Op maandag 21 juli 2008 12:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Inderdaad.
Hij wilde niet, klaar. Ajax zal het echt wel geprobeerd hebben hoor.
In dat korte filmpje zegt Aissati 3x "ik ben gewoon blij dat ik voor Ajax heb getekend"..
Ze komen beide uit Utrecht.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe kennen Aissati en Colin elkaar eigenlijk? Niet van PSV lijkt me aangezien Colin een jaar of 6 ouder is.
Misschien gingen ze vroeger samen met de trein of reed Aissati wel eens met Colin mee ofzo.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze komen beide uit Utrecht.
Misschien kennen ze elkaar daar wel van?
quote:
Amsterdam-Utrecht connectie, je weettog !!!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe kennen Aissati en Colin elkaar eigenlijk? Niet van PSV lijkt me aangezien Colin een jaar of 6 ouder is.
Die wallen heeft die toch al een aardig tijdje... althans als ik hem zo op tv enzo zie..quote:Op maandag 21 juli 2008 12:54 schreef venomsnake het volgende:
Tering, die Blind heeft een week slaap nodig. Wat een wallen heeft die vent onder zijn ogen hangen, niet te zuinig.
quote:Op maandag 21 juli 2008 12:54 schreef venomsnake het volgende:
Tering, die Blind heeft een week slaap nodig. Wat een wallen heeft die vent onder zijn ogen hangen, niet te zuinig.
Nou, nu nog een en dan kan Danny een week op zijn bed gaan liggenquote:De Telegraaf meldt dat Ajax en Barcelona dicht bij een akkoord zijn over verdediger Olequer. Onze vrienden en collega's van de Spaanse sportkrant AS hebben het voor de zekerheid maar even aan Barcelona-trainer Guardiola zelf gevraagd. Komt Olequer nu wel of niet naar AFC Ajax? Guardiola is duidelijk, zegt onze betrouwbare bron in een mail: morgen zijn de clubs eruit. Ajax moet dan nog wel tot overeenstemming komen met Olequer zelf. Struikelblok kunnen de salariseisen van de verdediger zijn.
Hopelijk komt de verkoop van die acht spelers die weg mogen binnenkort ook een beetje op gangquote:Op maandag 21 juli 2008 12:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nou, nu nog een en dan kan Danny een week op zijn bed gaan liggen.
Kijk eens een paar posts boven je.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:01 schreef Trystar het volgende:
Ajax![]()
Nu kijken wanneer de verdedigers binnen komen
Zeker, Jantje is een goede speler!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Goede zaak, hij heeft een goed seizoen gedraaid.
Of hij gaat gelijk door vanuit de kroeg.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:20 schreef Roycoooooo het volgende:
Blind zit natuurlijk elke dag op zijn fietsje, moet hij er smorgens vroeg uit anders is hij te laat.
Roël Kisoor heet hij, materiaalman.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:37 schreef kevin6188 het volgende:
Een type Verlaat bedoel je? Die had dezelfde snelheid, wendbaarheid en techniek als een blok beton.quote:
Vergeet niet het Binnenhof.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:55 schreef Breach het volgende:
[..]
![]()
De hele dag, maatje van me komt oorspronkelijk uit Zwolle dus die weet de mooie plekjes en terrassen. We zijn met 7 in totaal dus wordt mooi dagje
Nee, meer zoiets.. een stuk beton die iemand in tweeën kan splijten/schoefelenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een type Verlaat bedoel je? Die had dezelfde snelheid, wendbaarheid en techniek als een blok beton.
Jezus, dat was ook een gouden zet inderdaadquote:Op maandag 21 juli 2008 13:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een type Verlaat bedoel je? Die had dezelfde snelheid, wendbaarheid en techniek als een blok beton.
Valt wel mee hoor... Wel laatste jaren als wisselspeler, maar toch nog best wat gespeeld.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:05 schreef Catch22- het volgende:
Die Olequer heeft dus 2 jaar niet gespeeld?
Lekker vooruitzicht
Daar begon de teloorgang een beetjequote:Op maandag 21 juli 2008 15:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jezus, dat was ook een gouden zet inderdaad.
Wat een elftal hadden we toenquote:Op maandag 21 juli 2008 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daar begon de teloorgang een beetje.
Nieuwenburgquote:Op maandag 21 juli 2008 15:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat een elftal hadden we toen
Met Tom Sier en John Nieuwenburg
en Ole Tobiassen niet te vergeten!quote:Op maandag 21 juli 2008 15:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat een elftal hadden we toen
Met Tom Sier en John Nieuwenburg
Die was alleen zo slecht nog niet in de 4 wedstrijden die hij gespeeld heeft.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:29 schreef w00h00 het volgende:
[..]
en Ole Tobiassen niet te vergeten!
Die gek heeft volgens mij alles al geblesseerd gehad wat je maar kan blesseren.
Genee is net terug van twee weken huwelijksreis, en zou nu opeens alle ins en outs van de transfer weten. Ik waag het te betwijfelen.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:09 schreef Pritt het volgende:
Ismail had ook wat wallen onder zijn ogen, die jongen was natuurlijk zeer gespannen om eindelijk met het Ajax shirt te mogen rondlopen. Genee zal dus wel geen gelijk gehad hebben met zjin 7 miljoen anders moest daar nu een statement over gemaakt worden en naar mijn weten is dat niet gebeurd. Goed nieuws dus.
Was de revelatie van 1997-1998 totdat hij tegen Fortuna ernstig geblesseerd raaktequote:Op maandag 21 juli 2008 15:31 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Die was alleen zo slecht nog niet in de 4 wedstrijden die hij gespeeld heeft.
Ik quote 'm maar even.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
"Hoe is het?" Nou, nou, wat een straattaal.![]()
En ik dacht de Colinbash-hype alweer voorbij was.
Zoals het alwetende Ubermensch twi?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:46 schreef twi het volgende:
Gelukkig zijn er uitzonderingen.
Ja, want ik ben heel erg goed.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoals het alwetende Ubermensch twi?
Niet meer dan terecht toch? Ik wordt nog steeds zwetend wakker van Slavia-Ajax en Ajax-Kopenhagen.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ik quote 'm maar even.
Maargoed, gaat het niet over vanalles wat Colin niet kan, dan gaat het wel over drugshond Urby of blindganger Rommedahl. Het is zo triest gesteld met ontzettend veel mensen hier, vermoeiend gewoon.
Iedereen die Colin kwalijk neemt voor Slavia-Ajax is gewoon een imbeciel. Op een ondertussen al kansloos moment in een kansloze situatie maakt Colin een foutje. Niemand kijkt naar de gemiste pingel van Huntelaar, alle kansen die er niet in gingen tijdens die twee wedstrijden. Nee, de keuze van Colin om het spel snel te kunnen hervatten in de 87e minuut bij een inmiddels al redelijk hopeloze stand, dat gaan we die jongen kwalijk nemen hoor...quote:Op maandag 21 juli 2008 15:56 schreef BB-boy het volgende:
Niet meer dan terecht toch? Ik wordt nog steeds zwetend wakker van Slavia-Ajax en Ajax-Kopenhagen.
Het zijn niet alleen deze wedstrijden, maar het hele vorige seizoen. Van Colin hebben we kunnen zien dat hij het niveau niet aankan (waarom hij in godsnaam mag blijven is mij nog steeds een raadsel) en Urby was vorig jaar mischien wel de slechtste speler van de gehele selectie als linksback. Het jaar ervoor draaide hij wel een redelijk tot goed seizoen, dus daar ik heb nog een beetje hoop op (maar dan wel op het middenveld). Ik vind de kritiek dus meer dan terecht.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen die Colin kwalijk neemt voor Slavia-Ajax is gewoon een imbeciel. Op een ondertussen al kansloos moment in een kansloze situatie maakt Colin een foutje. Niemand kijkt naar de gemiste pingel van Huntelaar, alle kansen die er niet in gingen tijdens die twee wedstrijden. Nee, de keuze van Colin om het spel snel te kunnen hervatten in de 87e minuut bij een inmiddels al redelijk hopeloze stand, dat gaan we die jongen kwalijk nemen hoor...
Ik geef toe, Urby heeft meer fouten gemaakt waarvan die tegen Kopenhagen een kwalijke is. Je kunt hem tot in lengten van dagen blijven afrekenen erop en hem lekker wegpesten a la wat we met Van der Vaart hebben gedaan, of je kan 'm gewoon de kans geven zich terug te knokken.
Maargoed, het Ajax-publiek is de laatste jaren een heel stuk beter in het aan de lopende band affikken van spelers, dan in daadwerkelijk aanmoedigen van het team wanneer het nodig is. En dan zal ik wel weer commentaar krijgen met m'n clubcardje en handvol wedstrijden die ik jaarlijks bezoek, maar dat neem ik dan maar voor lief en verandert helemaal niks aan de instelling van de rest van de aanhang.
Hoezo dat?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Kun je beter tegen Cardiff gaan.
Laten we ze nu gewoon een aantal wedstrijden geven voordat de boel afgebrand gaat worden. Het is niet alsof ten cate goed voor het zelfvertrouwen was....quote:Op maandag 21 juli 2008 16:19 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen deze wedstrijden, maar het hele vorige seizoen. Van Colin hebben we kunnen zien dat hij het niveau niet aankan (waarom hij in godsnaam mag blijven is mij nog steeds een raadsel) en Urby was vorig jaar mischien wel de slechtste speler van de gehele selectie als linksback. Het jaar ervoor draaide hij wel een redelijk tot goed seizoen, dus daar ik heb nog een beetje hoop op (maar dan wel op het middenveld). Ik vind de kritiek dus meer dan terecht.
Dat je die kritiek niet op de tribune moet laten blijken is een ander verhaal, maar op een forum moet toch kunnen?
Goede spelers worden opgehemeld slechte worden neergehaald. Toch logisch?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ik quote 'm maar even.
Maargoed, gaat het niet over vanalles wat Colin niet kan, dan gaat het wel over drugshond Urby of blindganger Rommedahl. Het is zo triest gesteld met ontzettend veel mensen hier, vermoeiend gewoon.
Dat ben ik met je eens, maar dat is die jongen z'n schuld niet. Bovendien heeft hij met name op zijn wedstrijd tegen Glasgow Rangers en zijn verleden nooit een kans gehad van het publiek. Dat, terwijl hij zijn laatste paar wedstrijden gewoon een paar degelijke potten heeft gespeeld. Nee, geen meerwaarde, maar gewoon een prima rol als stand-in vervuld. Hetgeen waar ik me mateloos aan irriteer is dat Colin in een filmpje Aissati begroet en iedereen begint hem er om uit te lachen. Ik bedoel, hoe fuckin' oudd ben je dan? Ik vind het prachtig om te zien dat Aissati het blijkbaar in elk geval met een aantal spelers al direct kan vinden.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:19 schreef BB-boy het volgende:
Het zijn niet alleen deze wedstrijden, maar het hele vorige seizoen. Van Colin hebben we kunnen zien dat hij het niveau niet aankan (waarom hij in godsnaam mag blijven is mij nog steeds een raadsel)
De kritiek is terecht, maar het is tegenwoordig meer kritiek geven om het kritiek geven. En daarbij nog eens een stereotype eraan vast plakken. De falende drugshond Urby die nooit op linksback heeft kunnen spelen en altijd fouten maakt terwijl hij zijn dope rookt en loopt te slapen. Dat is zo'n beetje hetgeen wat hier dagelijks wel weer terugkomt. Die mensen kunnen zichzelf gewoon beter ophangen. En als men dat als een doodsverwensing en dus ban ziet, so be it. Ik ben dat gewoon echt helemaal zat.quote:en Urby was vorig jaar mischien wel de slechtste speler van de gehele selectie als linksback. Het jaar ervoor draaide hij wel een redelijk tot goed seizoen, dus daar ik heb nog een beetje hoop op (maar dan wel op het middenveld). Ik vind de kritiek dus meer dan terecht.
Ik ben de eerste die kritiek heeft op mensen die slecht spelen. Maar zie bovenstaand: kritiek hebben op een speler die een andere speler begroet bij binnenkomst? Of telkens maar weer beginnen over Urby en z'n joeko(???)'s...quote:Dat je die kritiek niet op de tribune moet laten blijken is een ander verhaal, maar op een forum moet toch kunnen?
In het geval van Ajax wel jaquote:Op maandag 21 juli 2008 16:26 schreef Triptamine het volgende:
Goede spelers worden opgehemeld slechte worden neergehaald. Toch logisch?
Dat heb je bij iedere club wel hoor.quote:
[SCH-mode]quote:
Nou in deze mate lijkt het daar anders verdacht veel op. En niet alleen dat het gebeurt. Maar dat er ook nog over wordt gedaan dat het de gewoonste zaak van de wereld / niet meer dan logisch is. Dat zie ik toch maar bij weinig clubs.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:33 schreef sjimz het volgende:
Dat heb je bij iedere club wel hoor.
Is geen typisch Ajax trekje.
De voorbeelden die je noemt zijn inderdaad niet van een hoog niveau, maar dat is ook een beetje eigen aan dit topic denk ik. We zitten niet voor niets aan nummertje 1023quote:Op maandag 21 juli 2008 16:29 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar dat is die jongen z'n schuld niet. Bovendien heeft hij met name op zijn wedstrijd tegen Glasgow Rangers en zijn verleden nooit een kans gehad van het publiek. Dat, terwijl hij zijn laatste paar wedstrijden gewoon een paar degelijke potten heeft gespeeld. Nee, geen meerwaarde, maar gewoon een prima rol als stand-in vervuld. Hetgeen waar ik me mateloos aan irriteer is dat Colin in een filmpje Aissati begroet en iedereen begint hem er om uit te lachen. Ik bedoel, hoe fuckin' oudd ben je dan? Ik vind het prachtig om te zien dat Aissati het blijkbaar in elk geval met een aantal spelers al direct kan vinden.
[..]
De kritiek is terecht, maar het is tegenwoordig meer kritiek geven om het kritiek geven. En daarbij nog eens een stereotype eraan vast plakken. De falende drugshond Urby die nooit op linksback heeft kunnen spelen en altijd fouten maakt terwijl hij zijn dope rookt en loopt te slapen. Dat is zo'n beetje hetgeen wat hier dagelijks wel weer terugkomt. Die mensen kunnen zichzelf gewoon beter ophangen. En als men dat als een doodsverwensing en dus ban ziet, so be it. Ik ben dat gewoon echt helemaal zat.
[..]
Ik ben de eerste die kritiek heeft op mensen die slecht spelen. Maar zie bovenstaand: kritiek hebben op een speler die een andere speler begroet bij binnenkomst? Of telkens maar weer beginnen over Urby en z'n joeko(???)'s...
En dan Colin uitlachen om z'n 'straattaal' als hij "Heyyyyy hoe is 't?" zegt
De schijtmentaliteit, na het uitblijven van succes. En nu zijn we niet anders gewend. Het is wel grappig dat er steeds wordt geschreeuwd dat zus en zo aan het stadion moet veranderen. Maar als we eerlijk zijn, is het enige wat aan het stadion moet veranderen, de mensen die erin zitten.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vraag me af wat eerder kwam, de schijtmentaliteit of het gebash.
Ik betwijfel of dat gezegd gaat worden, Ajax heeft tot nu toe alle spelers waar het interesse in had vastgelegd op Henrique na maar die komt mischien nog wel op huurbasis. Zal een beetje sneu zijn om weer te verkondigen dat Boulahrouz voor Ajax niet haalbaar was.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:51 schreef twi het volgende:
Om het toch nog maar over Ajax te hebben, hopelijk meldt Marco binnenkort dat ze er alles aan gedaan hebben Boulahrouz binnen te trekken. Want als daar echt geen pogingen voor zijn gewaagd zoals eerder aangegeven is dat een aanfluiting van jewelste. Natuurlijk was bekend dat hij nog niet terug wilde naar de eredivisie, maar als je een halve zomer bij elkaar op trainingskamp zit mag je toch wel een keertje hengelen of hij echt geen interesse heeft voor een mooi salaris. Om dan de andere helft van de zomer te besteden aan een - hoewel het een aanwinst is - mindere verdediger die daarnaast nog eens moet zien in te burgeren, is toch wel een beetje vreemd.
Ik heb liever dat ik weet dat Ajax bevestigt dat het heeft gefaald in het binnenhalen van iemand, omdat hij nog niet terug wilde. Dat is beter dan zeggen dat je er niks aan doet, omdat je verwacht te falen. Zeker wanneer hij uiteindelijk bij een jojo-club als VfB Stuttgart terechtkomt.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:18 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat gezegd gaat worden, Ajax heeft tot nu toe alle spelers waar het interesse in had vastgelegd op Henrique na maar die komt mischien nog wel op huurbasis. Zal een beetje sneu zijn om weer te verkondigen dat Boulahrouz voor Ajax niet haalbaar was.
Geloven wij dat?quote:Albert Luque ontbreekt ook. Hij heeft in de wedstrijd tegen Noordwijk een heupblessure opgelopen.
Ik zou dat vrij ongepast vinden.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:51 schreef twi het volgende:
Om het toch nog maar over Ajax te hebben, hopelijk meldt Marco binnenkort dat ze er alles aan gedaan hebben Boulahrouz binnen te trekken. Want als daar echt geen pogingen voor zijn gewaagd zoals eerder aangegeven is dat een aanfluiting van jewelste. Natuurlijk was bekend dat hij nog niet terug wilde naar de eredivisie, maar als je een halve zomer bij elkaar op trainingskamp zit mag je toch wel een keertje hengelen of hij echt geen interesse heeft voor een mooi salaris.
Waarom wel of niet? Kan toch gewoon zo zijn dat ie een blessure heeft?quote:
Misschien een teken dat Huntelaar weggaat...al lijkt het me stug om een onbekende aanvaller te halen als vervanger van Huntelaar.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:47 schreef sjimz het volgende:
Ajax wil volgens wat noorse sites een aanvallerhalen.
Het gaat om de nigeriaan Ighalo van Lyn Oslo
http://www.nrksport.no/fotball/1.6147035
Misschien voor het 2de.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:47 schreef sjimz het volgende:
welcomequote:Op maandag 21 juli 2008 17:50 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft wennen, Aissati in Ajaxkleding.
Photoshop.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:50 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft wennen, Aissati in Ajaxkleding.
quote:Khalid Boulahrouz vertrekt naar VfB Stuttgart. Chelsea maakt via de eigen website bekend dat de Londense club tot een akkoord is gekomen met de Duitsers over de transfervoorwaarden voor de verdediger.
Volgens berichten in Duitse media zou Stuttgart circa vijf miljoen euro moeten betalen voor Boulahrouz, maar daarover meldt Chelsea vooralsnog niets. The Blues beperken zich tot het melden van het akkoord met Stuttgart en het overbrengen van de gebruikelijke gelukwensen naar de Nederlander.
Boulahrouz arriveerde twee jaar geleden bij Chelsea, maar hij slaagde er niet in de toenmalige coach José Mourinho te overtuigen. Na een teleurstellend eerste seizoen verhuurde de Engelse club hem afgelopen jaar aan Sevilla, waar hij door een blessure amper aan spelen toekwam.
Tijdens Euro 2008 speelde hij zich in de kijker, alhoewel Stuttgarts technisch directeur Horst Heldt bevestigd heeft dat hij al voor het EK met Chelsea aan het onderhandelen was over de transfer van de 26-jarige centrale verdediger.
Dat Lyn Oslo in geldproblemen zit en hij dus verkocht gaat worden.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:26 schreef donroyco het volgende:
Bonaventura Kalou naar Heerenveen
Had ik niet zien aankomen
Maar ik kan geen woord Noors, staat er nog wat boeiends sjimz?
Ajax versterkt zich met Sulejmani, Kalou als vervanger?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat Lyn Oslo in geldproblemen zit en hij dus verkocht gaat worden.
Ajax, AZ, FC Groningen, CSKA Moskou, Lokomotiv Moskou, Hoffenheim en hoogstwaarschijnlijk Schalke zijn in hem geïnteresseerd.
En wat doet dat Kalou verhaaltje in het Ajax topic?
opbokken met dat kermisdoek.quote:
quote:Ook Klaas Jan Huntelaar en Maarten Stekelenburg hebben zich bij de selectie gevoegd. Zij hadden vanwege deelname aan EURO 2008 een week langer vakantie. ,,Ik heb zin om te beginnen”, zei Klaas Jan Huntelaar, die tijdens zijn vakantie hoorde dat hij komend seizoen aanvoerder is van het elftal. ,,Dat is mooi, echt een hele eer.”
Ja inderdaadquote:Op maandag 21 juli 2008 18:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
En wat doet dat Kalou verhaaltje in het Ajax topic?
Elite nog welquote:
Ik denk Ajax-PSV pas weer.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Beter kom je snel in het seizoen weer ff naar Ajax ouwe
En zouden die slechte spelers daar beter van gaan spelen? Of moet ik die foto na W2 uit van vorig seizoen posten? De tering, wat schaamde ik me toen voor mjin mede-supporters.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Goede spelers worden opgehemeld slechte worden neergehaald. Toch logisch?
Iemand een plaatje hoe die dingen eruit (gaan) zien?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
SCC is ook eindelijk verlengd voor volgend seizoen trouwens![]()
![]()
.
Rechthoekig heb ik gehoord.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Iemand een plaatje hoe die dingen eruit (gaan) zien?
Inderdaad, spelers uitfluitenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En zouden die slechte spelers daar beter van gaan spelen? Of moet ik die foto na W2 uit van vorig seizoen posten? De tering, wat schaamde ik me toen voor mjin mede-supporters.
Over schamen voor medesupporters gesproken, dat "Kalou dans l'abre de banana" spandoekquote:Op maandag 21 juli 2008 19:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
B. Kalou naar Heerenveen. Leuk.
* HeinekenAFCA denkt terug aan Auxerre-thuis en uit.
Ja hij heeft tijdens de wedstrijd een spiertje verrekt, was ook te zien (hij liep moeilijk).quote:
Colin komt gewoon ook uit Utrecht vandaar denk ik.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
"Hoe is het?" Nou, nou, wat een straattaal.![]()
En ik dacht de Colinbash-hype alweer voorbij was.
En weet je wat het mooie aan dat spandoek was? Dat het mede door een aantal Molukkers is gemaakt. Dat waren ook de jongens die het "rascistische" liedje "Kaloe Kaloe oe oe oe" inzetten bij de uitwedstrijd.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:29 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Over schamen voor medesupporters gesproken, dat "Kalou dans l'abre de banana" spandoek
Allebei uit de PSV jeugd.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Colin komt gewoon ook uit Utrecht vandaar denk ik.
Ik d8 dat dat voor 1 juli moestquote:Op maandag 21 juli 2008 19:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
![]()
.
Ik ga ook al de eerste 2 thuiswedstrijden missenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:14 schreef Devz het volgende:
Ik zal veel wedstrijden gaan missen komend seizoen ben ik bang, maar er zijn gelukkig genoeg mensen aan wie ik m'n scc uit kan lenen.
Moest lachenquote:Op maandag 21 juli 2008 18:41 schreef venomsnake het volgende:
Echt iets voor jullie trouwens:
Odion Jude Ighalo![]()
http://no.wikipedia.org/wiki/Odion_Jude_Ighalo
Die 2 tegengoals waren wel heel knulligquote:Op maandag 21 juli 2008 20:30 schreef Breach het volgende:
Voor wie het nog niet gezien heeft, de samenvatting van Noordwijk - Ajax
Ajax TV: Noordwijk - Ajax
Wanneer worden die dingen normaal gesproken opgestuurd? Ja, ik ben ongeduldigquote:Op maandag 21 juli 2008 19:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
![]()
.
Je zou hem allang moeten hebben.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wanneer worden die dingen normaal gesproken opgestuurd? Ja, ik ben ongeduldig.
Die van mij pas einde van de maand zeiden ze, maar goed, mijn automatische betaling was misgegaan. Iemand meldde geloof ik dat ze alle SCC's verspreidt gingen versturen? Zal wel op ajax.nl staan in ieder geval, maar iedereen is te lui om het op te zoeken.quote:
ajax.nlquote:28 juli: de verwachting is dat in de vierde week van juli de nieuwe seizoenkaarten worden verstuurd aan de mensen die op tijd hebben betaald
Let op: het versturen gebeurt in delen, dus het kan voorkomen dat je de scc iets eerder/later ontvangt dan je familielid, vriend of buurman.
Boefje.quote:
Eigenlijk hetzelfde verhaal als vorig jaar. Maar toch ieder jaar weer niemand die het weet.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:32 schreef D.zire het volgende:
[..]
ajax.nl
Vorig jaar kreeg ik mijn scc ook 2 weken later dan mijn pa. Dus gewoon geduld hebben.
Dat moest ook. Maar wat dat soort dingen betreft ben ik altijd erg nonchalant en rommelig. Vandaar dat ik het zo'n 3 weken te laat heb overgemaaktquote:
Neuj,quote:Op maandag 21 juli 2008 21:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die van mij pas einde van de maand zeiden ze, maar goed, mijn automatische betaling was misgegaan. Iemand meldde geloof ik dat ze alle SCC's verspreidt gingen versturen? Zal wel op ajax.nl staan in ieder geval, maar iedereen is te lui om het op te zoeken.
quote:28 juli: de verwachting is dat in de vierde week van juli de nieuwe seizoenkaarten worden verstuurd aan de mensen die op tijd hebben betaald
Let op: het versturen gebeurt in delen, dus het kan voorkomen dat je de scc iets eerder/later ontvangt dan je familielid, vriend of buurman.
Ik hoop dat hij snel weg is .quote:
Dat doen ze altijd tot eind juli volgens mijquote:Op maandag 21 juli 2008 21:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat moest ook. Maar wat dat soort dingen betreft ben ik altijd erg nonchalant en rommelig. Vandaar dat ik het zo'n 3 weken te laat heb overgemaakt.
Ach, ze hadden mijn SCC nog netjes vrij gehouden voor me.
1 september mag ie slapen van mij..tot dan moet ie nog verdedigers halen, overbodige spelers verkopen voor veul geld en, ook niet onbelangrijk, buitenlandse clubs en zaakwaarnemers weghouden van onze aanvoerder..quote:Op maandag 21 juli 2008 12:54 schreef venomsnake het volgende:
Het is in ieder geval al een mooie zomerquote:Op maandag 21 juli 2008 23:33 schreef de_huig het volgende:
[..]
1 september mag ie slapen van mij..tot dan moet ie nog verdedigers halen, overbodige spelers verkopen voor veul geld en, ook niet onbelangrijk, buitenlandse clubs en zaakwaarnemers weghouden van onze aanvoerder..
als dat lukt..en daar heb ik alle vertrouwen in..dan wordt het een onvergetelijk jaar
Photoshop.quote:
Ben jij een PSV-er in de ontkenningsfase ofzo?quote:
Komt wel.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:53 schreef s0k het volgende:
Nee, Ajacied.
En aissati is dat duidelijk niet.
Alvast van hartequote:Op maandag 21 juli 2008 23:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Komt wel.![]()
Nog 7 minuten, dan ben ik jarig.
Kost veel maar levert ook veel op, het is wel zeker dat bijv. Miralem met winst wordt verkocht. En als we het nou ook een keer góed doen in Europa...quote:Op maandag 21 juli 2008 23:04 schreef Black-Death het volgende:
zo, meld me ook maar weer eens hier. Op vakantie geweest, lekker genoten van de zon, en hier in de regenAnyway wel mooi nieuws allemaal met Aissati en Sulejmani, maar die kost wel heul veel geld, ik hoop dat hij het waard is. Dan nog Oleguer misschien en ik hoop daarnaast nog een verdediger..
Ik nuquote:Op maandag 21 juli 2008 23:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Komt wel.![]()
Nog 7 minuten, dan ben ik jarig.
Echt waar?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:06 schreef s0k het volgende:
Er zijn dagelijks mensen jarig. Boeiend.
Ik ben al lang blij dat ze het niet in 2de rangs gratis voetballers zoeken zoals Luque, Rommedahl, Kuffour en Urzaiz, maar dat ze eens geld durven uit te geven.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:04 schreef Black-Death het volgende:
zo, meld me ook maar weer eens hier. Op vakantie geweest, lekker genoten van de zon, en hier in de regenAnyway wel mooi nieuws allemaal met Aissati en Sulejmani, maar die kost wel heul veel geld, ik hoop dat hij het waard is. Dan nog Oleguer misschien en ik hoop daarnaast nog een verdediger..
Denk je niet dat -gelet op de voorgeschiedenis, hoe hij is weggegaan bij PSV, de verhoudingen tussen Ajax en PSV- dit vooral populistische praat is van meneer Aissati. Die roept wat sociaal wenselijk is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:31 schreef BB-boy het volgende:
"Ajax is een aanvallende ploeg," reageert hij na de eerste training in De Lutte. "Dat merk ik nu al. Er wordt aanvallender getraind dan bij PSV."
Als dat zo is, is er nog hoop voor hem. Misschien ontpopt hij zich vanuit zijn enorm grijze muis status, waar hij nu in verkeerd.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Denk je niet dat -gelet op de voorgeschiedenis, hoe hij is weggegaan bij PSV, de verhoudingen tussen Ajax en PSV- dit vooral populistische praat is van meneer Aissati. Die roept wat sociaal wenselijk is.
Nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Denk je niet dat -gelet op de voorgeschiedenis, hoe hij is weggegaan bij PSV, de verhoudingen tussen Ajax en PSV- dit vooral populistische praat is van meneer Aissati. Die roept wat sociaal wenselijk is.
Aldus meneer de amateur-socioloog?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
quote:
Boeiend, staat op dezelfde pagina er direct onderquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:17 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.ajax.tv/play_item.php?vid=2818
Die bedoel je.
Dat denk ik ook. Er zullen ook vast wat fans/supporters zijn die niet zo blij zijn met zijn komst, simpelweg omdat ie van "de lampies" komt. Dus hij wil zichzelf(opzich redelijk begrijpelijk) goed presenteren.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tsja, het gekke is dat Vaniak officieel 2e keeper is en wedstrijden met de meest fabelachtige reddingen afwisselt met wedstrijden met de grootste blunders. Jammer dat hij uitgerekend tegen Ajax 2 wedstrijden van het eerste geval had, maar die wedstrijden hadden we nooit mogen verliezen.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:31 schreef denthemen het volgende:
Ik weet niet waarom, maar net weer samenvattingen gekeken van de wedstrijden tegen Slavia.. Allejezus wat was hun keeper goed
Zo zie je maar weer wat ploegen kunnen doen op doorzettingsvermogen en lef. En dat is nu juist wat we de afgelopen seizoenen missen. Dat je uit speelt bij Ajax en dat je al verloren hebt. Dat we gewoon de beste zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Tsja, het gekke is dat Vaniak officieel 2e keeper is en wedstrijden met de meest fabelachtige reddingen afwisselt met wedstrijden met de grootste blunders. Jammer dat hij uitgerekend tegen Ajax 2 wedstrijden van het eerste geval had, maar die wedstrijden hadden we nooit mogen verliezen.
Hopelijk gaan we dit jaar niet voor schut in de UEFA cup en dit jaar eerst maar eens kampioen worden, anders hebben we gewoon niks te zoeken in de CL.
Dat missen we al een jaar of 10 en dat kost ons enorm veel punten. Ik noem een RKC-uit 2 seizoenen geleden. Ajax pakt z'n kansen niet en afgelopen seizoen kost het gepruts in de defensie ons punt na punt. De tegenstanders komen dan ook met de gedachte, ha, lekker prijsschieten bij Ajax.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer wat ploegen kunnen doen op doorzettingsvermogen en lef. En dat is nu juist wat we de afgelopen seizoenen missen. Dat je uit speelt bij Ajax en dat je al verloren hebt. Dat we gewoon de beste zijn.
Colin speelde in het seizoen 2003/04 aardig wat wedstrijden voor PSV.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:26 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de Telegraaf kennen ze elkaar uit hun PSV-tijd, lijkt me stug.
In de jeugd misschien, maar nog niet bij Jong PSV of er dicht tegenaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Colin speelde in het seizoen 2003/04 aardig wat wedstrijden voor PSV.
Toen zal Aissati al in de jeugd van PSV.
Misschien dat Ajax hem maar moet halen? 500.000 is niets, over jaar betaalt Ajax veel meer aan FCG.quote:FC Groningen wil Andersson
onze Telesportredactie
GRONINGEN - FC Groningen heeft zijn zinnen gezet op Petter Andersson (23). De middenvelder van Hammarby IF, die een gelimiteerde transfersom in zijn contract heeft van circa 500.000 euro, scoorde dit seizoen al vijf goals in veertien wedstrijden en kwam twee keer uit voor de Zweedse nationale ploeg.
De Groningers hebben in de strijd om de Zweed concurrentie van Nantes en Saint-Etienne, maar zijn tot dusver het meest concreet. Andersson staat bij Hammarby nog anderhalf jaar onder contract.
Voldoet wel aan t profiel volgens Coronel!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:42 schreef JeroenV het volgende:
Volgens Highlow (doorgaans goed ingevoerd) wordt Keje Molenaar de nieuwe AD
Bron: VI.nl.quote:Ajax, AZ en FC Groningen volgen Lyn-spits Ighalo
De Nigeriaanse aanvaller Odion Jude Ighalo heeft zich in Noorwegen in de kijker gespeeld van onder meer AZ, Ajax en FC Groningen.
'Ik kan bevestigen dat vertegenwoordigers van die drie clubs afgelopen zondag op de tribune hebben gezeten om Odion Jude aan het werk te zien', zegt Atte Aneke, de zaakwaarnemer van Ighalo, tegen Voetbal International.
'Hun aanwezigheid bevestigt de interesse in Ighalo, al heb ik nog geen persoonlijk contact gehad met de beleidsbepalers van die clubs', aldus Aneke. 'Mijn ervaring is dat Nederlandse clubs een speler liever wat vaker aan het werk zien voordat ze een beslissing nemen.'
Ighalo kwam zondag met SFK Lyn thuis in actie tegen Strømsgodset IF (3-2 zege) en tekende in de 83ste minuut voor de 2-2. Het was zijn vijfde doelpunt in twaalf competitieduels.
Meer clubs azen op de negentienjarige Nigeriaanse aanvaller die bezig is aan zijn tweede seizoen voor SFK Lyn. Het Russische Lokomotiv Moskou heeft belangstelling, terwijl het Noorse SK Brann een bod van twee miljoen deed. SFK Lyn wees dat bod af.
quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 17:47 schreef sjimz het volgende:
Had ik gezien, maar het feit dat het nu ook op VI.nl staat leek me nog wel noemenswaardig.quote:
quote:IIt could have ended Friday afternoon but the people of Ajax had to hurry to return home. His flight took off at eight and left fringes in the operation. Nothing major but it quite important to delay the final agreement.
Today the issue is resolved. Three million fixed for Barca, plus two depending on whether the project succeeds Van Basten get into the Champions. Total Oleguer that you can leave the club 5 million and the memory of having been a different player ... which is already being.
Volgens mij is Colin gewoon een ontzettend sympathieke gast.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Colin speelde in het seizoen 2003/04 aardig wat wedstrijden voor PSV.
Toen zal Aissati al in de jeugd van PSV.
Hmm, 3 miljoen nu, en nog eens 2 als we CL halen dus. Hoop alleen niet dat ze het zo ook bij Aisatti en Suljemani gedaan hebben...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:41 schreef kevin6188 het volgende:
Dan toch Molenaar? Verhaal komt redelijk serieus over.
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=1088
En wat Oleguer-nieuws uit El Mundo Deportivo door de vertaalmachine:
http://www.elmundodeporti(...)opi_53505002244.html
[..]
Zou hem best redelijk vinden als back up. Heeft erg goed gevoetbald dit vorig seizoenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:32 schreef M0NTANA het volgende:
Hoorde zaterdag dat Ajax ook Rob Wielaert zou volgen, mag toch hopen dat dat onzin is?
Op de Nederlandse velden wel een van de betere, maar hoogstens voor een reserveplek dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:32 schreef M0NTANA het volgende:
Hoorde zaterdag dat Ajax ook Rob Wielaert zou volgen, mag toch hopen dat dat onzin is?
Ik heb liever Wielaert als backup dan Colin.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:41 schreef M0NTANA het volgende:
Lijkt me toch dat Ajax terug wil naar de top? Dan moet men vooral subtoppers halen.
Nah, bij Twente is hij een van de beteren, dus misschien dat hij bij Ajax een volgende stap kan maken. Het is sowieso een beetje een laatbloeier. Maar ik zie hem niet komen. Zeker niet als Twente CL gaat spelen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:41 schreef M0NTANA het volgende:
Lijkt me toch dat Ajax terug wil naar de top? Dan moet men vooral subtoppers halen.
Photoshop.quote:
Het spelen in de (voorronde) CL is natuurlijk een momentopname, het spelen Ajax zal voor vrijwel alle spelers van FCT een verbetering zijn. Maar goed, de enige spelers die Ajax van subtoppers moet overnemen, zijn exceptionele talenten en niet laatbloeiers.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nah, bij Twente is hij een van de beteren, dus misschien dat hij bij Ajax een volgende stap kan maken. Het is sowieso een beetje een laatbloeier. Maar ik zie hem niet komen. Zeker niet als Twente CL gaat spelen.
Dat is toch echt wel het meest tenenkrommende interview ooitquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klaas Jan
![]()
Trouwens een leuke video met Urby en Vermeer:
http://www.ajax.tv/index.php?item=cat&type=new
Wat blijft die Vermeer toch heerlijk verlegen
Die interviewer geniet van de stiltes volgens mij. Urby doet nog zijn best het interview een beetje op gang te houden door vragen aan de interviewer te stellen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is toch echt wel het meest tenenkrommende interview ooit. Die 'journalist'
. Lekker lopende interview, duidelijke vragen, overtuigend gesteld.
Urby en Vermeer weten er ook niet echt mee om te gaan. Wel uiterst vermakelijk om te kijken.
Ik vond dat kind bij Huntelaar en Stekelenburg ook al zo moeilijk doen in De Lutte. Stekelenburg ook lekker nors en kortaf.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die interviewer geniet van de stiltes volgens mij. Urby doet nog zijn best het interview een beetje op gang te houden door vragen aan de interviewer te stellen.
Ja die kan er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:32 schreef M0NTANA het volgende:
Inderdaad, wéér een oud-PSV'er.quote:
Stekelenburg had er echt geen zin in neequote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik vond dat kind bij Huntelaar en Stekelenburg ook al zo moeilijk doen in De Lutte. Stekelenburg ook lekker nors en kortaf.
,,Ja, euhm. Sergio, Roy van de A1, euhm, Vermeer naar Peking. Dus, euh. ja."quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stekelenburg had er echt geen zin in nee.
Van Basten ook wel mooi, de hele tijd om zich heen kijken. Eigenlijk geen idee hebben waarom er een andere keeper is.
Zou dat niet eens een hele slechte optie vinden...... Wie is in jou ogen goed genoeg en haalbaar?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:32 schreef M0NTANA het volgende:
Ik dacht al dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Urby en Vermeer weten er ook niet echt mee om te gaan. Wel uiterst vermakelijk om te kijken.
Liever een talentvolle jongen uit Zuid-Amerika of het voormalige Oostblok en anders iemand die op de bank zit bij een topclub, maar een laatbloeier weghalen bij een subtopper zie ik niet zitten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:41 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Zou dat niet eens een hele slechte optie vinden...... Wie is in jou ogen goed genoeg en haalbaar?
Heerlijke droogkloot is het zo af en toequote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:04 schreef lordofwar23 het volgende:
Interviewer: "En wat gaan jullie allemaal doen deze week?"
Klaas-Jan Huntelaar: "Dat zou je aan de trainer moeten vragen. Maar ik denk dat we gaan trainen."
In zijn tijd bij Bolton Wanderers was het een prima verdediger.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:00 schreef ericajax het volgende:
Alsjeblieft geen Ben Haim zeg, irriteer me al dood aan hem als ik hem bij CFC zie..
Die filmpjes staan toch ook op jutube. aangezien ik met me firefox om de een of andere manier de filmpjes van ajax site zelf niet kan zienquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup, klopt. Geen idee hoe snel ze geplaatst worden alleen. Heb precies hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:11 schreef Silaz het volgende:
[..]
Die filmpjes staan toch ook op jutube. aangezien ik met me firefox om de een of andere manier de filmpjes van ajax site zelf niet kan zien
Die kan zo samen met Cvitanich on-stage moppen gaan tappen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:04 schreef lordofwar23 het volgende:
Interviewer: "En wat gaan jullie allemaal doen deze week?"
Klaas-Jan Huntelaar: "Dat zou je aan de trainer moeten vragen. Maar ik denk dat we gaan trainen."
Dat ik vanmorgen keek stonden de nieuwste daar dus nog niet op.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:26 schreef Mr.Mills het volgende:
Al die Ajax.tv filmpjes staan ook op ajax.aegon.nl hè, heb je geen IE voor nodig daar.
Jawel hoor, stonden gewoon onder dat Aissati filmpje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:33 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat ik vanmorgen keek stonden de nieuwste daar dus nog niet op.
Laatste bij mij is die van Noordwijk, maar goed. Zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:36 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Jawel hoor, stonden gewoon onder dat Aissati filmpje.
Vette sitequote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:26 schreef Mr.Mills het volgende:
Al die Ajax.tv filmpjes staan ook op ajax.aegon.nl hè, heb je geen IE voor nodig daar.
Inderdaad, ben blij dat Urby het nog een beetje gezellig houdt. Verder verschrikkelijk slecht, die interviewer.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die interviewer geniet van de stiltes volgens mij. Urby doet nog zijn best het interview een beetje op gang te houden door vragen aan de interviewer te stellen.
Die verslaggever heeft wel een saaie stem zegquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:52 schreef Houniet het volgende:
Die ouwe vent! Geweldig!
[over mijn filmpje]
Hahaha, Ernst Jan Wilhelmis is dat, hij schrijft onder een pseudoniem ook wel eens van die columns op Ajax Life. Beetje raar, maar wel een mooie kerel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:03 schreef BigKahuna het volgende:
Die kerel op het begin( Hallooooooooo
)
quote:Principio de acuerdo con el Ajax por Oleguer
www.fcbarcelona.cat
El FC Barcelona y el Ajax de Amsterdam han llegado a un principio de acuerdo para el traspaso del defensa de Sabadell Oleguer Presas.
El FC Barcelona ingresará 3 millones de euros fijos y un variable de 2.250.000 euros en función de la clasificación del Ajax en la Liga de Campeones de las tres próximas temporadas.
El acuerdo definitivo está pendiente de la negociación entre el futbolista y el Ajax de Amsterdam. Llegado a este último punto el jugador viajaría a Holanda para pasar la revisión médica
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:08 schreef BB-boy het volgende:
Je kan trouwens wel lachen Robbie maar Dario oogt scherper dan een net geslepen mes van de keurslager.
http://ajaxlife.nl/nieuws/detail/2247
Photoshop.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:10 schreef Blight het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig om te zien, zulke trainers bij je club.
Zo staat het in de tekst geschrevenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Een uit welke foto moet ik dat precies opmaken? Wie is trouwens die jongen in het zwart witte Aegon tenue?
Die jongen is Sergio Padt, jeugdkeeperquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Een uit welke foto moet ik dat precies opmaken? Wie is trouwens die jongen in het zwart witte Aegon tenue?
Ok dat is dan de opvolger voor Stam neem ik aan. Hebben we nog wel een opvolger voor Heitinga nodig (ook omdat ik een slecht gevoel heb over Oleguer).quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:09 schreef Fathom het volgende:
Ajax heeft de eerste stap gezet om Oleguer Presas aan de selectie van Marco van Basten toe te voegen. Barcelona maakt dinsdagmiddag op de officiële website bekend een principe-akkoord met de Amsterdammers te hebben bereikt.
In een verklaring laat de Spaanse club weten dat Ajax deze zomer een bedrag van drie miljoen euro overmaakt en nog eens een slordige twee miljoen euro, afhankelijk van de prestaties van de Amsterdamse club in de Champions League de komende drie jaar.
Het akkoord is alleen nog afhankelijk van de onderhandelingen tussen Ajax en Oleguer. De 28-jarige Catalaan zal financieel geen goedkope kracht worden. De verdediger verdient bij Barcelona twee miljoen euro per seizoen.
Oleguer mag zes jaar na zijn debuut in de hoofdmacht uit het Camp Nou vertrekken. De Catalaan verscheen in de seizoenen 2004/05 en 2005/06 regelmatig in de basis, maar in de afgelopen twee jaar deed voormalig coach Frank Rijkaard nauwelijks beroep op hem.
Dan zal ie morgen wel z'n benen op 18 plaatsen brekenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik bespeur een soort Litmanen-loopje bij Cvitanich
Donald?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wie was die reuze neger die Cvitanich van de bal zette?
Ik zie er 2quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die gast in het rood helemaal links ken ik ergens van
Mitchell Donald.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Donald.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welke goede verdediger wil je anders voor die prijs halen? Laat het kapitaal maar op het veld staan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:33 schreef Rejected het volgende:
Oleguer rond, wel duur vind ik.
3 miljoen +2 voor elk jaar CL
en hij verdient bij barca 2 mil per jaar
Als ik NOS Teletekst moet geloven moet Ajax 2 miljoen erbij betalen als het in de komende 3 jaar tijd minstens 1x de CL haalt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:33 schreef Rejected het volgende:
Oleguer rond, wel duur vind ik.
3 miljoen +2 voor elk jaar CL
en hij verdient bij barca 2 mil per jaar
Jij doet wel erg makkelijk over het financiele aspect... Als het geld maar op het veld staat hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:45 schreef Blight het volgende:
Die clausule is echt geen ramp. Als Ajax zich namelijk plaatst haal je dat er makkelijk uit.
Het is toch 100% waar wat ie zegt?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij doet wel erg makkelijk over het financiele aspect... Als het geld maar op het veld staat he
Ik zie vi´s het wereldje al weer aankomen met:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:45 schreef Blight het volgende:
Die clausule is echt geen ramp. Als Ajax zich namelijk plaatst haal je dat er makkelijk uit.
Niet ten kosten van alles nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is toch 100% waar wat ie zegt?
Dats waar.. maar als ik een aantal mensen hier mag geloven is hij niet zo heel goed..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Welke goede verdediger wil je anders voor die prijs halen? Laat het kapitaal maar op het veld staan.
Topverdediger!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:54 schreef Mr.Mills het volgende:
Pff ik heb op het hele internet nog geen één positief berichtje over Oleguer gelezen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Topverdediger!
Zo hier heb je je eerste positieve berichtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |