je merkt dat je ook weer een dagje ouder wordt heh ?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan beter vroeg zeggen
Zaterdag ochtend rond 09:00, 26,5 uur wakker
Rest van het weekend max 7 uur...
Inderdaad!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je merkt dat je ook weer een dagje ouder wordt heh ?
dat nummer ken ik niet, maar klinkt goed hahaquote:Op maandag 21 juli 2008 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad!
Doet me gelijk denken aan een nummer van "Normaal - Ik ben geen 18 meer!*
"Normaal" blijf gewoon goed, komt wel een beetje uit jou omgeving volgens mij...quote:Op maandag 21 juli 2008 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat nummer ken ik niet, maar klinkt goed haha
Whehehe dat is iets wat al tijden zo bij jou isquote:Op maandag 21 juli 2008 14:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelfs dat kort je af naar SSDD
Maar dat was hier zeker niet, alleen dat weinig slapen dan hahahah
haha, ja mooi!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"Normaal" blijf gewoon goed, komt wel een beetje uit jou omgeving volgens mij...
iig dichterbij als hier
Zoiets jaquote:Op maandag 21 juli 2008 14:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe dat is iets wat al tijden zo bij jou is
Normaal, is gewoon bier zuipen en feest vieren!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, ja mooi!
ik ben totaal geen Normaal fan, maar ik hoor wel van lui uit de buurt daar vandaag, dat het echt een groot zuip festijn is. nou dat klinkt goed toch ?
Maandag brakdagquote:
mja het is meer bier gooien heb ik me laten vertellen!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Normaal, is gewoon bier zuipen en feest vieren!
das zonde!!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja het is meer bier gooien heb ik me laten vertellen!
nietquote:Op maandag 21 juli 2008 14:55 schreef tripack het volgende:
[..]
das zonde!!
wanneer stopt de regen btw?
wat is dat nou voor boutantwoordquote:
sorry , de waarheid is hard!quote:
Bedankt voor je inzet!quote:
Dankquote:Op maandag 21 juli 2008 15:51 schreef tripack het volgende:
nja welkom terug![]()
hier ist ook rustig vandaag
dat denk je maar. dat is juist de aftakeling ervanquote:Op maandag 21 juli 2008 16:00 schreef DonGuido het volgende:
Het is hier ook rustig. Als ik goed luister hoor ik mijn c*ct*ss*n groeien!
Kan je beter donderdag of vrijdag doen als ik zo op teletekst kijk!quote:Op maandag 21 juli 2008 15:57 schreef WhiteLightning het volgende:
is toch geen probleem op de maandag ?
er is hier ook weinig te doen hoor, heb morgne maar vrij genomen
Ze blaken van gezondheid, en dat ondanks de vele terroristische daden die er tegen zijn gepleegd.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat denk je maar. dat is juist de aftakeling ervan
dat gaat niet, want een collega gaat dan met vakantie. het kon alleen nog morgen. dan even 6 weken geen vrijquote:Op maandag 21 juli 2008 16:07 schreef 907 het volgende:
[..]
Kan je beter donderdag of vrijdag doen als ik zo op teletekst kijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |