Middag!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
Sinds wanneer sta ik bij de OP?![]()
trouwens
jawsssssssssssssssssssquote:
Bwehehe ik moest lachenquote:Op maandag 21 juli 2008 12:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jaja, ooit gaat het goedkomen met mij... en ga ik "echt verstandig" worden![]()
Ja en bedankt hequote:Op maandag 21 juli 2008 12:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heeey ehm.. ja... net-doen-alsof-je-aan-het-werk-bent werkers!!
En ofquote:Op maandag 21 juli 2008 12:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
Geloof dat we het begroeten nu wel ruimschoots gehad hebben toch?
Nog spectaculair nieuws wat ik heb gemist? Iemand een leuk weekend gehad?
Hoezo? Ik had toch gelijk?quote:
Mwoah..quote:
De wat voor fair??quote:Op maandag 21 juli 2008 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben zaterdag bij de mystic fair geweest. dat was al een ervaring op zich. we vielen een beetje uit de toon
Nah ok een beetje maar, maar dat mag geen naam hebbenquote:
allemaal heksen en tovernaars zeker?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben zaterdag bij de mystic fair geweest. dat was al een ervaring op zich. we vielen een beetje uit de toon
Ja een leuk weekend gehad, maar ben er nog van naar de klotequote:Op maandag 21 juli 2008 12:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
Geloof dat we het begroeten nu wel ruimschoots gehad hebben toch?
Nog spectaculair nieuws wat ik heb gemist? Iemand een leuk weekend gehad?
Ik denk dat ik blij moet zijn dan ik hier op mijn werk niet op de dumpert kan komenquote:Op maandag 21 juli 2008 12:57 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Misschien helpt dit je dan om wakker te worden?
dumpert filmpje
(full-screen tip)
Wil ik weten wat je hebt uitgespookt dit weekend?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja een leuk weekend gehad, maar ben er nog van naar de klote
Ghehehe, dan zeg ik niks meerquote:Op maandag 21 juli 2008 13:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah ok een beetje maar, maar dat mag geen naam hebben
Daarom! Je hebt een vooruitzichtquote:Op maandag 21 juli 2008 12:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mwoah..
Maar goed, deze week volop voorbereiden voor de vakantie
ja precies, trollen enzo. heb wel enorm gelachen, en sommige rollenspellen waren best wel grappigquote:
En bedankt hequote:
Ghehehe, die trollen heb ik in het weekend van 5 en 6 juli ook gezien op een festivalquote:Op maandag 21 juli 2008 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja precies, trollen enzo. heb wel enorm gelachen, en sommige rollenspellen waren best wel grappig
[ afbeelding ]
http://www.mysticfair.nl/
Schijnt lekker weer te worden volgende week...quote:Op maandag 21 juli 2008 13:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarom! Je hebt een vooruitzicht![]()
![]()
Positief blijven he
Uh... stond overal al vermeld, maar dat maakt niet hahahaquote:Op maandag 21 juli 2008 13:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wil ik weten wat je hebt uitgespookt dit weekend?
Ik heb een youtube link voor je, maar die zal ook wel geblocked zijnquote:Op maandag 21 juli 2008 13:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik blij moet zijn dan ik hier op mijn werk niet op de dumpert kan komen
Je hebt Lynda gezien en jullie zijn eindelijk een stelletje?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uh... stond overal al vermeld, maar dat maakt niet hahaha
Nee dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |