abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60635966
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:37 schreef Re het volgende:

Tip aan TS: Durf eens een keertje op je bek te gaan , stap er op af en doe je ding...
Precies.
Vrouwen hebben dit ingebouwde zorggevoel, instinctieve moedergevoelens. Dus als je d'r kant op loopt en voluit op je muil gaat, is de kans groot dat ze naar je toekomt om te vragen of het wel goed met je gaat, of of je je hebt bezeerd.
Zó maak jij de opening.
pi_60651439
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:24 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

maar je hebt geen vrienden, ga je dan in je eentje naar de kroeg
Ik ga eigenlijk alleen maar naar concerten en festivals. Bijna altijd alleen. Soms zie ik iemand die ik ken en maak daar een praatje mee verder loop ik alleen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_60651562
Je bent gewoon te vroeg geboren. In de verre toekomst zullen ook vrouwen zich op het versierpad gaan en moeten begeven, daar een superieure manmensch zijn eigen positie versterkt.

Ik zou zeggen hou vol, er komt een dag....
Verbaal terrorist
pi_60651620
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 03:53 schreef von_sjaak het volgende:
Een tip voor wie dan ook,

Wacht niet te lang met afstappen op vrouwen, ga niet eindeloos kijken en oogcontact proberen te zoeken, op deze manier kom je onzeker over, en hoe langer je wacht, hoe dommer het overkomt dat je opeens wel met eze gaat praten.
Eensch.

Het is direct beslissen, leuk of niet leuk.
Verbaal terrorist
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:40:12 #105
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_60652961
I remember mama said:
You can't hurry love
No, you'll just have to wait
You got to trust, give it time
No matter how long it takes
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_60671372
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:40 schreef Knevelt het volgende:
I remember mama said:
You can't hurry love
No, you'll just have to wait
You got to trust, give it time
No matter how long it takes

En dan zit je op je 80e achter de geraniums nog steeds te wachten!
pi_60671514
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:50 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Eensch.

Het is direct beslissen, leuk of niet leuk.
Ok, dat is in een uitgaanssituatie. Maar wat als je iemand al even kent, bijvoorbeeld op het werk, via vriendenkring etc. Ga je dan ook direct op je doel af en vraag je een dame uit, of wacht je tot je ze iets beter kent??
pi_60678816
Sowiezo eerst de milliondollarquestion beantwoorden; Is ze vrijgezel?.

Op het werk zo ik nooit maar dan ook nooit of te nimmer nooit het minste proberen met een direkte collega want het risico is veelstegroot dat je een blauwtje loopt en je daarna niet meer met elkaar kan samenwerken. In een vriendenkring is het een ander verhaal, maar dan zou het wel slim zijn om eerst wat afwachtender te zijn om genante situaties te voorkomen natuurlijk.
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
pi_60687677
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:27 schreef hersenchirurg het volgende:

Op het werk zo ik nooit maar dan ook nooit of te nimmer nooit het minste proberen met een direkte collega want het risico is veelstegroot dat je een blauwtje loopt en je daarna niet meer met elkaar kan samenwerken. In een vriendenkring is het een ander verhaal, maar dan zou het wel slim zijn om eerst wat afwachtender te zijn om genante situaties te voorkomen natuurlijk.
Direct aan haar vragen of ze vrijgezel is? Volgens mij gooi je dan direct je glazen in. Dan kom je over als iemand die gewoon simpelweg op jacht is en dat is nou ook niet bepaald waar de meeste dames op vallen.

Sorry, ik kan niet lezen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:49:47 #110
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_60689128
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 23:21 schreef Kloonie het volgende:
Heb zelfs van het weekend, iets van 4 zinnen gewisseld met 2 dames tijdens het uitgaan. Damn, nog even en ik ben een echte player

Ik moet zeggen dat ik ook niet zo iemand ben die met onbekende mensen kan praten over de meest onzinnige dingen Met bekende mensen kan dat wel, met onbekenden eigenlijk niet Als ik dan zie dat iemand uit m;n vriendengroep een beetje met onbekenden loopt te ouwehoeren heb ik daar wel respect voor
pi_60690759
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:49 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik ook niet zo iemand ben die met onbekende mensen kan praten over de meest onzinnige dingen Met bekende mensen kan dat wel, met onbekenden eigenlijk niet Als ik dan zie dat iemand uit m;n vriendengroep een beetje met onbekenden loopt te ouwehoeren heb ik daar wel respect voor
Je moet er gewoon niet teveel over nadenken. Vaak is het gewoon zeggen wat in je opkomt, als je maar wat zegt, je hoeft echt niet de relativiteitstheorie uit te leggen.
pi_60690839
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:27 schreef hersenchirurg het volgende:

Ik ga er gewoon vanuit dat ze allemaal vrijgezel zijn
pi_60748970
Wat ik overigens bewonderenswaardig vind en afgelopen weekend ook weer eens zag is dat sommige gasten echt helemaal los gaan met het dansen met een dame. Dan denk ik toch nog te vaak, deze moves durf ik niet tijdens het dansen met een dame uit te halen. Misschien toch maar wat meer schroom van me afgooien anders gaat het zo niks worden
pi_60750842
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:39 schreef Kloonie het volgende:
Wat ik overigens bewonderenswaardig vind en afgelopen weekend ook weer eens zag is dat sommige gasten echt helemaal los gaan met het dansen met een dame. Dan denk ik toch nog te vaak, deze moves durf ik niet tijdens het dansen met een dame uit te halen. Misschien toch maar wat meer schroom van me afgooien anders gaat het zo niks worden
cliche maar waar: blijf jezelf, als jij niet van de dans moves ben, doe het dan niet.
pi_60753880
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:04 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Je moet er gewoon niet teveel over nadenken. Vaak is het gewoon zeggen wat in je opkomt, als je maar wat zegt, je hoeft echt niet de relativiteitstheorie uit te leggen.
Ik denk dat vrij weinig mensen uit het uitgaanspubliek dat niveau hebben, maar goed een sociaal behepte sterrenkundige is ook niet alles (en hoe krijg je daar contact mee dan?)...

Sja dansen. Meeste gozers doen niet veel anders dan biertje in de ene hand en met de andere hand met een sprongetje een beetje zwaaien. Je doet het dus al snel 'leuk'

[ Bericht 16% gewijzigd door Verloren_onschuld op 12-08-2008 09:13:38 ]
Verbaal terrorist
pi_60754193
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 09:01 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Ik denk dat vrij weinig mensen uit het uitgaanspubliek dat niveau hebben, maar goed een sociaal behepte sterrenkundige is ook niet alles (en hoe krijg je daar contact mee dan?)...

Sja dansen. Meeste gozers doen niet veel anders dan biertje in de ene hand en met de andere hand met een sprongetje een beetje zwaaien. Je doet het dus al snel 'leuk'
Dat laatste, daar kan ik me zo aan ergeren he!!
'The first casualty of war is innocence'
pi_60754626
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 09:19 schreef Vamps het volgende:

[..]

Dat laatste, daar kan ik me zo aan ergeren he!!
Dat gehang aan een bar met een handje in de lucht?

Ik vind het geweldig
Verbaal terrorist
pi_60775436
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 09:46 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Ik vind het geweldig
Als ik sta te 'dansen' dan is het niet alleen met m'n hand in de lucht
pi_60776553
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 09:46 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Ik vind het geweldig
Dat is dus ook precies hoe ik "dans"
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_60776936
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:16 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Dat is dus ook precies hoe ik "dans"
Gewoon meer zuipen, dan ga je vanzelf los!
pi_60777486
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 01:09 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

cliche maar waar: blijf jezelf, als jij niet van de dans moves ben, doe het dan niet.
Ach, ik denk dat ik het wel kan, maar dat de rem er af en toe nog een beetje opzet. Zijn ook geen echte 'dansmoves' waar ik het over heb, maar meer je echt laten gaan / een dame 'vastpakken' en mee lol maken.
pi_60799643
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:41 schreef Kloonie het volgende:
maar meer je echt laten gaan / een dame 'vastpakken' en mee lol maken.
Aan dr haren meesleuren en in een steegje tegen de muur klemneuken?

Verbaal terrorist
pi_60803523
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:20 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Aan dr haren meesleuren en in een steegje tegen de muur klemneuken?

Nee, dat is pas op het eind van de avond!
pi_60810479
hoe bekend allemaal
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_60810662
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:41 schreef Norro-tje het volgende:
hoe bekend allemaal
Vertel en laat ons meegenieten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties