Ghehehe, dan zeg ik niks meerquote:Op maandag 21 juli 2008 13:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah ok een beetje maar, maar dat mag geen naam hebben
Daarom! Je hebt een vooruitzichtquote:Op maandag 21 juli 2008 12:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mwoah..
Maar goed, deze week volop voorbereiden voor de vakantie
ja precies, trollen enzo. heb wel enorm gelachen, en sommige rollenspellen waren best wel grappigquote:
En bedankt hequote:
Ghehehe, die trollen heb ik in het weekend van 5 en 6 juli ook gezien op een festivalquote:Op maandag 21 juli 2008 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja precies, trollen enzo. heb wel enorm gelachen, en sommige rollenspellen waren best wel grappig
[ afbeelding ]
http://www.mysticfair.nl/
Schijnt lekker weer te worden volgende week...quote:Op maandag 21 juli 2008 13:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarom! Je hebt een vooruitzicht![]()
![]()
Positief blijven he
Uh... stond overal al vermeld, maar dat maakt niet hahahaquote:Op maandag 21 juli 2008 13:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wil ik weten wat je hebt uitgespookt dit weekend?
Ik heb een youtube link voor je, maar die zal ook wel geblocked zijnquote:Op maandag 21 juli 2008 13:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik blij moet zijn dan ik hier op mijn werk niet op de dumpert kan komen
Je hebt Lynda gezien en jullie zijn eindelijk een stelletje?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uh... stond overal al vermeld, maar dat maakt niet hahaha
Nee dus
Wauw dat zou pas heftug zijnquote:Op maandag 21 juli 2008 13:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Schijnt lekker weer te worden volgende week...
Dus wie weet word ik nog wel bruin![]()
Best wel, voel me net een melkflesquote:
as donderdag is het al goed weer ^^quote:Op maandag 21 juli 2008 13:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Schijnt lekker weer te worden volgende week...
Dus wie weet word ik nog wel bruin![]()
Dan ben ik aan het inpakkenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
as donderdag is het al goed weer ^^
Ben je zwanger ?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Best wel, voel me net een melkfles
Hoezo? Geef je ook een liter melk dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Best wel, voel me net een melkfles
OMGquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoezo? Geef je ook een liter melk dan?
Ehm... nee... Niet iets wat op dit moment in de planning ligt voor mij en Meneer DVquote:
Je moest wel lachenquote:
Hooguit een glimlachquote:
Meer dan verstandigquote:Op maandag 21 juli 2008 13:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ehm... nee... Niet iets wat op dit moment in de planning ligt voor mij en Meneer DV
Fair enoughquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |