Dat doen ze altijd tot eind juli volgens mijquote:Op maandag 21 juli 2008 21:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat moest ook. Maar wat dat soort dingen betreft ben ik altijd erg nonchalant en rommelig. Vandaar dat ik het zo'n 3 weken te laat heb overgemaakt.
Ach, ze hadden mijn SCC nog netjes vrij gehouden voor me.
1 september mag ie slapen van mij..tot dan moet ie nog verdedigers halen, overbodige spelers verkopen voor veul geld en, ook niet onbelangrijk, buitenlandse clubs en zaakwaarnemers weghouden van onze aanvoerder..quote:Op maandag 21 juli 2008 12:54 schreef venomsnake het volgende:
Tering, die Blind heeft een week slaap nodig. Wat een wallen heeft die vent onder zijn ogen hangen, niet te zuinig.
Het is in ieder geval al een mooie zomerquote:Op maandag 21 juli 2008 23:33 schreef de_huig het volgende:
[..]
1 september mag ie slapen van mij..tot dan moet ie nog verdedigers halen, overbodige spelers verkopen voor veul geld en, ook niet onbelangrijk, buitenlandse clubs en zaakwaarnemers weghouden van onze aanvoerder..
als dat lukt..en daar heb ik alle vertrouwen in..dan wordt het een onvergetelijk jaar
Photoshop.quote:
Ben jij een PSV-er in de ontkenningsfase ofzo?quote:
Komt wel.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:53 schreef s0k het volgende:
Nee, Ajacied.
En aissati is dat duidelijk niet.
Alvast van hartequote:Op maandag 21 juli 2008 23:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Komt wel.![]()
Nog 7 minuten, dan ben ik jarig.
Kost veel maar levert ook veel op, het is wel zeker dat bijv. Miralem met winst wordt verkocht. En als we het nou ook een keer góed doen in Europa...quote:Op maandag 21 juli 2008 23:04 schreef Black-Death het volgende:
zo, meld me ook maar weer eens hier. Op vakantie geweest, lekker genoten van de zon, en hier in de regenAnyway wel mooi nieuws allemaal met Aissati en Sulejmani, maar die kost wel heul veel geld, ik hoop dat hij het waard is. Dan nog Oleguer misschien en ik hoop daarnaast nog een verdediger..
Ik nuquote:Op maandag 21 juli 2008 23:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Komt wel.![]()
Nog 7 minuten, dan ben ik jarig.
Echt waar?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:06 schreef s0k het volgende:
Er zijn dagelijks mensen jarig. Boeiend.
Ik ben al lang blij dat ze het niet in 2de rangs gratis voetballers zoeken zoals Luque, Rommedahl, Kuffour en Urzaiz, maar dat ze eens geld durven uit te geven.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:04 schreef Black-Death het volgende:
zo, meld me ook maar weer eens hier. Op vakantie geweest, lekker genoten van de zon, en hier in de regenAnyway wel mooi nieuws allemaal met Aissati en Sulejmani, maar die kost wel heul veel geld, ik hoop dat hij het waard is. Dan nog Oleguer misschien en ik hoop daarnaast nog een verdediger..
Denk je niet dat -gelet op de voorgeschiedenis, hoe hij is weggegaan bij PSV, de verhoudingen tussen Ajax en PSV- dit vooral populistische praat is van meneer Aissati. Die roept wat sociaal wenselijk is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:31 schreef BB-boy het volgende:
"Ajax is een aanvallende ploeg," reageert hij na de eerste training in De Lutte. "Dat merk ik nu al. Er wordt aanvallender getraind dan bij PSV."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |