Misschien een teken dat Huntelaar weggaat...al lijkt het me stug om een onbekende aanvaller te halen als vervanger van Huntelaar.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:47 schreef sjimz het volgende:
Ajax wil volgens wat noorse sites een aanvallerhalen.
Het gaat om de nigeriaan Ighalo van Lyn Oslo
http://www.nrksport.no/fotball/1.6147035
Misschien voor het 2de.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:47 schreef sjimz het volgende:
Ajax wil volgens wat noorse sites een aanvallerhalen.
Het gaat om de nigeriaan Ighalo van Lyn Oslo
http://www.nrksport.no/fotball/1.6147035
welcomequote:Op maandag 21 juli 2008 17:50 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft wennen, Aissati in Ajaxkleding.
Photoshop.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:50 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft wennen, Aissati in Ajaxkleding.
quote:Khalid Boulahrouz vertrekt naar VfB Stuttgart. Chelsea maakt via de eigen website bekend dat de Londense club tot een akkoord is gekomen met de Duitsers over de transfervoorwaarden voor de verdediger.
Volgens berichten in Duitse media zou Stuttgart circa vijf miljoen euro moeten betalen voor Boulahrouz, maar daarover meldt Chelsea vooralsnog niets. The Blues beperken zich tot het melden van het akkoord met Stuttgart en het overbrengen van de gebruikelijke gelukwensen naar de Nederlander.
Boulahrouz arriveerde twee jaar geleden bij Chelsea, maar hij slaagde er niet in de toenmalige coach José Mourinho te overtuigen. Na een teleurstellend eerste seizoen verhuurde de Engelse club hem afgelopen jaar aan Sevilla, waar hij door een blessure amper aan spelen toekwam.
Tijdens Euro 2008 speelde hij zich in de kijker, alhoewel Stuttgarts technisch directeur Horst Heldt bevestigd heeft dat hij al voor het EK met Chelsea aan het onderhandelen was over de transfer van de 26-jarige centrale verdediger.
Dat Lyn Oslo in geldproblemen zit en hij dus verkocht gaat worden.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:26 schreef donroyco het volgende:
Bonaventura Kalou naar Heerenveen
Had ik niet zien aankomen
Maar ik kan geen woord Noors, staat er nog wat boeiends sjimz?
Ajax versterkt zich met Sulejmani, Kalou als vervanger?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat Lyn Oslo in geldproblemen zit en hij dus verkocht gaat worden.
Ajax, AZ, FC Groningen, CSKA Moskou, Lokomotiv Moskou, Hoffenheim en hoogstwaarschijnlijk Schalke zijn in hem geïnteresseerd.
En wat doet dat Kalou verhaaltje in het Ajax topic?
opbokken met dat kermisdoek.quote:
quote:Ook Klaas Jan Huntelaar en Maarten Stekelenburg hebben zich bij de selectie gevoegd. Zij hadden vanwege deelname aan EURO 2008 een week langer vakantie. ,,Ik heb zin om te beginnen”, zei Klaas Jan Huntelaar, die tijdens zijn vakantie hoorde dat hij komend seizoen aanvoerder is van het elftal. ,,Dat is mooi, echt een hele eer.”
Ja inderdaadquote:Op maandag 21 juli 2008 18:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
En wat doet dat Kalou verhaaltje in het Ajax topic?
Elite nog welquote:
Ik denk Ajax-PSV pas weer.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Beter kom je snel in het seizoen weer ff naar Ajax ouwe
En zouden die slechte spelers daar beter van gaan spelen? Of moet ik die foto na W2 uit van vorig seizoen posten? De tering, wat schaamde ik me toen voor mjin mede-supporters.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Goede spelers worden opgehemeld slechte worden neergehaald. Toch logisch?
Iemand een plaatje hoe die dingen eruit (gaan) zien?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
SCC is ook eindelijk verlengd voor volgend seizoen trouwens![]()
![]()
.
Rechthoekig heb ik gehoord.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Iemand een plaatje hoe die dingen eruit (gaan) zien?
Inderdaad, spelers uitfluitenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En zouden die slechte spelers daar beter van gaan spelen? Of moet ik die foto na W2 uit van vorig seizoen posten? De tering, wat schaamde ik me toen voor mjin mede-supporters.
Over schamen voor medesupporters gesproken, dat "Kalou dans l'abre de banana" spandoekquote:Op maandag 21 juli 2008 19:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
B. Kalou naar Heerenveen. Leuk.
* HeinekenAFCA denkt terug aan Auxerre-thuis en uit.
Ja hij heeft tijdens de wedstrijd een spiertje verrekt, was ook te zien (hij liep moeilijk).quote:
Colin komt gewoon ook uit Utrecht vandaar denk ik.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
"Hoe is het?" Nou, nou, wat een straattaal.![]()
En ik dacht de Colinbash-hype alweer voorbij was.
En weet je wat het mooie aan dat spandoek was? Dat het mede door een aantal Molukkers is gemaakt. Dat waren ook de jongens die het "rascistische" liedje "Kaloe Kaloe oe oe oe" inzetten bij de uitwedstrijd.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:29 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Over schamen voor medesupporters gesproken, dat "Kalou dans l'abre de banana" spandoek
Allebei uit de PSV jeugd.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Colin komt gewoon ook uit Utrecht vandaar denk ik.
Ik d8 dat dat voor 1 juli moestquote:Op maandag 21 juli 2008 19:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
![]()
.
Ik ga ook al de eerste 2 thuiswedstrijden missenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:14 schreef Devz het volgende:
Ik zal veel wedstrijden gaan missen komend seizoen ben ik bang, maar er zijn gelukkig genoeg mensen aan wie ik m'n scc uit kan lenen.
Moest lachenquote:Op maandag 21 juli 2008 18:41 schreef venomsnake het volgende:
Echt iets voor jullie trouwens:
Odion Jude Ighalo![]()
http://no.wikipedia.org/wiki/Odion_Jude_Ighalo
Die 2 tegengoals waren wel heel knulligquote:Op maandag 21 juli 2008 20:30 schreef Breach het volgende:
Voor wie het nog niet gezien heeft, de samenvatting van Noordwijk - Ajax
Ajax TV: Noordwijk - Ajax
Wanneer worden die dingen normaal gesproken opgestuurd? Ja, ik ben ongeduldigquote:Op maandag 21 juli 2008 19:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
![]()
.
Je zou hem allang moeten hebben.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wanneer worden die dingen normaal gesproken opgestuurd? Ja, ik ben ongeduldig.
Die van mij pas einde van de maand zeiden ze, maar goed, mijn automatische betaling was misgegaan. Iemand meldde geloof ik dat ze alle SCC's verspreidt gingen versturen? Zal wel op ajax.nl staan in ieder geval, maar iedereen is te lui om het op te zoeken.quote:
ajax.nlquote:28 juli: de verwachting is dat in de vierde week van juli de nieuwe seizoenkaarten worden verstuurd aan de mensen die op tijd hebben betaald
Let op: het versturen gebeurt in delen, dus het kan voorkomen dat je de scc iets eerder/later ontvangt dan je familielid, vriend of buurman.
Boefje.quote:
Eigenlijk hetzelfde verhaal als vorig jaar. Maar toch ieder jaar weer niemand die het weet.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:32 schreef D.zire het volgende:
[..]
ajax.nl
Vorig jaar kreeg ik mijn scc ook 2 weken later dan mijn pa. Dus gewoon geduld hebben.
Dat moest ook. Maar wat dat soort dingen betreft ben ik altijd erg nonchalant en rommelig. Vandaar dat ik het zo'n 3 weken te laat heb overgemaaktquote:
Neuj,quote:Op maandag 21 juli 2008 21:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die van mij pas einde van de maand zeiden ze, maar goed, mijn automatische betaling was misgegaan. Iemand meldde geloof ik dat ze alle SCC's verspreidt gingen versturen? Zal wel op ajax.nl staan in ieder geval, maar iedereen is te lui om het op te zoeken.
quote:28 juli: de verwachting is dat in de vierde week van juli de nieuwe seizoenkaarten worden verstuurd aan de mensen die op tijd hebben betaald
Let op: het versturen gebeurt in delen, dus het kan voorkomen dat je de scc iets eerder/later ontvangt dan je familielid, vriend of buurman.
Ik hoop dat hij snel weg is .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |