Ghehehe, dan zeg ik niks meerquote:Op maandag 21 juli 2008 13:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah ok een beetje maar, maar dat mag geen naam hebben
Daarom! Je hebt een vooruitzichtquote:Op maandag 21 juli 2008 12:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mwoah..
Maar goed, deze week volop voorbereiden voor de vakantie
ja precies, trollen enzo. heb wel enorm gelachen, en sommige rollenspellen waren best wel grappigquote:
En bedankt hequote:
Ghehehe, die trollen heb ik in het weekend van 5 en 6 juli ook gezien op een festivalquote:Op maandag 21 juli 2008 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja precies, trollen enzo. heb wel enorm gelachen, en sommige rollenspellen waren best wel grappig
[ afbeelding ]
http://www.mysticfair.nl/
Schijnt lekker weer te worden volgende week...quote:Op maandag 21 juli 2008 13:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarom! Je hebt een vooruitzicht![]()
![]()
Positief blijven he
Uh... stond overal al vermeld, maar dat maakt niet hahahaquote:Op maandag 21 juli 2008 13:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wil ik weten wat je hebt uitgespookt dit weekend?
Ik heb een youtube link voor je, maar die zal ook wel geblocked zijnquote:Op maandag 21 juli 2008 13:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik blij moet zijn dan ik hier op mijn werk niet op de dumpert kan komen
Je hebt Lynda gezien en jullie zijn eindelijk een stelletje?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uh... stond overal al vermeld, maar dat maakt niet hahaha
Nee dus
Wauw dat zou pas heftug zijnquote:Op maandag 21 juli 2008 13:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Schijnt lekker weer te worden volgende week...
Dus wie weet word ik nog wel bruin![]()
Best wel, voel me net een melkflesquote:
as donderdag is het al goed weer ^^quote:Op maandag 21 juli 2008 13:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Schijnt lekker weer te worden volgende week...
Dus wie weet word ik nog wel bruin![]()
Dan ben ik aan het inpakkenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
as donderdag is het al goed weer ^^
Ben je zwanger ?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Best wel, voel me net een melkfles
Hoezo? Geef je ook een liter melk dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Best wel, voel me net een melkfles
OMGquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoezo? Geef je ook een liter melk dan?
Ehm... nee... Niet iets wat op dit moment in de planning ligt voor mij en Meneer DVquote:
Je moest wel lachenquote:
Hooguit een glimlachquote:
Meer dan verstandigquote:Op maandag 21 juli 2008 13:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ehm... nee... Niet iets wat op dit moment in de planning ligt voor mij en Meneer DV
Fair enoughquote:
Precies, vonden wij ookquote:
Ah okquote:Op maandag 21 juli 2008 13:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ehm... nee... Niet iets wat op dit moment in de planning ligt voor mij en Meneer DV
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ah okje kan ieder geval nog flink oefenen voordat het moment supreme daar is
Jij en groot worden, hehequote:Op maandag 21 juli 2008 13:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Precies, vonden wij ook![]()
Misschien later als we groot zijn
Dank je wel, jij ook natuurlijk! En succes met schoonmakenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
Toch maar eens beginnen met schoonmaken..
Mensen, tot morgen ergens ofzo, fijne "werk" dag en een hele fijne avond!
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben ik weer.... *gaap*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve dat ik er bij loop als een zombie, ik totaal geen zin meer heb, ik naar mijn bed wil... gaat het welquote:Op maandag 21 juli 2008 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
Heuh Droxz! Alles wel kerel?
komt dat zo ? laat naar je nest ?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Behalve dat ik er bij loop als een zombie, ik totaal geen zin meer heb, ik naar mijn bed wil... gaat het wel
Same shit, different day dusquote:Op maandag 21 juli 2008 13:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Behalve dat ik er bij loop als een zombie, ik totaal geen zin meer heb, ik naar mijn bed wil... gaat het wel
Je kan beter vroeg zeggenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
komt dat zo ? laat naar je nest ?
Zelfs dat kort je af naar SSDDquote:
je merkt dat je ook weer een dagje ouder wordt heh ?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan beter vroeg zeggen
Zaterdag ochtend rond 09:00, 26,5 uur wakker
Rest van het weekend max 7 uur...
Inderdaad!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je merkt dat je ook weer een dagje ouder wordt heh ?
dat nummer ken ik niet, maar klinkt goed hahaquote:Op maandag 21 juli 2008 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad!
Doet me gelijk denken aan een nummer van "Normaal - Ik ben geen 18 meer!*
"Normaal" blijf gewoon goed, komt wel een beetje uit jou omgeving volgens mij...quote:Op maandag 21 juli 2008 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat nummer ken ik niet, maar klinkt goed haha
Whehehe dat is iets wat al tijden zo bij jou isquote:Op maandag 21 juli 2008 14:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelfs dat kort je af naar SSDD
Maar dat was hier zeker niet, alleen dat weinig slapen dan hahahah
haha, ja mooi!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"Normaal" blijf gewoon goed, komt wel een beetje uit jou omgeving volgens mij...
iig dichterbij als hier
Zoiets jaquote:Op maandag 21 juli 2008 14:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe dat is iets wat al tijden zo bij jou is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |