abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:48:18 #126
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_60810753
tvp
pi_60811885
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 09:46 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Dat gehang aan een bar met een handje in de lucht?

Ik vind het geweldig
Daar kan ik nog mee leven.
Maar als mensen constant stilstaan op de dansvloer en zo anderen in de weg staan, die wel uit hun dak aan het gaan zijn, kan ik me er behoorlijk aan ergeren.
'The first casualty of war is innocence'
pi_60812458
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:17 schreef Vamps het volgende:

[..]

Maar als mensen constant stilstaan op de dansvloer en zo anderen in de weg staan, die wel uit hun dak aan het gaan zijn, kan ik me er behoorlijk aan ergeren.
Waar ik me meer aan erger zijn die zatte eikels die constant tegen je aan 'dansen'. Tief op, tenzij je een lekker wijf bent!
pi_60812872
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:36 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Waar ik me meer aan erger zijn die zatte eikels die constant tegen je aan 'dansen'. Tief op, tenzij je een lekker wijf bent!
Dan moet je ook niet naar een heaumeaubar gaan
pi_60813018
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:49 schreef Executrix het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet naar een heaumeaubar gaan
Kut, vandaar dat ik geen vrouw weet te scoren
pi_60817540
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:17 schreef Vamps het volgende:

[..]

Idem. Sowieso is stilstaan een no-go op een dansvloer net als op de dansvloer lomp met drank zitten zwaaien.
Verbaal terrorist
pi_60818284
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:36 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Daar heb ik dan weer niet zoveel last van gelukkig.
pi_60818310
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 07:52 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Idem. Sowieso is stilstaan een no-go op een dansvloer net als op de dansvloer lomp met drank zitten zwaaien.
De enige twee geldige redenen om even stel te staan op de dansvloer, is bij een rustig stuk van een nummer of het nuttigen van de eerste paar slokken van je drankje.
pi_60821219
quote:
4. Waarom zie je de vrouw als iets dat 'veroverd' moet worden? Als een soort prijs? Draai het juist eens om; jij blijft met haar praten zolang jij het leuk vindt. Zet vrouwen niet op een troon, zet jezelf daar juist op. Maak van jezelf de hoofdprijs.
Juist, zo probeer ik het ook altijd
Lambo of Rekt
pi_60821281
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:39 schreef Kloonie het volgende:
Wat ik overigens bewonderenswaardig vind en afgelopen weekend ook weer eens zag is dat sommige gasten echt helemaal los gaan met het dansen met een dame. Dan denk ik toch nog te vaak, deze moves durf ik niet tijdens het dansen met een dame uit te halen. Misschien toch maar wat meer schroom van me afgooien anders gaat het zo niks worden
Welnee man... dat is alleen maar om je dood te lachen. Als je als man kan dansen is dat top, als je met je meest serieuze smoelwerk uit je naad staat te gaan ben je gewoon een stakker.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60829770
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:10 schreef BabblingBrook het volgende:
Wat ik een prettige eigenschap vind aan mannen (in het algemeen) dat ze het voortouw DURVEN nemen.
Weet je ook hoe dat komt?
Als mannen het niet doen gebeurt er niets. Mannen tonen vaker ballen dan vrouwen. Mochten mannen allemaal niets doen dan moeten de vrouwen wel, dus dan zal het ook wel gebeuren uiteindeljik. Dat noemen ze nou emancipatie. Verder zie je vaak vrouwen afwachten en zelf niets ondernemen. ALS ze dan aangesproken worden vinden ze het leuk. Meestal door een Alpha male die dus er weinig om geeft of ze scoren of niet. Dit zijn dus met name ook players en loverboys.

En dan ook nog eens klagen dat ze "altijd de verkeerde" vriendjes uitzoeken.
Nee nee; jij hebt hem niet uitgezocht, jij hebt afgewacht totdat hij zijn prooi zag (jou namelijk) en jij ging ermee in zee omdat je anders zelf geen initiatief had getoond naar een andere man. Dus over "verkeerde vriendjes" hoef ik vrouwen eigenlijk niet te horen

Onderneem dan zelf wat.
Lambo of Rekt
pi_60830787
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:16 schreef EggsTC het volgende:

Het is een klaagzang van open deuren, maar het is absoluut waar. Besef echter wel dat het vooral om Nederlandse vrouwen in dit verband gaat. Verder is je kruisvaart natuurlijk compleet terecht, maar verander jij er werkelijk niets aan.

Je zult het toch allemaal zelf moeten doen en zo zal het blijven ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door Verloren_onschuld op 14-08-2008 18:03:45 ]
Verbaal terrorist
pi_60830892
The same old shit
Are you nuts??
pi_60831501
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Weet je ook hoe dat komt?
Als mannen het niet doen gebeurt er niets. Mannen tonen vaker ballen dan vrouwen. Mochten mannen allemaal niets doen dan moeten de vrouwen wel, dus dan zal het ook wel gebeuren uiteindeljik. Dat noemen ze nou emancipatie. Verder zie je vaak vrouwen afwachten en zelf niets ondernemen. ALS ze dan aangesproken worden vinden ze het leuk. Meestal door een Alpha male die dus er weinig om geeft of ze scoren of niet. Dit zijn dus met name ook players en loverboys.

En dan ook nog eens klagen dat ze "altijd de verkeerde" vriendjes uitzoeken.
Nee nee; jij hebt hem niet uitgezocht, jij hebt afgewacht totdat hij zijn prooi zag (jou namelijk) en jij ging ermee in zee omdat je anders zelf geen initiatief had getoond naar een andere man. Dus over "verkeerde vriendjes" hoef ik vrouwen eigenlijk niet te horen

Onderneem dan zelf wat.
Hehe, herkenbaar ja. Loopt hier ook een topic op fok over een dame die een collega erg leuk vindt. En maar roepen dat ze hints geeft, maar ho maar dat ze gewoon direct tegen die gast zegt, goh ik vind jou wel leuk!!
pi_60831589
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:58 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Het is een klaagzang van open deuren, maar het is absoluut waar. Besef echter wel dat het vooral om Nederlandse vrouwen in dit verband gaat. Verder is je kruisvaart natuurlijk compleet terecht, maar verander jij er werkelijk niets aan.

Je zult het toch allemaal zelf moeten doen en zo zal het blijven ook.
Maar dit is typisch gedrag voor een Nederlandse vrouw? Dames uit andere landen, maken wel moves richting mannen?
pi_60831918
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:32 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Welnee man... dat is alleen maar om je dood te lachen. Als je als man kan dansen is dat top, als je met je meest serieuze smoelwerk uit je naad staat te gaan ben je gewoon een stakker.
Het zal mij aan m'n anus oxideren hoe het er uit ziet. Als het maar succes heeft!
pi_60835661
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:34 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Maar dit is typisch gedrag voor een Nederlandse vrouw? Dames uit andere landen, maken wel moves richting mannen?
Buitenlandse vrouwen hebben dit ook, maar durven vaak net iets meer zodat je de hint begrijpt. Met name russische, poolse en engelse.
Lambo of Rekt
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 03:57:24 #143
161413 xswords
Professionele Kaas Schaaf
pi_60844090
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 21:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Buitenlandse vrouwen hebben dit ook, maar durven vaak net iets meer zodat je de hint begrijpt. Met name russische, poolse en engelse.
En met name vrouwen uit zuid-amerika en in de states zijn ze ook niet echt verlegen..
Only facts matter...
pi_60853153
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:34 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Juist.

Kijk, nergens rennen vrouwen en masse op mannen af (tenzij arm en jij hebt veel geld). Daar is de wereld nog niet aan toe!

Uit ervaring moet ik echter zeggen dat Nederlandse vrouwen over het algemeen gewoon zeikers zijn. Ze hebben het vrij snel hoog in hun bol, hebben vaak de vreemdste problemen en gaan nooit op mannen af. Het is vooral en voornamelijk houding. Eenmaal door die dikke laag bullshit heengeprikt blijken ze opeens ook maar mens te zijn. Goed, de een heeft het er voor over en de ander niet.

Dat wil overigens niet zeggen dat opeens alle Nederlandse vrouwen zo zijn. Het is meer een houdingsprobleem wat een groot deel van de ouders en mannen constant bevestigen. In het buitenland zijn de man/vrouw-verhoudingen gewoon anders. In Nederland hoeven vrouwen niets en moeten mannen van alles in de bewijssfeer. Die verhouding zie je elders nog wel eens anders liggen.
Verbaal terrorist
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:56:15 #145
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60853411
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:48 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Het zal mij aan m'n anus oxideren hoe het er uit ziet. Als het maar succes heeft!
Jij hebt er succes mee?

Dan zullen we wel een andere doelmarkt hebben
pi_60853814
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:47 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Juist.

Kijk, nergens rennen vrouwen en masse op mannen af (tenzij arm en jij hebt veel geld). Daar is de wereld nog niet aan toe!

Uit ervaring moet ik echter zeggen dat Nederlandse vrouwen over het algemeen gewoon zeikers zijn. Ze hebben het vrij snel hoog in hun bol, hebben vaak de vreemdste problemen en gaan nooit op mannen af. Het is vooral en voornamelijk houding. Eenmaal door die dikke laag bullshit heengeprikt blijken ze opeens ook maar mens te zijn. Goed, de een heeft het er voor over en de ander niet.

Dat wil overigens niet zeggen dat opeens alle Nederlandse vrouwen zo zijn. Het is meer een houdingsprobleem wat een groot deel van de ouders en mannen constant bevestigen. In het buitenland zijn de man/vrouw-verhoudingen gewoon anders. In Nederland hoeven vrouwen niets en moeten mannen van alles in de bewijssfeer. Die verhouding zie je elders nog wel eens anders liggen.
Wij zijn het wel eens geloof ik.
Lambo of Rekt
pi_60857753
Ik werk op Schiphol als bijbaantje en kom met minstens 100 vrouwen in contact op één dag. In ruim anderhalf jaar tijd heb ik gewoon gemerkt dat Nederlandse vrouwen bijna in hetzelfde rijtje kunnen als Chinese en Japanse vrouwen als het gaat om het laten blijken van interesse.
Amerikaanse vrouwen en vooral latinas zijn daar veel makkelijker in, zij geven een knipoog of kijken je aan met bedroom eyes. Nederlandse vrouwen die staan te dartelen en flirten o.i.d. zie ik vrijwel nooit.
Pas als jij het initiatief neemt en een gesprek begint dan kan je er achterkomen of je eventueel een kans maakt. Dus die mannen die moeite hebben met initiatief tonen zijn, denk ik, slechter af bij Nederlandse vrouwen dan bij anderen.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:12:35 #148
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60857780
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:11 schreef Fakkan het volgende:
Ik werk op Schiphol als bijbaantje en kom met minstens 100 vrouwen in contact op één dag. In ruim anderhalf jaar tijd heb ik gewoon gemerkt dat Nederlandse vrouwen bijna in hetzelfde rijtje kunnen als Chinese en Japanse vrouwen als het gaat om het laten blijken van interesse.
Amerikaanse vrouwen en vooral latinas zijn daar veel makkelijker in, zij geven een knipoog of kijken je aan met bedroom eyes. Nederlandse vrouwen die staan te dartelen en flirten o.i.d. zie ik vrijwel nooit.
Pas als jij het initiatief neemt en een gesprek begint dan kan je er achterkomen of je eventueel een kans maakt. Dus die mannen die moeite hebben met initiatief tonen zijn, denk ik, slechter af bij Nederlandse vrouwen dan bij anderen.
Mijn ervaringen zijn daarin toch heel anders. Gek is dat.
pi_60857887
TS is een typische Fokker.
Make my day!
pi_60857993
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:12 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Mijn ervaringen zijn daarin toch heel anders. Gek is dat.
Jij bent wat ouder dan mij. Heeft dat misschien te maken met de leeftijdsgroep waar jij interesse in hebt? Dat Nederlandse vrouwen die wat volwassener zijn, ouder dan 25, meer durven. Of misschien vinden Nederlandse vrouwen mij simpelweg onaantrekkelijk, i.t.t. Amerikaanse vrouwen en latina's?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')