Donald?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wie was die reuze neger die Cvitanich van de bal zette?
Ik zie er 2quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die gast in het rood helemaal links ken ik ergens van
Mitchell Donald.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Donald.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welke goede verdediger wil je anders voor die prijs halen? Laat het kapitaal maar op het veld staan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:33 schreef Rejected het volgende:
Oleguer rond, wel duur vind ik.
3 miljoen +2 voor elk jaar CL
en hij verdient bij barca 2 mil per jaar
Als ik NOS Teletekst moet geloven moet Ajax 2 miljoen erbij betalen als het in de komende 3 jaar tijd minstens 1x de CL haalt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:33 schreef Rejected het volgende:
Oleguer rond, wel duur vind ik.
3 miljoen +2 voor elk jaar CL
en hij verdient bij barca 2 mil per jaar
Jij doet wel erg makkelijk over het financiele aspect... Als het geld maar op het veld staat hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:45 schreef Blight het volgende:
Die clausule is echt geen ramp. Als Ajax zich namelijk plaatst haal je dat er makkelijk uit.
Het is toch 100% waar wat ie zegt?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij doet wel erg makkelijk over het financiele aspect... Als het geld maar op het veld staat he
Ik zie vi´s het wereldje al weer aankomen met:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:45 schreef Blight het volgende:
Die clausule is echt geen ramp. Als Ajax zich namelijk plaatst haal je dat er makkelijk uit.
Niet ten kosten van alles nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is toch 100% waar wat ie zegt?
Dats waar.. maar als ik een aantal mensen hier mag geloven is hij niet zo heel goed..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Welke goede verdediger wil je anders voor die prijs halen? Laat het kapitaal maar op het veld staan.
Topverdediger!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:54 schreef Mr.Mills het volgende:
Pff ik heb op het hele internet nog geen één positief berichtje over Oleguer gelezen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Topverdediger!
Zo hier heb je je eerste positieve berichtje
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |