Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Precies, Everest laat meer van je systeem zien als dat apparaatbeheer kan. Had er nog niet eens aan gedacht tot je er zelf over begon
Als ie het niet doet, nja, jammer, haal dan maar een nieuwe adapter.
Je kant evt ook een nieuwe installatie van Windows proberen, maar voor een WLAN adapter van 2 tientjes ga je niet moeilijk doen
Das minder, en ook wel erg vroeg zeg!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:02 schreef Mjahtogh het volgende:
Ik had een klote wekker die om 4:30 alweer ging !! bahbah nog 3 weken dan pas vakantie.....
Iemand wakkerswaffelen is echt m'n hobby, maar uh, de volgende keer wil ik wel geld zien, jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh!
Ik had gewoon een persoonlijke wekker vanochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering, zó vroeg?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:02 schreef Mjahtogh het volgende:
Ik had een klote wekker die om 4:30 alweer ging !! bahbah nog 3 weken dan pas vakantie.....
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Iemand wakkerswaffelen is echt m'n hobby, maar uh, de volgende keer wil ik wel geld zien, jaNou met het idee dat ik vrijdag als het goed is weer wat leuks ga doen, ik genoeg heb geslapen, goed wakker ben geworden, en bijna een lang weekend heb...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk niet! IK HEB GEEN ZIN MEER!
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Moggguh Droxz!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh!
Ik had gewoon een persoonlijke wekker vanochtend
Jaaah... subtiel staat echt op je voorhoofd geschrevenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou met het idee dat ik vrijdag als het goed is weer wat leuks ga doen, ik genoeg heb geslapen, goed wakker ben geworden, en bijna een lang weekend heb...
Tuurlijk niet! IK HEB GEEN ZIN MEER!
Mazzelaar !!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tering, zó vroeg?
Gelukkig mocht ik vandaag uitslapen tot 4:45
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Iemand wakkerswaffelen is echt m'n hobby, maar uh, de volgende keer wil ik wel geld zien, jaWheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
MOGGGGGGGGGUHHHHHHHHHHHHHHHHHHH BELLEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moggguh Droxz!!!
Hebben we er een beetje zin in vandaag??????![]()
Wat liefquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:12 schreef lynda het volgende:
Nog drie kwartier en eerste dienst zit erop :p en kwart voor vijf is mooie tijd smokie.. Als ik morgen diep in slaap lig en er aan denk dat mijn wekker vandaag ook zo vroeg ging zal ik aan je denken
* Dr.Droxz zoekt in woordenboek op "subtiel"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jaaah... subtiel staat echt op je voorhoofd geschreven
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
MOGGGGGGGGGUHHHHHHHHHHHHHHHHHHH BELLEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!
uh.... zie bericht hierboven
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:12 schreef lynda het volgende:
Nog drie kwartier en eerste dienst zit erop :p en kwart voor vijf is mooie tijd smokie.. Als ik morgen diep in slaap lig en er aan denk dat mijn wekker vandaag ook zo vroeg ging zal ik aan je denken
En al iets gevonden? Of ontbreekt die pagina in jouw woordenboek?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zoekt in woordenboek op "subtiel"
Ik las het jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
MOGGGGGGGGGUHHHHHHHHHHHHHHHHHHH BELLEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!
uh.... zie bericht hierboven
gelukkig is dat maar max twee keer per weekquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Als dank zal ik vanaf donderdag ook 4 weken lang elke ochtend aan je denken als mijn wekker niet gaat
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En al iets gevonden? Of ontbreekt die pagina in jouw woordenboek?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:23 schreef lynda het volgende:
[..]
gelukkig is dat maar max twee keer per weeken heb ik net al vakantie gehad
Ja zo kan je het ook zienquote:
Die hele pagina is weg man?... ik mis wel meer trouwensquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En al iets gevonden? Of ontbreekt die pagina in jouw woordenboek?
Nachtrust kun je zeker ook niet vindenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die hele pagina is weg man?... ik mis wel meer trouwens
Nachtrust... inderdaad ook pleite!.. "rustig" staat er ook niet... "werken" ook nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nachtrust kun je zeker ook niet vinden![]()
Whehe nee okquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nachtrust... inderdaad ook pleite!.. "rustig" staat er ook niet... "werken" ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |