abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60236682
Waar ik mij de laatste aan erger bij mezelf is het weinige initiatief wat ik neem als ik een dame leuk vindt. De vrouw zogezegd veroveren lijkt niet voor mij weggelegd.

Allereerst ben ik een niet onaantrekkelijke jongeman van 27 jaar. Door mijn wat problematisch verleden, heb zo’n beetje tot mijn 24 erg weinig zelfvertrouwen gehad, vond mezelf enorm lelijk en kon het niet geloven als een dame in mij geďnteresseerd was. Als ik zo terugkijk heb ik tientallen mogelijkheden laten liggen, waarbij iets van een relatie had kunnen ontstaan. Zeker omdat de dames in kwestie duidelijke signalen gaven. Dit realiseer ik me terugkijkend op mijn jeugd, maar door die waardeloze gevoelens die toen speelden heb ik dat altijd afgehouden. Hier kan ik nog regelmatig de pest over in hebben, maar ik wil niet al teveel naar het verleden terugkijken.

Mijn leven vind ik nu enorm leuk, heb een leuke baan, appartement etc. etc. Toffe vrienden, ga elke weekend wel stappen en het leven bevalt me erg goed. Ik voel me ook enorm veel beter dan vroeger, veel meer zelfvertrouwen, hoor dat ik enorm droge humor heb en als ik aan mensen vertel dat ik vroeger erg onzeker was, geloven ze dit gewoon niet. Stel me dus niet voor als een of andere autist, want ik weet zeker wel mensen / vrouwen aan het lachen te krijgen op bijvoorbeeld mijn werk.

Maar nu terug naar het ‘probleem’. Wat de oorzaak hiervan is lijkt mij dat ik gewoon te weinig ervaring heb opgedaan met het ‘versieren’ van de vrouwmensch. Hierdoor laat ik steeds kansen aan me voorbij gaan, doordat ik gewoonweg niet weet wat ik moet doen.
Recent was een dame zeker in me geďnteresseerd, heb inmiddels haar nummer, haar hyves, zie ze regelmatig met uitgaan, kansen genoeg om ze gewoon aan te spreken of iets in die geest. Maar om de een of andere reden ben ik daar gewoonweg enorm laks in. Nou hoorde ik via een vriend dat ze inmiddels met een ander gezoend heeft. Damn, denk ik dan weer een kans voorbij laten gaan om iets verder te komen met een leuke dame.

Een vrouw zal naar mijn idee zelden op mij afstappen en mij om een date vragen (uitzonderingen daargelaten), ofwel ik ben ervan overtuigd dat ik gewoonweg initiatief moet nemen, maar om de een of andere reden verdom ik dat/ weet ik gewoonweg niet hoe ik dit aanpak. Tips om net die juiste ‘move’ te maken zijn welkom, als tegenprestatie wil ik jullie wel op de hoogte houden van mijn opgelopen blauwtjes
  maandag 21 juli 2008 @ 01:03:52 #2
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_60236768
Ik moet zeggen dat ik mijn situatie herken in wat jij vertelt. Ik heb eigenlijk het zelfde probleem. Bij mij is het vooral een tekort aan zelfvertrouwen (mede door het niet hebben van ervaring) en het niet oppikken van signalen.

Ik denk dat het toch een kwestie is van een keer de stap zetten, en leren van je fouten. Het lijkt me dat een stukje ervaring veel kan doen voor je zelfvertrouwen en daarmee je succes bij de vrouwen.

Tevens hoop ik ook nog een paar goede tips te krijgen om meer initiatief te kunnen tonen naar vrouwen...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_60236845
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:03 schreef NelisZ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik mijn situatie herken in wat jij vertelt. Ik heb eigenlijk het zelfde probleem. Bij mij is het vooral een tekort aan zelfvertrouwen (mede door het niet hebben van ervaring) en het niet oppikken van signalen.

Ik denk dat het toch een kwestie is van een keer de stap zetten, en leren van je fouten. Het lijkt me dat een stukje ervaring veel kan doen voor je zelfvertrouwen en daarmee je succes bij de vrouwen.

Tevens hoop ik ook nog een paar goede tips te krijgen om meer initiatief te kunnen tonen naar vrouwen...
Inderdaad een gemis aan zelfvertrouwen op dat gebied ja. Op andere gebieden heb ik wel enorm veel zelfvertrouwen en dat straal ik gewoon uit.

Ik heb wel wat ervaring maar niet de ervaring van iemand die al meerdere relaties heeft gehad. En als ik mij zo zelf analyseer tijdens zo'n contact, komen er vaak ook wel negatieve gedachten bij kijken, zoals ik vind mijzelf te min voor haar etc. Die gedachten weet ik wel onmiddelijk af te doen als onzin, maar toch het feit dat ik die gedachten krijg zegt denk ik wel genoeg.
pi_60236953
Word homo.
pi_60237032
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:21 schreef HutteFlutte het volgende:
Word homo.
Leuk bedacht, maar nee. Heeft wel zo zijn voordelen, want als homo kan je je volgens mij helemaal suf neuken.
pi_60237066
Drink een paar biertjes en ga met 1 vriend de stad in met het idee "vanavond gaat het lukken"
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_60237095
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:34 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Drink een paar biertjes en ga met 1 vriend de stad in met het idee "vanavond gaat het lukken"
Met die gedachte ga ik regelmatig op stap. Dus daar zal het niet aan liggen. Overigens ga ik uit om lol te hebben met mn vrienden en als ik toevallig een leuke dame tegen kom, ok.
  maandag 21 juli 2008 @ 01:39:04 #8
154880 Bolter
Awesomeness
pi_60237109
quote:
Op maandag 21 juli 2008 00:56 schreef Kloonie het volgende:

Recent was een dame zeker in me geďnteresseerd, heb inmiddels haar nummer, haar hyves, zie ze regelmatig met uitgaan, kansen genoeg om ze gewoon aan te spreken of iets in die geest. Maar om de een of andere reden ben ik daar gewoonweg enorm laks in.
Oké, dus je hebt al haar gegevens maar je hebt haar daadwerkelijk nooit gesproken.. Probeer dit eens om te draaien.
quote:
Nou hoorde ik via een vriend dat ze inmiddels met een ander gezoend heeft. Damn, denk ik dan weer een kans voorbij laten gaan om iets verder te komen met een leuke dame.
Als je op je 27ste je al laat afschrikken doordat ze heeft gezoend met een 'ander' zul je denk alleen maar 'afgelikte boterhammen' tegen gaan komen..
quote:
Een vrouw zal naar mijn idee zelden op mij afstappen en mij om een date vragen (uitzonderingen daargelaten), ofwel ik ben ervan overtuigd dat ik gewoonweg initiatief moet nemen, maar om de een of andere reden verdom ik dat/ weet ik gewoonweg niet hoe ik dit aanpak. Tips om net die juiste ‘move’ te maken zijn welkom, als tegenprestatie wil ik jullie wel op de hoogte houden van mijn opgelopen blauwtjes
Op het werk lukt het je dus blijkbaar wel om gesprekken aan te knopen e.d. waarschijnlijk omdat dit een ander soort situatie betreft, de nood tot regelen is daar niet aanwezig dus 'durf' je wel. Klinkt misschien laf maar probeer eens wat aan te pappen met wat minder lekkere exemplaren van een groepje vrouwen. Doordat de daadwerkelijk aantrekkingskracht van jouw kant minder zal zijn kan je misschien wat vrijer zijn. Gebruik je charmes en zorg dat je met wat vrienden bent of zo. Zo kan je dus via een makkelijke ingang opschuiven naar het leukere meisje/vrouw en daar nog steeds charmant zijn. Maar goed, of daar een daadwerkelijke date uit te slepen valt? Althans, over 't algemeen vind ik zelf zoiets niet in de kroeg.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_60237141
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:29 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Leuk bedacht, maar nee. Heeft wel zo zijn voordelen, want als homo kan je je volgens mij helemaal suf neuken.
Ja, je hebt geen vrouw in het spel die zeg't dat ze hoofdpij heeft, ongsteld is of koppijn heeft.
pi_60237160
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:39 schreef Bolter het volgende:

[..]

Oké, dus je hebt al haar gegevens maar je hebt haar daadwerkelijk nooit gesproken.. Probeer dit eens om te draaien.
[..]

Als je op je 27ste je al laat afschrikken doordat ze heeft gezoend met een 'ander' zul je denk alleen maar 'afgelikte boterhammen' tegen gaan komen..
[..]

Op het werk lukt het je dus blijkbaar wel om gesprekken aan te knopen e.d. waarschijnlijk omdat dit een ander soort situatie betreft, de nood tot regelen is daar niet aanwezig dus 'durf' je wel. Klinkt misschien laf maar probeer eens wat aan te pappen met wat minder lekkere exemplaren van een groepje vrouwen. Doordat de daadwerkelijk aantrekkingskracht van jouw kant minder zal zijn kan je misschien wat vrijer zijn. Gebruik je charmes en zorg dat je met wat vrienden bent of zo. Zo kan je dus via een makkelijke ingang opschuiven naar het leukere meisje/vrouw en daar nog steeds charmant zijn. Maar goed, of daar een daadwerkelijke date uit te slepen valt? Althans, over 't algemeen vind ik zelf zoiets niet in de kroeg.
De dame uit het voorbeeld, daar heb ik wel al een aantal keren mee gesproken.
Het schrikt mij niet af dat ze recent heeft gezoend, maar ik geef het dan wel op. (dit laat ook wel zien, dat ik
dit soort dingen erg snel opgeef en niet de eagerness heb om tegen alles in voor een dame te gaan).

Je bedoelt deze situatie tijdens het uitgaan?
  maandag 21 juli 2008 @ 01:57:57 #11
154880 Bolter
Awesomeness
pi_60237227
Yep tijdens het uitgaan. Maar goed, dat je dus blijkbaar niet er vol voor wil gaan zegt misschien wel iets over het feit dat je haar niet geheel ziet zitten, wat begrijpelijk is tijdens uitgaan omdat je dan iemand niet echt leert kennen. Het is vrij lastig om misschien andere situaties te 'vinden' (sport andere hobbies) om vrouwen te ontmoeten die je eerst op een normale manier leert kennen. Als je dan iemand tegenkomt die je echt leuk vindt moet je je kans grijpen, een keer de stoute schoenen aantrekken. Gewoon vragen of ze zin heeft eens wat te gaan drinken, dan komt de hint wel over en aan de andere kant loop je ook geen keihard blauwtje als 't niet werkt... Niet meteen full-blown liefdesverklaringen .
pi_60237252
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:57 schreef Bolter het volgende:
Yep tijdens het uitgaan. Maar goed, dat je dus blijkbaar niet er vol voor wil gaan zegt misschien wel iets over het feit dat je haar niet geheel ziet zitten, wat begrijpelijk is tijdens uitgaan omdat je dan iemand niet echt leert kennen. Het is vrij lastig om misschien andere situaties te 'vinden' (sport andere hobbies) om vrouwen te ontmoeten die je eerst op een normale manier leert kennen. Als je dan iemand tegenkomt die je echt leuk vindt moet je je kans grijpen, een keer de stoute schoenen aantrekken. Gewoon vragen of ze zin heeft eens wat te gaan drinken, dan komt de hint wel over en aan de andere kant loop je ook geen keihard blauwtje als 't niet werkt... Niet meteen full-blown liefdesverklaringen .
Klopt misschien heb je gelijk. Maar ik wil nu ook weleens gewoon voor een relatie gaan zonder dat ik echt enorm geinteresseerd ben in de dame in kwestie. Ik word zowiezo niet heel snel verliefd. Gewoon een leuke dame zien, erop af stappen en een date regelen. Dit ook om gewoon de broodnodige ervaring op te doen.
  maandag 21 juli 2008 @ 02:13:09 #13
154880 Bolter
Awesomeness
pi_60237295
Oftewel, je wilt haar gewoon regelen die avond. Dan moet inderdaad iets meer bravoure tonen. Als je er leuk uitziet ben je er al voor de helft, kan je nog altijd dat 'begin bij een haar lelijke vriendin'-verhaal toepassen, al is dat wat tricky omdat ze die vriendin niet snel laten staan, zorg dus dat je een vriend bij hebt die zich op de granaat werpt. En wees gewoon beetje leuk en zulks, het is echt niet moeilijk om vrouwen te regelen.
  maandag 21 juli 2008 @ 02:45:26 #14
81237 releaze
best of both worlds
pi_60237433
Rug rechten en gewoon doen. Dat is de enige manier. Hoe moeilijk en onaangenaam het ook is, daar tegenin gaan. Gewoon doen, doordrammen bij jezelf, doorduwen. Jezelf tot het naadje. Nee heb je, ja kun je krijgen.
pi_60237498
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:21 schreef HutteFlutte het volgende:
Word homo.
Oh jee, wat een briljante geest ben jij toch.
  maandag 21 juli 2008 @ 04:42:59 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_60237727
Zoiets is gewoon een kwestie van doen . Begin gewoon eens bij meisjes bij het uitgaan. Wat voor meisjes maakt niet uit, als je ze maar een beetje interessant vindt is al genoeg. Op den duur gaat het je steeds makkelijker af en spreek je zo ook meisjes aan die je echt leuk vindt.. Begin iig niet met mensen op je werk of school ofzo, als het dan niet meteen lukt zijn de decepties vaak te groot en zweer je het vaak daarom af .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 juli 2008 @ 06:02:27 #17
221683 dudemeister13
The dude y'know
pi_60237860
Dat van zelfvertrouwen ken ik heb ik nu nog steeds, maar ik heb 'r toch mee uitgevraagd en hopelijk wordt het wat succes jonge
pi_60238848
quote:
Op maandag 21 juli 2008 02:45 schreef releaze het volgende:
Rug rechten en gewoon doen. Dat is de enige manier. Hoe moeilijk en onaangenaam het ook is, daar tegenin gaan. Gewoon doen, doordrammen bij jezelf, doorduwen. Jezelf tot het naadje. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Klopt, klopt, als ik dit zo lees, denk ik slappe zak neem jezelf nou in de hand. De enige rem / blokkade die ik heb is mijzelf! En mijn verleden, waarbij steeds die achterlijke gedachten weer eens opspelen. Hoewel dit wel steeds minder wordt.
pi_60239259
quote:
Op maandag 21 juli 2008 02:13 schreef Bolter het volgende:
Oftewel, je wilt haar gewoon regelen die avond. Dan moet inderdaad iets meer bravoure tonen. Als je er leuk uitziet ben je er al voor de helft, kan je nog altijd dat 'begin bij een haar lelijke vriendin'-verhaal toepassen, al is dat wat tricky omdat ze die vriendin niet snel laten staan, zorg dus dat je een vriend bij hebt die zich op de granaat werpt. En wees gewoon beetje leuk en zulks, het is echt niet moeilijk om vrouwen te regelen.
Yep, goed voornemen voor a.s. weekend. En over het er goed uitzien, maak ik me niet al te veel zorgen. Het is alleen puur de mindset die me opbreekt.
  Official ESF Kreviewer maandag 21 juli 2008 @ 10:17:33 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60239757
Je hoeft haar echt niet specifiek te versieren hoor. Je moet er gewoon een beetje omheen gaan hangen, geinteresseerd doen, vragen stellen, grappjes maken en zorgen dat je aan het eind vd avond nog nuchter genoeg bent om haar naar huis te brengen (het voorstellen althans).
Daar heb je geen ballen voor nodig. Dat kan iedereen. op iemand afstappen met het idee dat je persé wil gaan zoenen werkt toch niet.
  maandag 21 juli 2008 @ 10:27:36 #21
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_60239912
voor jou zelfde tip als die ik laatst aan een vriend heb gegeven.

plaats opmerkingen onder het mom van een grapje.

zeg gewoon, "kan jij niet eens voor me koken want ik eet de laatste tijd erg slecht" als ze antwoord met ok,.. dan is het in the pocket. als ze begint te lachen en er omheen draait. staak dan je poging en probeer langzaamaan vrienden te worden, kennelijk is ze op dat moment (nog) niet verliefd maar dit gevoel kan bij vrouwen ontwikkelen. er zijn over het algemeen weinig vrouwen die op slag verliefd zijn.

en vergeet niet, vrouwen vallen niet direct op uiterlijk of status maar worden uiteindelijk echt verliefd op een karakter.
  Official ESF Kreviewer maandag 21 juli 2008 @ 10:28:40 #22
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60239930
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:27 schreef RSie het volgende:
als ze begint te lachen en er omheen draait. staak dan je poging en probeer langzaamaan vrienden te worden, kennelijk is ze op dat moment (nog) niet verliefd maar dit gevoel kan bij vrouwen ontwikkelen. er zijn over het algemeen weinig vrouwen die op slag verliefd zijn.
Nee maar jij hebt er kaas van gegeten.
  maandag 21 juli 2008 @ 10:37:30 #23
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60240069
--->R&L

Tip aan TS: Durf eens een keertje op je bek te gaan , stap er op af en doe je ding...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_60240164
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:17 schreef Kreator het volgende:
Je hoeft haar echt niet specifiek te versieren hoor. Je moet er gewoon een beetje omheen gaan hangen, geinteresseerd doen, vragen stellen, grappjes maken en zorgen dat je aan het eind vd avond nog nuchter genoeg bent om haar naar huis te brengen (het voorstellen althans).
Daar heb je geen ballen voor nodig. Dat kan iedereen. op iemand afstappen met het idee dat je persé wil gaan zoenen werkt toch niet.
Dat is vaak ook een probleem. Ben aan het eind van de avond ladderzat en volg het dan niet helemaal meer
Maar wat de hell vraag je nou aan een dame op zo'n avond. Grapjes maken kan ik wel, maar dat koetjes en kalfjes gelul is nou niet echt mijn ding.
  maandag 21 juli 2008 @ 10:51:13 #25
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_60240303
Als je je oprecht opstelt en inderdaad niet geforeerd een gesprek aanknoopt om te gaan zoenen boek je het meeste resultaat.
ga gewoon regelmatig met een meisje praten, ook al hoef je niks van ze. je ontwikkeld daardoor zelfvertrouwen en je gaat langzaamaan makkelijker met mensen praten.

op het moment dat je naar een meisje toeloopt en zegt dat ze mooie ogen heeft dan heb je je kansen al verspeelt (uitzonderingen daargelaten maar dat zijn de types die je niet wilt).

en durf inderdaad eens op je bek te gaan. van 5 blauwtjes leer je meer dan van 5 keer niks ondernemen.
pi_60240307
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:43 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Dat is vaak ook een probleem. Ben aan het eind van de avond ladderzat en volg het dan niet helemaal meer
Maar wat de hell vraag je nou aan een dame op zo'n avond. Grapjes maken kan ik wel, maar dat koetjes en kalfjes gelul is nou niet echt mijn ding.
Niet teveel zuipen om mee te beginnen. En vraag eens wat haar interesses zijn, van wat voor muziek ze houdt bijvoobeeld. Zo moeilijk is het niet.
  Official ESF Kreviewer maandag 21 juli 2008 @ 11:05:10 #27
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60240547
quote:
ladderzat zijn is prima, maar niet als je als doel hebt je stok in een breezer te roeren, tenzij zij het ook is.
Smalltalk moet je gewoon doen, niet over nadenken. Waar praat je over met een klasgenoot/collega als je pauze hebt...nou dat dus.
  maandag 21 juli 2008 @ 12:25:46 #28
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_60242367
quote:

[..]

Dat wordt wel je ding als je het vaak doet. . Begin desnoods over haar kleren of over de muziek, of over de tent.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_60242398
quote:

[..]

waarom zuip je je altijd ladderzat dan? Ken weinig dames die dat charmant vinden ..

enneh.. tvp voor de blauwtjes
  maandag 21 juli 2008 @ 12:38:42 #30
154880 Bolter
Awesomeness
pi_60242659
Als je 27 bent is het misschien ook weleens tijd om niet elk weekend kaal te gaan. En gewoon naar wat normalere clubs te gaan waar niet allemaal van de paupervolk rond loopt . Dit zijn ook wel de plekken waar je wat rustiger gesprekken kan voeren i.t.t. een soort rituele schuurdans uit te voeren om wat te regelen.
  maandag 21 juli 2008 @ 13:21:31 #31
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_60243639
quote:
Op maandag 21 juli 2008 12:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat wordt wel je ding als je het vaak doet. . Begin desnoods over haar kleren of over de muziek, of over de tent.
goeie opmerking over kleren werkt inderdaad ook goed als je een meisje ziet die echt aandacht heeft besteed aan haar outfit. maar zorg dan wel dat je met een opmerking komt die ook ergens op slaat en die niet geinterpreteerd wordt als slechte openingszin.

makkelijke beginzinnen zijn bijv. als een meisje gaat zitten vragen of ze ook al zulke moeie benen heeft van het dansen, of vragen of ze hard gewerkt heeft die dag dat ze langs de kant zit.
en als ze wel staat te dansen kan je bijv. zeggen dat je wel ff een drankje voor haar gaat halen omdat ze anders uitdroogt.

en als je ze inderdaad zo ver hebt dat ze met je praten moet je wel oprecht interesse tonen en goed naar haar luisteren.

vergeet ook niet dat die meisjes/vrouwen misschien wel net zoveel moeite hebben om iemand aan te spreken en het vaak intzettend leuk vinden om eindelijk eens een normaal gesprek te voeren.

en wat je ook kan doen is met haar vriendin praten op het moment dat ze ff wegloopt van het groepje en het dan gezellig maken, de meid die je leuk vindt komt er vanzelf een keer bij staan en dan kan je haar meenemen in het gesprek. die vriendin spreek je ook een stuk makkelijker en natuurlijker aan omdat je er niks van wilt hebben.
pi_60247906
Kloonie, er is maar één manier om hier vanaf te komen en dat is Just Do It.

Met vallen en opstaan leer je het. Vat afwijzingen niet als persoonlijk op maar als praktijervaring en leermomenten.

Voor de juiste aanpak: zie andere opmerkingen in deze thread. Verdiep je ook eens in de materie door te zoeken op Google. (Ik heb de term "vrouwen versieren" vast voor je ingevuld. Zo heet het spel helaas. Versieren is het echter niet. "Met elkaar in gesprek komen en je interesse duidelijk maken", zou een betere titel voor het hele spel zijn. Oh ja, en betaalde oplossingen links laten liggen, die heb je niet nodig.)
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
pi_60248515
quote:
Op maandag 21 juli 2008 02:05 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Klopt misschien heb je gelijk. Maar ik wil nu ook weleens gewoon voor een relatie gaan zonder dat ik echt enorm geinteresseerd ben in de dame in kwestie. Ik word zowiezo niet heel snel verliefd. Gewoon een leuke dame zien, erop af stappen en een date regelen. Dit ook om gewoon de broodnodige ervaring op te doen.
Misschien moet je eerst eens ervaring opdoen met een leuke dame zien, erop af stappen en een blauwtje lopen. Dat is namelijk helemaal niet zo erg, alleen onzekere types zien er nogal tegenop. Ik denk dat je gewoon wat oppurtinistischer moet worden, maar om te kunnen winnen moet je ook kunnen en durven verliezen. Doe eens gek en kijk eens hoe ver je kunt gaan, verken je opportunistische kant.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_60249064
Het klinkt alsof je je verleden nog steeds met je meesleept.
Wat is gebeurt is gebeurt, daar verander je niets aan.

Probeer het te accepteren, een plek te geven (door er bijvoorbeeld over te praten) en verder te gaan met je leven.
Succes er mee!
pi_60249511
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:09 schreef SG-sam het volgende:
Het klinkt alsof je je verleden nog steeds met je meesleept.
Wat is gebeurt is gebeurt, daar verander je niets aan.

Probeer het te accepteren, een plek te geven (door er bijvoorbeeld over te praten) en verder te gaan met je leven.
Succes er mee!
Dankje, klopt inderdaad wat je zegt. Zeker op dit gebied, maar als ik bijvoorbeeld kijk naar de communicatie op m'n werk ben ik enorm vooruit gegaan als ik het vergelijk met 3 jaar geleden. Was heel erg gesloten etc. Álleen op het gebied van het 'versieren van de dames', gaat het allemaal nog moeizaam.
Het accepteren van vroeger valt me ook erg moeilijk, denk nog vaak, shit wat als ik niet die enorme angsten / zo gesloten was hoe was het dan gelopen....
Maar ik moet gewoon niet meer naar het verleden kijken, maar de toekomst!
pi_60249544
quote:
Op maandag 21 juli 2008 12:38 schreef Bolter het volgende:
Als je 27 bent is het misschien ook weleens tijd om niet elk weekend kaal te gaan. En gewoon naar wat normalere clubs te gaan waar niet allemaal van de paupervolk rond loopt . Dit zijn ook wel de plekken waar je wat rustiger gesprekken kan voeren i.t.t. een soort rituele schuurdans uit te voeren om wat te regelen.
Het wisselt nogal. De ene keer pauperdiscotheek en dan weer wat beter clubs. Maar het is naar mijn idee ook makkelijker om dames van rond de 20 te 'versieren' dan dames van rond mijn eigen leeftijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kloonie op 21-07-2008 20:42:54 ]
pi_60252705
quote:
Op maandag 21 juli 2008 16:58 schreef Falalalan het volgende:
Kloonie, er is maar één manier om hier vanaf te komen en dat is Just Do It.

Met vallen en opstaan leer je het. Vat afwijzingen niet als persoonlijk op maar als praktijervaring en leermomenten.

Voor de juiste aanpak: zie andere opmerkingen in deze thread. Verdiep je ook eens in de materie door te zoeken op Google. (Ik heb de term "vrouwen versieren" vast voor je ingevuld. Zo heet het spel helaas. Versieren is het echter niet. "Met elkaar in gesprek komen en je interesse duidelijk maken", zou een betere titel voor het hele spel zijn. Oh ja, en betaalde oplossingen links laten liggen, die heb je niet nodig.)
Heb ook weleens het een en ander geprobeerd. Op een bruiloft was er een leuke dame in de bediening, had al wat biertjes op en gewoon op de betreffende dame afgestapt en haar nummer gevraagd. Maar ik vrees dat ik dat iets anders had moeten aanpakken en eerst wat smalltalk had moeten toepassen, aangezien ik keihard werd afgewezen . Alvast een voorproefje van de blauwtjes voor Sport_life
pi_60252743
quote:
Op maandag 21 juli 2008 12:27 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

waarom zuip je je altijd ladderzat dan? Ken weinig dames die dat charmant vinden ..

enneh.. tvp voor de blauwtjes
Ja ik neem het me vaak voor om niet te doen, maar helaas lukt dat niet echt. Voortaan maar wat watertjes tussendoor nemen.
pi_60253128
Focus je wat minder op het uitgaan, vrouwenjacht in de kroeg of discotheek is niet voor iedereen weggelegd. Bovendien ontstaat 2/3e van de relaties op de werkvloer. Er loopt vast wel een dame rond die je wel ziet zitten. Gewoon wat grapjes maken, interesse tonen in haar werk, wat ze gedaan heeft van het weekend etc.
Soms merk je een klik en dan ga je een keer wat drinken na het werk. Het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld.
pi_60253273
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:06 schreef aesop het volgende:
Focus je wat minder op het uitgaan, vrouwenjacht in de kroeg of discotheek is niet voor iedereen weggelegd. Bovendien ontstaat 2/3e van de relaties op de werkvloer. Er loopt vast wel een dame rond die je wel ziet zitten. Gewoon wat grapjes maken, interesse tonen in haar werk, wat ze gedaan heeft van het weekend etc.
Soms merk je een klik en dan ga je een keer wat drinken na het werk. Het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld.
Niet voor iedereen weggelegd? Ik ben er van overtuigd dat alles te leren is. Werk is ook een goede optie uiteraard en daar heb ik ook gewoon m'n ogen open hoor!
  maandag 21 juli 2008 @ 22:15:49 #41
154880 Bolter
Awesomeness
pi_60254822
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:38 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Het wisselt nogal. De ene keer pauperdiscotheek en dan weer wat beter clubs. Maar het is naar mijn idee ook makkelijker om dames van rond de 20 te 'versieren' dan dames van rond mijn eigen leeftijd.
Tuurlijk, indruk maken op vrouwen is niet moeilijk. Jongere vrouwen vallen op oudere mannen omdat ze eerder succesvoller/rijker zijn. Hoe ouder de vrouw hoe moeilijker het is om indruk te maken. Heel oppervlakkig maar helaas werkt 't wel vaak zo. Maar goed, als dat 't gene is waar je naar op zoek bent?
pi_60254823
Er zijn een aantal zaken die je, denk ik, wel anders aan moet pakken.

1. Waarom vind je vrouwen zo belangrijk? Beschouw ze gewoon als soort collectieve bron van plezier in je leven, maar laat er niet teveel van afhangen. Zodra je luchtiger met vrouwen omgaat, en niet de druk in je nek voelt hijgen dat je moet 'scoren' vanavond, dan gaat alles een heel stuk relaxter.

2. Hangt samen met het eerste punt: begin zonder verwachtingen aan een gesprek, een avond uitgaan, enzovoort. Vergeet wat er mogelijk wel/niet kan gebeuren, wat je allemaal kan zeggen, wat je precies moet doen - wees gewoon relaxed en heb geen verborgen agenda's. Vrouwen hebben je toch wel door.

3. Angst voor een nieuwe situatie is iets compleet menselijks. Angst om afgewezen te worden ook; je zit dan immers in een nieuwe situatie. Je kent haar niet, je weet niet hoe ze zal reageren, ergo: het is onvoorspelbaar. Wie weet word je wel afgewezen. Deuk in je (mannelijke) ego, dat is. Punt is wel dat je altijd kan worden afgewezen. Het is iets wat je niet kan controleren. De enige manier om je angsten te overwinnen is om door ze heen te gaan: stap zonder verwachtingen op vrouwen af en praat met puur voor het praten. Be social for the sake of being social.

4. Waarom zie je de vrouw als iets dat 'veroverd' moet worden? Als een soort prijs? Draai het juist eens om; jij blijft met haar praten zolang jij het leuk vindt. Zet vrouwen niet op een troon, zet jezelf daar juist op. Maak van jezelf de hoofdprijs.
pi_60254949
Oh trouwens, het smoesje 'ik weet niet wat ik moet zeggen' is pure onzekerheid. Het is je eigen falen proberen in je hoofd goed te praten. Het boeit namelijk geen reet over welk onderwerp je praat zolang er maar of er een goede 'flow' is.

Verder zijn uitgaansgelegenheden totaal niet interessant om vrouwen te ontmoeten. Ze zitten dan in 'feestmodus', zijn veelal met vriendinnen (sociale controle) en hun verdedigingsmechanismen draaien overuren (wat niet gek is als ze de hele avond al dronken motherfuckers voorbij zien komen).
pi_60255128
Gewoon vragen! Als ik het zou zijn, zou ik het alleen leuk vinden. Sowieso is het vlijend en als de man ook nog leuk is, is er toch geen enkel probleem? Gewoon gezellig. Een keer wat drinken. Desnoods koffie drinken. Je hoeft niet meteen ingewikkelde enge avondvullende dingen te doen.
  maandag 21 juli 2008 @ 22:29:42 #45
5637 koekiemonster
Goede reaktie ------------>
pi_60255155
Mja, redelijk herkenbaar, maar ik ben blijkbaar al 1 stap verder. Telefoonnummers ontvangen en dames naar huis brengen gaat prima, maar dan? Ik zet ze nu wel heel erg netjes thuis af, waardoor ik met een raar gevoel naar huis ga en zij misschien ook wel.

Die magische zoen, wanneer is het juiste moment.. en hoe creëer je zo'n moment.
Dat is best lastig.... wie begint en wanneer? dat ben ik duidelijk verleerd...
koekje erbij?
pi_60255172
wat friek zegt trouwens, iemand ontmoeten tijdens uitgaan is inderdaad niet echt ideaal. beter ergens anders ja
pi_60255417
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:30 schreef missbutterfly het volgende:
wat friek zegt trouwens, iemand ontmoeten tijdens uitgaan is inderdaad niet echt ideaal. beter ergens anders ja
Klopt, maar er zijn zat gasten die dan wel een nummer weten te scoren / zelfs een one night stand weten te bewerkstelligen (hoewel dat laatste volgens mij maar erg weinig mannen voor elkaar krijgen).
pi_60255449
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:15 schreef Bolter het volgende:

[..]

Tuurlijk, indruk maken op vrouwen is niet moeilijk. Jongere vrouwen vallen op oudere mannen omdat ze eerder succesvoller/rijker zijn. Hoe ouder de vrouw hoe moeilijker het is om indruk te maken. Heel oppervlakkig maar helaas werkt 't wel vaak zo. Maar goed, als dat 't gene is waar je naar op zoek bent?
Om een beetje ervaring op te doen lijkt me dit niet zo'n probleem. Ik wil nog lang niet de 'ware' ontmoeten en denk ik gewoon inhalen wat ik in mijn jeugd gemist heb.
pi_60255536
Volgens mij is het bij het uitgaan altijd wat oppervlakkiger. Het is vaak druk, lawaai. Niet de ideale plek voor een goed gesprek :-D Je kan wel beetje leuk praten, leuke klik, aantrekkingskracht dan geeft ze haar nummer vast.
pi_60255610
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:15 schreef Friek_ het volgende:
Er zijn een aantal zaken die je, denk ik, wel anders aan moet pakken.

1. Waarom vind je vrouwen zo belangrijk? Beschouw ze gewoon als soort collectieve bron van plezier in je leven, maar laat er niet teveel van afhangen. Zodra je luchtiger met vrouwen omgaat, en niet de druk in je nek voelt hijgen dat je moet 'scoren' vanavond, dan gaat alles een heel stuk relaxter.

2. Hangt samen met het eerste punt: begin zonder verwachtingen aan een gesprek, een avond uitgaan, enzovoort. Vergeet wat er mogelijk wel/niet kan gebeuren, wat je allemaal kan zeggen, wat je precies moet doen - wees gewoon relaxed en heb geen verborgen agenda's. Vrouwen hebben je toch wel door.

3. Angst voor een nieuwe situatie is iets compleet menselijks. Angst om afgewezen te worden ook; je zit dan immers in een nieuwe situatie. Je kent haar niet, je weet niet hoe ze zal reageren, ergo: het is onvoorspelbaar. Wie weet word je wel afgewezen. Deuk in je (mannelijke) ego, dat is. Punt is wel dat je altijd kan worden afgewezen. Het is iets wat je niet kan controleren. De enige manier om je angsten te overwinnen is om door ze heen te gaan: stap zonder verwachtingen op vrouwen af en praat met puur voor het praten. Be social for the sake of being social.

4. Waarom zie je de vrouw als iets dat 'veroverd' moet worden? Als een soort prijs? Draai het juist eens om; jij blijft met haar praten zolang jij het leuk vindt. Zet vrouwen niet op een troon, zet jezelf daar juist op. Maak van jezelf de hoofdprijs.
1] Klopt, dit doe ik ook steeds meer. Maar soms val ik terug in m'n oude gedrag en vind ik ze inderdaad enorm belangrijk.
2]Probeer ik ook zoveel mogelijk te doen.
3]Ok, maar op een gegeven moment wil je toch actie ondernemen! De actie moet in 99% van de gevallen altijd van de man uitgaan. Ofwel wanneer en hoe doe je dat!
4]Ok, laten we dit relateren aan een specifiek geval. Van een zeker dame heb ik haar hyves en tel.nr. Zie ze incidenteel met uitgaan. What to do! (Jammere is dus dat ze recent met een gast heeft gezoend!)
pi_60255668
Het is al vaker gezegd, namelijk gewoon doen. Ga gewoon met iedereen een praatje maken. Zo creeer je zelfvertrouwen en voel je een stuk zekerder wanneer je op iemand af wil stappen die je leuk vind. Gewoon een gesprek beginnen over wat er op dat moment gaande is. Doe geen rare openingszinnen of andere ludieke acties.

Oftewel gewoon socializen. Makkelijker worden in de omgang en voor je het weet hebt je contact met iemand waar wederzijdse interesse is.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_60256009
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:48 schreef Kloonie het volgende:

[..]

4]Ok, laten we dit relateren aan een specifiek geval. Van een zeker dame heb ik haar hyves en tel.nr. Zie ze incidenteel met uitgaan. What to do! (Jammere is dus dat ze recent met een gast heeft gezoend!)
Kom op zeg! Het is verdomme toch geen rocket science! Stuur haar een sms, stuur haar een berichtje via Hyves, simpel als wat. Vraag hoe haar weekend was, of ze naar bepaalde kroegen gaat of vraag desnoods of ze pure hagelslag prefereert boven een mix van vanille en puur.

Het is allemaal niet zo moeilijk. Drempelvrees, that's all. Gewoon doorheen beuken.
pi_60256527
Hallo ik heb ook wel eens met iemand gezoend terwijl ik iemand anders wil. Deze week nog. En dat zegt helemaal niks over wat ik voor mn kansloze crush voel. Dat zegt alleen: goh ik had wat veel gedronken en met degene waarmee ik echt zou willen lukt het niet. Zoenen is niet zo heel erg dramatisch toch? En idd stuur eens een krabbeltje, dat is minder eng. Gewoon iets sufs, maakt toch niks uit, dan heb je contact
pi_60256995
Yup, het advies is duidelijk! Nu nog in daden omzetten. Damn gewoon die negatieve gedachten negeren.
pi_60257496
quote:
Op maandag 21 juli 2008 00:56 schreef Kloonie het volgende:

Maar nu terug naar het 'probleem'. Wat de oorzaak hiervan is lijkt mij dat ik gewoon te weinig ervaring heb opgedaan met het ‘versieren’ van de vrouwmensch. Hierdoor laat ik steeds kansen aan me voorbij gaan, doordat ik gewoonweg niet weet wat ik moet doen.
De enige manier is doen. Wat is het ergste wat je kan overkomen? Een 'nee' van haar kant? Spooky

Tips voor 'moves' waar je om vraagt heb ik niet voor je, het belangrijkste is gewoon dat je íets doet. Wat maakt niet uit: vraag haar mee naar de film, ga een keer voor d'r koken, doe een stoute zoenpoging op het juiste moment, maak een foute dubbelzinnige opmerking om haar reactie te checken, sla een keer een arm om d'r schouder: doe in ieder geval iets.
pi_60257534
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:02 schreef Friek_ het volgende:

Het is allemaal niet zo moeilijk. Drempelvrees, that's all. Gewoon doorheen beuken.
Dat dus.
pi_60257700
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:57 schreef VonHinten het volgende:

[..]

De enige manier is doen. Wat is het ergste wat je kan overkomen? Een 'nee' van haar kant? Spooky

Tips voor 'moves' waar je om vraagt heb ik niet voor je, het belangrijkste is gewoon dat je íets doet. Wat maakt niet uit: vraag haar mee naar de film, ga een keer voor d'r koken, doe een stoute zoenpoging op het juiste moment, maak een foute dubbelzinnige opmerking om haar reactie te checken, sla een keer een arm om d'r schouder: doe in ieder geval iets.
Idd. Het maakt allemaal niet uit, gewoon doen. Succes en dan resultaten posten he
pi_60269938
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:48 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Heb ook weleens het een en ander geprobeerd. Op een bruiloft was er een leuke dame in de bediening, had al wat biertjes op en gewoon op de betreffende dame afgestapt en haar nummer gevraagd. Maar ik vrees dat ik dat iets anders had moeten aanpakken en eerst wat smalltalk had moeten toepassen, aangezien ik keihard werd afgewezen . Alvast een voorproefje van de blauwtjes voor Sport_life
Goed bezig, en dat meen ik serieus. Je moet blauwtjes kunnen en durven lopen om ook te kunnen slagen. Op die manier ben je de opportunistische kant van jezelf aan het ontginnen terwijl het met de voorzichtige kant al lang goed zit. Als je zo doorgaat komen die twee uiteindelijk wel in balans. Small talk vind ik ook lastig, maar daar kun je ook je eigen weg in vinden. Het gaat er toch meer om hoe je iets zegt dan waarover je het hebt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_60272587
Hou wat small talk over hoe waardeloos je bent in small talk. Als je dat op een leuke manier doet met wat zelfspot komt dat niet stom over. Tenminste, op mij zou het sympathiek overkomen, maar ik ben zelf dan ook geen ster in smalltalk, is puur toneelspel hier en als iemand dat benoemt voel ik me direct bij zo iemand op m'n gemak.

Vrouwen zijn ook niet allemaal super-adremme cabaretieres he Maak van je zwakte je sterkte door het te gebruiken om een band te smeden.
pi_60273221
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:51 schreef ShadyLane het volgende:

Vrouwen zijn ook niet allemaal super-adremme cabaretieres he
Understatement van het jaar Ze zijn het makkelijkste publiek dat er is
pi_60273987
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:51 schreef ShadyLane het volgende:
Hou wat small talk over hoe waardeloos je bent in small talk. Als je dat op een leuke manier doet met wat zelfspot komt dat niet stom over. Tenminste, op mij zou het sympathiek overkomen, maar ik ben zelf dan ook geen ster in smalltalk, is puur toneelspel hier en als iemand dat benoemt voel ik me direct bij zo iemand op m'n gemak.

Vrouwen zijn ook niet allemaal super-adremme cabaretieres he Maak van je zwakte je sterkte door het te gebruiken om een band te smeden.
Kijk! Zulke vrouwen, daar kun je wat mee!
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
pi_60280498
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Goed bezig, en dat meen ik serieus. Je moet blauwtjes kunnen en durven lopen om ook te kunnen slagen. Op die manier ben je de opportunistische kant van jezelf aan het ontginnen terwijl het met de voorzichtige kant al lang goed zit. Als je zo doorgaat komen die twee uiteindelijk wel in balans. Small talk vind ik ook lastig, maar daar kun je ook je eigen weg in vinden. Het gaat er toch meer om hoe je iets zegt dan waarover je het hebt.
Hehe, was ook mede dankzij het bier Anyway achteraf bezien nogal dom aangepakt, maar als ze echt haar nummer wilde geven, had ze het wel gedaan.
pi_60285178
Stop met denken in termen zoals ''dame''...
Denk eerder aander de termen '''hoer'' en ''slet'' en je zal merken dat he benaeren stukken makkleijker gaat
pi_60286845
Ik kan niet slapen dus ik post effe.

Hoewel ik een aantal jaartjes jonger ben dan jij heb ik ook min of meer hetzelfde meegemaakt. Ik was vroeger erg onaantrekkelijk en gelukkig is dat de afgelopen 5 jaar veranderd, in positieve zin. Tijdens een 1 week durende vakantie in Indonesië en Maleisië ben ik notabene 2 keer gevraagd om model te worden. Nu zeg ik dat niet om op te scheppen, want het heeft werkelijk niets betekend voor mijn zelfvertrouwen. Die bleef namelijk 0,0.

Ik zweer het je, er zijn weinig mannen die slechter zijn in het interpreteren van signalen van meiden als ik destijds. In 99% van de gevallen had ik het gewoon niet door. Als het lampje een keer brandde, wat alleen gebeurde als een meisje mij glimlachend aanstaarde o.i.d., was ik gewoon te bang er iets mee te doen. Hartslag naar 160 beats per minute, je kent het misschien.

Op een gegeven moment heb ik de knop gewoon omgedraaid. Het lijkt lastig maar het is eigenlijk zo simpel. In tegenstelling tot wat anderen vinden, vind ik mijzelf nog steeds heel erg gemiddeld qua uiterlijk. Daarentegen heb ik mijzelf ingepraat dat ik interresant en leuk ben. Ik heb mijzelf als het ware daarmee boven de rest geplaatst. Dat mag je best arrogantie noemen, maar geen narcisme. Denken dat je beter bent is niet erg, maar probeer het niet te uiten.

Nu wil ik je wel advies geven over vrouwen, maar het is al zo vaak gezegd. Om het nog eens te herhalen: niet denken, maar doen. Als je een leuk meisje ziet en je krijgt ook maar de kleinste hint van interesse, spreek haar gewoon aan. Het maakt niet uit waar het gesprek over gaat, zij heeft heus wel door dat jij geinteresseerd in haar bent. Want in het interpreteren van signalen van de andere sexe zijn zij vaak veel beter, geloof mij. Loopt het gesprek vlot, stel dan voor om samen wat te drinken en te kletsen. Loopt het gesprek stroef en klikt het niet, zeg netjes gedag en vergeet haar. Je ging met lege handen het gesprek in en je verlaat het gesprek met lege handen. Je hebt dus niets verloren.

Shit, en nu moet ik naar bed.
pi_60286852
De 1e keer vroeg ik mijne om met me mee te wandelen naar mijn plek en daar heb ik mijn muziek collectie laten horen en de 1e nacht heb ik ze daarna alleen lekker vastgehouden.
*****Kraak........
pi_60286863
Buiten het stappen meer andere dingen gaan doen, zoals teamsporten, werken als vrijwilliger, etc?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60286888
Tafeltennis schijnt 't ook goed te doen zonder al teveel inspanning.
*****Kraak........
pi_60286890
In welk opzicht?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60286892
Je komt als kerel in de aandacht en Chinese vrouwen zijn dol op tafeltennis.
*****Kraak........
pi_60310171
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 04:34 schreef Fakkan het volgende:
Ik kan niet slapen dus ik post effe.

Hoewel ik een aantal jaartjes jonger ben dan jij heb ik ook min of meer hetzelfde meegemaakt. Ik was vroeger erg onaantrekkelijk en gelukkig is dat de afgelopen 5 jaar veranderd, in positieve zin. Tijdens een 1 week durende vakantie in Indonesië en Maleisië ben ik notabene 2 keer gevraagd om model te worden. Nu zeg ik dat niet om op te scheppen, want het heeft werkelijk niets betekend voor mijn zelfvertrouwen. Die bleef namelijk 0,0.

Ik zweer het je, er zijn weinig mannen die slechter zijn in het interpreteren van signalen van meiden als ik destijds. In 99% van de gevallen had ik het gewoon niet door. Als het lampje een keer brandde, wat alleen gebeurde als een meisje mij glimlachend aanstaarde o.i.d., was ik gewoon te bang er iets mee te doen. Hartslag naar 160 beats per minute, je kent het misschien.

Op een gegeven moment heb ik de knop gewoon omgedraaid. Het lijkt lastig maar het is eigenlijk zo simpel. In tegenstelling tot wat anderen vinden, vind ik mijzelf nog steeds heel erg gemiddeld qua uiterlijk. Daarentegen heb ik mijzelf ingepraat dat ik interresant en leuk ben. Ik heb mijzelf als het ware daarmee boven de rest geplaatst. Dat mag je best arrogantie noemen, maar geen narcisme. Denken dat je beter bent is niet erg, maar probeer het niet te uiten.

Nu wil ik je wel advies geven over vrouwen, maar het is al zo vaak gezegd. Om het nog eens te herhalen: niet denken, maar doen. Als je een leuk meisje ziet en je krijgt ook maar de kleinste hint van interesse, spreek haar gewoon aan. Het maakt niet uit waar het gesprek over gaat, zij heeft heus wel door dat jij geinteresseerd in haar bent. Want in het interpreteren van signalen van de andere sexe zijn zij vaak veel beter, geloof mij. Loopt het gesprek vlot, stel dan voor om samen wat te drinken en te kletsen. Loopt het gesprek stroef en klikt het niet, zeg netjes gedag en vergeet haar. Je ging met lege handen het gesprek in en je verlaat het gesprek met lege handen. Je hebt dus niets verloren.

Shit, en nu moet ik naar bed.
Qua zelfbeeld is het gewoon goed bij mij. Ik vind mijzelf interessant en een goede deal etc. En ik denk ook dat ik dat uitstraal. Anyway het gaat puur om het benaderen, vrouwen stappen namelijk zelden op je af ofwel ik zal het zelf moeten doen. De laatste tips zijn zeker het opvolgen waard
pi_60310220
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 05:02 schreef kraakvandaal het volgende:
Je komt als kerel in de aandacht en Chinese vrouwen zijn dol op tafeltennis.
Nah, chinese vrouwen
pi_60310245
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:38 schreef Bombshell het volgende:
Stop met denken in termen zoals ''dame''...
Denk eerder aander de termen '''hoer'' en ''slet'' en je zal merken dat he benaeren stukken makkleijker gaat
He, hoer hoe duur ben je
pi_60310494
Wat me trouwens ook opvalt is dat vele denken tijdens het converseren met vrouwen. Dus ik denk vaak, ow hoe komt dit over, is dit niet raar. Ook al ben ik bv gewoon een mailtje aan het typen naar een vrouw. Ik probeer dat wel steeds gewoon te negeren en te typen / lullen wat gewoon in me opkomt.
pi_60311377
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 00:28 schreef Kloonie het volgende:
Wat me trouwens ook opvalt is dat vele denken tijdens het converseren met vrouwen. Dus ik denk vaak, ow hoe komt dit over, is dit niet raar. Ook al ben ik bv gewoon een mailtje aan het typen naar een vrouw. Ik probeer dat wel steeds gewoon te negeren en te typen / lullen wat gewoon in me opkomt.
Ach het behoed je wel voor het maken van enorm foute opmerkingen. Think before you speak. Gesprekken met nieuwe mensen is altijd een beetje aftasten, maar als het gesprek eenmaal loopt ben je ook minder met de vorm bezig (van het gesprek welteverstaan). Ik denk dat je beide al snel aanvoelt of het gesprek lekker loopt.

Laatst zag ik dat ook weer. Van die gastjes in een of andere kroeg die maar bij meisjes bleven staan. Iedereen zag dat deze vrolijke jonge hertjes daar weinig behoefte aan hadden. De enige die het niet doorhadden waren die gastjes zelf. Best vermakelijk voor ons, uitermate sneu voor hen.
pi_60321150
@ TS en fipo

Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_60326891
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
@ TS en fipo

[ afbeelding ]
Bedankt voor je inhoudelijke bijdrage.
En nou naar bed want sesamstraat is al lang afgelopen.
pi_60326980
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 01:31 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ach het behoed je wel voor het maken van enorm foute opmerkingen. Think before you speak. Gesprekken met nieuwe mensen is altijd een beetje aftasten, maar als het gesprek eenmaal loopt ben je ook minder met de vorm bezig (van het gesprek welteverstaan). Ik denk dat je beide al snel aanvoelt of het gesprek lekker loopt.

Laatst zag ik dat ook weer. Van die gastjes in een of andere kroeg die maar bij meisjes bleven staan. Iedereen zag dat deze vrolijke jonge hertjes daar weinig behoefte aan hadden. De enige die het niet doorhadden waren die gastjes zelf. Best vermakelijk voor ons, uitermate sneu voor hen.
Nah, je kan ook veel te veel nadenken, zodat je een soort van blokkeert. En achteraf bedenk je je dan, goh ik had dit en dit kunnen zeggen, deze grap kunnen maken etc.
pi_60330428
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 20:11 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Nah, je kan ook veel te veel nadenken, zodat je een soort van blokkeert. En achteraf bedenk je je dan, goh ik had dit en dit kunnen zeggen, deze grap kunnen maken etc.
Ja, dat kan ook ja. Daarom zei ik al, gewoon met zoveel mogelijk mensen een praatje maken. Dus niet alleen met meisjes die interessant zijn. Zo krijg je er ook een beetje gevoel voor. Het is best belangrijk om in het leven goede communicatieve vaardigheden te hebben.
pi_60333435
met uitzondering van die toffe vrienden en het geweldige uitgaan herken ik mezelf in de OP.
pi_60402542
Statusupdate zoals beloofd, ben nu al een weekje aan het sms'en met een leuke dame. Nu nog de ballen vinden om haar mee uit te vragen . Twijfel, twijfel in m'n kop, wanneer is het, het juiste moment om dit te vragen . Argh, wordt gek van die twijfels.
pi_60402754
Er is geen juist moment. Elk moment is het juiste moment. Gewoon vragen. Ontwijkt ze het door te laten merken dat ze het te druk heeft en niet weet of ze wel kan en dergelijke: jammer dan. Voel je dan niet afgewezen (wat je je dus wel zult voelen als je er maar tegenaan blijft hikken en het blijft uitstellen; hoe meer moeite je er immers met je gedachten instopt, hoe harder de desillusie en het gevoel van afwijzing ). Op naar de volgende. Echt, dat is een houding je je moet ontwikkelen. Anders blijf je zelf niet gezond. Interesse tonen is geen schande.

En blijf niet te lang sms'en. Sex geschiedt ook niet over sms:

1 nieuw bericht: "Owja, stk em lkkr diep!1one".
knopjedruk, knopjedruk. knopjedruk...

Begrijp je wat ik bedoel?

Niet twijfelen. Doen!

Succes!
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
pi_60454620
Update, update voor het nodige leedvermaak:
Gisteravond zo begin van de avond gebeld, maar ze nam niet op. Aangezien ik via sms al 2,5 dag niks had gehoord.Maar tot nog toe niks mee gehoord Zal me wel weer dingen in de hoofd hebben gehaald, of er te laat bij zijn Damn, slome aap dat ik ben.
  woensdag 30 juli 2008 @ 23:45:38 #83
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60456410
zo hé... allemaal posts weg ...

en dat is niet voor niets
pi_60473177
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:45 schreef Re het volgende:
zo hé... allemaal posts weg ...

en dat is niet voor niets
Thx,

Anyway ik laat het nu even rusten. Voel me er wel relaxt bij, ik ga niet achter ze aan lopen / bellen / sms'en. Als ze me niet wil, haar pech, ze weet niet wat ze mist . Gisteren had ik er nog even de pest in maar nu
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:06:36 #85
61480 Fasai
Mai pen rai
pi_60474690
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar wie weet heb je er nog wat aan. Als je een meid ziet die je interessant vindt, blijf gewoon doen wat je deed (lol hebben met vrienden, genieten van de muziek etc.) maar zorg ervoor dat je een beetje bij haar in de buurt komt. Als je af en toe naar haar kijkt, en ze kijkt terug (het liefst met een lach) dan heb je haar interesse.
Dan komt het punt dat je haar aan gaat spreken (als zij dat niet al heeft gedaan, er zijn genoeg assertieve vrouwen tegenwoordig). Maak een opmerking over iets uit de omgeving, of iets dat ze aan heeft, gewoon het ijs breken, hoeft echt geen geweldige one-liner te zijn. Als ze geinteresseerd is reageert ze met meer dan een ja of een nee, en kan je daarop verder.
Nu zal de natuurlijke loop van een gesprek ervoor zorgen dat je op een gegeven moment wel bij iets aankomt dat je beide interesseert. Daar kan je dan op verdergaan. Voor je het weet heb je een lang gesprek.
En dan niet vergeten haar nummer te vragen. Het eindigt niet altijd op de manier zoals hierboven beschreven staat. Soms komt er iets uit voort, soms niet. Keep on trying
Het maakt niet uit hoe ver je gaat, je neemt jezelf altijd mee.
Zorg er dus voor dat die zelf de dingen een beetje op een rijtje heeft.
pi_60476110
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:06 schreef Fasai het volgende:
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar wie weet heb je er nog wat aan. Als je een meid ziet die je interessant vindt, blijf gewoon doen wat je deed (lol hebben met vrienden, genieten van de muziek etc.) maar zorg ervoor dat je een beetje bij haar in de buurt komt. Als je af en toe naar haar kijkt, en ze kijkt terug (het liefst met een lach) dan heb je haar interesse.
Dan komt het punt dat je haar aan gaat spreken (als zij dat niet al heeft gedaan, er zijn genoeg assertieve vrouwen tegenwoordig). Maak een opmerking over iets uit de omgeving, of iets dat ze aan heeft, gewoon het ijs breken, hoeft echt geen geweldige one-liner te zijn. Als ze geinteresseerd is reageert ze met meer dan een ja of een nee, en kan je daarop verder.
Nu zal de natuurlijke loop van een gesprek ervoor zorgen dat je op een gegeven moment wel bij iets aankomt dat je beide interesseert. Daar kan je dan op verdergaan. Voor je het weet heb je een lang gesprek.
En dan niet vergeten haar nummer te vragen. Het eindigt niet altijd op de manier zoals hierboven beschreven staat. Soms komt er iets uit voort, soms niet. Keep on trying
Tuurlijk geen mosterd na de maaltijd! Is een tip die ik altijd kan gebruiken. Ik blijf ook grotendeels doen wat jij aangeeft, alleen stap ik nooit voor een lulpraatje naar een dame. Maar daar is nu verandering in aan het komen
pi_60477043
Practise makes perfect.
pi_60500889
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:49 schreef ssebass het volgende:
Practise makes perfect.
Zoals met een hoop dingen
pi_60586913
Anyway, nog even een update / vraag. Stel je als een dame weinig meer van zich laat horen, nadat jij er redelijk wat energie in hebt gestoken oa 1x gebeld. Dan heb ik zoiets van, nou laat dan maar ff zitten, laat jij maar wat van je horen. Terwijl je gevoel zegt ik moet er achteraan, maar verstand redeneert, ik ga niet achter dames aan lopen! Werkt alleen maar averechts.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:41:58 #90
154880 Bolter
Awesomeness
pi_60587083
"Redelijk wat energie" als in één keer bellen...
Errr..om wat voor situatie gaat 't nu? Iets geregeld in de kroeg en nu probeer je een date te regelen of?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:42:31 #91
154880 Bolter
Awesomeness
pi_60587100
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 23:40 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Zoals met een hoop dingen
De Engelse taal bijvoorbeeld?
pi_60587256
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:41 schreef Bolter het volgende:
"Redelijk wat energie" als in één keer bellen...
Errr..om wat voor situatie gaat 't nu? Iets geregeld in de kroeg en nu probeer je een date te regelen of?
Nah, beetje heen en weer ge'smst. Vervolgens heb ik haar gebeld, maar toen kwam ze niet zo heel enthousiast over / geinteresseerd over. Nu 1,5 week niks meer gehoord. Vandaar dat ik nu even heb, ik laat ff niks van mij horen.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:49:44 #93
154880 Bolter
Awesomeness
pi_60587310
Gaat 'm niet worden. Even laten hangen, mocht je haar weer eens in de kroeg tegenkomen of zo kan je altijd nog een poging wagen om je zelf weer in de picture te spelen. Reageert ze dan positief proberen een date te regelen, houdt ze de boot af weet je waar je aan toe bent.
pi_60587390
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:49 schreef Bolter het volgende:
Gaat 'm niet worden. Even laten hangen, mocht je haar weer eens in de kroeg tegenkomen of zo kan je altijd nog een poging wagen om je zelf weer in de picture te spelen. Reageert ze dan positief proberen een date te regelen, houdt ze de boot af weet je waar je aan toe bent.
Zoiets dacht ik ook ja. Begin het al te leren
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:55:07 #95
154880 Bolter
Awesomeness
pi_60587464
You learn well my young padawan
pi_60588166
Heb zelfs van het weekend, iets van 4 zinnen gewisseld met 2 dames tijdens het uitgaan. Damn, nog even en ik ben een echte player
pi_60617891
Een tip voor wie dan ook,

Wacht niet te lang met afstappen op vrouwen, ga niet eindeloos kijken en oogcontact proberen te zoeken, op deze manier kom je onzeker over, en hoe langer je wacht, hoe dommer het overkomt dat je opeens wel met eze gaat praten.

Het is het beste om als je een leuke meid ziet, en je ziet dat ze heel ff naar je kijkt, om direct op ze af te stappen. Wat ook erg goed helpt is, zelf zo min mogelijk naar dr kijken, maar je vrienden laten kijken of ze kijken. Als blijkt dat ze je interessant vindt, stap direct erop af, ga je niet nederig opstellen door de hele tijd als een hondje te kijken, dat hoopt dat ze op je af stapt.

En waar je het over moet hebben bij zon directe afstap? boeit geen moer, vraag waar ze vandaan komt, wat ze in t dagelijks leven doet, op die manier kom je erachter of jullie dingen overeen hebben, ga daar over verder praten, na zo'n 5-10 mins komt het punt dat je ze een drankje aanbied,

indien ze ervoor kiezen een drankje te nemen, moet je niet denken dat dit is om een gratis drankje, dit is omdat ze je gezelschap interessant vinden, want 9/10 vrouwen neemt geen drankje aan om darna weg te lopen, dus als je een drankje voor ze koopt, en ze accepteren het aanbod, zit je in de volgende fase. Waar je dan over kunt beginnen is waar ze vaak uitgaan, en of ze veel zuipt, dan weet je een beetje wat voor vis je in de kuip hebt. Begin niet aan het begin van het gesprek over uitgaan, dat is te cliche, en bovendien, als je elkaar al wat langer spreekt, is de kans groter dat er wellicht een kleine uitnodiging komt of je ook een keer daar uit gaat.

De laatste stap:
Na dit drankje kunnen er meerdere dingen gebeuren.
A: Ze koopt een drankje voor jou, dit houdt in dat de kat in het bakje is, ga na dit drankje terug naar je vrienden, vraag of ze het goed vind als je dr een keertje belt.
B: Ze gaat dr vriendinnen zoeken, als dr vriendinnen op de dansvloer staan, ga daar ook heen na een minuut of 15, wellicht gaat ze met je willen dansen.
C: Het is sluitingstijd je vraagt zoiezo dr nummer, je kunt nog vragen fo ze zin heeft om nog ergens anders wat te drinken, deze werkt vooral goed als je dichtbij de toko woont, er is uiteraard niks meer open, en zeg je teleurgesteld dat je wellicht nog wel een wijntje thuis hebt liggen en dat je toch om de hoek woont.

Anyway, er zijn een aantal varianten, ligt ook aan de plek war je bent, maar over het algemeen heeft bovenstaande strategie mij bijna nooit teleurgesteld, je weet gelijk of de meiden je wel/niet leuk vinden. Je moet echter wel over genoeg social skills beschikken, je moet grapjes kunnen maken, je moet oprecht kunnen luisteren alsof je het interessant vind wat ze zeggen, je moet kunnen aanvoelen of ze je leuk vinden tijdens het praten zelf, dit kun je merken doordat ze bv net even wat dichter bij je oor gaan praten, zodat hun lichaam tegen jouwe aan gaat. maargoed dit weet je waschijnlijk allemaal al maar dit kan toch handig zijn voor iemand die dit toevallig leest en ten einde raad is
pi_60623563
Ook een TVP.
Ik herken mijzelf in het verhaal van TS ik heb alleen weinig vrienden en ik drink geen alcohol. Ik heb ook problemen gehad in het verleden die ik nog moet verwerken, meer zelfvertrouwen krijgen en betere sociale vaardigheden ontwikkelen. Goede tips. Alleen het uitvoeren van die tips is aan het begin heel erg lastig. Maar ik ga het proberen. One step at the time.

[ Bericht 0% gewijzigd door tijnbrein op 07-08-2008 12:16:36 (typfout) ]
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_60623779
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:16 schreef tijnbrein het volgende:
Ook een TVP.
Ik herken mijzelf in het verhaal van TS ik heb alleen weinig vrienden en ik drink geen alcohol. Ik heb ook problemen gehad in het verleden die ik nog moet verwerken, meer zelfvertrouwen krijgen en betere sociale vaardigheden ontwikkelen. Goede tips. Alleen het uitvoeren van die tips is aan het begin heel erg lastig. Maar ik ga het proberen. One step at the time.
maar je hebt geen vrienden, ga je dan in je eentje naar de kroeg
pi_60635898
Wat ik een prettige eigenschap vind aan mannen (in het algemeen) dat ze het voortouw DURVEN nemen. Ze hoeven niet constant alles te beslissen, maar het doorhakken van knopen, dat moeten ze op z'n minst wel kunnen. Vrouwen zijn wat dat betreft vaak enorme twijfelaars.

Je kunt niets anders dan jezelf zijn, anders val je toch door de mand. Maar de dingen die je wilt doen, doe die aub ook gewoon Anders kom je nooit verder in je leven tenslotte.
pi_60635966
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:37 schreef Re het volgende:

Tip aan TS: Durf eens een keertje op je bek te gaan , stap er op af en doe je ding...
Precies.
Vrouwen hebben dit ingebouwde zorggevoel, instinctieve moedergevoelens. Dus als je d'r kant op loopt en voluit op je muil gaat, is de kans groot dat ze naar je toekomt om te vragen of het wel goed met je gaat, of of je je hebt bezeerd.
Zó maak jij de opening.
pi_60651439
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:24 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

maar je hebt geen vrienden, ga je dan in je eentje naar de kroeg
Ik ga eigenlijk alleen maar naar concerten en festivals. Bijna altijd alleen. Soms zie ik iemand die ik ken en maak daar een praatje mee verder loop ik alleen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_60651562
Je bent gewoon te vroeg geboren. In de verre toekomst zullen ook vrouwen zich op het versierpad gaan en moeten begeven, daar een superieure manmensch zijn eigen positie versterkt.

Ik zou zeggen hou vol, er komt een dag....
Verbaal terrorist
pi_60651620
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 03:53 schreef von_sjaak het volgende:
Een tip voor wie dan ook,

Wacht niet te lang met afstappen op vrouwen, ga niet eindeloos kijken en oogcontact proberen te zoeken, op deze manier kom je onzeker over, en hoe langer je wacht, hoe dommer het overkomt dat je opeens wel met eze gaat praten.
Eensch.

Het is direct beslissen, leuk of niet leuk.
Verbaal terrorist
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:40:12 #105
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_60652961
I remember mama said:
You can't hurry love
No, you'll just have to wait
You got to trust, give it time
No matter how long it takes
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_60671372
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:40 schreef Knevelt het volgende:
I remember mama said:
You can't hurry love
No, you'll just have to wait
You got to trust, give it time
No matter how long it takes

En dan zit je op je 80e achter de geraniums nog steeds te wachten!
pi_60671514
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:50 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Eensch.

Het is direct beslissen, leuk of niet leuk.
Ok, dat is in een uitgaanssituatie. Maar wat als je iemand al even kent, bijvoorbeeld op het werk, via vriendenkring etc. Ga je dan ook direct op je doel af en vraag je een dame uit, of wacht je tot je ze iets beter kent??
pi_60678816
Sowiezo eerst de milliondollarquestion beantwoorden; Is ze vrijgezel?.

Op het werk zo ik nooit maar dan ook nooit of te nimmer nooit het minste proberen met een direkte collega want het risico is veelstegroot dat je een blauwtje loopt en je daarna niet meer met elkaar kan samenwerken. In een vriendenkring is het een ander verhaal, maar dan zou het wel slim zijn om eerst wat afwachtender te zijn om genante situaties te voorkomen natuurlijk.
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
pi_60687677
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:27 schreef hersenchirurg het volgende:

Op het werk zo ik nooit maar dan ook nooit of te nimmer nooit het minste proberen met een direkte collega want het risico is veelstegroot dat je een blauwtje loopt en je daarna niet meer met elkaar kan samenwerken. In een vriendenkring is het een ander verhaal, maar dan zou het wel slim zijn om eerst wat afwachtender te zijn om genante situaties te voorkomen natuurlijk.
Direct aan haar vragen of ze vrijgezel is? Volgens mij gooi je dan direct je glazen in. Dan kom je over als iemand die gewoon simpelweg op jacht is en dat is nou ook niet bepaald waar de meeste dames op vallen.

Sorry, ik kan niet lezen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:49:47 #110
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_60689128
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 23:21 schreef Kloonie het volgende:
Heb zelfs van het weekend, iets van 4 zinnen gewisseld met 2 dames tijdens het uitgaan. Damn, nog even en ik ben een echte player

Ik moet zeggen dat ik ook niet zo iemand ben die met onbekende mensen kan praten over de meest onzinnige dingen Met bekende mensen kan dat wel, met onbekenden eigenlijk niet Als ik dan zie dat iemand uit m;n vriendengroep een beetje met onbekenden loopt te ouwehoeren heb ik daar wel respect voor
pi_60690759
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:49 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik ook niet zo iemand ben die met onbekende mensen kan praten over de meest onzinnige dingen Met bekende mensen kan dat wel, met onbekenden eigenlijk niet Als ik dan zie dat iemand uit m;n vriendengroep een beetje met onbekenden loopt te ouwehoeren heb ik daar wel respect voor
Je moet er gewoon niet teveel over nadenken. Vaak is het gewoon zeggen wat in je opkomt, als je maar wat zegt, je hoeft echt niet de relativiteitstheorie uit te leggen.
pi_60690839
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:27 schreef hersenchirurg het volgende:

Ik ga er gewoon vanuit dat ze allemaal vrijgezel zijn
pi_60748970
Wat ik overigens bewonderenswaardig vind en afgelopen weekend ook weer eens zag is dat sommige gasten echt helemaal los gaan met het dansen met een dame. Dan denk ik toch nog te vaak, deze moves durf ik niet tijdens het dansen met een dame uit te halen. Misschien toch maar wat meer schroom van me afgooien anders gaat het zo niks worden
pi_60750842
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:39 schreef Kloonie het volgende:
Wat ik overigens bewonderenswaardig vind en afgelopen weekend ook weer eens zag is dat sommige gasten echt helemaal los gaan met het dansen met een dame. Dan denk ik toch nog te vaak, deze moves durf ik niet tijdens het dansen met een dame uit te halen. Misschien toch maar wat meer schroom van me afgooien anders gaat het zo niks worden
cliche maar waar: blijf jezelf, als jij niet van de dans moves ben, doe het dan niet.
pi_60753880
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:04 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Je moet er gewoon niet teveel over nadenken. Vaak is het gewoon zeggen wat in je opkomt, als je maar wat zegt, je hoeft echt niet de relativiteitstheorie uit te leggen.
Ik denk dat vrij weinig mensen uit het uitgaanspubliek dat niveau hebben, maar goed een sociaal behepte sterrenkundige is ook niet alles (en hoe krijg je daar contact mee dan?)...

Sja dansen. Meeste gozers doen niet veel anders dan biertje in de ene hand en met de andere hand met een sprongetje een beetje zwaaien. Je doet het dus al snel 'leuk'

[ Bericht 16% gewijzigd door Verloren_onschuld op 12-08-2008 09:13:38 ]
Verbaal terrorist
pi_60754193
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 09:01 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Ik denk dat vrij weinig mensen uit het uitgaanspubliek dat niveau hebben, maar goed een sociaal behepte sterrenkundige is ook niet alles (en hoe krijg je daar contact mee dan?)...

Sja dansen. Meeste gozers doen niet veel anders dan biertje in de ene hand en met de andere hand met een sprongetje een beetje zwaaien. Je doet het dus al snel 'leuk'
Dat laatste, daar kan ik me zo aan ergeren he!!
'The first casualty of war is innocence'
pi_60754626
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 09:19 schreef Vamps het volgende:

[..]

Dat laatste, daar kan ik me zo aan ergeren he!!
Dat gehang aan een bar met een handje in de lucht?

Ik vind het geweldig
Verbaal terrorist
pi_60775436
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 09:46 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Ik vind het geweldig
Als ik sta te 'dansen' dan is het niet alleen met m'n hand in de lucht
pi_60776553
quote:

[..]

Ik vind het geweldig
Dat is dus ook precies hoe ik "dans"
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_60776936
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:16 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Dat is dus ook precies hoe ik "dans"
Gewoon meer zuipen, dan ga je vanzelf los!
pi_60777486
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 01:09 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

cliche maar waar: blijf jezelf, als jij niet van de dans moves ben, doe het dan niet.
Ach, ik denk dat ik het wel kan, maar dat de rem er af en toe nog een beetje opzet. Zijn ook geen echte 'dansmoves' waar ik het over heb, maar meer je echt laten gaan / een dame 'vastpakken' en mee lol maken.
pi_60799643
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:41 schreef Kloonie het volgende:
maar meer je echt laten gaan / een dame 'vastpakken' en mee lol maken.
Aan dr haren meesleuren en in een steegje tegen de muur klemneuken?

Verbaal terrorist
pi_60803523
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:20 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Aan dr haren meesleuren en in een steegje tegen de muur klemneuken?

Nee, dat is pas op het eind van de avond!
pi_60810479
hoe bekend allemaal
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_60810662
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:41 schreef Norro-tje het volgende:
hoe bekend allemaal
Vertel en laat ons meegenieten
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:48:18 #126
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_60810753
tvp
pi_60811885
quote:

[..]

Ik vind het geweldig
Daar kan ik nog mee leven.
Maar als mensen constant stilstaan op de dansvloer en zo anderen in de weg staan, die wel uit hun dak aan het gaan zijn, kan ik me er behoorlijk aan ergeren.
pi_60812458
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:17 schreef Vamps het volgende:

[..]

Maar als mensen constant stilstaan op de dansvloer en zo anderen in de weg staan, die wel uit hun dak aan het gaan zijn, kan ik me er behoorlijk aan ergeren.
Waar ik me meer aan erger zijn die zatte eikels die constant tegen je aan 'dansen'. Tief op, tenzij je een lekker wijf bent!
pi_60812872
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:36 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Waar ik me meer aan erger zijn die zatte eikels die constant tegen je aan 'dansen'. Tief op, tenzij je een lekker wijf bent!
Dan moet je ook niet naar een heaumeaubar gaan
pi_60813018
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:49 schreef Executrix het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet naar een heaumeaubar gaan
Kut, vandaar dat ik geen vrouw weet te scoren
pi_60817540
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:17 schreef Vamps het volgende:

[..]

Idem. Sowieso is stilstaan een no-go op een dansvloer net als op de dansvloer lomp met drank zitten zwaaien.
Verbaal terrorist
pi_60818284
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:36 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Daar heb ik dan weer niet zoveel last van gelukkig.
pi_60818310
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 07:52 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Idem. Sowieso is stilstaan een no-go op een dansvloer net als op de dansvloer lomp met drank zitten zwaaien.
De enige twee geldige redenen om even stel te staan op de dansvloer, is bij een rustig stuk van een nummer of het nuttigen van de eerste paar slokken van je drankje.
pi_60821219
quote:
Juist, zo probeer ik het ook altijd
Lambo of Rekt
pi_60821281
quote:
Welnee man... dat is alleen maar om je dood te lachen. Als je als man kan dansen is dat top, als je met je meest serieuze smoelwerk uit je naad staat te gaan ben je gewoon een stakker.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60829770
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:10 schreef BabblingBrook het volgende:
Wat ik een prettige eigenschap vind aan mannen (in het algemeen) dat ze het voortouw DURVEN nemen.
Weet je ook hoe dat komt?
Als mannen het niet doen gebeurt er niets. Mannen tonen vaker ballen dan vrouwen. Mochten mannen allemaal niets doen dan moeten de vrouwen wel, dus dan zal het ook wel gebeuren uiteindeljik. Dat noemen ze nou emancipatie. Verder zie je vaak vrouwen afwachten en zelf niets ondernemen. ALS ze dan aangesproken worden vinden ze het leuk. Meestal door een Alpha male die dus er weinig om geeft of ze scoren of niet. Dit zijn dus met name ook players en loverboys.

En dan ook nog eens klagen dat ze "altijd de verkeerde" vriendjes uitzoeken.
Nee nee; jij hebt hem niet uitgezocht, jij hebt afgewacht totdat hij zijn prooi zag (jou namelijk) en jij ging ermee in zee omdat je anders zelf geen initiatief had getoond naar een andere man. Dus over "verkeerde vriendjes" hoef ik vrouwen eigenlijk niet te horen

Onderneem dan zelf wat.
Lambo of Rekt
pi_60830787
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:16 schreef EggsTC het volgende:

Het is een klaagzang van open deuren, maar het is absoluut waar. Besef echter wel dat het vooral om Nederlandse vrouwen in dit verband gaat. Verder is je kruisvaart natuurlijk compleet terecht, maar verander jij er werkelijk niets aan.

Je zult het toch allemaal zelf moeten doen en zo zal het blijven ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door Verloren_onschuld op 14-08-2008 18:03:45 ]
Verbaal terrorist
pi_60830892
The same old shit
Are you nuts??
pi_60831501
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Weet je ook hoe dat komt?
Als mannen het niet doen gebeurt er niets. Mannen tonen vaker ballen dan vrouwen. Mochten mannen allemaal niets doen dan moeten de vrouwen wel, dus dan zal het ook wel gebeuren uiteindeljik. Dat noemen ze nou emancipatie. Verder zie je vaak vrouwen afwachten en zelf niets ondernemen. ALS ze dan aangesproken worden vinden ze het leuk. Meestal door een Alpha male die dus er weinig om geeft of ze scoren of niet. Dit zijn dus met name ook players en loverboys.

En dan ook nog eens klagen dat ze "altijd de verkeerde" vriendjes uitzoeken.
Nee nee; jij hebt hem niet uitgezocht, jij hebt afgewacht totdat hij zijn prooi zag (jou namelijk) en jij ging ermee in zee omdat je anders zelf geen initiatief had getoond naar een andere man. Dus over "verkeerde vriendjes" hoef ik vrouwen eigenlijk niet te horen

Onderneem dan zelf wat.
Hehe, herkenbaar ja. Loopt hier ook een topic op fok over een dame die een collega erg leuk vindt. En maar roepen dat ze hints geeft, maar ho maar dat ze gewoon direct tegen die gast zegt, goh ik vind jou wel leuk!!
pi_60831589
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:58 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Het is een klaagzang van open deuren, maar het is absoluut waar. Besef echter wel dat het vooral om Nederlandse vrouwen in dit verband gaat. Verder is je kruisvaart natuurlijk compleet terecht, maar verander jij er werkelijk niets aan.

Je zult het toch allemaal zelf moeten doen en zo zal het blijven ook.
Maar dit is typisch gedrag voor een Nederlandse vrouw? Dames uit andere landen, maken wel moves richting mannen?
pi_60831918
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:32 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Welnee man... dat is alleen maar om je dood te lachen. Als je als man kan dansen is dat top, als je met je meest serieuze smoelwerk uit je naad staat te gaan ben je gewoon een stakker.
Het zal mij aan m'n anus oxideren hoe het er uit ziet. Als het maar succes heeft!
pi_60835661
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:34 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Maar dit is typisch gedrag voor een Nederlandse vrouw? Dames uit andere landen, maken wel moves richting mannen?
Buitenlandse vrouwen hebben dit ook, maar durven vaak net iets meer zodat je de hint begrijpt. Met name russische, poolse en engelse.
Lambo of Rekt
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 03:57:24 #143
161413 xswords
Professionele Kaas Schaaf
pi_60844090
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 21:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Buitenlandse vrouwen hebben dit ook, maar durven vaak net iets meer zodat je de hint begrijpt. Met name russische, poolse en engelse.
En met name vrouwen uit zuid-amerika en in de states zijn ze ook niet echt verlegen..
Only facts matter...
pi_60853153
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:34 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Juist.

Kijk, nergens rennen vrouwen en masse op mannen af (tenzij arm en jij hebt veel geld). Daar is de wereld nog niet aan toe!

Uit ervaring moet ik echter zeggen dat Nederlandse vrouwen over het algemeen gewoon zeikers zijn. Ze hebben het vrij snel hoog in hun bol, hebben vaak de vreemdste problemen en gaan nooit op mannen af. Het is vooral en voornamelijk houding. Eenmaal door die dikke laag bullshit heengeprikt blijken ze opeens ook maar mens te zijn. Goed, de een heeft het er voor over en de ander niet.

Dat wil overigens niet zeggen dat opeens alle Nederlandse vrouwen zo zijn. Het is meer een houdingsprobleem wat een groot deel van de ouders en mannen constant bevestigen. In het buitenland zijn de man/vrouw-verhoudingen gewoon anders. In Nederland hoeven vrouwen niets en moeten mannen van alles in de bewijssfeer. Die verhouding zie je elders nog wel eens anders liggen.
Verbaal terrorist
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:56:15 #145
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60853411
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:48 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Het zal mij aan m'n anus oxideren hoe het er uit ziet. Als het maar succes heeft!
Jij hebt er succes mee?

Dan zullen we wel een andere doelmarkt hebben
pi_60853814
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:47 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Juist.

Kijk, nergens rennen vrouwen en masse op mannen af (tenzij arm en jij hebt veel geld). Daar is de wereld nog niet aan toe!

Uit ervaring moet ik echter zeggen dat Nederlandse vrouwen over het algemeen gewoon zeikers zijn. Ze hebben het vrij snel hoog in hun bol, hebben vaak de vreemdste problemen en gaan nooit op mannen af. Het is vooral en voornamelijk houding. Eenmaal door die dikke laag bullshit heengeprikt blijken ze opeens ook maar mens te zijn. Goed, de een heeft het er voor over en de ander niet.

Dat wil overigens niet zeggen dat opeens alle Nederlandse vrouwen zo zijn. Het is meer een houdingsprobleem wat een groot deel van de ouders en mannen constant bevestigen. In het buitenland zijn de man/vrouw-verhoudingen gewoon anders. In Nederland hoeven vrouwen niets en moeten mannen van alles in de bewijssfeer. Die verhouding zie je elders nog wel eens anders liggen.
Wij zijn het wel eens geloof ik.
Lambo of Rekt
pi_60857753
Ik werk op Schiphol als bijbaantje en kom met minstens 100 vrouwen in contact op één dag. In ruim anderhalf jaar tijd heb ik gewoon gemerkt dat Nederlandse vrouwen bijna in hetzelfde rijtje kunnen als Chinese en Japanse vrouwen als het gaat om het laten blijken van interesse.
Amerikaanse vrouwen en vooral latinas zijn daar veel makkelijker in, zij geven een knipoog of kijken je aan met bedroom eyes. Nederlandse vrouwen die staan te dartelen en flirten o.i.d. zie ik vrijwel nooit.
Pas als jij het initiatief neemt en een gesprek begint dan kan je er achterkomen of je eventueel een kans maakt. Dus die mannen die moeite hebben met initiatief tonen zijn, denk ik, slechter af bij Nederlandse vrouwen dan bij anderen.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:12:35 #148
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60857780
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:11 schreef Fakkan het volgende:
Ik werk op Schiphol als bijbaantje en kom met minstens 100 vrouwen in contact op één dag. In ruim anderhalf jaar tijd heb ik gewoon gemerkt dat Nederlandse vrouwen bijna in hetzelfde rijtje kunnen als Chinese en Japanse vrouwen als het gaat om het laten blijken van interesse.
Amerikaanse vrouwen en vooral latinas zijn daar veel makkelijker in, zij geven een knipoog of kijken je aan met bedroom eyes. Nederlandse vrouwen die staan te dartelen en flirten o.i.d. zie ik vrijwel nooit.
Pas als jij het initiatief neemt en een gesprek begint dan kan je er achterkomen of je eventueel een kans maakt. Dus die mannen die moeite hebben met initiatief tonen zijn, denk ik, slechter af bij Nederlandse vrouwen dan bij anderen.
Mijn ervaringen zijn daarin toch heel anders. Gek is dat.
pi_60857887
TS is een typische Fokker.
Make my day!
pi_60857993
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:12 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Mijn ervaringen zijn daarin toch heel anders. Gek is dat.
Jij bent wat ouder dan mij. Heeft dat misschien te maken met de leeftijdsgroep waar jij interesse in hebt? Dat Nederlandse vrouwen die wat volwassener zijn, ouder dan 25, meer durven. Of misschien vinden Nederlandse vrouwen mij simpelweg onaantrekkelijk, i.t.t. Amerikaanse vrouwen en latina's?
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:20:11 #151
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60858033
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:18 schreef Fakkan het volgende:

[..]

Jij bent wat ouder dan mij. Heeft dat misschien te maken met de leeftijdsgroep waar jij interesse in hebt? Dat Nederlandse vrouwen die wat volwassener zijn, ouder dan 25, meer durven.
Dat zal het zijn denk ik.

Van jonge vrouwen ben ik nooit zo gecharmeerd geweest, buiten het vleselijke dan.
pi_60859479
tvp, interessant topic
pi_60862193
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:18 schreef Fakkan het volgende:

[..]

Jij bent wat ouder dan mij. Heeft dat misschien te maken met de leeftijdsgroep waar jij interesse in hebt? Dat Nederlandse vrouwen die wat volwassener zijn, ouder dan 25, meer durven. Of misschien vinden Nederlandse vrouwen mij simpelweg onaantrekkelijk, i.t.t. Amerikaanse vrouwen en latina's?
Vrouwen tegenwoordig van alle leeftijden gaan ook gewoon achter hun "lul" aan. Geloof me als ik zeg dat juist meer vrouwen veel aggresiever zijn in het verleiden van een man, dan dat er mannen zijn die aggresief achter een bepaalde vrouw aangaat.

Ik denk dat jij inderdaad gewoon door een meer specifieke doelgroep aantrekkelijkk gevonden wordt.
A little bit hateful
pi_60864371
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:56 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Jij hebt er succes mee?

Dan zullen we wel een andere doelmarkt hebben
Ik zeg toch niet dat ik er succes mee heb, ik zie het alleen vanaf een afstandje plaatsvinden.
En het is overigens doelgroep.
pi_60864703
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:47 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Juist.

Damn, dat wordt dan emigreren

Maar hoe is dit nou ontstaan. Dat de Nederlandse vrouw zo verdomde passief is.
pi_60866007
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:35 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Damn, dat wordt dan emigreren

Maar hoe is dit nou ontstaan. Dat de Nederlandse vrouw zo verdomde passief is.
Vrouwen worden opgevoed met een bijzondere status van 'vrouw' . Ze worden constant op een pedestal geplaats hier. Het begint vanaf een jaar of 11/12 met de opmerkingen 'wat ben je mooi' door jan en alleman gemaakt. Vrouwen die daadwerkelijk iets zelf doen zijn zeldzaam, het is ze nooit aangeleerd om uberhaupt de gedachte te hebben dat ze zelf iets moeten doen. Immers, de mannen staan voor ze in de rij als ze maar mooi zijn.

Dat ik vind dat ze in de laatste echt al zelden/nooit slagen zal ik maar buiten beschouwing laten.
Verbaal terrorist
pi_60869063
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 22:29 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Vrouwen worden opgevoed met een bijzondere status van 'vrouw' . Ze worden constant op een pedestal geplaats hier. Het begint vanaf een jaar of 11/12 met de opmerkingen 'wat ben je mooi' door jan en alleman gemaakt. Vrouwen die daadwerkelijk iets zelf doen zijn zeldzaam, het is ze nooit aangeleerd om uberhaupt de gedachte te hebben dat ze zelf iets moeten doen. Immers, de mannen staan voor ze in de rij als ze maar mooi zijn.

Dat ik vind dat ze in de laatste echt al zelden/nooit slagen zal ik maar buiten beschouwing laten.
Ik ben het wel met je eens... komt volgens mij trouwens allemaal door die overdreven emancipatie met nog een schepje christelijkheid in Nederland, wat het zo maakt dat een heleboel vrouwen passief zijn én zo min mogelijk 'slet' willen zijn. Je merkt dat ook best wel wanneer je in het buitenland komt, hoe anders de houding van vrouwen daar is. Ik was deze zomer in Zweden, en nou, daar lopen zoveel mooie vrouwen dat sowieso al die attitudes wat menig matig-uitziende vrouw in Nederland heeft, non-existant is aldaar en een vriend van mij heeft welgeteld één vrouw een slet genoemd, omdat ze het liefst gesandwiched wordt door 2 mannen. Het is dan ook volgens mij het land met de meeste atheisten ter wereld... het is gewoon cultuur/geloof wat hier een grote factor is, en in Nederland is die factor niet zo heel positief voor de mannen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Xeanor op 16-08-2008 01:00:49 ]
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 01:24:52 #158
224819 Nijnebout
Donderrrrjaagster
pi_60869564
Man/vrouw gaat jagen!

Vrouwen passief, tzal best, maar dat ik nou kan zeggen dat ik op hoog niveau versierd ben
Ik geef toe, de vrouw is wat lax,maar als de man nou ook nog eens gaat lopen zeiken dat de vrouw niets doet, en uit protest ook achterover gaat leunen, gebeurt er weinig...
~What goes up, must come down~
pi_60869878
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 22:29 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Hmm, naar mijn idee het niet de arrogantie van de vrouw. Denk dat 90% van de vrouwen redelijk vaak onzeker is over haar uiterlijk. Lijkt mij dat dit meer de reden is waarom men niet op de heren afstapt?
Overigens zijn er ook zat vrouwen, waar geen mannen voor in de rij staan. En die doen toch ook een man op!
pi_60869976
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 01:24 schreef Nijnebout het volgende:
Man/vrouw gaat jagen!

Vrouwen passief, tzal best, maar dat ik nou kan zeggen dat ik op hoog niveau versierd ben
Ik geef toe, de vrouw is wat lax,maar als de man nou ook nog eens gaat lopen zeiken dat de vrouw niets doet, en uit protest ook achterover gaat leunen, gebeurt er weinig...
Klopt, er zal weinig gebeuren als de man niks doet. Je onderbouwt mooi de stelling dat de vrouw uiterst passief is
pi_60872950
Om eerlijk te zijn moet ik wel zeggen dat onder studenten de meisjes wel op de jongens afstappen.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:52:28 #162
224819 Nijnebout
Donderrrrjaagster
pi_60874800
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 11:04 schreef ssebass het volgende:
Om eerlijk te zijn moet ik wel zeggen dat onder studenten de meisjes wel op de jongens afstappen.
Oh.. niet studenten ook hoor
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:04:37 #163
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60876528
quote:
Inderdaa, want wat kan er nu eigenlijk gebeuren? Als die dame je niet leuk vind dan laat ze het wel merken maar ze zal je niet opvreten ofzo.

Overigens een tip om te oefenen in het op mensen afstappen. Regel een job als flyeraar.

Vroeger was ik ook ene stuk lastiger in op mensen afstappen maar ik merkte dat het steeds minder werd toen ik actief werd als flyeraar voor studentenfeesten en ook voor de politiek. Veel mensen willen je flyer niet of vinden het doel ervan kut en zullen dus nors en vervelend reageren. Maar evenzogoed krijg je veel hartverwarmende reacties zodat die zuurpruimen helemaal zo erg niet meer zijn. In het begin moet je altijd je gene overwinnen maar na een half uur ga je als een trein. En het traint erg je vermogen om mensen te benaderen.

Niet gaan verwachten dat vrouwen op jou afkomen maar gewoon je eigen probleem tackelen.
pi_60879765
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Inderdaa, want wat kan er nu eigenlijk gebeuren? Als die dame je niet leuk vind dan laat ze het wel merken maar ze zal je niet opvreten ofzo.

Overigens een tip om te oefenen in het op mensen afstappen. Regel een job als flyeraar.

Vroeger was ik ook ene stuk lastiger in op mensen afstappen maar ik merkte dat het steeds minder werd toen ik actief werd als flyeraar voor studentenfeesten en ook voor de politiek. Veel mensen willen je flyer niet of vinden het doel ervan kut en zullen dus nors en vervelend reageren. Maar evenzogoed krijg je veel hartverwarmende reacties zodat die zuurpruimen helemaal zo erg niet meer zijn. In het begin moet je altijd je gene overwinnen maar na een half uur ga je als een trein. En het traint erg je vermogen om mensen te benaderen.

Niet gaan verwachten dat vrouwen op jou afkomen maar gewoon je eigen probleem tackelen.
Goeie tip, alleen een beetje lastig naast een drukke fulltime baan. En zo politiek minded ben ik nou ik net echt.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:14:36 #165
224819 Nijnebout
Donderrrrjaagster
pi_60879869
Heb je wel tijd voor een tjik dan naast die 'drukkefulltimebaan'van je .. vrouwen onderhouden kost ook tijd hoor
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:31:53 #166
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60880378
Idd en als je niets met politiek hebt zijn er ook genoeg cafe's, partyorganisaties, bedrijven, uitzendbureau's die nodig van hun papiertjes afmoeten
pi_60881508
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 16:14 schreef Nijnebout het volgende:
Heb je wel tijd voor een tjik dan naast die 'drukkefulltimebaan'van je .. vrouwen onderhouden kost ook tijd hoor

Er zijn genoeg vrouwen die niet 24 uur per dag aandacht nodig hebben.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:09:14 #168
224819 Nijnebout
Donderrrrjaagster
pi_60881629
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:05 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Er zijn genoeg vrouwen die niet 24 uur per dag aandacht nodig hebben.
Euh.. lees Kloon: het gaat om het punt geen tijd voor flyeren, is geen tijd voor een vriendin, we vragen je niet om 24 uur flyers te gaan ronddelen!
pi_60881711
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 11:04 schreef ssebass het volgende:
Mits in dronken toestand op de studentenvereniging waar ik nooit kwam.

Verder heb ik het niet meegemaakt noch mensen in mijn omgeving. Suf gebeuren, dat studeren. Daarbuiten gelukkig zelf actief zat geweest.

Aan de andere kant had ik nul ervaring als ik minder pro-actief en assertief was geweest.
Verbaal terrorist
pi_60882698
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:12 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Mits in dronken toestand op de studentenvereniging waar ik nooit kwam.

Verder heb ik het niet meegemaakt noch mensen in mijn omgeving. Suf gebeuren, dat studeren. Daarbuiten gelukkig zelf actief zat geweest.

Aan de andere kant had ik nul ervaring als ik minder pro-actief en assertief was geweest.
Wat dat is toch echt onmogelijk. Nog nooit meegemaakt? Ik heb zelfs een aantal keer gehad dat een meisje waar ik geeneens oogcontact mee heb gehad naar mij toekwam en mij ineens begint te zoenen. Ik kan je ook nog wel veel bizardere verhalen vertellen. Ach ja studententijd en hockeytoernooien
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:38:18 #171
197338 Knevelt
pi_60886301
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:45 schreef ssebass het volgende:

[..]

Wat dat is toch echt onmogelijk. Nog nooit meegemaakt? Ik heb zelfs een aantal keer gehad dat een meisje waar ik geeneens oogcontact mee heb gehad naar mij toekwam en mij ineens begint te zoenen. Ik kan je ook nog wel veel bizardere verhalen vertellen. Ach ja studententijd en hockeytoernooien
Mag ik je handtekening?
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_60886516
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:38 schreef Knevelt het volgende:

[..]

Mag ik je handtekening?
Dat gaat je wel kosten, maar idd goede inverstering.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:55:25 #173
197338 Knevelt
pi_60886663
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:48 schreef ssebass het volgende:

[..]

Dat gaat je wel kosten, maar idd goede inverstering.
Zit jij bij Unitas?
pi_60887903
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:55 schreef Knevelt het volgende:

[..]

Zit jij bij Unitas?
Nee
pi_60906620
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:45 schreef ssebass het volgende:

[..]

Nu noem je ook wat. I've had my share .. hockeyvrouwtjes

Maar wat dat met studie te maken heeft is mij onbekend. De studentes bij mij zullen wel uitzonderlijk (preuts) zijn geweest. Ik heb dan ook nooit bij een studentenvereniging of dergelijks gezeten. Dat is een betere optie als geregeld wil worden door een dronken, domme tor.
Verbaal terrorist
pi_60907431
Ach ja het is ook natuurlijk je N vergroten. Hoe meer feesten en borrels je meepakt hoe meer kans. Ik heb ook het idee dat de jongere "generaties" steeds sletteriger worden.
Verder denk ik ook dat het aan je eigen houding ligt. Als jij stilletjes in een hoekje gaat staan of verlegen aan de bar gaat hangen dan zal er niet snel een meisje op je afstappen. Uitstraling en houding doet veel; het bepaald wat je over je afroept.
pi_60908722
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:57 schreef ssebass het volgende:
Ach ja het is ook natuurlijk je N vergroten. Hoe meer feesten en borrels je meepakt hoe meer kans. Ik heb ook het idee dat de jongere "generaties" steeds sletteriger worden.
Verder denk ik ook dat het aan je eigen houding ligt. Als jij stilletjes in een hoekje gaat staan of verlegen aan de bar gaat hangen dan zal er niet snel een meisje op je afstappen. Uitstraling en houding doet veel; het bepaald wat je over je afroept.
Dat geloof ik absoluut ja. Als je bij de muur gaat 'hangen' wordt het nooit wat. Maar dat geldt naar mijn idee voor elke situatie waarin je vrouwen ontmoet. Als je weinig aanwezig bent en niet veel zegt maak je weinig kans dat een vrouw uberhaupt geinteresseerd in je raakt.
pi_60909189
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:09 schreef Nijnebout het volgende:

[..]

Euh.. lees Kloon: het gaat om het punt geen tijd voor flyeren, is geen tijd voor een vriendin, we vragen je niet om 24 uur flyers te gaan ronddelen!
Ik kan nog wel ergens 5 minuutjes vrij maken per week voor een vriendin
pi_60918427
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:52 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Dat geloof ik absoluut ja. Als je bij de muur gaat 'hangen' wordt het nooit wat. Maar dat geldt naar mijn idee voor elke situatie waarin je vrouwen ontmoet. Als je weinig aanwezig bent en niet veel zegt maak je weinig kans dat een vrouw uberhaupt geinteresseerd in je raakt.
Daar ben ik het op zich wel mee eensch, maar goed er zijn ook gewoon types waar vrouwen niet op afstappen. Dat kan allerlei redenen hebben, van het denken dat je te 'onbereikbaar' bent tot 'dat je echt lelijk bent'.

Vrouwen denken, dat is het probleem!

Daar gaat het vaak wel fout. Vrouwen hebben een 'gevoel' bij iemand of een 'idee' dat slechts zelden strookt met enige waarheid. Bovendien vormt dat ongeveer de gehele beeldvorming en als dat op een gegeven moment niet 'goed voelt' om welke nonsens reden dan ook, the spell is broken.

Dat maakt het voor mannen zo lastig ofcourse, rationeel denken gets you nowhere. Daarnaast moet je je maar blijven bewijzen tegenover een vrouw, want je hebt als man direct alle schijn tegen je.

Hmm terug naar het punt, te aanwezig werkt ook niet altijd. In jouw geval kan het maar zo betekenen dat ze daardoor een 'vreemd' gevoel van je krijgen. Bij iedereen past wat anders. In mijn vrijgezelle periode was mijn stijl veel meer op de achtergrond, maar niet tegen de muur aan. Gewoon met opgeheven hoofd, af en toe met een dodelijk cynische opmerking. Dat werkte altijd wel goed.

Kortom, vind wat bij vrouwen werkt en doe dat met zelfvertrouwen.
Verbaal terrorist
pi_60936528
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:08 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Daar ben ik het op zich wel mee eensch, maar goed er zijn ook gewoon types waar vrouwen niet op afstappen. Dat kan allerlei redenen hebben, van het denken dat je te 'onbereikbaar' bent tot 'dat je echt lelijk bent'.

Vrouwen denken, dat is het probleem!

Daar gaat het vaak wel fout. Vrouwen hebben een 'gevoel' bij iemand of een 'idee' dat slechts zelden strookt met enige waarheid. Bovendien vormt dat ongeveer de gehele beeldvorming en als dat op een gegeven moment niet 'goed voelt' om welke nonsens reden dan ook, the spell is broken.

Dat maakt het voor mannen zo lastig ofcourse, rationeel denken gets you nowhere. Daarnaast moet je je maar blijven bewijzen tegenover een vrouw, want je hebt als man direct alle schijn tegen je.

Hmm terug naar het punt, te aanwezig werkt ook niet altijd. In jouw geval kan het maar zo betekenen dat ze daardoor een 'vreemd' gevoel van je krijgen. Bij iedereen past wat anders. In mijn vrijgezelle periode was mijn stijl veel meer op de achtergrond, maar niet tegen de muur aan. Gewoon met opgeheven hoofd, af en toe met een dodelijk cynische opmerking. Dat werkte altijd wel goed.

Kortom, vind wat bij vrouwen werkt en doe dat met zelfvertrouwen.
Ik kan ongelofelijk cynisch zijn, maar soms hou ik me in omdat ik dan denk dat het weer iets te hard aankomt. Anyway ik denk dat voornamelijk humor erg goed werkt. En enige zelfspot is ook nooit weg

Maar als ik bijvoorbeeld naar het karakter / gedrag van een goede vriend van me kijk, die werkelijk de ene na de andere vrouw verslijt heeft die weer totaal geen zelfspot. Maar hij is dan weer wel vrij dominant / alpha en heeft altijd wel z'n lulpraatje klaar.

Ach ja, we proberen vrouwen te begrijpen het blijft toch maar lastig. Maar het blijft gewoon een feit dat de dominantere / wat ongrijpbare man veel vaker aan de vrouw is dan de wat inzichzelf gekeerde volgzame man. Misschien moeten er wat vrouwen hun licht gaan opwerpen in dit topic.
pi_60938656
Ik heb twee keer een relatie gehad van een aantal maanden, beide heb ik niet leren kennen tijdens het uitgaan. Gewoon juist op de meest bizarre locaties op een moment dat je het totaal niet verwacht. Ben 18 jaar overigens...

Ben zelf wel gek op uitgaan, standaard elke week eigenlijk. Ben inmiddels over m'n laatste ex heen en dus weer begonnen met potentieele meiden benaderen.

Afgelopen vrijdag in bijna nuchtere toestand afgestapt op een meid, ze reageerde leuk en met een dikke smile... maar haar vriendin stond dankzij mij wel alleen dus die pakte haar vast en sleepte haar mee. Dé bitch.

Paar weken geleden in een grote discotheek op wat meiden afgestapt, ging allemaal opmerkelijk goed. Helaas was de leeftijd 18+ waardoor ik constant met dames van 20 - 23 stond te praten / geilen. De meeste mensen schatten mij begin twintig, ben vrij lang (1.90) en atletisch (geen ego, genoeg dingen waar ik minder tevreden over ben, maar iets positiefs mag je ook noemen), maar zodra ik me leeftijd eerlijk vertelde speelde ik ze maar door naar m'n collega die al wat jaartjes ouder is.

Anyway, zonder te veel na te denken gewoon durven en doen. Al vaker gezegd hiero, maar het moge duidelijk zijn. Vooral ook niet te veel verwachtingen hebben en nooit op één paard wedden. Zorg dat je wat troeven hebt.

Oh! Vergeet ik nog één ding, heb je wat vrouwelijke vriendinnen waarmee je eens uit kan gaan? Ik heb wat vrouwelijke vriendinnen, vaak gaan we met een groep van 5, 6 waaronder enkele goed in de markt liggende dames. Tussen ons is het puur vriendschap, maar dat weten de andere bezoekers niet als we flink intiem staan te dansen. Ook wel goed voor je lef en ego though.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:42:51 #182
52513 whosvegas
The Trickster
pi_61045383
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:28 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee maar jij hebt er kaas van gegeten.
Are you nuts??
pi_61123095
Update: Afgelopen weekend in een redelijk zwaar bezopen toestand met een dame staan 'dansen'
Het lompe is dat aan het begin van de avond, toen ik dus nog nuchter was een extreem lekker wijf bijna tegen me aan te rijden stond, maar dan durf ik weer geen actie te ondernemen . Damn, ik ben ook zo'n prutser, maar ach we komen er ooit wel. (wie weet ooit in 2050 ofzo....)
pi_61123202
Wat is "bijna"?

1. Ze danste met een of neger en haar kont raakte jou zo nu en dan?
2. Jullie hadden oogcontact?
A little bit hateful
pi_61123353
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:51 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is "bijna"?

1. Ze danste met een of neger en haar kont raakte jou zo nu en dan?
2. Jullie hadden oogcontact?
2.

Die neger had ik net daarvoor bij haar weggeslagen.
pi_61123416
Is dit topic verzand in een dagboek waar jouw faalacties worden genoteerd?
  maandag 25 augustus 2008 @ 21:57:47 #187
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_61123447
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:49 schreef Kloonie het volgende:
Update: Afgelopen weekend in een redelijk zwaar bezopen toestand met een dame staan 'dansen'
Het lompe is dat aan het begin van de avond, toen ik dus nog nuchter was een extreem lekker wijf bijna tegen me aan te rijden stond, maar dan durf ik weer geen actie te ondernemen . Damn, ik ben ook zo'n prutser, maar ach we komen er ooit wel. (wie weet ooit in 2050 ofzo....)

Niet al teveel zuipen scheelt
pi_61123564
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:57 schreef OldJeller het volgende:
Is dit topic verzand in een dagboek waar jouw faalacties worden genoteerd?
Yup, totdat niemand het meer boeit en dan zal ik nog blijven updaten.
En zodat ik over 10 jaar kan terugkijken wat een enorme loser ik toch was (tegen die tijd ben ik een enorme player geworden)!
pi_61123646
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:57 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Niet al teveel zuipen scheelt
Yep, dat is ook nog best een uitdaging.
pi_61123732
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:00 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Yup, totdat niemand het meer boeit en dan zal ik nog blijven updaten.
En zodat ik over 10 jaar kan terugkijken wat een enorme loser ik toch was (tegen die tijd ben ik een enorme player geworden)!
Maar wat wil je precies met het topic?
Over het 'probleem' wat je in je TT hebt staan heb je denk ik al genoeg 'tips' gekregen.
Maar vervolgens werkt het klaarblijkelijk nog steeds niet?
pi_61123855
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:05 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Maar wat wil je precies met het topic?
Over het 'probleem' wat je in je TT hebt staan heb je denk ik al genoeg 'tips' gekregen.
Maar vervolgens werkt het klaarblijkelijk nog steeds niet?
Rustig aan, ik sta nog steeds open voor tips. Ook staat er in de openingspost dat ik mijn 'pogingen' hier neer zou plempen. Wie het wil lezen leest het, het is geen verplichte kost.
  maandag 25 augustus 2008 @ 22:21:51 #192
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_61124307
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 21:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Engelsen zijn alleen maar dronken en vanuit die toestand durven ze alles.
Russische en Poolse wijven zijn gold diggers. Letterlijk en figuurlijk maar soms wel mooi . Moeilijkste vrouwen die ik tot op heden meegemaakt heb zijn de Cypriotische, die zijn nog lastiger dan de Nederlandse.

Benaderbaar? absoluut!
Telefoonnummer? geen probleem!
Afspraak voor een volgende keer? geen probleem!
Op komen dagen? Ho maar!

Tis dan ook niet voor niks dat al die vrouwen hier gescheiden zijn van hun mannen op hun 25ste...

@TS, alles heeft er tussen gestaan hoe je het kunt aanpakken. De tips en truuks staan er, het is aan jou om er wat mee te DOEN.
Neerkomen wel!
pi_61125151
wees een vent en maak een praatje klaar
en als het bij de ene niet lukt, hop door naar de volgende!
pi_61125701
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:08 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Rustig aan, ik sta nog steeds open voor tips. Ook staat er in de openingspost dat ik mijn 'pogingen' hier neer zou plempen. Wie het wil lezen leest het, het is geen verplichte kost.
ah, oké. Was gewoon benieuwd.
Maar heeft het al iets geholpen?
pi_61125784
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:02 schreef OldJeller het volgende:

[..]

ah, oké. Was gewoon benieuwd.
Maar heeft het al iets geholpen?
Nou, in principe doe ik mijn best en praat ik al wat meer met vrouwen tijdens het uitgaan. Dit het begin is er
pi_61125970
als je een poging gaat wagen zorg ervoor dat je goed in je vel zit,
en dat kun je realiseren door niks te verwachten.
en ga geen bier zuipen, knappen ze vaak af

vooraf zenuwachtig zijn en situaties schetsen zal alles niet bevorderen.
dus niet denken, gewoon doen ^^
pi_61125974
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:05 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Nou, in principe doe ik mijn best en praat ik al wat meer met vrouwen tijdens het uitgaan. Dit het begin is er
Inderdaad.
En met trial & error leer je vanzelf wel wat goed is en wat niet.
pi_61129160
Ik las net iets over vrouwen die meer op alfa mannetjes afkomen, in dit topic. Eh, ik stap nooit op iemand af, ik wacht en als ze niet durven dan eh jammer dan (dit is een flauwe principe kwestie, iets met trots, moet ik misschien eens iets aan doen, ik doe tegenwoordig mn best als ik iemand echt leuk vind). Dat van het alfamannetje is logisch, als je niet opvalt en niet op iemand af stapt, ja dan kan je lang wachten. Maar goed, inmiddels oogcontact;-) Gaat beter dus. Hang in there, we eten niemand op hoor.
pi_61135728
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 01:27 schreef missbutterfly het volgende:
Ik las net iets over vrouwen die meer op alfa mannetjes afkomen, in dit topic. Eh, ik stap nooit op iemand af, ik wacht en als ze niet durven dan eh jammer dan (dit is een flauwe principe kwestie, iets met trots, moet ik misschien eens iets aan doen, ik doe tegenwoordig mn best als ik iemand echt leuk vind). Dat van het alfamannetje is logisch, als je niet opvalt en niet op iemand af stapt, ja dan kan je lang wachten. Maar goed, inmiddels oogcontact;-) Gaat beter dus. Hang in there, we eten niemand op hoor.
Dan vraag ik mij af wat jou zo interessant maakt om op af te stappen. Ik heb geen problemen om op vrouwen af te stappen, maar het moet wel een beetje van beide kanten komen. Waarom zouden de mannen wel op jou af moeten stappen en andersom niet. Omdat dit van oudsher het denkbeeld is?
Uit je post blijkt dat je dus voorheen niet eens oogcontact maakte. In dat geval komen er alleen maar gasten op je af die elk meisje proberen.
pi_61135935
Sja wat mij opvalt (recente ervaring) is dat juist als het je geen fuck scheelt, vrouwen zich en masse aan je op gaan dringen. Ik heb een vriendin, ben er happy mee en opeens stellen dames zich spontaan voor en ben je in the picture. Als ik vrijgezel was geweest, was ik stukken minder interessant, want ze zien aan je blik dat je ergens er meer van denkt.

Je bent ook vooral niet interessant om op af te stappen omdat je kijkt met een blik van 'zo interessant, dat kan weleens meer zijn'.
Verbaal terrorist
pi_61145239
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:33 schreef ssebass het volgende:

[..]

Dan vraag ik mij af wat jou zo interessant maakt om op af te stappen. Ik heb geen problemen om op vrouwen af te stappen, maar het moet wel een beetje van beide kanten komen. Waarom zouden de mannen wel op jou af moeten stappen en andersom niet. Omdat dit van oudsher het denkbeeld is?
Uit je post blijkt dat je dus voorheen niet eens oogcontact maakte. In dat geval komen er alleen maar gasten op je af die elk meisje proberen.
Met dat oogcontact bedoelde ik niet mezelf. Dat was in reactie op eerdere posts. Ik maak wel oogcontact en praatjes enzo, eerste stap gaat alleen echtom telefoonnummers vragen, smsen doe ik meestal niet, mee uit vragen. Contact zoek ik wel.. Dat heb je denk ik een beetje verkeerd geinterpreteerd;-)Ik ben gewoon wat afwachtender erna. Dat zie ik wel vaker bij meisjes, idd vast beetje ouderwets denkbeeld.
Ik bedoelde meer, als je te bang bent om echt iemand aan te spreken en je bent ook niet echt een heel erg schreeuwertje, dan kan het wat moeilijk worden.
pi_61150198
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 18:31 schreef missbutterfly het volgende:

[..]

Met dat oogcontact bedoelde ik niet mezelf. Dat was in reactie op eerdere posts. Ik maak wel oogcontact en praatjes enzo, eerste stap gaat alleen echtom telefoonnummers vragen, smsen doe ik meestal niet, mee uit vragen. Contact zoek ik wel.. Dat heb je denk ik een beetje verkeerd geinterpreteerd;-)Ik ben gewoon wat afwachtender erna. Dat zie ik wel vaker bij meisjes, idd vast beetje ouderwets denkbeeld.
Ik bedoelde meer, als je te bang bent om echt iemand aan te spreken en je bent ook niet echt een heel erg schreeuwertje, dan kan het wat moeilijk worden.
Ah oke dan heb ik het inderdaad verkeerd geinterpreteerd. Ik moet toegeven dat ik het uitvragen ook meer iets voor mannen vind. De vrouw moet dan wel enthousiast reageren Ik vind dat het altijd zo traag gaat. Ze wil dan wel maar er gaat altijd weer wat tijd overheen. Anders lijken ze te happig ofzo? Wat is de theorie erachter? Ik heb dan eerder het probleem dat ik denk dat ze geen interesse heeft.
pi_61150979
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 21:23 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ah oke dan heb ik het inderdaad verkeerd geinterpreteerd. Ik moet toegeven dat ik het uitvragen ook meer iets voor mannen vind. De vrouw moet dan wel enthousiast reageren Ik vind dat het altijd zo traag gaat. Ze wil dan wel maar er gaat altijd weer wat tijd overheen. Anders lijken ze te happig ofzo? Wat is de theorie erachter? Ik heb dan eerder het probleem dat ik denk dat ze geen interesse heeft.
Stimmt daar ben ik nou ook zo benieuwd naar. Waarom dat terughoudende en afwachtende. Ik ben dan ook zo iemand die denkt, ow die dame heeft geen interesse meer dus ik laat het hangen. Zeker omdat ik ook me niet enorm wil opdringen aangezien dit toch averechts werkt.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:53:42 #204
181132 maxh
I am the lolrus
pi_61167991
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:40 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Sja wat mij opvalt (recente ervaring) is dat juist als het je geen fuck scheelt, vrouwen zich en masse aan je op gaan dringen. Ik heb een vriendin, ben er happy mee en opeens stellen dames zich spontaan voor en ben je in the picture. Als ik vrijgezel was geweest, was ik stukken minder interessant, want ze zien aan je blik dat je ergens er meer van denkt.

Je bent ook vooral niet interessant om op af te stappen omdat je kijkt met een blik van 'zo interessant, dat kan weleens meer zijn'.
Stukje psychologie: als je de goedkeuring hebt van een vrouw (je vriendin) dan vertrouwen andere vrouwen erop dat het goed zit. In de reclames wordt altijd koffie gedronken door een lachende vrouw, precies hetzelfde verschijnsel.
pi_61181479
Dude. Ben jij mijn verloren eeneďige tweelingbroer die na de geboorte verwisseld is met die manke Chinees die nog steeds rondjes loopt in de achtertuin van m'n ouders? Ik had dit topic kunnen maken.
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_61182027
tvp
pi_61184709
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 21:44 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Stimmt daar ben ik nou ook zo benieuwd naar. Waarom dat terughoudende en afwachtende. Ik ben dan ook zo iemand die denkt, ow die dame heeft geen interesse meer dus ik laat het hangen. Zeker omdat ik ook me niet enorm wil opdringen aangezien dit toch averechts werkt.
Angst, dat is het. Het wordt al vroeg ingeprent dat mannen maar 1 ding willen, verkrachting/aanranding/misbruik aan de orde van de dag is en overal op de loer ligt. Ik moet altijd denken aan de VS, the nation of fear. Overal ligt in de VS een seriemoordenaar of verkrachter op de loer. In Nederland zie je het ook met gevoelens van onveiligheid die niet rijmen met echte misdaadcijfers.

Ik vind het onaantrekkelijk als er niet een beetje enthousiast gedaan wordt en ben dan direct geneigd om het te laten. Er zijn echter ook genoeg mannen die er de uitdaging in blijven zien, helaas zijn dit ook vaak de mannen die maar 1 ding willen. Dat wordt dus een selffulfilling prophecy.

Een best aantrekkelijke vriendin van me vertelde ooit weleens dat ze een poule van mannen om zich heen had die ze hun best liet doen haar te vermaken. De aanhouder won haar dan, maar bleek tot haar frustatie dan vaker dan eens niet de persoon waar ze op hoopte. Ik heb het haar toen bovenstaande eens uitgelegd.

Vergeet echter niet dat er veel onzekere vrouwen zijn die vooral sterk reageren op Vitamine A(andacht). De aanhouder geeft veel Vitamine A en is dus het meest aantrekkelijk. Hij trekt zich niets aan van die afwachtende houding.
Verbaal terrorist
pi_61204732
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 00:12 schreef Becherovka het volgende:
Dude. Ben jij mijn verloren eeneďige tweelingbroer die na de geboorte verwisseld is met die manke Chinees die nog steeds rondjes loopt in de achtertuin van m'n ouders? Ik had dit topic kunnen maken.
Ben je lelijk, harig en klein? Dan zou je goed m'n tweelingbroer kunnen zijn.
pi_61204751
Wel harig.
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_61223786
Feest der erkenning dit topic

Ben dus niet de enige droplul die de stap niet durft te maken..
En idd durven is doen.
Na eindelijk wat meer zelfverzekerder te zijn merk je dit ook aan de reacties om je heen. Al heb ik nog veel te leren

En dan Fase 2 zeg maar je heb wat "contact" met iemand die je wel leuk vind je praat wat etc.
Heb genoeg te melden daar niet van.
Alleen ben zelf nog al gesloten maar als een gesprek loopt gaat het altijd wel "goed". Hoe laat je merken dat je ook echt geďnteresseerd ben zonder je op te dringen of verkeerde bedoelingen uit te stralen.
?
I found the love but it didn't last
Wonderful Days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
tried to forget and i'll find someone new
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:20:28 #211
154880 Bolter
Awesomeness
pi_61233401
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 16:04 schreef Remon het volgende:
Feest der erkenning dit topic

Ben dus niet de enige droplul die de stap niet durft te maken..
En idd durven is doen.
Na eindelijk wat meer zelfverzekerder te zijn merk je dit ook aan de reacties om je heen. Al heb ik nog veel te leren

En dan Fase 2 zeg maar je heb wat "contact" met iemand die je wel leuk vind je praat wat etc.
Heb genoeg te melden daar niet van.
Alleen ben zelf nog al gesloten maar als een gesprek loopt gaat het altijd wel "goed". Hoe laat je merken dat je ook echt geďnteresseerd ben zonder je op te dringen of verkeerde bedoelingen uit te stralen.
?
Door gewoon niet te "eager" te zijn. Praat even, zeg dat je weer even een biertje gaat halen voor je homies, "goh, wil jij ook nog wat?". Of zeggen dat je weer even teruggaat naar je vrienden maar haar later weer even ergens proberen te spreken. Hangt een beetje van de situatie af, dat moet je dan weer aanvoelen
pi_61233607
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:20 schreef Bolter het volgende:

[..]

Door gewoon niet te "eager" te zijn. Praat even, zeg dat je weer even een biertje gaat halen voor je homies, "goh, wil jij ook nog wat?". Of zeggen dat je weer even teruggaat naar je vrienden maar haar later weer even ergens proberen te spreken. Hangt een beetje van de situatie af, dat moet je dan weer aanvoelen
haha bedoel eigenlijk meer met wat bekendere dames waar ik al wat mee type msn hyve sms
ipv die goede vriend te zijn DE vriend
of je krijgt te horen dat ze de vriendschap weer niet willen opgeven Grrrr!
I found the love but it didn't last
Wonderful Days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
tried to forget and i'll find someone new
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:38:23 #213
154880 Bolter
Awesomeness
pi_61234032
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:26 schreef Remon het volgende:

[..]

haha bedoel eigenlijk meer met wat bekendere dames waar ik al wat mee type msn hyve sms
ipv die goede vriend te zijn DE vriend
of je krijgt te horen dat ze de vriendschap weer niet willen opgeven Grrrr!
Tja, dat is lastig. Meestal als je al in die fase bent ben je al te laat..
Mocht je beginnen te chatten met zo'n meisje gewoon wat sneller laten merken dat er iets is. Hoeft niet al te duidelijk, maar er moet wel een soort spanning voelbaar zijn. Lastig uit te leggen maar zo ervaar ik het meestal.
pi_61292683
Dan zit het constant in je houding: vrouwen beschermen, constant aandacht geven, alle begrip voor hun probleempjes en maar gezellig aan de klets blijven. Dit is gewoon oninteressant gedrag voor vrouwen. Je hoeft geen klootzak te zijn, maar ook echt niet overal begrip voor te hebben en lief en vriendelijk te doen. Wees gewoon jezelf, ook in je lelijkheid.
Verbaal terrorist
pi_61306050
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:00 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Dan zit het constant in je houding: vrouwen beschermen, constant aandacht geven, alle begrip voor hun probleempjes en maar gezellig aan de klets blijven. Dit is gewoon oninteressant gedrag voor vrouwen. Je hoeft geen klootzak te zijn, maar ook echt niet overal begrip voor te hebben en lief en vriendelijk te doen. Wees gewoon jezelf, ook in je lelijkheid.
Stimmt, wees jezelf en zeg ook gewoon nee tegen vrouwen. En bijvoorbeeld gewoon soms ff keihard ongezouten je mening erdoorheen klappen!
pi_61307206
dat wordt meerdere malen gezegd en zo hoort het ook. Als man moet je niet volgzaam zijn, maar ondernemend en laten zien waar jij voor staat.
Dan laat je zien dat je zelfverzekerd bent en als je dat bent dan zijn de kansen natuurlijk veel hoger

Verder als je initiatief neemt, ga geen liefde verklaren aan de meid die je zo leuk vind, ga flirten/geef signalen af etc. Doe dat door middel van bellen/smsen, subtiele aanrakingen tijdens het uitgaan.
pi_61322805
Heb je eigenlijk sinds je gestart bent met dit topic al een vrouw gezoend of iets dergelijks? Of ben je nog niet zover?
pi_61324160
Interessant onderwerp,

Zelf stap ik zomaar niet op, tenzij deze natuurlijk signalen afgeeft.
Dan wil ik nog weleens een gokje wagen, maar het enige wat ik haat is dus echt een blauwtje lopen.
( Ik weet het, dat hoor bij het spel ).
Jammer genoeg haak ik daarna af, dus kom ik het nooit te weten.
Zelf zoek ik altijd naar een goede openingszin, maar ik zit altijd maar na te denken over wat ze zal zeggen of niet zal zeggen haha.

Maar anyway. Zelf had ik een vraagje over iets anders.
Klopt het dat getinte en donkere jongens minder kans hebben bij vrouwen dan blanke jongens of heeft dat te maken met het feit dat de vrouwen over het algemeen dat eem jongen op sex uit is.
Of heb ik het nu helemaal verkeerd?

Maar even richting TS:
Schiet het al een beetje op met de vrouwen?
Eigenlijk moet je voordat je uitgaat niet denken van: "Vanavond ga ik scoren".
Bij mij gebeurd het meestal op momenten wanneer ik nuchter gewoon uitga en zie wel verder waar het schip strand.
Daarbij moet je tijdens uitgaan ook niet opvallend gaan zoeken en kijken. Hierdoor lijkt het dat je wanhopig overkomt.
wii: 5121-4771-2582-0136
pi_61333207
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 16:00 schreef Papadoupoulos het volgende:
Heb je eigenlijk sinds je gestart bent met dit topic al een vrouw gezoend of iets dergelijks? Of ben je nog niet zover?
Nope! Wel aardig wat slappe lulverhaaltjes met vrouwen gehouden tijdens uitgaan. Ik houd mezelf voor dat het stap voor stap moet komen. Ik ga me niet frusteren dat het zo langzaam gaat, dat werkt alleen maar tegen mijzelf.
pi_61333491
Je hoort te ver te gaan. Pas daarna weet je waar de grens zit tussen vriendelijk teasen en aanranding.
A little bit hateful
pi_61333553
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:16 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Nope! Wel aardig wat slappe lulverhaaltjes met vrouwen gehouden tijdens uitgaan. Ik houd mezelf voor dat het stap voor stap moet komen. Ik ga me niet frusteren dat het zo langzaam gaat, dat werkt alleen maar tegen mijzelf.
heel goed Kloonie stapje voor stapje! en dan komt vanzelf de ware op je pad.
Ik vind het persoonlijk altijd erg jammer dat goede mensen zoals Kloonie, althans hij komt op mij over als een vriendelijk, sociaal en meelevend persoon, moeite hebben om een vriendin te vinden. En dat terwijl heel veel vrouwen juist zitten te wachten op types zoals Kloonie! Wat ik erg vind is dat al die gladde types, met een grote bek en weinig sociale vaardigheden vaak de mooiste en meeste vrouwen hebben. Maar ja, de meeste vrouwen zijn zo dom in die gladde praatjes te trappen...
pi_61335528
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:27 schreef SanderVV het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk altijd erg jammer dat goede mensen zoals Kloonie, althans hij komt op mij over als een vriendelijk, sociaal en meelevend persoon, moeite hebben om een vriendin te vinden. En dat terwijl heel veel vrouwen juist zitten te wachten op types zoals Kloonie! Wat ik erg vind is dat al die gladde types, met een grote bek en weinig sociale vaardigheden vaak de mooiste en meeste vrouwen hebben. Maar ja, de meeste vrouwen zijn zo dom in die gladde praatjes te trappen...
Katchingggggggggg, in de roos. Kon het niet beter verwoorden.
Lambo of Rekt
pi_61338392
ik herken het bij mezelf ook wel, simpelste oplossing is minder porno kijken en minder mastuberen. op een gegeven moment word je gek en wil je alleen maar neuken, en ga je opeens wel initiatief richting dames tonen
pi_61351928
wat een bullshit. je raakt daardoor volgens mij alleen maar gefrustreerder. Uit onderzoek is juist gebleken dat wanneer je net gemastubeerd hebt je voor vrouwen juist aantrekkelijker bent! het schijnt dat je dan een geur afscheidt die vrouwen aantrekkelijk vinden. Ik zal het onderzoek eens gaan zoeken.
pi_61352914
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:18 schreef SanderVV het volgende:
wat een bullshit. je raakt daardoor volgens mij alleen maar gefrustreerder. Uit onderzoek is juist gebleken dat wanneer je net gemastubeerd hebt je voor vrouwen juist aantrekkelijker bent! het schijnt dat je dan een geur afscheidt die vrouwen aantrekkelijk vinden. Ik zal het onderzoek eens gaan zoeken.
als je gefrustreerd bent, gedraag je je veel mannelijker/assertiever
pi_61355824
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:55 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

als je gefrustreerd bent, gedraag je je veel mannelijker/assertiever
nee dan gedraag je je juist als een idioot. het enige want je dan aantrekt zijn van die sletjes.
pi_61356847
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:18 schreef SanderVV het volgende:
Dat komt door de endorfinen, die worden in je hersenen losgelaten zodra je klaargekomen bent. Dat is zo ja. Dan gedraag je je zelfverzekerder want je voelt je er goed door.
Lambo of Rekt
pi_61362786
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat komt door de endorfinen, die worden in je hersenen losgelaten zodra je klaargekomen bent. Dat is zo ja. Dan gedraag je je zelfverzekerder want je voelt je er goed door.
Endorfine maak je overigens ook aan door te sporten!
  woensdag 3 september 2008 @ 23:03:07 #229
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61362956
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

het kan ook gewoon de adrenaline of testosteron zijn
  woensdag 3 september 2008 @ 23:08:25 #230
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61363178
quote:

[..]

Toch lachen dat de "mannen met weinig sociale vaardigheden" dan toch wel de meeste vrouwen in bed krijgen. Ik vind dat best een sociale vaardigheid. Misschien ben jij degene met weinig sociale vaardigheden, jij hebt immers weinig succes qua sociale contacten.
pi_61363301
quote:

[..]

Yep, zeker tot mn 23e dacht ik altijd vrouwen te scoren door erg aardig enzo te zijn. Weet ook niet of ik toen echt mezelf was of dat ik sociaal wenselijk gedrag vertoonde. Ik herken me wel in het sociale en meelevende maar aan de andere kant kan ik soms ook keihard zijn. Ben dus ook eerlijk gezegd mezelf meer en meer aan het ontdekken.

Op een gegeven moment bedacht ik me dat dit gedrag nergens toe leidde, eindelijk Het vreemde is dat ik toch wel redelijk wat aandacht van de dames kreeg. Misschien omdat ik erg weinig zei en voornamelijk mijn eigen gang ging . Anyway, deze gedragsverandering heeft in ieder geval wel geleid tot een betere contacten met vrouwen en zeker ook aandacht van de vrouwen. Maar nu is het nog aan mij om die angst te laten varen en een stuk doortastender te worden.
pi_61363385
quote:
Op woensdag 3 september 2008 23:08 schreef Biels het volgende:

[..]

Toch lachen dat de "mannen met weinig sociale vaardigheden" dan toch wel de meeste vrouwen in bed krijgen. Ik vind dat best een sociale vaardigheid. Misschien ben jij degene met weinig sociale vaardigheden, jij hebt immers weinig succes qua sociale contacten.
Dat juist niet, ben absoluut sociaal, alleen op een bepaald gebied gaat het nu nog wat stroef. Wat dus voor een groot deel met m'n verleden te maken heeft.
  woensdag 3 september 2008 @ 23:17:14 #233
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61363497
quote:
Op woensdag 3 september 2008 23:14 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Dat juist niet, ben absoluut sociaal, alleen op een bepaald gebied gaat het nu nog wat stroef. Wat dus voor een groot deel met m'n verleden te maken heeft.
Dat is dan toch een gebrek aan een onderdeel van je sociale vaardigheden?
pi_61363793
quote:
Op woensdag 3 september 2008 23:17 schreef Biels het volgende:

[..]

Dat is dan toch een gebrek aan een onderdeel van je sociale vaardigheden?
Klopt, maar ik dacht dat jij het meer zag als een onvolkomendheid die nooit meer aan te leren is. Het is een kwestie van oefenen en hard op je bek gaan. Totdat ik ook elke vrouw het bed inlul
pi_61363871
quote:
Op woensdag 3 september 2008 23:03 schreef Re het volgende:

[..]

het kan ook gewoon de adrenaline of testosteron zijn
Door adrenaline raak je niet echt zelfverzekerd, adrenaline komt vrij als angsten opspelen. Om te vluchten danwel te vechten. Testosteron raak je kwijt als je klaargekomen bent. Dat testosteron komt weer langzaam terug waarna het na een week ongeveer weer zn piek bereikt.
Lambo of Rekt
pi_61363894
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:13 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Precies.
Vrouwen hebben dit ingebouwde zorggevoel, instinctieve moedergevoelens. Dus als je d'r kant op loopt en voluit op je muil gaat, is de kans groot dat ze naar je toekomt om te vragen of het wel goed met je gaat, of of je je hebt bezeerd.
Zó maak jij de opening.
pi_61363928
quote:
Op woensdag 3 september 2008 23:11 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Yep, zeker tot mn 23e dacht ik altijd vrouwen te scoren door erg aardig enzo te zijn. Weet ook niet of ik toen echt mezelf was of dat ik sociaal wenselijk gedrag vertoonde. Ik herken me wel in het sociale en meelevende maar aan de andere kant kan ik soms ook keihard zijn. Ben dus ook eerlijk gezegd mezelf meer en meer aan het ontdekken.

Op een gegeven moment bedacht ik me dat dit gedrag nergens toe leidde, eindelijk Het vreemde is dat ik toch wel redelijk wat aandacht van de dames kreeg. Misschien omdat ik erg weinig zei en voornamelijk mijn eigen gang ging . Anyway, deze gedragsverandering heeft in ieder geval wel geleid tot een betere contacten met vrouwen en zeker ook aandacht van de vrouwen. Maar nu is het nog aan mij om die angst te laten varen en een stuk doortastender te worden.
Hoe oud ben je nu als ik vragen mag?
Lambo of Rekt
pi_61364185
quote:
Op woensdag 3 september 2008 23:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoe oud ben je nu als ik vragen mag?
Lees de OP
  woensdag 3 september 2008 @ 23:35:45 #239
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61364196
quote:
Op woensdag 3 september 2008 23:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Door adrenaline raak je niet echt zelfverzekerd, adrenaline komt vrij als angsten opspelen. Om te vluchten danwel te vechten. Testosteron raak je kwijt als je klaargekomen bent. Dat testosteron komt weer langzaam terug waarna het na een week ongeveer weer zn piek bereikt.
in vrouwen gemeten (maar geldt ook voor mannen), maar endorfines komen niet vrij bij een orgasme

http://www.psychosomaticmedicine.org/cgi/content/short/61/3/280
pi_61364396
quote:
Op woensdag 3 september 2008 23:35 schreef Re het volgende:

[..]

in vrouwen gemeten (maar geldt ook voor mannen), maar endorfines komen niet vrij bij een orgasme

http://www.psychosomaticmedicine.org/cgi/content/short/61/3/280
quote:
Oxytocin (OT) is a neurohypophysial hormone with overall unclear physiological functions in the male. Several studies indicated that OT has a key role in the central regulation of penile erection. In this mini-review we summarize its possible involvement in another aspect of the male sexuality: the ejaculatory process. Because OT is released by posterior pituitary at the time of orgasm, we postulate that OT might help sperm progression during ejaculation. Our recent studies indicate that OT receptors (OTR) are present in rabbit and human epididymis and mediate contractility. Accordingly, they are immuno-localized in the smooth muscle cells of the epididymis. However, they are also present in the epithelial compartment of the tubules. In epididymal epithelial cells in culture, OT induces the release of another potent stimulator of epididymal contractility, endothelin-1 (ET-1), which most probably amplifies OT-induced contraction. Sex steroids regulate the density of OTR in epididymis. In fact, in an experimental model of hypogonadotropic hypogonadism (hypo) induced in rabbits, estrogens, but not androgens, fully restored OT-induced epididymal contractility, up-regulating OTR gene and protein expression. In addition, deprivation of endogenous estrogens, by blocking their formation using the aromatase inhibitor letrozole, induced OT hypo-responsiveness comparable to that observed in hypo rabbits. These findings suggest a new function of estrogens in the male: regulation of OT responsiveness in epididymis.
Oxytocin == een endorfine.
quote:
Mannen die regelmatig klaarkomen hebben minder kans op een vroegtijdige dood én minder kans op prostaatkanker dan mannen die niet regelmatige orgasmen beleven. Ook hebben de hormonen die vrijkomen tijdens een orgasme een beschermend effect tegen kanker en hartziektes en het ontspannende effect van oxytocine en andere endorfinen die vrijkomen tijdens het klaarkomen helpen tegen stress en zorgen voor een goede slaap. Tenslotte blijk uit wetenschappelijk onderzoek dat klaarkomen een middel tegen migraine en hoofdpijn kan zijn.
http://www.vivo.colostate(...)ypopit/oxytocin.html
Lambo of Rekt
pi_61375682
quote:

[..]

Don't hate the player, hate the game.

Ach, zo zwart-wit is het zelden. Tuurlijk kennen we allemaal wel de uitgesproken player, de foute klerelijer die vrouwen om zijn vinger windt en dan misbruikt. Echter, het grootste deel van de mannen bevind zich ergens er tussenin. Gewoon een normale vent, met wat nare trekjes. En die doen het nog net ff beter als de normale figuren met wat lieve trekjes.

Je hebt het zelf in de hand hoor, laat je frustratie je niet leiden. Bij een vriend heb ik het van dichtbij gezien. Altijd maar de goedzak en de aardigheid zelve, vrienden met dames en ow wat konden ze goed met hem praten. Telkens weer werd hij verliefd op een, al dan niet, bezette vrouw die haar hart aan 1 of andere (in zijn ogen) player had verloren. Op een dag werd hij bruut verlost van zijn gedachte van de vrouw als mooi, goed superwezen en hard gedumpt en op zijn plek gezet.

Sindsdien snapt hij dat vrouwen ook maar ambivalente trutkutten zijn die geen idee hebben wat ze doen en waarvan een deel ook nog eens slecht in elkaar zit. Kortom, hij verliest zich niet meer in ze en de vrouwen vallen als vliegen voor hem. Hemel die boel niet zo op, het is maar een lopende kut met tieten en daar zijn er meer van. Van al die mutsen zijn er maar een paar bijzonder, dus wees gewoon de botte boer die in je schuilt. Die ene bijzondere leer je vanzelf kennen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Verloren_onschuld op 04-09-2008 14:44:36 ]
Verbaal terrorist
pi_61376257
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:47 schreef SanderVV het volgende:

[..]

nee dan gedraag je je juist als een idioot. het enige want je dan aantrekt zijn van die sletjes.
ach hoe bedoel je ik plak een sticker op mensen
pi_61383491
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:03 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

ach hoe bedoel je ik plak een sticker op mensen
klopt maar in de praktijk lijkt deze stelling voor 99% van de gevallen te kloppen.
pi_61385024
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:05 schreef SanderVV het volgende:

[..]

klopt maar in de praktijk lijkt deze stelling voor 99% van de gevallen te kloppen.
blijf vooral zo denken over mensen zal je ver in je leven ermee komen
pi_61385075
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:58 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

blijf vooral zo denken over mensen zal je ver in je leven ermee komen
oh nou ik heb geen enkel probleem. Ik heb een fantastische vriendin, woon al jaren samen. Heb een leuke en goede baan en grote vriendengroep.
pi_61385863
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:37 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Don't hate the player, hate the game.

Ach, zo zwart-wit is het zelden. Tuurlijk kennen we allemaal wel de uitgesproken player, de foute klerelijer die vrouwen om zijn vinger windt en dan misbruikt. Echter, het grootste deel van de mannen bevind zich ergens er tussenin. Gewoon een normale vent, met wat nare trekjes. En die doen het nog net ff beter als de normale figuren met wat lieve trekjes.

Je hebt het zelf in de hand hoor, laat je frustratie je niet leiden. Bij een vriend heb ik het van dichtbij gezien. Altijd maar de goedzak en de aardigheid zelve, vrienden met dames en ow wat konden ze goed met hem praten. Telkens weer werd hij verliefd op een, al dan niet, bezette vrouw die haar hart aan 1 of andere (in zijn ogen) player had verloren. Op een dag werd hij bruut verlost van zijn gedachte van de vrouw als mooi, goed superwezen en hard gedumpt en op zijn plek gezet.

Sindsdien snapt hij dat vrouwen ook maar ambivalente trutkutten zijn die geen idee hebben wat ze doen en waarvan een deel ook nog eens slecht in elkaar zit. Kortom, hij verliest zich niet meer in ze en de vrouwen vallen als vliegen voor hem. Hemel die boel niet zo op, het is maar een lopende kut met tieten en daar zijn er meer van. Van al die mutsen zijn er maar een paar bijzonder, dus wees gewoon de botte boer die in je schuilt. Die ene bijzondere leer je vanzelf kennen.
Ik begin ook steeds vaker de botte boer uit te hangen! Zowiezo voel ik me daar veel lekkerder bij dan steeds na te denken wat een vrouw wel niet denkt. Schijt daar aan. Het is bij mij gelukkig nooit zo erg geworden dat vrouwen mij als een broertje gingen zien, maar ik vertoonde vroeger wel triest gedrag
pi_61386679
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:27 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Ik begin ook steeds vaker de botte boer uit te hangen! Zowiezo voel ik me daar veel lekkerder bij dan steeds na te denken wat een vrouw wel niet denkt. Schijt daar aan. Het is bij mij gelukkig nooit zo erg geworden dat vrouwen mij als een broertje gingen zien, maar ik vertoonde vroeger wel triest gedrag
Als je dát al bot vindt, wil ik niet weten hoe jij je voorheen gedroeg.
pi_61387004
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:56 schreef Deliah het volgende:

[..]

Als je dát al bot vindt, wil ik niet weten hoe jij je voorheen gedroeg.
Ik zal je de details besparen, maar vroeger dacht ik uberhaupt bij elke persoon. "goh wat zou die niet denken, een meestal vulde ik het dan nog negatief in".
pi_61395518
Mensen denken toch dingen, daar heb je geen controle over. Je kunt er hoogstens angst voor hebben, maar angst is een slechte raadgever.
Verbaal terrorist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')