Een type Verlaat bedoel je? Die had dezelfde snelheid, wendbaarheid en techniek als een blok beton.quote:
Vergeet niet het Binnenhof.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:55 schreef Breach het volgende:
[..]
![]()
De hele dag, maatje van me komt oorspronkelijk uit Zwolle dus die weet de mooie plekjes en terrassen. We zijn met 7 in totaal dus wordt mooi dagje
Nee, meer zoiets.. een stuk beton die iemand in tweeën kan splijten/schoefelenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een type Verlaat bedoel je? Die had dezelfde snelheid, wendbaarheid en techniek als een blok beton.
Jezus, dat was ook een gouden zet inderdaadquote:Op maandag 21 juli 2008 13:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een type Verlaat bedoel je? Die had dezelfde snelheid, wendbaarheid en techniek als een blok beton.
Valt wel mee hoor... Wel laatste jaren als wisselspeler, maar toch nog best wat gespeeld.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:05 schreef Catch22- het volgende:
Die Olequer heeft dus 2 jaar niet gespeeld?
Lekker vooruitzicht
Daar begon de teloorgang een beetjequote:Op maandag 21 juli 2008 15:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jezus, dat was ook een gouden zet inderdaad.
Wat een elftal hadden we toenquote:Op maandag 21 juli 2008 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daar begon de teloorgang een beetje.
Nieuwenburgquote:Op maandag 21 juli 2008 15:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat een elftal hadden we toen
Met Tom Sier en John Nieuwenburg
en Ole Tobiassen niet te vergeten!quote:Op maandag 21 juli 2008 15:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat een elftal hadden we toen
Met Tom Sier en John Nieuwenburg
Die was alleen zo slecht nog niet in de 4 wedstrijden die hij gespeeld heeft.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:29 schreef w00h00 het volgende:
[..]
en Ole Tobiassen niet te vergeten!
Die gek heeft volgens mij alles al geblesseerd gehad wat je maar kan blesseren.
Genee is net terug van twee weken huwelijksreis, en zou nu opeens alle ins en outs van de transfer weten. Ik waag het te betwijfelen.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:09 schreef Pritt het volgende:
Ismail had ook wat wallen onder zijn ogen, die jongen was natuurlijk zeer gespannen om eindelijk met het Ajax shirt te mogen rondlopen. Genee zal dus wel geen gelijk gehad hebben met zjin 7 miljoen anders moest daar nu een statement over gemaakt worden en naar mijn weten is dat niet gebeurd. Goed nieuws dus.
Was de revelatie van 1997-1998 totdat hij tegen Fortuna ernstig geblesseerd raaktequote:Op maandag 21 juli 2008 15:31 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Die was alleen zo slecht nog niet in de 4 wedstrijden die hij gespeeld heeft.
Ik quote 'm maar even.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
"Hoe is het?" Nou, nou, wat een straattaal.![]()
En ik dacht de Colinbash-hype alweer voorbij was.
Zoals het alwetende Ubermensch twi?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:46 schreef twi het volgende:
Gelukkig zijn er uitzonderingen.
Ja, want ik ben heel erg goed.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoals het alwetende Ubermensch twi?
Niet meer dan terecht toch? Ik wordt nog steeds zwetend wakker van Slavia-Ajax en Ajax-Kopenhagen.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ik quote 'm maar even.
Maargoed, gaat het niet over vanalles wat Colin niet kan, dan gaat het wel over drugshond Urby of blindganger Rommedahl. Het is zo triest gesteld met ontzettend veel mensen hier, vermoeiend gewoon.
Gelukkig zijn er uitzonderingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |