sommige dingen zijn ook niet voor het blote oog zichtbaarquote:Op maandag 21 juli 2008 16:09 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ze blaken van gezondheid, en dat ondanks de vele terroristische daden die er tegen zijn gepleegd.
collega`s verneuken ook altijd alles!quote:Op maandag 21 juli 2008 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat gaat niet, want een collega gaat dan met vakantie. het kon alleen nog morgen. dan even 6 weken geen vrij
ja zeg dat wel, maar wraak is zoet dat weet je heh ?quote:
Mocht het je echt niet lukken kunnen altijd op afstand op je pc meekijken?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:25 schreef Bellerophon het volgende:
Hmm daarnet even wezen kijken in mijn BIOS (zoals Smokez) aangaf, en daar is niks terug te vinden over het aan/uitschakelen van een WLAN adapter.
Het vreemde is wel, hij zit er echt in. Zie onderstaande link.
http://www.supermarktpc.net/index.php?option=com_content&task=view&id=188&Itemid=81
Maar for fucks sake! Waarom kan ik hem dan nergens vinden? Iemand een idee? Of wordt het toch een losse WiFi kaart kopen?
WiFi in mijn desktop aan de praat te krijgenquote:
Ongekend! Ben je nu nog aan het werk dan? Nu is het zeker, jij moet gewoon donderdag en vrijdag vrijnemenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht het je echt niet lukken kunnen altijd op afstand op je pc meekijken?
GODVER!
Hele netwerk down op mijn werk, geen netwerk, helemaal niets!
Dus nog moeten overwerken ook!
staat hij bij je apparaatbeheer ?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WiFi in mijn desktop aan de praat te krijgen
Nope, dat is dus zo typisch...quote:Op maandag 21 juli 2008 19:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
staat hij bij je apparaatbeheer ?
staan er onbekende apparaten bij ?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nope, dat is dus zo typisch...
En volgens mij heb ik hem daar ook weg gehaald, weet alleen bij god niet meer hoe
Nee ik ben nu thuis, later dan de planning was maar OK....quote:Op maandag 21 juli 2008 19:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend! Ben je nu nog aan het werk dan? Nu is het zeker, jij moet gewoon donderdag en vrijdag vrijnemen
Scan dan ff naar nieuwe hardware... Staat gewoon in je configuratiescherm hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 19:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nope, dat is dus zo typisch...
En volgens mij heb ik hem daar ook weg gehaald, weet alleen bij god niet meer hoe
Nee dat nietquote:Op maandag 21 juli 2008 19:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
staan er onbekende apparaten bij ?
Ook gedaanquote:Op maandag 21 juli 2008 19:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Scan dan ff naar nieuwe hardware... Staat gewoon in je configuratiescherm hoor
Ik en rustig, ga mijn best doen, kan niets belovenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat niet
@Droxz, goed zo manEven rusten die twee dagen
Daaromquote:Op maandag 21 juli 2008 19:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik en rustig, ga mijn best doen, kan niets beloven
weet je zeker dat hij niet uit staat in de bios ? of misschien een ander menu, waar je een f toets voor moet drukken in het begin ?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ook gedaanMaar hij vindt gewoon niks
Jaquote:Op maandag 21 juli 2008 19:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je zeker dat hij niet uit staat in de bios ? of misschien een ander menu, waar je een f toets voor moet drukken in het begin ?
Ophoeren kut spammert!quote:Op maandag 21 juli 2008 19:36 schreef Nba het volgende:
[ afbeelding ]
HA BITCHES !
kom alleen naar www.onzinvoorjeleve.forum2go.nl
als hij onboard is, MOET hij erin vermeld staan. anders is het een aparte kaartquote:Op maandag 21 juli 2008 19:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
JaDat weet ik echt zeker, heb alle submenu's bekeken in mijn BIOS en daar kwam niks uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |