Wie wel?quote:
Inderdation, fuck weer is het he!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ikke ikke ikkkkkkke heb heul GEEN ZINNNNNNNN!!!!!!!!
* _F.U.B.A.R_ freakt de pan uit
wat een $^#^#$^weer is het buiten !
Hier alleen maap *gaap*quote:
Nee slapen, lezen is lastig he?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:33 schreef DonGuido het volgende:
Hehe, zo te zien moeten jullie een beetje geprikkeld worden!
BOEM! Ongekendquote:Op maandag 21 juli 2008 12:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ongezien de tyfus, donderdag en vrijdag vrijgenomen
Hé, da's toevallig, ik ookquote:Op maandag 21 juli 2008 12:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ongezien de tyfus, donderdag en vrijdag vrijgenomen
Als ik net zo slaap als deze week... zou ik het einde niet halen denk ik hahahahaquote:
Er is niks mis met mijn leesvermogen hoorquote:
Relaxt!!!!!!!!!!quote:
Done!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
TVP
@WL
pas die OP ff aan, het was vrijdag erg gezelligipv heeft zin in vrijdag
Neequote:Op maandag 21 juli 2008 12:43 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Er is niks mis met mijn leesvermogen hoor![]()
Slapen op werk lijkt me lastig dus je zult toch iets anders moeten vinden om het vol te houden
Nou verstandig van je manquote:Op maandag 21 juli 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik net zo slaap als deze week... zou ik het einde niet halen denk ik hahahaha
Heeey vakantiegangerquote:Op maandag 21 juli 2008 12:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
Sinds wanneer sta ik bij de OP?![]()
trouwens
Jaja, ooit gaat het goedkomen met mij... en ga ik "echt verstandig" wordenquote:
DVquote:Op maandag 21 juli 2008 12:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
trouwens
Heeey ehm.. ja... net-doen-alsof-je-aan-het-werk-bent werkers!!quote:
Middag!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
trouwens
jawsssssssssssssssssssquote:
Bwehehe ik moest lachenquote:Op maandag 21 juli 2008 12:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jaja, ooit gaat het goedkomen met mij... en ga ik "echt verstandig" worden![]()
Ja en bedankt hequote:Op maandag 21 juli 2008 12:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heeey ehm.. ja... net-doen-alsof-je-aan-het-werk-bent werkers!!
En ofquote:Op maandag 21 juli 2008 12:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
Geloof dat we het begroeten nu wel ruimschoots gehad hebben toch?
Nog spectaculair nieuws wat ik heb gemist? Iemand een leuk weekend gehad?
Hoezo? Ik had toch gelijk?quote:
Mwoah..quote:
De wat voor fair??quote:Op maandag 21 juli 2008 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben zaterdag bij de mystic fair geweest. dat was al een ervaring op zich. we vielen een beetje uit de toon
Nah ok een beetje maar, maar dat mag geen naam hebbenquote:
allemaal heksen en tovernaars zeker?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben zaterdag bij de mystic fair geweest. dat was al een ervaring op zich. we vielen een beetje uit de toon
Ja een leuk weekend gehad, maar ben er nog van naar de klotequote:Op maandag 21 juli 2008 12:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
Geloof dat we het begroeten nu wel ruimschoots gehad hebben toch?
Nog spectaculair nieuws wat ik heb gemist? Iemand een leuk weekend gehad?
Ik denk dat ik blij moet zijn dan ik hier op mijn werk niet op de dumpert kan komenquote:Op maandag 21 juli 2008 12:57 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Misschien helpt dit je dan om wakker te worden?
dumpert filmpje
(full-screen tip)
Wil ik weten wat je hebt uitgespookt dit weekend?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja een leuk weekend gehad, maar ben er nog van naar de klote
Ghehehe, dan zeg ik niks meerquote:Op maandag 21 juli 2008 13:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah ok een beetje maar, maar dat mag geen naam hebben
Daarom! Je hebt een vooruitzichtquote:Op maandag 21 juli 2008 12:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mwoah..
Maar goed, deze week volop voorbereiden voor de vakantie
ja precies, trollen enzo. heb wel enorm gelachen, en sommige rollenspellen waren best wel grappigquote:
En bedankt hequote:
Ghehehe, die trollen heb ik in het weekend van 5 en 6 juli ook gezien op een festivalquote:Op maandag 21 juli 2008 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja precies, trollen enzo. heb wel enorm gelachen, en sommige rollenspellen waren best wel grappig
[ afbeelding ]
http://www.mysticfair.nl/
Schijnt lekker weer te worden volgende week...quote:Op maandag 21 juli 2008 13:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarom! Je hebt een vooruitzicht![]()
![]()
Positief blijven he
Uh... stond overal al vermeld, maar dat maakt niet hahahaquote:Op maandag 21 juli 2008 13:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wil ik weten wat je hebt uitgespookt dit weekend?
Ik heb een youtube link voor je, maar die zal ook wel geblocked zijnquote:Op maandag 21 juli 2008 13:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik blij moet zijn dan ik hier op mijn werk niet op de dumpert kan komen
Je hebt Lynda gezien en jullie zijn eindelijk een stelletje?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uh... stond overal al vermeld, maar dat maakt niet hahaha
Nee dus
Wauw dat zou pas heftug zijnquote:Op maandag 21 juli 2008 13:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Schijnt lekker weer te worden volgende week...
Dus wie weet word ik nog wel bruin![]()
Best wel, voel me net een melkflesquote:
as donderdag is het al goed weer ^^quote:Op maandag 21 juli 2008 13:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Schijnt lekker weer te worden volgende week...
Dus wie weet word ik nog wel bruin![]()
Dan ben ik aan het inpakkenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
as donderdag is het al goed weer ^^
Ben je zwanger ?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Best wel, voel me net een melkfles
Hoezo? Geef je ook een liter melk dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Best wel, voel me net een melkfles
OMGquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoezo? Geef je ook een liter melk dan?
Ehm... nee... Niet iets wat op dit moment in de planning ligt voor mij en Meneer DVquote:
Je moest wel lachenquote:
Hooguit een glimlachquote:
Meer dan verstandigquote:Op maandag 21 juli 2008 13:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ehm... nee... Niet iets wat op dit moment in de planning ligt voor mij en Meneer DV
Fair enoughquote:
Precies, vonden wij ookquote:
Ah okquote:Op maandag 21 juli 2008 13:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ehm... nee... Niet iets wat op dit moment in de planning ligt voor mij en Meneer DV
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ah okje kan ieder geval nog flink oefenen voordat het moment supreme daar is
Jij en groot worden, hehequote:Op maandag 21 juli 2008 13:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Precies, vonden wij ook![]()
Misschien later als we groot zijn
Dank je wel, jij ook natuurlijk! En succes met schoonmakenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
Toch maar eens beginnen met schoonmaken..
Mensen, tot morgen ergens ofzo, fijne "werk" dag en een hele fijne avond!
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben ik weer.... *gaap*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve dat ik er bij loop als een zombie, ik totaal geen zin meer heb, ik naar mijn bed wil... gaat het welquote:Op maandag 21 juli 2008 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
Heuh Droxz! Alles wel kerel?
komt dat zo ? laat naar je nest ?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Behalve dat ik er bij loop als een zombie, ik totaal geen zin meer heb, ik naar mijn bed wil... gaat het wel
Same shit, different day dusquote:Op maandag 21 juli 2008 13:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Behalve dat ik er bij loop als een zombie, ik totaal geen zin meer heb, ik naar mijn bed wil... gaat het wel
Je kan beter vroeg zeggenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
komt dat zo ? laat naar je nest ?
Zelfs dat kort je af naar SSDDquote:
je merkt dat je ook weer een dagje ouder wordt heh ?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan beter vroeg zeggen
Zaterdag ochtend rond 09:00, 26,5 uur wakker
Rest van het weekend max 7 uur...
Inderdaad!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je merkt dat je ook weer een dagje ouder wordt heh ?
dat nummer ken ik niet, maar klinkt goed hahaquote:Op maandag 21 juli 2008 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad!
Doet me gelijk denken aan een nummer van "Normaal - Ik ben geen 18 meer!*
"Normaal" blijf gewoon goed, komt wel een beetje uit jou omgeving volgens mij...quote:Op maandag 21 juli 2008 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat nummer ken ik niet, maar klinkt goed haha
Whehehe dat is iets wat al tijden zo bij jou isquote:Op maandag 21 juli 2008 14:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelfs dat kort je af naar SSDD
Maar dat was hier zeker niet, alleen dat weinig slapen dan hahahah
haha, ja mooi!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"Normaal" blijf gewoon goed, komt wel een beetje uit jou omgeving volgens mij...
iig dichterbij als hier
Zoiets jaquote:Op maandag 21 juli 2008 14:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe dat is iets wat al tijden zo bij jou is
Normaal, is gewoon bier zuipen en feest vieren!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, ja mooi!
ik ben totaal geen Normaal fan, maar ik hoor wel van lui uit de buurt daar vandaag, dat het echt een groot zuip festijn is. nou dat klinkt goed toch ?
Maandag brakdagquote:
mja het is meer bier gooien heb ik me laten vertellen!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Normaal, is gewoon bier zuipen en feest vieren!
das zonde!!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja het is meer bier gooien heb ik me laten vertellen!
nietquote:Op maandag 21 juli 2008 14:55 schreef tripack het volgende:
[..]
das zonde!!
wanneer stopt de regen btw?
wat is dat nou voor boutantwoordquote:
sorry , de waarheid is hard!quote:
Bedankt voor je inzet!quote:
Dankquote:Op maandag 21 juli 2008 15:51 schreef tripack het volgende:
nja welkom terug![]()
hier ist ook rustig vandaag
dat denk je maar. dat is juist de aftakeling ervanquote:Op maandag 21 juli 2008 16:00 schreef DonGuido het volgende:
Het is hier ook rustig. Als ik goed luister hoor ik mijn c*ct*ss*n groeien!
Kan je beter donderdag of vrijdag doen als ik zo op teletekst kijk!quote:Op maandag 21 juli 2008 15:57 schreef WhiteLightning het volgende:
is toch geen probleem op de maandag ?
er is hier ook weinig te doen hoor, heb morgne maar vrij genomen
Ze blaken van gezondheid, en dat ondanks de vele terroristische daden die er tegen zijn gepleegd.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat denk je maar. dat is juist de aftakeling ervan
dat gaat niet, want een collega gaat dan met vakantie. het kon alleen nog morgen. dan even 6 weken geen vrijquote:Op maandag 21 juli 2008 16:07 schreef 907 het volgende:
[..]
Kan je beter donderdag of vrijdag doen als ik zo op teletekst kijk!
sommige dingen zijn ook niet voor het blote oog zichtbaarquote:Op maandag 21 juli 2008 16:09 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ze blaken van gezondheid, en dat ondanks de vele terroristische daden die er tegen zijn gepleegd.
collega`s verneuken ook altijd alles!quote:Op maandag 21 juli 2008 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat gaat niet, want een collega gaat dan met vakantie. het kon alleen nog morgen. dan even 6 weken geen vrij
ja zeg dat wel, maar wraak is zoet dat weet je heh ?quote:
Mocht het je echt niet lukken kunnen altijd op afstand op je pc meekijken?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:25 schreef Bellerophon het volgende:
Hmm daarnet even wezen kijken in mijn BIOS (zoals Smokez) aangaf, en daar is niks terug te vinden over het aan/uitschakelen van een WLAN adapter.
Het vreemde is wel, hij zit er echt in. Zie onderstaande link.
http://www.supermarktpc.net/index.php?option=com_content&task=view&id=188&Itemid=81
Maar for fucks sake! Waarom kan ik hem dan nergens vinden? Iemand een idee? Of wordt het toch een losse WiFi kaart kopen?
WiFi in mijn desktop aan de praat te krijgenquote:
Ongekend! Ben je nu nog aan het werk dan? Nu is het zeker, jij moet gewoon donderdag en vrijdag vrijnemenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht het je echt niet lukken kunnen altijd op afstand op je pc meekijken?
GODVER!
Hele netwerk down op mijn werk, geen netwerk, helemaal niets!
Dus nog moeten overwerken ook!
staat hij bij je apparaatbeheer ?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WiFi in mijn desktop aan de praat te krijgen
Nope, dat is dus zo typisch...quote:Op maandag 21 juli 2008 19:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
staat hij bij je apparaatbeheer ?
staan er onbekende apparaten bij ?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nope, dat is dus zo typisch...
En volgens mij heb ik hem daar ook weg gehaald, weet alleen bij god niet meer hoe
Nee ik ben nu thuis, later dan de planning was maar OK....quote:Op maandag 21 juli 2008 19:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend! Ben je nu nog aan het werk dan? Nu is het zeker, jij moet gewoon donderdag en vrijdag vrijnemen
Scan dan ff naar nieuwe hardware... Staat gewoon in je configuratiescherm hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 19:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nope, dat is dus zo typisch...
En volgens mij heb ik hem daar ook weg gehaald, weet alleen bij god niet meer hoe
Nee dat nietquote:Op maandag 21 juli 2008 19:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
staan er onbekende apparaten bij ?
Ook gedaanquote:Op maandag 21 juli 2008 19:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Scan dan ff naar nieuwe hardware... Staat gewoon in je configuratiescherm hoor
Ik en rustig, ga mijn best doen, kan niets belovenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat niet
@Droxz, goed zo manEven rusten die twee dagen
Daaromquote:Op maandag 21 juli 2008 19:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik en rustig, ga mijn best doen, kan niets beloven
weet je zeker dat hij niet uit staat in de bios ? of misschien een ander menu, waar je een f toets voor moet drukken in het begin ?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ook gedaanMaar hij vindt gewoon niks
Jaquote:Op maandag 21 juli 2008 19:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je zeker dat hij niet uit staat in de bios ? of misschien een ander menu, waar je een f toets voor moet drukken in het begin ?
Ophoeren kut spammert!quote:Op maandag 21 juli 2008 19:36 schreef Nba het volgende:
[ afbeelding ]
HA BITCHES !
kom alleen naar www.onzinvoorjeleve.forum2go.nl
als hij onboard is, MOET hij erin vermeld staan. anders is het een aparte kaartquote:Op maandag 21 juli 2008 19:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
JaDat weet ik echt zeker, heb alle submenu's bekeken in mijn BIOS en daar kwam niks uit
jah jah nu druk bezig met klussen, maar we willen er op 14 augustus inquote:Op maandag 21 juli 2008 22:01 schreef Leanne het volgende:
goed hoor
wat las ik nou ben je ook aan het verhuizen?
oh dan schiet t wel op jaquote:Op maandag 21 juli 2008 22:06 schreef tripack het volgende:
[..]
jah jah nu druk bezig met klussen, maar we willen er op 14 augustus in
whahaha jah de muren waren eerst oranjequote:Op maandag 21 juli 2008 22:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
oh dan schiet t wel op ja
Gewoon alles witten, de rest komt vanzelf hebbik ook gedaan
wow!quote:Op maandag 21 juli 2008 22:19 schreef tripack het volgende:
[..]
whahaha jah de muren waren eerst oranjeen vel groen
jah en alle posten een nieuw kleurtje gegeven ... maja 1 slaapkamer, woonkamer,gang, wc en badkamer en keuken zijn al klaar. ik zal tegen die tijd wel ff foto's postenquote:Op maandag 21 juli 2008 22:28 schreef Leanne het volgende:
[..]
wow!![]()
dan ben je wel ff langer bezig. hier wassut al wit.
ziet er goed uit! ik vind het wel vet dat groen en oranje..maar of ik er zelf voor zou kiezen...quote:Op maandag 21 juli 2008 22:32 schreef tripack het volgende:
[..]
jah en alle posten een nieuw kleurtje gegeven ... maja 1 slaapkamer, woonkamer,gang, wc en badkamer en keuken zijn al klaar. ik zal tegen die tijd wel ff foto's posten
najah dat waren de kleurenquote:Op maandag 21 juli 2008 22:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
ziet er goed uit! ik vind het wel vet dat groen en oranje..maar of ik er zelf voor zou kiezen...![]()
maar genoeg ruimte voor jullie 2 dus![]()
Nog 60 kwartiertjes werken en dan is het vakantie!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:05 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen Smokez!!
En??? Hebben we er een beetje zin in vandaag?
Kijk dat zijn berichtenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog 60 kwartiertjes werken en dan is het vakantie!
En die vakantie telt maar liefst 2304 kwartiertjes!
Wat? Was ie nou wéér op het station?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:12 schreef lynda het volgende:
Ook leuk, de krantenuitdelers sorry martin laten zeggen als ze krant geven :p ik heb geen zin meeroja moguh!
Inderdationquote:
Maar uh... je weet dus zeker dat er een op je moederboard zit? En die is niet uitgeschakeld in de BIOS?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdation
Vanmiddag weer even priegelen met de WiFi kaart
Bedoel dat is nu toch wel prio #1, theh intorwebz goed werkend krijgen
hij is er elke ochtend gek :p alleen werk ik normaal alleen de maandagochtend rest middag. Trein van tien over zeven heeft hij hehe. En euh ik heb nog veel minder zin! Gelukkig hoef ik maar tot negen :p oké en dan weer van twaalf tot drie maar daar gaat het niet omquote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat? Was ie nou wéér op het station?
Mogguh!
En ik heb nog veeeel minder zin!
Ja dat weet ik zeker. En hij is niet te vinden in de BIOS en ook niet bij Apparaatbeheer.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar uh... je weet dus zeker dat er een op je moederboard zit? En die is niet uitgeschakeld in de BIOS?
Dan is hij dus te vinden in apparaatbeheer (dal wel niet als een 'onbekend apparaat'), óf hij is gewoon te discoveren door te scannen op nieuwe hardware.... Veel moeilijker dan dat is het niet
Heel onwaarschijnlijk allemaalquote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat weet ik zeker. En hij is niet te vinden in de BIOS en ook niet bij Apparaatbeheer.
En scannen naar nieuwe hardware levert niks op, daarom vind ik het ook zo typisch allemaal.
Nee, want ik zie bij netwerkverbindingen e.d. alleen maar mijn ethernetadapter.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heel onwaarschijnlijk allemaal
En de WLAN adapter staat ook niet per ongeluk opeens onder een andere naam vermeld in apparaatbeheer? Naja... als ik vanmiddag op tijd thuis ben en tijd over hebt kan ik evt wel ff via Remote Assistance meekijken.
Je netwerkverbindingen staan niet onder apparaatbeeer.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee, want ik zie bij netwerkverbindingen e.d. alleen maar mijn ethernetadapter.
Ben nu ondertussen even aan het kijken naar WiFi kaarten voor een desktop, wat is jouw advies? WiFi via een USB-Dongle of gewoon een PCI WLAN Adapter inbouwen?
Is het anders een idee om een programma als 'Everest' erop los te laten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je netwerkverbindingen staan niet onder apparaatbeeer.
Kijk dus even in je apparaatbeheer, en dan niet specifiek naar de categorie netwerkadapters kijken.
Maar goed, kwa prijs maakt PCI of USB niet uit. PCI is wel een stuk netter omdat je geen dongle meer hebt, en het bereik is vaak ook beter. Hoe dan ook is de verbinding meestal wel stabieler... Dus, als je het kan (laten) inbouwen en je hebt nog een PCI slot vrij; Haal maar een PCI kaartje
http://tweakers.net/price(...)4g-(54mbps-pci).html
Da's geen slecht ideequote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is het anders een idee om een programma als 'Everest' erop los te laten.
Bedoel als die on board WLAN adapter geen kuren heeft of iets dergelijks, dan moet hij door zo'n programma gezien worden.quote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Precies, Everest laat meer van je systeem zien als dat apparaatbeheer kan. Had er nog niet eens aan gedacht tot je er zelf over begon
Als ie het niet doet, nja, jammer, haal dan maar een nieuwe adapter.
Je kant evt ook een nieuwe installatie van Windows proberen, maar voor een WLAN adapter van 2 tientjes ga je niet moeilijk doen
Das minder, en ook wel erg vroeg zeg!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:02 schreef Mjahtogh het volgende:
Ik had een klote wekker die om 4:30 alweer ging !! bahbah nog 3 weken dan pas vakantie.....
Iemand wakkerswaffelen is echt m'n hobby, maar uh, de volgende keer wil ik wel geld zien, jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh!
Ik had gewoon een persoonlijke wekker vanochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering, zó vroeg?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:02 schreef Mjahtogh het volgende:
Ik had een klote wekker die om 4:30 alweer ging !! bahbah nog 3 weken dan pas vakantie.....
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Iemand wakkerswaffelen is echt m'n hobby, maar uh, de volgende keer wil ik wel geld zien, jaNou met het idee dat ik vrijdag als het goed is weer wat leuks ga doen, ik genoeg heb geslapen, goed wakker ben geworden, en bijna een lang weekend heb...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk niet! IK HEB GEEN ZIN MEER!
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Moggguh Droxz!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh!
Ik had gewoon een persoonlijke wekker vanochtend
Jaaah... subtiel staat echt op je voorhoofd geschrevenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou met het idee dat ik vrijdag als het goed is weer wat leuks ga doen, ik genoeg heb geslapen, goed wakker ben geworden, en bijna een lang weekend heb...
Tuurlijk niet! IK HEB GEEN ZIN MEER!
Mazzelaar !!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tering, zó vroeg?
Gelukkig mocht ik vandaag uitslapen tot 4:45
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Iemand wakkerswaffelen is echt m'n hobby, maar uh, de volgende keer wil ik wel geld zien, jaWheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
MOGGGGGGGGGUHHHHHHHHHHHHHHHHHHH BELLEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moggguh Droxz!!!
Hebben we er een beetje zin in vandaag??????![]()
Wat liefquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:12 schreef lynda het volgende:
Nog drie kwartier en eerste dienst zit erop :p en kwart voor vijf is mooie tijd smokie.. Als ik morgen diep in slaap lig en er aan denk dat mijn wekker vandaag ook zo vroeg ging zal ik aan je denken
* Dr.Droxz zoekt in woordenboek op "subtiel"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jaaah... subtiel staat echt op je voorhoofd geschreven
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
MOGGGGGGGGGUHHHHHHHHHHHHHHHHHHH BELLEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!
uh.... zie bericht hierboven
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:12 schreef lynda het volgende:
Nog drie kwartier en eerste dienst zit erop :p en kwart voor vijf is mooie tijd smokie.. Als ik morgen diep in slaap lig en er aan denk dat mijn wekker vandaag ook zo vroeg ging zal ik aan je denken
En al iets gevonden? Of ontbreekt die pagina in jouw woordenboek?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zoekt in woordenboek op "subtiel"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |